poniedziałek, 26 lipca 2021

Judith Kusel: Nowe życie kiełkuje

 

 

Lipiec 25, 2021 przez Sitara


https://tinyurl.com/92ajdh2y

Znajdujemy się teraz w dramatycznym przypływie energii, który naprawdę wznosi nas ponad wszystko, co było znane wcześniej. Musimy teraz całkowicie wyjść z tego co znane w nieznane! Na niezbadane wody Nowej Ziemi.

Szczerze to uwielbiam - bo rzeczywiście w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy byłem systematycznie doprowadzany do tego, aby zobaczyć to, czego nigdy wcześniej nie mogłem zobaczyć i uzyskać dostęp do tego, do czego wcześniej nie mogłem uzyskać dostępu, ponieważ coraz więcej elementów układanki zaczyna pasować do siebie i pokazuje mi się, co się dzieje i dlaczego.

Podczas tego ogromnego czasu przemiany i rzeczywiście odrodzenia do zupełnie nowego życia i nowych początków (dla tych, którzy są gotowi i zostawili Starą Ziemię całkowicie za sobą), rzeczywiście zaczniemy doświadczać wiecznego, nieskończonego i rzeczywiście wraz z tym, wszystko będzie energetycznie na znacznie wyższym paśmie częstotliwości wibracji, paśmie częstotliwości wymiarowej, paśmie 5 i 7 teraz.

Tak, siódemka staje się odczuwalna i zacznijcie uświadamiać sobie, jak liczba 7 manifestuje się w formie i bycie na wszystkich poziomach teraz. Jest to liczba, która powtarza się bardziej niż jakakolwiek inna w Biblii. I zauważ, że wiele z tego, co było uważane za święte i rzeczywiście magiczne, zawiera liczbę 7.

The Wielki Piramida naprawdę trzymać the liczba 7. 360/7 = 51.42 (nachylenie Wielkiej Piramidy). Rzeczywiście jest to nie tylko tam, jak wykazano, ale rzeczywiście ukryte wszędzie w święte sposoby.

7 przywołuje Kwalifikacje: Wszech-twórczych Sił (Boskich). Boskie Źródło i Dusza. Niepoznawalne. Poszukiwanie i osiąganie Oświecenia i Iluminacji.

To nie jest przypadek, ale wielki projekt. Kiedy rzeczywiście poszukiwałam ukrytego znaczenia, natknęłam się na coraz więcej wiedzy, która została mi objawiona.

Liczba 7 również wiąże się z ceremonią i magią - ale nie w tym sensie, w jakim zwykle ją rozumiemy, jak Harry Potter, ale w tym, że 7 zawiera klucz do Świadomości Chrystusowej w sposób, który dopiero mamy rozwikłać, a także do Nowej Ziemi. Tak, 3 i 9 itd. w równaniach Tesli odgrywają taką samą rolę, a ja nie jestem numerologiem - staram się jedynie przedstawić koncepcję, że liczby te zostały zintegrowane ze świętymi miejscami, jak również z krystalicznymi siatkami energetycznymi, z którymi pracuję, oraz z tym, co mi się pokazuje i co jest mi objawiane.

Siódmy Wymiar zawsze był znany jako: "Siódme Niebo!" Był to pierwotny stan Raju na Ziemi! Był to stan Jedności i Jedności, a więc JAKO JEDNOŚĆ z Boskim Źródłem.

Jesteśmy więc teraz zajęci podnoszeniem się z piątego do siódmego.

Ponownie, dla mnie ma to ogromne znaczenie - ponieważ rzeczywiście otwierają się bramy Niebios. Nigdy wcześniej nie miało to miejsca - ponieważ ludzkość zawsze zdołała spaść z siódmego nieba do niższych stanów wymiarowych! Po raz pierwszy w historii możemy teraz ponownie WNIEŚĆ się do Wyższego Stanu Wymiarowego!

Teraz nie stanie się to natychmiast, lecz w ciągu następnych lat, ponieważ musimy dostosować się do Nowych pasm częstotliwości Wyższego Wymiaru, ponieważ wszystko, co jest w nas, co jest jeszcze ze Starego, rozpada się i zostaje pozostawione na zawsze.

W rzeczy samej, niektórzy już zostawili to za sobą i wkroczyli na Nową Ziemię, a uczynią to pełniej w następnych miesiącach i latach.

Gdy wkraczamy na Nową Ziemię, rzeczywiście jesteśmy teraz Pionierami - tymi, którzy będą współtworzyć Nowy Złoty Wiek, w Erze Wodnika!

Będziemy rzeczywiście w stanie energetycznie być tak wypełnieni energią Boskiego Źródła, jako JEDNOŚĆ, że będziemy w stanie łatwo zmieniać kształty, teleportować się, komunikować się telepatycznie i energetycznie łączyć się z centrum serca-duszy bezpośrednio z centrami innych. Nie będzie już żadnej błędnej komunikacji i nie będzie potrzeby używania komputerów i tym podobnych technologii, ponieważ przerobimy to, jak pracować z energią i polami energetycznymi, a w rzeczywistości z najwyższymi sposobami używania częstotliwości światła i dźwięku.

Wkraczamy w przestrzeń międzygwiezdną. Wznawiamy nasze prawdziwe kosmiczne dziedzictwo.

Jestem zainspirowany.

Nadszedł czas, aby wyjść poza czas do wiecznej Jedności i z wiecznymi możliwościami współtworzyć zupełnie nową ludzkość na zupełnie nowej planecie Ziemi!

Judith Kusel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz