czwartek, 28 października 2021

Ivo Of Vega: Twoje myśli się zmieniają, niskie częstotliwości mogą cię uwięzić

 

Październik 28, 2021 przez Sitara


Sharon Stewart

https://tinyurl.com/bu36wbjs


Sharon: Nie potrzebuję widzieć "starych informacji". Mam to już za sobą. Chcę zobaczyć nowe innowacje, chcę zobaczyć jakie piękne rzeczy wyjdą z rebelii, która najwyraźniej opanowała tę planetę.

Widziałem dzisiaj jeden post o lekarzu, który rozpoczyna podziemne praktyki medyczne dla antyszczepionkowców. Dobrze, to jest to, co chcę zobaczyć i o czym chcę usłyszeć. Stare rzeczy to kupa paniki, niepokoju, strachu, gniewu i nienawiści. Wszyscy tam byliśmy, zrobiliśmy to, dostaliśmy koszulkę i skończyliśmy z dualnością. Naprawdę z nią skończyliśmy. Ja z pewnością tak.

Twoje myśli się zmieniają. Nie chcesz już tego, co stare. Czerpiecie z tego, co wiecie, że jest zdrowsze, ale nie chcecie żyć w tym, co jest wokół was. Nie możesz się tym przejmować, bo wiesz, że to wszystko się zmieni, więc po co się tego trzymać? Po co się do tego dostosowywać, skoro i tak odejdzie?

Robisz rzeczy po swojemu, bo to jest dla ciebie właściwe. Nie obchodzi cię, co robią wszyscy inni. I to jest sposób myślenia buntownika. Jesteś nonkonformistą.

Mam dość słuchania o tym cholernym wirusie. Jestem zmęczony słuchaniem o Burzy. Jestem gotowy, by przejść do następnej fazy rzeczy.

Ivo, wiem, że masz rację co do niskiej częstotliwości postów/myśli/filmów itp.

Ivo: W rzeczy samej, moja miłość. A mianowicie, że ludzie muszą być ostrożni co do tego, na jak wiele z tych rzeczy się narażają. Powodem tego jest to, że niskie częstotliwości są pułapką dla ludzkiego umysłu.

Tak, pułapką. Jedną z rzeczy, do której wielu z was ma skłonność, jest próba zrozumienia sposobu myślenia istot, które wam to robią. Cóż, jeśli jesteście zdrowsi, są szanse, że nie możecie. Więc to jest pułapka. Po prostu zaakceptujcie, że robią te rzeczy, z jakiegokolwiek powodu, i przestańcie pytać dlaczego.

Inną rzeczą, którą ludzie robią, jest to, że stają się przygnębieni i niespokojni, kiedy są zbyt narażeni na te wiadomości o niskiej częstotliwości, posty/rozmowy/wideo. Stają się przygnębieni. Z tego powodu Sharon, która miała wiele osobistych doświadczeń z depresją, powiedziała: "Powiedz mi coś wspaniałego, co wynika z rebelii", zamiast dalej opowiadać mi o rebelii. Ponieważ ona oczywiście rozumie, że rozwiązaniem na depresję i lęki jest pozytywna energia. Niezależnie od tego, czy przychodzą one w formie myśli, wiadomości czy aktywności fizycznej, to i tak bardzo pomagają depresji.

Ivo: Więc musisz uważać, żeby nie utknąć w negatywnych wiadomościach.

Ja: Myślę, że niektórzy ludzie, których posty widzę, są tacy. Wciąż piszą te same rzeczy, jakby nie mogli w to uwierzyć.

Ivo: Co jest kolejnym problemem z postami/newsami o niskiej częstotliwości: nie możesz się z nimi zestroić. Więc nie możesz w to uwierzyć. Więc jesteś zszokowany, co dostarcza adrenaliny, od której twój mózg i ciało mogą się uzależnić. Z tego powodu również utkniesz.

Ivo: Studiuję to, co napotykasz na co dzień, moja droga. W końcu jestem twoim przewodnikiem.

Ivo: Jak już ci mówiłem, zmartwienie to tylko strach w przebraniu. Nie ma w nim elementu troski. Jest to projekcja strachu na osobę lub sytuację i jest przeciwskuteczna.

Ja: Tak. Nauczyłem się nie martwić o Ivo.

Ivo: Podsumowując, stwierdzimy, że strach nie ma końca. Strach jest stanem, który karmi się sam sobą.

Nie ma pozytywnego rozwiązania, a musicie przyznać, że właśnie tego szukacie.

Tak więc obawianie się Burzy jest przeciwskuteczne. Ponieważ strach nie oferuje wam żadnego rozwiązania. Tylko w miłości, w wyższej częstotliwości, znajdziecie swoje odpowiedzi.

Ja: Tak. Strach jest wirusem.

Ivo: Dokładnie, moja miłość.

Ja: Dziękuję ci, Ivo.

Ivo: Kochanie, ja też ci dziękuję. Nie minie wiele czasu, a znów będziemy razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz