wtorek, 30 marca 2021

Obecna chwila

meditation the light within eraoflightdotcom

Teraźniejszy moment jest w prawdzie jedynym momentem, który masz, aby naprawdę żyć. Przeszłość odeszła na zawsze, a Stara Ziemia jest już w przeszłości, istniejąc tylko w formie holograficznej. Przyszły Ty, jest tworzony w tym właśnie momencie przez Ciebie samego: Z każdą myślą, którą myślisz, Z każdym słowem, które wypowiadasz, bo słowa mają moc (wibracje i częstotliwości dźwięku). Z każdym działaniem, które podejmujesz. Co naprawdę chcesz stworzyć?

Więcej tego samego, co było w przeszłości, a więc starych wzorców, starych lęków, starego ciebie i całego emocjonalnego bagażu, który stworzył negatywne wzorce odnoszenia się itd.

Czy też naprawdę pragniesz zostawić to wszystko za sobą na zawsze i skoncentrować się w tym właśnie momencie na tworzeniu najlepszego siebie, najwspanialszego i najbardziej przepełnionego Miłością, zainspirowanego Mistrza Duszy, którym w rzeczywistości jesteś?

Wybór należy do ciebie.

Kiedy masz wizję, powołanie, cel większy niż suma ciebie, rzeczywiście zaczniesz nim żyć, działając w tej obecnej chwili i współtworząc go. Każdy mały krok rzeczywiście przekształca cię w twoje przyszłe ja, i rzeczywiście w życiu tej wizji, tego powołania, tego celu z serca, duszy i całej twojej istoty.

Otrzymałam taką wizję w ten weekend i zapisałam ją w moim dzienniku, a następnie naszkicowałam ją najlepiej jak potrafiłam. Dla mnie było to symboliczne, ponieważ wpisywałam to na ostatnich stronach dziennika. Było to dla mnie symboliczne, że zakończyłem kolejny rozdział w mojej historii życia na ziemi i że jestem gotowy, aby wkroczyć w zupełnie nowe i dużo wyższe życie i nowe początki i rzeczywiście, to właśnie zrobiłem, kiedy otworzyłem mój nowy dziennik i rozwinąłem wizje i rzeczywiście napisałem modlitwę dziękczynną.

Zawsze zachęcam moich uczniów do prowadzenia dzienników, pisania i szkicowania w nich, ponieważ odkryłam, że moje dzienniki stają się moimi książkami i rzeczywiście, kiedy patrzę wstecz, widzę jak byłam prowadzona, przekształcana i rzeczywiście prowadzona na każdym kroku tej drogi. Tak wiele z moich wizji się spełniło i rzeczywiście, kiedy uświadamiamy sobie, że żyjemy zgodnie z wizją - pojawiają się łzy wdzięczności, podziwu i zdumienia.

Jest tu bowiem o wiele większy Boski Masterplan w pracy - o wiele większy niż możemy być nawet świadomi i w samym środku największych Nowych Narodzin i powstania Nowej Ziemi i nowej Ludzkości, jakiej nigdy wcześniej nie było!

Co za radość doświadczać i widzieć to!

W rzeczy samej być żywą częścią tego!

Judith Kusel
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz