czwartek, 28 października 2021

Uzdrawianie w Świątyni Bogini

 

 

[Przypomnienie: Energetyka Męska i Kobieca nie są specyficzne dla płci. Wszyscy posiadamy obie w równej mierze, tak jak jajo i plemnik jednoczą się, aby stworzyć ludzką formę. To nie jest historia mężczyzn czy kobiet, ale szersza historia, którą każdy z nas rozwiązuje w sobie, ponieważ wszyscy jesteśmy obojgiem].

POWRACA PANI KSIĘŻYC

Znajdujemy się w potężnym czasie zmiany, która nie zawsze jest łatwa. Częścią tego procesu jest równoważenie męskiej i żeńskiej energii wewnątrz.

Pod koniec lipca, na początku sierpnia, miałem uczucie punktu zwrotnego, który jest budowany w kierunku końca tego roku. Są to energetyczne znaczniki, które są jak zmiana pór roku, więc nie mówię o konkretnej dacie, która stworzy utopię na Ziemi. Znajdujemy się na ścieżce ewolucji.

15 sierpnia miałam nagłą, jasną wiadomość: "Teraz możemy powrócić do Pani Księżyca" i od razu wiedziałam, że ma to coś wspólnego z Ophiuchus, 13 znakiem zodiaku (czasami znanym jako Asclepius), który występuje od 29 listopada do 17 grudnia.

Jak się okazało, w Ophiuchusie miała miejsce eksplozja nowiu, a widzialne światło wygasało, gdy dostałem tę wiadomość.

Napływ światła zakończył swoje główne nasycenie.

WIZJA PRZESZŁOŚCI

Opowiem wam historię, która łączy się z wizją, którą miałem w 2005 roku, kiedy zajmowałem się uzdrawianiem energetycznym z moją siostrą duszą. Wtedy nazwałem to punktem zwrotnym, i oto jesteśmy znowu, w kolejnym punkcie zwrotnym.

W tej wizji byłam wysoko nad świątynią. Była to świątynia kobiet, czasami znana jako świątynia księżyca.

Kiedy nagle obserwowałem widok orła z góry, mogłem zobaczyć i usłyszeć kobiety biegające i krzyczące na tym dużym otwartym terenie przed budynkami, ponieważ były atakowane.

Obserwując to, wiedziałem, że jest to starożytny punkt zwrotny, że podobne rzeczy działy się na całym świecie. Nie dokładnie w ten sam sposób lub w tym samym czasie. Ale wiedziałem, że zachodzi zmiana.

Rozpoczęła się patriarchalna dominacja.

Ludzkość przechodziła do nowej ery. Na całym świecie zachodziły zmiany, które przesuwały równowagę władzy w kierunku niezrównoważonej męskiej energii, co powodowało również niezrównoważenie energii żeńskiej. Kiedy obserwowałem tę wizję w 2005 roku, widząc punkt zwrotny w starożytnej historii, wiedziałem również, że nadzieja nie została utracona, a jedynie stłumiona.

Pokazano mi, że na całym świecie będą istniały grupy ludzi; niektóre plemiona, niektóre rodziny, niektóre jednostki, niektóre społeczności, itd., które będą utrzymywać równowagę męskiego/kobiecego połączenia. Czasami przejawiałoby się to w sposób, który ludzie opierali, mieliby za złe lub ukrywali. Ale pozostałoby to na Ziemi.

Energia tylko się przemieszcza, nie odchodzi.

EGIPT PRZYPOMINA NAM

W 2019 roku odwiedziłem Egipt. Jedną ze świątyń, które odwiedziliśmy była Świątynia Izydy w Philae. Była to świątynia, która została przeniesiona ze swojej pierwotnej lokalizacji z powodu tamy. Bardzo dbają o przeniesienie i odbudowę miejsc. Jako osoba wrażliwa, możesz poczuć różnicę, ale wciąż są tam echa energii. Możesz zobaczyć warstwę linii czasowych wyrytych na budynkach.

Gdy wysiedliśmy z łodzi, która przywiozła nas do świątyni na wyspie, skąpe i chorowite koty uciekały lub siedziały chowając się na skraju małej wyspy. Gdy szliśmy w kierunku kompleksu świątynnego, wysokie kolumny zamykały pomieszczenia na świeżym powietrzu, które sprawiały wrażenie ruchliwych interakcji przed dotarciem do głównej świątyni.



 

Wiele z tych pięknych kolumn zwieńczonych było Hathor spoglądającą we wszystkich czterech kierunkach. Zdumiewająca konstrukcja mówiła o ogromnej zdolności, której nie byliśmy w stanie pogodzić z obecnym zrozumieniem. Wizerunek Ramzesa w czasie wojny, odciśnięty w umysłach w prawie każdym miejscu, aby przyszłość nie zapomniała, że to on, Ramzes, miał wielką moc.

Ale to wydaje się tak niedawne. To tylko oznakowane budynki, które dawno straciły swój blask. Zakładając, że przyszłość może odczytać tylko powierzchnię, a nie dostrzec niedojrzałego ego, które zostało wpisane w historię.

Po prawej stronie znajdują się budynki, pomiędzy nimi zaaranżowane przestrzenie do gromadzenia się, a po lewej stronie pozostałości budynków, które prawie rozpadają się w wodzie. Przeszedłem za kompleksem świątynnym i stanąłem samotnie przed drzwiami zniszczonego muru, który niczego nie chronił. Był on tylko częściowo odbudowany, a za tym krótkim murem znajdował się ląd, który schodził do wody.

Gdy tak stałam, patrząc na nic, usłyszałam wiadomość: "To tutaj były plastry miodu". Wiedziałam, że to tutaj kobiety żyły i pracowały w ich świętej służbie dla Boskiej Kobiecej zasady. Nie wiedziałam nic więcej.

Gdy szłam z powrotem do głównej świątyni, grupa z którą podróżowałam (chodziłam sama zamiast siedzieć na prezentacji) kręciła się teraz w głównej świątyni. Widziałem kota podchodzącego do ludzi i dającego kocie pocałunki, podczas których podnoszą grzbiet i ocierają się o twoją nogę.

Kiedy kot podszedł do mnie, szłam powoli i transowo do przodu, wsłuchując się w energię świątyni, choć ona ledwie mówiła. Sięgnęłam w dół, aby pogłaskać kota, pozwalając tylko, aby moja ręka dotknęła go, gdy szedł pode mną. Gdy kot był już tuż za mną, usłyszałam syczenie i poczułam ból. Moja ręka została zaatakowana; nie mogłem sobie wyobrazić, co takiego zrobiłam, że zdenerwowałam kota.

Ale jako miłośniczka kotów wiedziałam, że nie wolno mi odciągać ręki. To tylko pogorszy sprawę.

Zamarłem więc, jak czas, i pozwoliłem, aby ból się pojawił.

Trwało to tylko kilka sekund, ale czułem się jak wieczność. Szłam dalej, patrząc na moją krwawiącą rękę. To były chore koty, a ja miałem tylko butelkę wody. Wyszłam na zewnątrz na skraj świątyni i usiadłam, aby woda obmyła moje rany. Nie było tak źle. Gdy moja krew zabarwiła kamienie, zdałam sobie sprawę, że moja grupa zaczyna wsiadać do łodzi, więc wstałam, by odejść.

Odwróciłam się i rzuciłem ostatnie spojrzenie, i nagle zobaczyłam to wyraźnie. To było to miejsce, punkt zwrotny.

Znów byłam ponad nim, widząc układ, który został wyryty w moim umyśle 15 lat wcześniej. Otwarty teren, mniejsze budynki po lewej stronie, kolumny, główna świątynia.

Ale teraz, rana została ponownie otwarta.

Słyszałem gorączkowe krzyki, zamieszanie. Było mi tak smutno, że kobiety w plastrach miodu zostały uwięzione. Czułam się taka bezradna.

Po prostu pozwoliłam, aby ból się pojawił, ponieważ nic nie mogło zatrzymać tego przypływu.

Ale wiedziałam też, że ten punkt zwrotny w czasie jest częścią większego cyklu. Życie zawsze dąży do homeostazy, a ta starożytna rana jest na zakręcie.

Teraz możemy powrócić do Pani Księżyc.

MITYCZNA GRECJA

Ta sama historia odbiła się echem w Grecji (i gdzie indziej), czas nie jest chronologiczny. Mit serca nie zawsze jest poznawany poprzez księgę czasu.

Aby zrozumieć związek z Ophiuchusem, skontaktowałam się z astrologiem Alison Dhuana (kontakt poniżej). Alison pracuje z asteroidami Bogini, między innymi. Częścią tego, co Alison pomogła mi odkryć było połączenie z pszczołami poprzez Melissy. Co doprowadziło mnie do Świątyni Wyroczni w Delfach.

Ta Świątynia Apolla nie zawsze była taka. Jednak jej obraz jest wdrukowany w umysły, ponieważ siedzi on na tronie bogini, głowie węża, pępowinie, która odżywia się z ciała matki, a teraz pępku, aby zaznaczyć miejsce połączenia nowego życia z czasem.

Apollo jest obrazem spokojnego zdobywcy, tego, którego chwała wieków ma czcić. Taka sprawność, bitwa, której inni nie mogli wygrać, była jego do utrzymania.

Apollo siedzi jak Narcyz, podziwiając siebie, bo był tym, który zabił smoka, pytona, węża, który chroni wiedzę, że trzeba być przygotowanym, aby wiedzieć.

Kiedy ego jest głodne, nie ma zrozumienia, jak rozpoznać lub temperować truciznę, po prostu łapczywie. Zazdrość, wina, uraza i tłumienie obfitują.


 

Wizerunki Apolla czy Ramzesa są częścią historii, która opowiada o upadku ludzkiej dobroci. Gdzie równowaga akcji i reakcji tworzy całość, a nie krzywdę. Tam, gdzie krzywda zamienia się w harmonię, wyciągając truciznę, aby ciało człowieka mogło lub nie odnowić się w siłę większą niż ta, która powstała wcześniej.

To nie jest wina, którą można przypisać jednej z płci, ponieważ każdy z nas zawiera w sobie obie. Jest to jedynie część historii, którą Czas ujawnia w naszym Akashu, aby przyszłość mogła zostać uzdrowiona.

RUCHY CZASU

Pływy Czasu są zegarem dualności. Chronos obawiał się siebie poprzez swoje dzieci, ponieważ Czas zawsze prowadzi do zniszczenia. Ale jak Bogini Gaja wiedziała, trzymała Świątynię, którą Apollo ściął, dopóki fale czasu nie zatopiły plastrów miodu, w których mieszkały pszczoły.

Wąż prowadzi wiedzę w górę schodów Czasu. Tak jak twoje DNA rozwija historię w formę przyszłości.

Akash jest niewidzialny, jego punkty dostępu są nieskończone i ciągle się rozszerzają. Ponieważ rozkwit życia polega na tym, że Czas nigdy nie przestaje kwitnąć, bez względu na to, kto zasiada na jego tronie.

Wszystko, co jest uwalniane, zasila konsumpcję przyszłości, ponieważ Czas trwa, bez względu na to, co konsumuje.

To, co jest konsumowane, jest odbiciem Prawa Rezonansu. Podlega temu, co je konsumuje, tak jak konsument podlega temu, co zostało skonsumowane.

Rozpoznaj i zahamuj truciznę, ponieważ nie możesz po prostu podjąć działania polegającego na unikaniu.

Jesteś zanurzony w przeszłości, ale nie ma takiej mocy przeszłości, która dorównywałaby mocy Teraz.

Wybierzcie i skoncentrujcie swój rezonans. Temperujcie truciznę, którą ludzkość trzymała w sobie przez tak długi czas. Kiedy jest to zrobione dobrze, a nie w przesyceniu, zasila uzdrowienie.

Miłość jest lekarstwem, które tworzy więcej połączeń.

**By Jamye Price

**Source


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz