czwartek, 28 października 2021

Wirulencja

 

Odkąd zacząłem pisać o Procesie Wznoszenia online w 2003 roku na pewnych forach, potem tylko na moich własnych stronach TRANSITIONS (2007) i HighHeartLife (2013), miałem liczne jednostki wysyłające do mnie szokująco nienawistne, złośliwe, okrutne ratingowe listy e-mailowe mające na celu sprawienie mi tyle bólu, ile tylko ta osoba mogła wypisać. I szczerze mówiąc, wiele z tych e-maili sprawiło mi ból, ponieważ nikt nie chce być atakowany i brutalnie traktowany, szczególnie przez osoby, które całkowicie źle zrozumiały coś, co napisałem na moich stronach internetowych. Inne e-maile, których celem było zranienie mnie, takie jak te dwa ostatnie cytowane tutaj, są smutne i żałosne z powodu tego, jak epicko błędne są one w stosunku do mnie osobiście i do tego, co napisałem.

The Separation of Worlds jest ostatecznym przyciskiem UNSUBSCRIBE.

    "Jak mogę się wypisać?

    Nie ma już takiej opcji na twoich postach.
    Trudno uwierzyć, że jesteś tak niedoinformowany, skoro dziesięciolatek może sprawdzić stronę VAERS i zobaczyć setki i tysiące przypadków śmierci poszczepiennej i strasznych reakcji.  Słyszałeś o zdarzeniu 201?  Słyszałeś o czymkolwiek w ciągu ostatnich dwudziestu miesięcy, co nie pochodziło z kontrolowanych przez rząd źródeł medialnych?
    Ten patriarchalny system, o którym mówisz, rozgrywa teraz wszystkie swoje karty, a wielu z nas, którzy prowadzą niezależne badania, wiedziało, że to nadchodzi.
    Założyłbym się, że masz już za sobą lata dręczących umysł zastrzyków!
    Tak rozczarowany , że jesteś albo tchórzem albo głupcem.
    Dzięki za to samo stare i to samo stare od rozpoczęcia 3 wojny światowej. Zaprzeczanie jest dla dzieci, Denise.
    Czas dorosnąć i zaakceptować, że ci patriarchowie wkręcają cię, ale dobrze i ciągle robisz wymówki dla członków TD ssid.
    Bummer.
    Widzę, dlaczego masz wyłączyć komentarze.  Jesteś po złej stronie historii.
    Przypuszczam, że teraz wiesz, co byś robił w Niemczech z powrotem w dzień, huh?"
    GL - październik 2021 r.

GL poczuła, że musi mnie zaatakować, ponieważ uważa, że jestem zwolennikiem szczepień przeciwko pandemii, podczas gdy ja publicznie oświadczyłem coś przeciwnego. To jednak nie ma znaczenia dla osobników takich jak GL. Moja prawda, moje życie, moje osobiste doświadczenia i działania przez całe życie nie mają najmniejszego znaczenia dla osób takich jak GL.

PRAWDA jest taka, że mój ojciec, urodzony w czerwcu 1921, zmarły we wrześniu 2021 w wieku 100 lat, był zatwardziałym teozofem od najmłodszych lat. Jego matka była teozofem i astrologiem, która zamawiała swoje książki o astrologii z Anglii pod koniec 1800 i na początku 1900 roku (niektóre z nich mam), ponieważ takie książki nie istniały wtedy w USA. Mój ojciec był młodym mężczyzną, kiedy jego matka zmarła.

Wyższe linie Światła, Anielskie i Gwiezdne przeszły przez nią, tak jak przez matkę mojej matki. Te pokoleniowe jedno lub obustronne strony rodziców, dziadków i pradziadków większości wcieleń Ochotników wniebowstąpienia były potrzebne, więc każde pokolenie robiło co w ich mocy, aby ucieleśnić trochę więcej Światła, aby, miejmy nadzieję, uczynić nieco łatwiejszym dla wcielających się Pierwszych Wszystkożernych Ochotników, aby zrobić to, co dobrowolnie wcielili się i zrobili w naszych życiach podczas tego procesu wniebowstąpienia na poziomie fizycznym. Dla większości obecnych Ochotników te wielopokoleniowe schody energetyczne od rodziców lub rodziców w niektórych przypadkach do dzieci były konieczne. Wraz z tym były również pewne interakcje ET z każdym pokoleniem tych bardzo wczesnych Nosicieli Światła próbujących pomóc przyszłym Ochotnikom, którzy są tu teraz z ich osobistych linii rodzinnych.

Wielu z "Baby Boomers" urodzonych zaraz po zakończeniu II wojny światowej (1939-1945) było potrzebnych do natychmiastowego masowego wcielenia się. Absolutnie nie każdy Baby Boomer jest Wolontariuszem Wznoszenia, ale jest spora liczba z nas, którzy byli od urodzenia. Baby Boomers czekali w wyższych wymiarowych skrzydłach ponieważ wiele z nas byli pierwszą grupą wcielonych ochotników wniebowstąpienia. Kiedy ludzie użyli bomb atomowych na ludziach w Hiroszimie i Nagasaki w sierpniu 1945 roku, to działanie automatycznie aktywowało masowe i natychmiastowe wcielanie się licznych Ochotników Wznoszenia. Te dwie rzeczy są bezpośrednio powiązane.

Po tym jak rząd/wojsko zrzuciło bomby atomowe na ludzi, aby zapobiec dalszemu używaniu bomb atomowych gdziekolwiek na Ziemi, wiele istot z wyższych wymiarów zainicjowało ogólne planetarne inkarnacyjne wstawienie licznych ochotników wniebowstąpienia, fizycznie urodzonych natychmiast po zakończeniu drugiej wojny światowej. I ty myśleć the Baby Boomers być tylko hippisi, narkomani, seksualni dewianci, brudny, pokój n' miłość leniwy fucks. Niektóre Boomers być że i gorszy jakkolwiek wiele my nigdy być ciągnięty daleko lub zabijać z nasz wniebowstąpienie ochotniczy misje nieważne co "oni" rzucali w my wliczając wojny widzieć i niewidziany.
Towarzystwo Teozoficzne zostało założone w Nowym Jorku w 1875 roku. To jednak nie jest o teozofii, chociaż uczęszczałem prawie w każdą niedzielę od 5 roku życia (1956) do 18 roku życia (1969) do Theosophy Hall (zbudowanego w 1927) w Los Angeles, CA. Mój ojciec nalegał, abym poznał podstawy wierzeń teozoficznych od wczesnego dzieciństwa, więc od 5 roku życia (1956) uczestniczyłem w prawie każdym niedzielnym spotkaniu w Theosophy Hall. Był to kolejny przed inkarnacyjny Kontrakt Duszy mający na celu ochronę mnie, Wolontariusza wcielającego się podczas obecnego uniwersalnego Procesu Wznoszenia, przed powszechnymi religiami i wierzeniami mocno zniekształconymi i wykorzystywanymi przez negatywnych. Kiedy skończyłem 18 lat, potrzebowałem znacznie więcej niż to, co Teozofia mogła mi zapewnić osobiście, jako wcielonemu Ochotnikowi Pierwszego Wszystkiego, więc od 18 roku życia (1969-1970) poszedłem swoją własną duchową drogą.

Ponieważ mój tata przez całe życie wierzył w teozofię, z całego serca zgadzał się z tym, że szczepionki nie powinny być wkładane w ludzkie ciała z powodów fizycznych i eterycznych. Ponieważ mocno wierzył w to na temat szczepień od około 1939 roku, oczywiście wychował mnie i moją młodszą siostrę zgodnie z tymi teozoficznymi przekonaniami.

Ostatnią szczepionkę, jaką przyjąłem, była szczepionka na polio w 1965 roku, kiedy miałem 14 lat. Przed tą szczepionką na polio w kostce cukru z 1965 roku, jedyne inne, jakie brałem, były tymi, które podawano każdemu dziecku w USA. Nie miałem żadnych szczepień po tej szczepionce na polio z 1965 roku w wieku 14 lat. Nigdy też nie miałem żadnego zastrzyku przeciw grypie. Nigdy nie miałem żadnego zastrzyku (strzałów) na gonty. Nigdy nie miałem zastrzyku(ów) witaminowego(ych) ani żadnej innej nieznanej substancji wstrzykiwanej do mojego ciała. Od 1965 do 2021 roku minęło 56 lat - 56 lat, w ciągu których nie pozwalałem na wstrzykiwanie czegokolwiek do mojego ciała fizycznego i bardzo niewiele przed tymi 56 latami.

Stało się dla mnie jasne, kiedy w latach 2000-tych "oni" zaczęli wciskać w telewizji darmowe szczepionki przeciw grypie i półpaścowi, że sprawy zostały przez "nich" poważnie przyspieszone. Dla mnie zwiększone parcie na to, żeby każdy dostał coroczny zastrzyk (zastrzyki) przeciw grypie, a kiedy to nie przyniosło wielkich liczb, o które im chodziło, zaczęli naciskać na ludzi, żeby dostali zastrzyk (zastrzyki) przeciw-grzebieniowy, było znakiem możliwych rzeczy, które mają nadejść.

Otrzymałem ten email od K w tym miesiącu.

    "Hej najdroższa Denise:
    Właśnie przeczytałem twój artykuł i muszę ci to powiedzieć:
    ZAWSZE jest wyższa perspektywa/prawda do tego, co widzimy, przynajmniej do czasu, gdy zmiana jest PEŁNA TUTAJ.
    "Co mówię o jest że ty i niektóre więcej ludzie w wniebowstąpienia wspólnocie i pokrewni inni wkrótce doświadczają nagle znać że wiele wniebowstąpienia nauczyciele/pisarze/wykładowcy, plus wiele channelers, są i zawsze byli oszustami, cons, i wysoce polerujący i profesjonalni patrzeć i brzmieć bullshit artists."
    Kiedy to przeczytałem, POKAZAŁO MI SIĘ, że ci, których nazywasz oszustami, oszustami itp. są tam, gdzie są z WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO DOBREGO/ POTRZEBNEGO POWODU.  Co to oznacza:  JEŚLI mówisz w ten sposób "KŁAMIESZ", nawet jeśli masz rację ze swojej o jeden stopień niższej perspektywy.
    NAJWYŻSZA PERSPEKTYWA, która jest miejscem, gdzie mogę cię zobaczyć, WYMAGA całkowitej dokładności.  W GÓRZE chodzi o to, JAK mówisz.  To kim jesteś wymaga "królewskości" jak w "staromodnych kobiecych postawach".  Na górze znajdziesz ELEGANCJĘ i MĄDROŚĆ i tylko te kobiety, które zintegrowały swoje maskulinum części mogą tam dotrzeć.  Czystość, której pragnie to miejsce, pochodzi z ponownego oderwania się od maskulinum.  "KOBIETA" zgodnie z planem Stwórcy nigdy nie została jeszcze zrobiona/ukończona.
    Daję ci to dla "MOJEGO NASTĘPNEGO KROKU"/ponieważ wszyscy jesteśmy połączeni.  Chętnie podam wam więcej, jeśli jesteście zainteresowani, ale większość ludzi nie jest, dlatego tak krótko.  To wszystko ma doskonały sens.
    Chylę czoła przed tobą i drogą, którą utorowałeś".
    K - październik 2021 r.

W tej chwili nie mam nic do powiedzenia. Wrócę, gdy to zrobię.
**Przez Denise Le Fay
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz