sobota, 30 października 2021

to nie jest musztra.



30 października 2021 r. przez Steve Beckow

Protest przeciwko blokadzie, 2020 r.

Myślę, że niektóre rzeczy doceniamy dopiero wtedy, gdy je tracimy.

Wolność jest tego przykładem.

Jestem quasi-pustelnikiem, miejskim mnichem. Nie doświadczam utraty wolności być może w takim stopniu, jak wielu innych.

Ale straciłem kilka wolności w związku z operacją paszportu szczepionkowego i blokadami.

Niektóre z nich utraciłem tylko w mojej głowie, a nie w prawdziwym życiu. Na przykład, mam takie myśli, że półki w supermarkecie są puste, podczas gdy w rzeczywistości są tak samo pełne jak zawsze.

Jest to przykład lęku, który powstał po przeczytaniu wszystkich ponurych raportów. Mogę się pod tym ukryć, ale to wpływa na mnie na pewnym poziomie i mnie niszczy. Pozbawia mnie poczucia pewności siebie i solidności.

Podzielam z innymi żałobę po utracie wolności słowa na rzecz cenzury w sieci.

Ale to wszystko zostało powiedziane, naprawdę doceniam to, że jesteśmy w stanie wojny z ludźmi, którzy zabili Kennedy'ego, zainscenizowali incydent w Zatoce Tonkin (fałszywa flaga, wojna w Wietnamie), przeprowadzili 9/11, najechali Środkowy Wschód dla ropy i heroiny, i kontynuują to do dziś.

Jest to w dużej mierze wojna podziemna. Z tego co wiem, może to być również wojna poza planetą. Ale ludzie umierają.

Dlatego to nie są ćwiczenia. To nie jest próba generalna.

Wiemy, że zwycięstwo Drużyny Ciemności nie jest w planie Matki. Matka przypomniała nam:

"[Mówię o] tych na (...) stanowiskach, gdzie kontrola i nadużywanie władzy były powszechne. To nie będzie platforma, [z której] nastąpi integracja różnych galaktyk. To nie jest Plan".

"Wiem bardzo wyraźnie, Słodka Jedynko, tak jak i ty, że jeśli nie jest to [w] moim Planie, to nie nastąpi." (1)

Podczas gdy sukces Team Dark może nie być w Planie, potrzeba obudzenia nas wydaje się być.


***

Tymczasem nikt służący Światłu nie chce widzieć zabijania, przemocy czy konfliktów. Nikt nie chce widzieć, jak ktoś zostaje zabity, aby odsunąć Głębokie Państwo od zarządzania planetą. Ale chcemy, aby opuścili salony władzy.

Moim zdaniem, tym razem Team Dark musi zostać usunięty raz na zawsze (i nie, nie mam na myśli egzekucji). Nie tak jak po II wojnie światowej i operacji Paperclip, gdzie nazizm żył dalej i ostatecznie zainfekował państwo.

Jeśli pandemia i jej toksyczna szczepionka pokazały nam cokolwiek, to to, że Zespół Ciemności nie zawaha się przed unicestwieniem większości globalnej populacji i zniewoleniem reszty. To nie jest ich "Ostateczne rozwiązanie".  Nie jest to kwestia tego, że będą się starać, jak to było w przypadku Adolfa Hitlera. To jest ich brama startowa. To jest ich plan na samym początku. Do czego posunęliby się od tego momentu?

Tak czy inaczej, jestem gotów stracić dużo wolności w służbie Światła i nie wchodzić w drogę żołnierzom na ziemi, na tak długo, jak będzie trzeba, aby usunąć ciemnych z miejsc władzy. Dla mnie tymczasowe zrzeczenie się wolności jest częścią mojego wkładu.

Osobiście nie mam zamiaru nigdy podnosić broni, więc będę walczył piórem.

I zdecydowanie jestem partyzantem. Jestem stronniczy w stosunku do Planu Matki.

Przypisy

(1) Boska Matka w "Enter the Delegations - Part 2/3", 5 maja 2019 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2019/05/05/enter-the-delegations-part-2-3/ Odczyt, 30 kwietnia 2019 r.

"Integracja różnych galaktyk" - Nasze masowe/fizyczne Wniebowstąpienie jest pierwszym tego rodzaju i otwiera nową przestrzeń. Inne systemy planetarne i gwiezdne będą podążać za nami skutkując integracją wzniespionych galaktyk.  Być może Matka nazwałaby to nowym wszechświatem? Michael powiedział, że ta przestrzeń jest zupełnie nowa:

Steve: Czy królestwo, które budujemy i do którego zabieramy nasze fizyczne ciała jest zupełnie nowe?

Archanioł Michał: Tak, jest zupełnie nowe.
 (Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 21 września 2015 r.).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz