piątek, 23 lipca 2021

Co myśmy tam przeżywali

 

23 lipca 2021 r. przez Steve Beckow


Kombinezon do głębokiego nurkowania Mark V z lat 20.

Gdybyśmy chcieli nurkować głęboko w oceanie sto lat temu, założylibyśmy kombinezon do nurkowania głębokiego, taki jak ten po lewej.

Gdybym chciał zanurkować głęboko w Trzecim Wymiarze, założyłbym ... cóż, jedno z tych - ciało fizyczne.

Mówię to, ponieważ "ja" (punkt świadomości, który nigdy się nie zmienia ani nie znika) właśnie zobaczyłem, jak w moim oku umysłu ciało astralne wycofuje się na chwilę z wnętrza ciała fizycznego i patrzy na mnie.

Byłem tak zaskoczony, że w szoku zmieniłem ostrość widzenia. I obraz zniknął.

Kto by się przejmował, gdyby to był wytwór wyobraźni? Doświadczyłem tej formy astralnej przy dwóch innych okazjach (1), więc ciało astralne jest dla mnie prawdziwe. (2)

Wiem, że aktorzy i wydarzenia w tym mentalnym wideo odzwierciedlają rzeczywistość. Traktuj to jako proroczy sen, jeśli chcesz, przewidujący nasze rozszerzone zdolności percepcji. Mit? Wszystko w porządku.

Wracamy do naszego głębokiego nurkowania w 3D.

Aby rozszerzyć metaforę: Oto jesteśmy w naszych kombinezonach do głębokiego nurkowania - znajdujemy jedzenie, gotujemy je, jemy, śmiejemy się razem, kochamy się (historia to historia), nie podejrzewając, że istnieje życie poza tymi kombinezonami, w których jesteśmy.

I wtedy jeden z nas przypomina sobie i pociąga za sznurek. Głos pyta: "Tak?". I przypominamy sobie hasło: "Wniebowstąpienie". Natychmiast lina zaczyna nas ciągnąć do góry i wynurzamy się na powierzchnię.

Tutaj zdejmujemy nasze ciężkie skafandry nurkowe i śmiejemy się serdecznie, myśląc o tym, przez co kiedyś przechodziliśmy tam na dole....

Przypisy

(1) Raz podczas jasnego snu i doświadczenia poza ciałem w 1977 roku i raz 7 czerwca 2021 roku, kiedy poczułem inną obecność obok mnie, nas obu w naszych astralnych formach.

(2) Mogło to być moje ciało eteryczne. Nie przedstawiło mi się ono.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz