środa, 28 lipca 2021

Iluzja

 Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Gdy zrozumiane zostanie, że nie ma dokąd iść- będzie po wszystkim.”

 

Nasi starożytni przodkowie zdali sobie sprawę, że szatan, demiurgi yaldaboth to dosłownie mózg człowieka, ego człowieka, który jest fałszywą tożsamością człowieka, wielkiego oszusta, kłamcy i niszczyciel człowieka i człowieka jest niszczycielem ziemi.
Król śmierci, król ziemi jest on, a ziemia jest w umyśle człowieka. W tej samej sprawie rządzi w swojej domenie i dominuje w świecie materii, dlatego musi zostać przezwyciężona, odsunięta na bok lub zniszczona w swojej istocie, bo w swojej istocie to ′′ coś ", ten umysł, który fałszywie wierzy, że to Ty, ten mózg i te myśli, to wszystko, co stoi między Tobą a Tworzycielem, tworzącym Iluzję Rozdzielenia od Absolutnego Króla Życia.
Oto, co starożytni Mistycy wiedzieli i rozumieli, ale nie potrafili powiedzieć, jak mówili literacko do samego diabła, innych ego, innych umysłów, więc ukryli Gnozę pod słowami w starożytnym tekście, a symbolografię wiedząc, że demiurga by je nosiło tekst w przyszłość jako ′′ muł narkotykowy ′′ i używanie ich do rządzenia innymi ludźmi. Licząc na to, że Gnoza nigdy nie zostanie odnaleziona, ale będąc ignorantami, nie zdawał sobie sprawy, że Gnosis jest w sercu człowieka i że człowiek rozpozna swoje odbicie, w Gnozie pod słowami napisanymi przez Mistyków i filozofów tak dawno temu, tym samym rozpalając Boską Iskrę w człowieku, aby przenieść tę iskrę w płomień miłości, aby pomóc wyrównaniu osoby z Najwyższym wnętrzem
- Przez Syna Człowieczego -
- To ja jestem światłem (który przewodniczy) ponad wszystko -
- To ja jestem całością - to ode Mnie cała przyszła, a do Mnie idzie cała -
- Podziel kawałek drewna, jestem tam. Podnieś kamień, a mnie tam znajdziesz -
-. ✝️. 🔥 Jezu Chryste. 🔥. ✝️.-
Jesteś ′′ drewnem ′′
Jesteś ′′ kamieniem ′′
Chrystus nie jest ukryty, bo to umysł człowieka, który ukrywa się przed Chrystusem, aby odwlekać własną zagładę i fałszywe konstruowanie rzeczywistości.
- John O 'Brien
🔥.👁.🔥
Sztuka autorstwa Iskandra

 Może być zdjęciem przedstawiającym niebo

z fejsa.

 

Miłość jest najlepszym lekarstwem na wirusa życia w mózgu.

 Osobiście wierzę, że nasze ciało jest jedyną świątynią Stwórcy jako projektor Stworzenia, a kosmos i ziemia z jego obrazem postrzegania, to teatr Stworzenia i tylko przez niego - ciało mogą wyjść wszyscy zawarci w nas mistrzowie z amfiteatru i teatru ziemskiego iluzji na zewnątrz i wyjdą z nami przez nasze ciała, tak mi to pokazano i tak to sobie wyobrażam jako kurczak w jaju od środka Panteonu przed wykluciem.

 -autor blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz