niedziela, 31 października 2021

Kto lub co to jest Wyższe Ja?


 

Co to znaczy?

Zadano mi to pytanie pewnego dnia przez młodego człowieka, którego obecnie mentoruję. Podoba mi się słowo 'szept' użyte tutaj w tym obrazku powyżej, ponieważ jest to prawda w moim doświadczeniu. Również słowo 'Kosmos' jest wymienne ze słowem 'Bóg', które w moim doświadczeniu jest Nieskończoną Miłością.

To jest odpowiedź, którą channelingowałem dla niego poniżej. Chciałem się nią podzielić z innymi w nadziei, że ta wiadomość może dać trochę jasności. Pamiętajcie proszę, że ja również jestem filtrem w sensie fizycznym i dlatego proszę, praktykujcie rozeznanie, kiedy czytacie moje lub jakiekolwiek inne channelingi:

Jesteś istotą wielowymiarową i istniejesz na wielu różnych poziomach świadomości i na każdym poziomie doświadczasz większej (wyższej) rzeczywistości i wyższego poziomu świadomości, na przykład na następnym poziomie nie masz już gęstego ciała fizycznego, jest ono coraz lżejsze im wyżej przekraczasz każdy poziom. Tutaj masz również zdolność do natychmiastowej manifestacji według własnej woli. Na następnym poziomie nie ma strachu, nie ma dualności. Wszystko jest miłością i im wyżej podążasz, tym bardziej wyrafinowana** staje się twoja energia, aż staniesz się czystym światłem, które jest miłością w najwyższym stopniu i na tym poziomie jesteśmy jednym z Bogiem.

(**rafinowany oznacza w tym sensie czystszy, bardziej lekki, mniej gęsty).

Dlatego możemy powiedzieć, że wszechświat istnieje w tobie, nie ma nic poza tobą, bo kiedy osiągniesz większe zrozumienie, będziesz w stanie czuć i wiedzieć coraz więcej o tym, co zostało nazwane Sekretami Wszechświata lub Sekretami Stworzenia. Odpowiadamy na pytania, skąd to wszystko się wzięło itp. zwykłe pytania, jakie ludzie mają na temat życia.

Ironia polega na tym, że kiedy ktoś osiągnął ten poziom świadomości lub stan świadomości, już go to nie obchodzi! To jest tylko ego, które szuka odpowiedzi na zewnątrz siebie, ponieważ żyje w stanie niepewności. Gdy wewnątrz tego wiru światła o wyższej częstotliwości, nie ma się już czym przejmować na świecie! Nawet śmierć cię nie przeraża, ponieważ wiesz, że śmierć jest tylko zrzuceniem munduru lub płaszcza fizycznego naczynia.

Jesteście w Esencji czystą świadomością. Jeśli więc nauczycie się wkraczać na wyższy poziom świadomości, możecie również wkraczać w wyższe rzeczywistości. Masz więcej niż jedną rzeczywistość, jest ich wiele i wszystkie dzieją się w tym samym czasie. W wyższej rzeczywistości nie ma liniowego czasu, wszystko dzieje się w teraz. Nie ma przeszłości, nie ma przyszłości. Jest tylko teraz.

Ty w wyższej rzeczywistości, to co nazywamy Wyższym Ja, wie o wiele więcej niż ty, ponieważ nie żyje w subiektywnej rzeczywistości, tak jak ty. Jest mądrzejsze, o wiele mądrzejsze i może uzyskać dostęp do sfery nieskończoności, co niektórzy nazywają polem nieskończonych potencjałów i kreatywności - polem kwantowym. Widzi więcej niż wy i wie, dlaczego zstąpiliście częścią swojej świadomości na ten poziom rzeczywistości - do ludzkiej postaci.

Więc jeśli nauczysz się jak uzyskać dostęp do swojej wyższej świadomości, wyższego ja, że tak powiem, wtedy możesz poruszać się po tym ludzkim poziomie o wiele łatwiej i możesz również usłyszeć jego mądrość, ponieważ może komunikować się z tobą o wiele łatwiej. Problemem", jeśli można to tak nazwać, jest to, że tak wielu ludzi nie słucha, ponieważ są zbyt zajęci w swoim hałaśliwym świecie, aby poświęcić czas na wejście w siebie i bycie cicho. Żyją w swoich umysłach, nie w swoim ciele, żyją w swoim ego, nie w swoim sercu. Ciało jest świątynią, serce jest przejściem do wyższych poziomów świadomości i rzeczywistości, do większego zrozumienia, ponieważ na najwyższym poziomie jest tylko miłość.

To jest dlaczego wschodni mistycy utrzymują upierać się jeden praktykować medytację uciszać ludzki umysł i głośny głos jaźń, tak że ty możesz słuchać małego wciąż głos wyższa jaźń w ten wyskokowym poziomie świadomość.

W ten sposób mówią cisza jest złoty ponieważ ja dosłownie jest w ciszy ty możesz słuchać twój boskość. Tak więc medytacja jest ważną praktyką, która ma na celu uspokojenie umysłu ludzkiej jaźni. W medytacyjnym stanie jeden może lepiej komunikować się (modlić się) z boskością i ponieważ jeden jest centrowany z nadzieją w sercu gdy modlący się, jeden czuje natychmiastowego sens miłość, pokój i wygodę płynąć w ich energetycznym polu.

Namasté (Ja jestem tobą, ty jesteś mną. Widzę w tobie moje ja, jak patrzę w lustro mojej Duszy!)

**By Deborah Faith
**Source

 

Mogę to jedynie potwierdzić na własnym doświadczeniu,

Bo gdy za drugim razem zatrzymała mi się akcja serca ...

Wpadłem jak gdyby do czarnej dziury z świadomością ..

Nieprawdopodobnej wolności uwolnionego Dżina z butelki

Z uczuciem innego widzenia jak wewnątrz tak i na zewnątrz,

Kosmosu, którym sam byłem ze znanymi miejscami pobytu...

A gdy pomyślałem o aktualnym, zostałem sprowadzony defibrylatorem.

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz