środa, 27 października 2021

Dokąd prowadzi droga



27 października 2021 r. przez Steve Beckow


Kiedy ktoś raz został ugryziony przez miłość z wyższych wymiarów, wszystko co chce robić to śpiewać o tym, dzielić się tym, mówić o tym, itd.

Co czyni zrozumiałym, dlaczego Archanioł Michał w niedawnej rozmowie z Andrew, rozważając naszą pracę nad światłem, powiedział:

"Jedyną przestrogą jest to, co Matka powtarzała raz po raz wobec słów, które wypowiadasz, wobec słów, które słyszysz, wobec słów, które wypowiadasz, wobec działań, które podejmujesz, wobec działań, które są ci czynione: Czy to czuje się jak miłość?" (1)

Dlaczego jest to jedyne kryterium, o którym musimy pamiętać?

Dlaczego nie dzielić się bogactwem? Albo uzdrawiać chorych i zranionych? Albo przygarnąć ubogich?

Ponieważ czystość tej miłości przywraca wszystkim rzeczom równowagę. Ponieważ całkowita rozkosz tej miłości odmładza wszystko w nas, sprawia, że rozkwitamy i uwalnia nas od wszelkich odczuwanych potrzeb poza jedzeniem, schronieniem itp.

Ponieważ ta miłość wygania wszelkie negatywności. W pole tej miłości negatywność nie może wejść. Przekształca ona przestrzeń negatywności, a nie zamyka się, gdy pojawia się negatywność, jak w przypadku zwykłej miłości. Dlatego właśnie nazywam ją "transformującą".

Wszystko zaczyna się, trwa i znika w tej formie miłości.

W jej przestrzeni nie tolerowalibyśmy niesprawiedliwego podziału dóbr, bezdomności czy braku opieki medycznej.


***


Może pozwolę sobie zacytować kilka naszych źródeł w tej sprawie, aby ją wyjaśnić i zachęcić nas do otwarcia się na tę właśnie miłość, na którą, jak sądzę, wskazuje Archanioł Michał.

Zacznijmy od tego, co mówi Matka. Ona jest ostatecznym Źródłem miłości.

"[Wzniesienie] jest całkowitą redefinicją tego, co to znaczy być człowiekiem. Jest to całkowite poddanie się i [zniesienie], wyeliminowanie starego Trzeciego Wymiaru, ponieważ miłość nie istnieje w tym środowisku, nie ta miłość, o której mówię tej nocy." (2)

"Nie ta miłość, o której mówię tej nocy." Tantalizujące.

Bądźcie świadomi, że bardzo trudno jest ująć w słowa coś takiego jak wyższego wymiaru ... pozwólcie mi to nazwać, "transformacyjna" ... miłość. Jeśli oczekujesz, że ktoś opisze to w sposób, w jaki my opisujemy zwykłe rzeczy, cóż, nie jestem pewien, jak mógłby to zrobić.

Co może być powodem, dla którego Mike Quinsey powiedział:

"Życie wieczne przychodzi przez Najwyższego Stwórcę i towarzyszy mu najbardziej egzotyczna forma miłości, której nie możecie sobie wyobrazić." (3)

Najbardziej egzotyczna forma miłości, której nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Zgadzam się z tym. Ta miłość jest tak daleko poza naszym ograniczonym ludzkim doświadczeniem, że odnalezienie się w niej i zobaczenie, czym ona jest, jest dla większości ludzi wielkim zaskoczeniem.

Dla mnie tak było. "O, TO jest to, o czym mówili mędrcy!" wykrzyknąłem do siebie. (4) Byłem porażony gromem.

Czy Matka i Mike są sami wśród naszych źródeł, które przekazują nam ten wyjaśniający punkt? Nie, Federacja Światła poprzez Blossom Goodchild również to czyni:

"... MIŁOŚĆ O ZNACZNIE WYŻSZEJ CZĘSTOTLIWOŚCI, KTÓREJ NIE MOŻECIE JESZCZE W PEŁNI DOCENIĆ." (5)

Ponownie po prostu, faktograficznie poprawne.  Nie jest to powód do wstydu. Bardzo, bardzo niewielu z nas, jak sądzę, doświadczyło tego, czym jest i czym jest wewnętrzne tsunami miłości.

Wszystko zaczyna się i kończy na Matce. Pozwólmy Jej mieć ostatnie słowo:

"Potraktuj to jako zasadę, że procent, element, doświadczenie mojej miłości [które możesz mieć] jest tylko małym procentem lub ilorazem mojej istoty." (6)

"Moja istota jest większa niż możesz to sobie wyobrazić, kochana. (...) Jest po prostu większa niż ktokolwiek z was może sobie wyobrazić, szczególnie w tym momencie."  (7)

Jeśli tak jest, a Matka jest tylko miłością, możecie sobie wyobrazić, o ile więcej głębi jest w miłości i o ile głębiej w nią wejdziemy w naszym dążeniu do poznania Matki/Ojca Jedynego.


***


Nic w mojej istocie - raz zalanej wewnętrznym tsunami miłości - nie przygotowało mnie w najmniejszym stopniu na to doświadczenie. Nie mogłam wcześniej w pełni docenić tego, co miało nastąpić.

Co więcej, musiałam zmierzyć się z faktem, że biorąc pod uwagę to, co teraz wiedziałam, wiedziałam również, że nigdy w życiu nie kochałam, aż do tamtej chwili.

Wchodziłem w związki "komercyjne". W zamian za miłość starałem się przypodobać mojej partnerce, płacąc za rzeczy, robiąc rzeczy i w inny sposób będąc dobrym chłopcem.

Ale kiedy zabrakło im miłości, związek się rozpadał. Nie wiedziałem, czego chcieli i dlaczego się rozpadł. Zawsze mówili: "Jesteś miłym facetem, ale....".

Teraz wiedziałem, co, dlaczego i jak.

Ale to tylko jeden aspekt tego doświadczenia. Twierdzę, że ludzie są najbardziej zmotywowani, aby doświadczać tego, co najlepsze, co mogą czuć. Cóż, trudno wyobrazić sobie lepsze uczucie niż kąpiel w tym oceanie miłości.

Tak więc Michael sprowadził nasze zalecane standardy postępowania jako lightworkerów do jednej prostej wskazówki: Czy to się czuje jak miłość?

Teraz musimy ją przyjąć, faktycznie wykorzystać i zaplanować, co dalej z odbudową Nowej Ziemi w zgodzie z nią.

 To jest jeden, godny szacunku poziom gry. Ale jest jeszcze wyższy poziom dla mnie i jest nim traktowanie każdej chwili jako okazji do kochania - do odczuwania miłości i dzielenia się nią. To jest prawdziwe wyzwanie. Wierzę, że to właśnie tam ostatecznie prowadzi droga, którą wskazuje Michael.

Przypisy

(1) "Linda Dillon: Archangel Michael's Clarion Call to Courage!" 25 października 2021 roku, na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/10/25/linda-dillon-archangel-michaels-clarion-call-to-courage/.

(2) "The Divine Mother Explains Ascension," 5 października 2017, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2017/10/05/the-divine-mother-explains-ascension/.

(3) Przesłanie Wyższego Ja Mike'a Quinsey'a, 4 października 2019.

(4) Na temat tego doświadczenia, patrz "Submerged in Love", 14 marca 2015, pod adresem http://goldenageofgaia.com/2015/03/14/submerged-in-love/ ;

"Activating the Wellspring - Part 1/2", 14 marca 2015, na https://goldenageofgaia.com/2015/03/14/activating-the-wellspring-part-1-2-2/; oraz

"Activating the Wellspring - Part 2/2," March 15, 2015, at https://goldenageofgaia.com/2015/03/15/activating-the-wellspring-part-2-2/.

(5) Federacja Światła poprzez Blossom Goodchild, 27 września 2020 roku.

(6) Universal Mother Mary, Saturday Conference Call, "Allow Yourself to Float on My Love, 21 maja 2017, przez Lindę Dillon, pod adresem http://counciloflove.com/2017/05/allow-yourself-to-float-on-my-love/.

(7) "The Divine Mother: Come to Me as I Come to You - Part 1/2," Oct. 17, 2012 na http://goldenageofgaia.com/2012/10/the-divine-mother-come-to-me-as-i-come-to-you-part-12/.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz