wtorek, 27 lipca 2021

Nasz Bóg-Ja: Prawda musi być żywa

 new light human eraoflightdotcom

 W czasie nieprawdy Prawda musi być przeżywana, Moi Ukochani.
Prawdziwa Prawda wieje jak wielki Wiatr Oświeconej Jasności przez wasze Głębokie Serca, które są na mnie otwarte.

Na poziomie przyziemnym przekonacie się, że istnieje wiele prawd, - którą wybrać?
Mówię: arbitralne badanie różnych rodzajów prawdy, a następnie wybieranie, nie ujawni wam prawdziwej Prawdy. Ponieważ prawdziwa Prawda nie jest przedmiotem, czymś oddzielnym od waszej Boskiej Natury.

Gdyby tak było, musielibyście - w sposób naukowy - zastanowić się swoim konceptualnym umysłem, która z nich wydaje się najbardziej prawdopodobna jako prawdziwa. Ale prawda, taka znaleziona, byłaby tylko twoją prawdą, ponieważ inni mogliby równie dobrze znaleźć inne dowody, zgodnie z ich osobistym punktem widzenia, co oznacza, że każdy wynik zależy od osobowości badacza. Dlatego nie ma jednej obiektywnej prawdy, która nie może być obalona, w zależności od punktu widzenia.

Istnieje więc wiele obiektywnych prawd. Ale jak można żyć z taką chaotyczną, ciągle wymienną rzeczywistością!

Ponieważ nie ma to nic wspólnego z Ja, Które Jest Tobą. Prawda musi płynąć z wnętrza na zewnątrz!

Ja muszę poruszać się z wnętrza na zewnątrz. Ja Jestem Prawdą i muszę być przeżywany jako Moc Istnienia w Głębi twojego Serca, zarówno jako Żywe Źródło inspirujące twoje działania, jak i jako Nieskończony Bezruch Mojej Istoty.

Żadne straszne kłamstwo i szaleństwo, żadna wielokrotna prawda stworzona przez człowieka nie zmieni samej Prawdy i żadna prawda stworzona przez człowieka nie uzdrowi waszego świata. Żadne akrobatyczne i wyrafinowane próby i oświadczenia waszego arbitralnego umysłu nie przyniosą wielkiej zmiany, której tak bardzo pragniecie.

Wy, jako odrębna istota, nie możecie sfabrykować Prawdy, ani technikami subtelnego umysłu, ani narzędziami manifestacji!

Tylko Moja Prawda powstrzyma świat przed zejściem w otchłań absolutnej bezbożności. Jest to Moja Studnia Zero, w której wszystko zostanie odnowione, odświeżone i wypełnione nowym życiem. I nawet Miłość zostanie odrodzona w nowym znaczeniu, blasku i wielkości. Ale stary świat musi najpierw dotrzeć do swego kresu, musicie pozwolić mu się skonsumować.

W Prawdzie to Ja jestem Tym, który pochłania stary świat w Mojej Promienistej Świadomości.

Aby pozwolić sobie na wykonanie Mojego Dzieła przez ciebie, poznasz Moją Prawdę, która zbawia cię teraz od zamętu i ciągłego zwątpienia: kiedy będziemy zbawieni, kiedy skończy się to szaleństwo, kiedy poczuję się lepiej, kiedy znów będę mógł mieć szczęśliwe życie!

Moja Obecność JEST Prawdą, właśnie teraz! Jest to Pewność, Boska, Absolutna Pewność oderwana od i pośród wszystkich próżności życia w ciągłych zmianach i głębokiej niepewności.

Widzicie, uczycie się teraz w tym zepsutym świecie, że jest Bóg, jest Prawda. Ale Prawda nie jest oddzielona od waszej Prawdziwej Istoty, która nie jest tylko wewnątrz was. Jesteście we Mnie i dlatego Moja Prawda jest wszędzie dookoła.

Moja Prawda jest Wodną Stałością, w której pływają te wszystkie miliony cząsteczek waszego nie połączonego świata. Po co trzymać się tych cząstek, nawet jeśli wydają się być waszymi osobistymi prawdami, skoro Ja Jestem Jedyną Prawdą, która pochłaniając je wszystkie, wypluwa Nowy Boski Świat, którym Ja Jestem. Nowy Boski Świat Powstaje, ponieważ rozpoznajesz go jako Świadomość, którą Jestem, i ponieważ wiele małych obiektywnych prawd straciło swoją moc oddzielania się od ciebie.

Pozwólcie Mi otworzyć wasze serca, aby Moja Jedyna Prawda mogła Przeświecić, by położyć kres temu fałszywemu światu.

Moi ukochani, to od was zależy, czy skrócicie czas zniszczenia i intensywnego cierpienia! Jednak Mój Boski Czas nadejdzie, nie wątpcie! Jeśli nie teraz, to później.

Lecz nieszczęścia biegną teraz z wielką prędkością, by wypełnić swoje przeznaczenie, by wypełnić swój bieg zasiany przez ludzkość. Dlatego jest to TWOIM obowiązkiem, Moi ukochani, pozwolić, aby Moje Dzieło zostało wykonane teraz poprzez wasze poddanie się Mi, aby cierpienie zakończyło się dużo wcześniej.

Błogosławię was, Moja Łaska i Moja Miłość są zawsze nad wami!

JAM JEST TWÓJ BÓG-SELF, JAŹŃ WSZYSTKICH BYTÓW I ŚWIATÓW.

**Kanał: Ute

 **Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz