piątek, 26 marca 2021

Zepsute przywództwo

 

26 marca 2021 r. przez Steve Beckow


Dyktatura nie ma przyszłości

Czy mogę przez chwilę porozmawiać o przywództwie, o tym, jak bardzo zostało ono splamione i jakie wyzwania stoją przed nami w związku z nim?

Z czasem, jak zaczynamy dostrzegać, wielu przywódców świata najwyraźniej uległo korupcji.

Ukrywają oni swoje działania za starymi i nowymi sztuczkami.

Stara sztuczka polega na stworzeniu wroga wewnątrz i na zewnątrz, jak to kabała z powodzeniem zrobiła z nami wokół boga terroryzmu (Al Kaida, ISIS, Antifa, itd.) (1) a teraz pandemii (noszących maski i nie noszących masek, zaszczepionych i nie zaszczepionych).

Następnie zepchnijcie ludność na margines za pomocą katastrof typu false-flag, abyście mogli uchwalić bardziej restrykcyjne prawa bezpieczeństwa (Patriot Act, obowiązkowe maski i szczepienia).

Pozwolisz mi na trochę historii na temat zmiany w moim własnym spojrzeniu na rząd?

W 2006 roku odszedłem z Immigration and Refugee Board, całkowicie gotowy do przejścia na emeryturę. Po tym, jak przeszedłem przez etap "whoopee", zacząłem szukać w Internecie tego, co mogłem przegapić w ciągu ostatnich ośmiu lat. Następna rzecz, którą zrobiłem, zmieniła moje życie. Nazwałbym to przebudzeniem.

Obejrzałem wideo o nazwie In Plane Site, które mówiło, że ... 9/11 ... był ... wewnętrzną robotą. Chyba żartujesz. Zbadałem to i mój świat się rozpadł. Później zrobiłem nawet stronę internetową na temat 9/11 i zubożonego uranu. (2)

To był drugi raz kiedy mój światopogląd się zawalił, pierwszy po tym jak mój purnavatar guru okazał się być pedofilem w 2000 roku. (3)

Czy jestem na coś przygotowywany? Czy może jestem tylko workiem treningowym? A może po prostu tak się sprawy mają w dzisiejszych czasach?

Przez następny rok pisałem, zwykle dla OpEd News, o 9/11, a później o zubożonym uranie. Musiałem zacząć od nowa. Czy w dzisiejszych czasach nie brzmi to znajomo? Jeśli nie, to może zabrzmi znajomo za miesiąc lub dwa.

Przywództwo nie może być bardziej splamione niż dzisiaj. I słusznie. Twierdzę, że przywództwo samo się splamiło.

Przywództwo sprzedało się za pieniądze, majątek, władzę, seks z dziećmi, satanizm, składanie dzieci w ofierze, kanibalizm, używanie adrenochromu, a następnie szantaż.

Przywództwo stworzyło globalną sieć korupcji i oparło się na niechęci społeczeństwa do przyznania, że coś takiego może mieć miejsce w naszym świecie.  To się dzieje.

Podobnie jak Neville Chamberlain przed II wojną światową, trzymamy w rękach kawałek papieru gwarantujący pokój w naszych czasach.  Postanowiliśmy pozostać ślepi na korupcję w naszym otoczeniu.

W 1939 r. wybuchła wojna. Wszystkie wysiłki zmierzające do uspokojenia sytuacji pomogły dyktatorowi jedynie zagarnąć terytorium.

Wojna nie wydarzy się tutaj. W 2021 roku kabała zostanie odsunięta od władzy przez koalicję sił na planecie i poza nią. Teraz rządzi Matka - Matka Gaja i Boska Matka.

Moim zdaniem Wniebowstąpienie będzie postępować naprzód, a ci, którzy oprą się naszym ostatnim zaproszeniom do zakończenia wojny z ludzkością, ustawią się na trajektorii oddzielenia.

Ale to pozostawia nas z problemem splamionego przywództwa.  Odbarwienie tego przywództwa jest wyzwaniem.

Grupy ludzkie, choć mogą wybierać swoich przywódców na różne sposoby, zazwyczaj w końcu wybierają samo przywództwo.  Tak będzie dalej. Ale nasze zaufanie do przywództwa zostało nadszarpnięte.

Nowi przywódcy, którzy się pojawią, będą musieli wziąć to pod uwagę. Będą musieli na nowo obudzić w ludziach chęć zaufania, przypomnieć o korzyściach płynących z podążania za rozsądnym, mądrym i współczującym przywództwem oraz o tym, jak ważne jest, by nie zapominać o ogromnych kosztach podążania za dyktatorami w przebraniu zbawców.

Przypisy

(1) Rządy świata odegrały główną rolę w podżeganiu lub inscenizowaniu terroryzmu przeciwko własnemu narodowi, aby przybliżyć populację do totalitaryzmu i dominacji nad światem. Rząd Stanów Zjednoczonych stał za 9/11; wojny w Afganistanie i Iraku były po prostu zagarnięciem ziemi dla handlu narkotykami i zasobów ropy naftowej, z tego co widzę.

(2) Co się dzieje w Ameryce? Are We Headed Back to the Middle Ages? na stronie https://truthseeker22.webs.com/911overview.htm. O 9/11 i zubożonym uranie.

(3) Właściwie trzecia, jeśli liczyć roztrzaskanie w wieku siedmiu lat, kiedy mój tata krzyczał na mnie z odległości kilku centymetrów od mojej twarzy.  Nabieram w tym wprawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz