piątek, 29 października 2021

Skok w uduchowioną ścieżkę kariery


 

Droga Kosmiczna Społeczności,

Czy kiedykolwiek odczuwałeś tęsknotę za tym, aby robić więcej ze swoim życiem? Być może zawsze miałeś marzenie, że "pewnego dnia" będziesz żył spełnionym życiem, takim, w którym będziesz mógł dawać coś od siebie każdego dnia (poprzez swoją pracę), gdy będziesz podnoszony na duchu, doceniany, kreatywny, inspirowany i finansowo kwitnący? Ja też miałam takie marzenie. Dorastając, po prostu wiedziałam (głęboko w sobie), że to będzie moja rzeczywistość pewnego dnia. Nie wiedziałam tylko jak. I utrzymywałam to marzenie żywe we mnie przez całe moje dzieciństwo, lata nastoletnie i dorosłość. Potem, nieuchronnie, życie po prostu się wydarzyło. Po studiach wkroczyłam do świata korporacji (jak wielu innych) i osiągnęłam wysoki poziom sukcesu, a mimo to wciąż nie byłam spełniona. Nie byłam spełniona, tak jak wiedziałam, że mogę być. Właśnie pamiętam że miałam tą tęsknotę by robić więcej i "znać" że może jeden dzień był pracujący nad karierą kiedy używałam wszystkie moje talenty i umiejętności. Ale, to nie ja właśnie nie mogłam postawiać swój palec na czymś by ta kariera była, lub jak ją tam dostać. Być może ty możesz odnieść się do mojej historii? Być może ty czułeś taki sam sposób niedosyt? A może nadal to robisz?

W wieku 20 lat, po przeżyciu życiowego kryzysu (spowodowanego rozwodem), wszystko się zmieniło. Moje duchowe przebudzenie szybko się rozwinęło, gdy zatopiłam się głęboko w sobie, aby dowiedzieć się, kim jestem i dlaczego tu jestem. Każdego dnia funkcjonowałam w pracy na wysokim poziomie, ale kiedy wracałam do domu wieczorami, po prostu byłam cicha i spokojna. Czytałam, pisałam, rozmyślałam (dużo) i doświadczałam transformujących i poruszających doświadczeń duchowych. W weekendy pozostawałam sama dla siebie, wycofywałam się ze świata, co intuicyjnie czułam, że jest właściwą rzeczą do zrobienia. Proces ten trwał przez 3-4 lata i nie zdawałam sobie wtedy z tego sprawy, ale przechodziłam przez duchowy proces inicjacji, śmierć starego "ja" i narodziny prawdziwego "ja".

To właśnie zagłębiając się w ten proces transformacji życia, moje oczy, umysł i serce zostały otwarte na ekspansywną rzeczywistość wokół nas. Moja duchowa ścieżka rozwinęła się, a wraz z tym przyszło przypomnienie sobie, kim byłam i jakie umiejętności wniosłam w to życie. To właśnie wtedy zdałam sobie sprawę, że moja ścieżka kariery potrzebuje duszy, która będzie ją napędzać, oświetlać i podtrzymywać. I to właśnie to przebudzenie doprowadziło mnie do 'wykonania skoku' w kierunku stworzenia mojej własnej ścieżki kariery opartej na Duszy.

    "Wykonałam ten skok w kierunku Dusznej Kariery ponad dwie dekady temu, a teraz, mając ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu sensownego (napędzanego duszą) życia, mogę powiedzieć, że punkty kryzysowe służą jako największe katalizatory na ścieżce do Twojej - największej nagrody".

- Elizabeth Peru

Twój cel i najpełniejszy potencjał


W każdym z nas drzemie tęsknota za połączeniem z tym, kim naprawdę jesteśmy i byciem w jedności z wszechświatem. Jest to wrodzone powołanie, którego wielu może nigdy w pełni nie zrozumieć, a jednak niezaprzeczalnie tam jest. Dociekliwy umysł jest prekursorem każdego przebudzenia, podobnie jak pragnienie, by wiedzieć, "dlaczego życie jest takie, jakie jest" i formułować własne przemyślane opinie. Czy czujesz się w ten sposób? Czy często poszukujesz swojego głębszego celu, a może już go znalazłeś? A co jeśli częścią Twojego celu jest dawanie swoich talentów i umiejętności poprzez medium uduchowionej kariery?

Dla wielu z pewnością tak jest, a w miarę jak przechodzimy do nowego modelu pracy na naszej planecie (w 2021 roku i później), osiągnięcie ścieżki kariery, która jest wyjątkowo dopasowana do tego, kim jesteśmy jako jednostki, nigdy nie było tak dostępne, osiągalne i ważne.

STATYSTYKI Z 2021 ROKU DOTYCZĄCE STANU GLOBALNEJ KARIERY ZAWODOWEJ

Rzeczywiście, według najnowszych badań, które opierają się na statystykach uzyskanych od 31 000 osób w ponad 31 krajach oraz na perspektywach ekspertów, którzy spędzili dziesięciolecia w dziedzinie kapitału społecznego i współpracy:

    Ponad 40% globalnej siły roboczej rozważa odejście z pracy w tym roku (2021)
    46% osób planuje w tym roku (2021) dokonać poważnego zwrotu lub zmiany w karierze zawodowej

    Ponad 70% pracowników chce elastycznych opcji pracy (np. praca w domu)
    61% liderów twierdzi, że obecnie dobrze prosperuje - przedsiębiorczość podnosi ludzi na duchu

    Autentyczność napędza produktywność i dobre samopoczucie. 39% osób twierdzi, że w pracy jest bardziej prawdopodobne, że będą w pełni autentycznymi sobą

    46% kobiet i 40% mężczyzn jest skłonnych do poszukiwania pracy zdalnej (w domu)

    Więcej o wielkiej "globalnej" rezygnacji i jej wpływie można przeczytać tutaj

    "2021 to rok, w którym poszukiwane są Kariery z Duszą. Z powodu ostatnich 18 miesięcy kryzysów życiowych, ludzie w końcu dostrzegają, że mogą stworzyć nową, znaczącą ścieżkę kariery - według własnego wyboru. To wyzwalający ruch, który dzieje się na całym świecie. Teraz jest na to czas."

- Elżbieta Peru

 Osiągnąć swój najpełniejszy potencjał

Rzeczywiście, wyrażenie "osiągnąć swój najpełniejszy potencjał" jest często używane. I jest to wyrażenie, które ma wielką wagę i moc, gdy patrzy się na nie z perspektywy Twojej uduchowionej ścieżki kariery. Bo czym jest Twój najpełniejszy potencjał i jaki masz dostęp do niego i co może Ci pomóc?

Z mojego doświadczenia wynika, że dostęp do najpełniejszego potencjału wiąże się z przypomnieniem sobie, co możesz zrobić (i osiągnąć) w swoim życiu, kiedy wykorzystasz cały zakres umiejętności i talentów, które ćwiczyłeś (a więc nabyłeś) przez całe życie. Gdy ty pamiętasz w czym jesteś dobry wtedy to ty musisz używać te umiejętności (regularnie) po to, aby osiągać i utrzymywać swój najpełniejszy potencjał realizacji. I tak jak dokąd wziąć kariery ścieżkę tę która zatrudnia wszystkie twojej urodzone zdolności, umiejętności i talent, co zapewnia ci pięknie wypełnić twój potencjał i najwyższe życia możliwości.

Budzić się i znać że tam jest coś innego
.

Ale, jak ty bierzesz ten skok i jak wiesz i kiedy i jak wiesz że jest prawidłowy? Dla wielu, są znaki ostrzegawcze, np. że jesteś niespełniony na swojej obecnej ścieżce kariery i mogą często skradać się do ciebie powoli. Możesz łatwo  kompensować wszelkie nadmiernie niezadowolenie lub brak, który odczuwasz na swojej ścieżce kariery, nurkując w inne dążenia, takie jak zakupy, działalność społeczna, jedzenie poza domem, dramaty rodzinne, hobby, sport, relacje, podróże i tym podobne.

Nadrabianie braków

Wiele osób może przejść przez całe swoje życie, nieszczególnie lubiąc swoją pracę lub karierę, ale nadrabiając ten brak w innych dziedzinach życia. I to może być OK, ale co, jeśli można mieć duchową karierę, wiedząc że kochasz, a dodatkowo można również nurkować do tych innych dążeń, które lubisz? Jak inaczej by się to czuło?


Droga przyszłości.

Jest to możliwe i jest to droga przyszłości. Zamiast być wyjątkiem, gdy co miesiąc pojawiają się setki tysięcy dusz, które budzą się do tego, kim są. Świadomość stale wzrastała na Ziemi przez ostatnie 200 lat, przyspieszając w roku 2000, podczas spotkania Jowisza i Saturna i ponownie w roku 2020, podczas Wielkiego Wodnik-owego Styku Światła pomiędzy tymi planetarnymi gigantami. I to właśnie proces "budzenia się" do głębszej rzeczywistości, która ma miejsce wewnątrz ciebie i wokół ciebie, jest niezbędnym elementem do tego, abyś wiedział, że w życiu jest coś więcej niż to, o czym zostałeś wychowany i w co wcześniej byłeś przekonany.

Dawanie sobie pozwolenia

Gdy ty obudziłeś się, kim ty jesteś (przy nie za jakaś sytuacją życiową lub wiekiem) i ty zaczynasz zagłębiać się głęboko w swoją duchową rzeczywistość (jak ja robiłem ponad dwie dekady temu) ty możesz poczuć wezwanie aby dzielić swoje talenty i umiejętności ze światem w nowym i bardziej satysfakcjonującym sposobie. Fala inspiracji i kreatywności może wypełnić twoje jestestwo, wraz z rosnącą frustracją, że twoja obecna ścieżka może nie być wystarczająca. Zwłaszcza, jeśli pracujesz w ramach ścieżki kariery, która nie jest zgodna z Twoją duszą.

Przepaść między tym, gdzie jesteś, a tym, gdzie chcesz być, może wydawać się ogromna.

To właśnie w tym momencie danie sobie pozwolenia na "skok" jest niezwykle ważne. Tak wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że "jako dorosły" to od Ciebie zależy, czy dobrowolnie wybierzesz i nadasz sobie ścieżkę, którą chcesz podążać.

W rzeczy samej, często może to mieć nawet większą wagę im starsi się stajecie, ponieważ wiele dusz nie wchodzi w swój prawdziwy ludzki potencjał i głębszą dojrzałość dopiero po 40-50 roku życia i później. Tak więc, jak widzisz, twoja najlepsza praca może być dopiero przed tobą!

    "Nigdy nie jest za późno, aby zacząć, rozwijać się lub przejść do Soulful Career".

- Elizabeth Peru

Obecny paradygmat świata a tworzenie Karier z Duszą

Wraz z nadejściem globalnej pandemii (której początki zakorzeniły się jeszcze w październiku 2019 roku) krajobraz pracy i ścieżek kariery (jakie znamy) dramatycznie zmienił się na tej planecie.

Jak pokazują badania w 2021 roku, ponad 46% osób pracujących jest gotowych do zmiany kariery. To miliony ludzi, którzy chcą wykonać skok na nową ścieżkę. Te dusze głęboko to rozważają, a wiele z nich już to robi!

CZAS NA "WYKONANIE SKOKU" JEST TERAZ

Jeśli rozpoczniesz (lub rozwiniesz) swój proces zanurzania się w ścieżce uduchowionej kariery teraz, skorzystasz z rosnącej fali ludzi (takich jak Ty), którzy również robią to samo. Momentem jest tutaj, a wyczucie czasu jest wszystkim. Jeśli zadziałasz teraz, kiedy klimat jest sprzyjający, będziesz w stanie przeforsować (i wykorzystać) nieuniknioną predestynację i opór, które pojawiają się, kiedy decydujesz się wziąć swoje życie we własne ręce - i wyrzeźbić ścieżkę według własnego uznania.

Zawsze byłam zwolenniczką realizowania pomysłów, gdy tylko się pojawią. W ten sposób zawsze będziesz wyprzedzał krzywą, a ludzie będą się dziwić i podziwiać, jak zawsze jesteś na szczycie tego, co nadchodzi.

    "Praca w domu, praca online i praca dla siebie są teraz społecznie akceptowalne i w wielu przypadkach (pożądane) przedsięwzięcia, które zapewniają elastyczność i równowagę dla wszystkich. "

- Elżbieta Peru


To, co jest dla mnie bardzo interesujące, to fakt, że ponad 20 lat temu, kiedy podjęłam decyzję i dałam sobie pozwolenie na stworzenie Duchowej Ścieżki Kariery (odchodząc od kariery korporacyjnej), moim wrodzonym pragnieniem było pracować dla siebie, pracować w domu i pracować online. Dokładnie to samo dzieje się teraz, ponad 20 lat później. Chciałem dotrzeć do ludzi wszędzie, na całym świecie, z tym samym przesłaniem. Widziałem nas wszystkich jako "jedność" i nakreśliłem moją przyszłą rzeczywistość. Dałam sobie intencję i wizję, którą miałam trzymać w sercu i pracować nad nią każdego dnia. 20 lat później, świat dogonił moje wizje. Teraz każdy widzi, że można pracować w domu, w sieci i dla siebie - i robić to, kochając to, w co się jest zaangażowanym. Nadeszła era uduchowionej kariery.

    "Wyczucie czasu i działanie zgodnie z impulsami płynącymi z Twojej duszy jest formą sztuki. Im szybciej zaczniesz działać zgodnie z tym, co kochasz, tym szybciej to, co kochasz, stanie się Tobą. Twoja Duszna Kariera zaczyna się teraz".

- Elizabeth Peru

Pielęgnowanie swoich możliwości


To, co jest kluczowe podczas rozważań nad stworzeniem ścieżki kariery, która ma duszę i Twoją prawdę za sobą, to fakt, że nie jesteś ograniczona w swoich wizjach, w żaden sposób. Miej marzenie i wiedz, że kiedy będziesz wytrwale i organicznie pracować w kierunku tego marzenia, świat wokół ciebie "stopi się" z tym marzeniem.

Ja po prostu 'wiedziałam' (tak namiętnie), że świat spełni moje wizje, kiedy tylko zacznę. I tak się stało. Nigdy w to nie wątpiłem i nadal nie wątpię. W rzeczy samej, w tej chwili mam dalsze wizje przyszłości dla mojej Dusznej Ścieżki Kariery, które wielu mogłoby uznać za niemożliwe, ale ja wiem inaczej. Wiem, że one się spełnią, ponieważ widziałem to już w ciągu ostatnich 2 dekad, raz po raz. A kiedy Ty również będziesz myśleć w ten sposób, kiedy będziesz pielęgnować swoje możliwości, również osiągniesz sukces na ścieżce swojej Uduchowionej Kariery, otrzymując znaczenie i nagrodę, ponieważ dajesz miłość i pełnię swojego potencjału - wszystkim.

Korzyści płynące z tworzenia Kariery Pełnej Duszy


Oto czego się nauczyłam, że są to jedne z największych korzyści (zarówno osobistych jak i globalnych), kiedy zanurzasz się w tworzeniu Kariery Pełnej Duszy:

    Twoja kreatywność i intuicja rozwiną się. Nauczysz się ufać swoim pomysłom i unikalnym perspektywom.

    Twoja indywidualność i wyjątkowość będzie wspierana, ponieważ będziesz wyrażać swoje specjalne talenty i umiejętności

    Twój entuzjazm i poziom energii wzrośnie, ponieważ jesteś zaangażowany w regularne generowanie prac o wysokiej wibracji

    Będziesz sam generował optymizm, pozytywność i młodzieńcze podejście do życia

    Będziesz (bez wątpienia) pracował ciężej niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ tak bardzo kochasz to, co robisz. To jest powołanie

    Będziesz również wątpić w siebie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ będziesz samowystarczalny, a to wymaga odwagi

    Twoja osobista odpowiedzialność znacznie wzrośnie, ponieważ dowiesz się "z pierwszej ręki", jak bardzo jesteś zdolny

    Będziesz miał możliwość bycia bogatym finansowo, ponieważ wszystko, co włożysz - wraca do Ciebie

    Będziesz miał możliwość dzielenia się swoimi talentami i pracą z całym światem, na swój sposób. Masz pełne prawo głosu w tym, jak i co wyrażasz.

    Będziesz generować znaczenie, spełnienie i osobistą satysfakcję w swoim codziennym świecie

    Poczujesz, że w końcu jesteś zaangażowany (i robisz to i jesteś) , po co tu przyszedłeś

    Będziesz robić różnicę i wywierać wpływ swoją pracą, ponieważ stoi za nią siła duszy

    Twoje wizje wzniosą się ponad codzienność, ponieważ Twoje umiejętności przedsiębiorcze są regularnie wystawiane na próbę

    Będziesz innowacyjny i na czele kreatywnych działań, ponieważ inni będą patrzeć na Ciebie jak na wzór do naśladowania.

**By Elizabeth Peru

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz