niedziela, 28 marca 2021

Gambit Królowej Matki



28 marca 2021 r. przez Steve Beckow


Matka, Shakti, Mare' (Ocean Miłości)

Kiedy czytałem relację Lynne McTaggart o erozji praw obywatelskich w Anglii pod pretekstem reakcji Covid (1), to było tak, jakby to wszystko stało się, w tym momencie, partią szachów, którą obserwowałem.

Kabała wykonuje ruch, Sojusz go kontruje.  Kabała wykonuje ruch....

W tym momencie odsunąłem się od tego wszystkiego. Przed tym momentem, w obliczu wiadomości o każdym nowym wybryku kabały - wymazy odbytu, obowiązkowe szczepienia, paszporty immunologiczne - postanowiłem się zaangażować, wziąć to na siebie i poczuć się oburzony.

A jeśli przypominałem sobie, że nie powinienem się angażować, powstrzymywałem się na chwilę, a potem zaczynałem od nowa.

Ale teraz mogłam stanąć z boku (Michael prosił mnie o to od lat) i obserwować.

Na niebiosa, znamy wynik.

Drużyna Światła kończy konflikt, który rozpoczęła drużyna Ciemności. Drużyna ciemności przechodzi do Światła lub odchodzi. Ten okres jest wyjątkowy w historii, ponieważ ciemność jest pozostawiana za sobą, gdy planeta wznosi się.

Przypominam nam ponownie o tym, co powiedziała Boska Matka. Jest to tak ważny fragment:

"[Mówię o] tych, którzy są na (...) stanowiskach, gdzie kontrola i nadużywanie władzy były powszechne. To nie będzie platforma, [z której] odbywa się integracja różnych galaktyk. To nie jest Plan".

"Wiem bardzo wyraźnie, słodki, tak jak i ty, że jeśli nie jest to [w] moim Planie, to nie nastąpi." (2)

Triumf ciemności nie jest w Planie.

My, którzy jesteśmy przebudzeni do istnienia Boskiej Matki Boga - aktywnej i twórczej, zachowawczej i transformującej siły i mocy w multiwersum - znamy sposób, w jaki rzeczy mają się potoczyć, więc możemy pozwolić sobie na pozostanie z boku i obserwowanie.

Są tacy, którzy z narażeniem życia odgrywają rolę naszych wyzwolicieli.  Są też tacy, którzy, nieco wolniej, grają rolę naszych prześladowców. Dwie strony rozgrywają śmiertelnie niebezpieczną planetarną partię szachów.

W każdej chwili może być szach-mat.

Żadna ciemność nie może wejść do Piątego Wymiaru: To jest Gambit Matki Królowej.

Przypisy

(1) "Lynne McTaggart: Our Bodies, Our Selves", 28 marca 2021, na https://goldenageofgaia.com/?p=319304.

(2) Boska Matka w "Enter the Delegations - Part 2/3", 5 maja 2019, na http://goldenageofgaia.com/2019/05/05/enter-the-delegations-part-2-3/. Czytanie, 30 kwietnia 2019.

Zauważcie, co ona mówi: "integracja różnych galaktyk...." To Wniebowstąpienie nie jest tylko tej planety. Jest to pierwsze masowe/fizyczne Wzniesienie w tym konkretnym wszechświecie.

Inne planety i systemy gwiezdne będą podążać w to, co jest zupełnie nową przestrzenią.

Steve: Czy sfera, którą budujemy i do której zabieramy nasze fizyczne ciała jest zupełnie nowa?

Archanioł Michał: Tak, jest zupełnie nowe.
 (Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 21 września 2015 r.).

Wniebowstąpienie Ziemi jest pierwszym "wtargnięciem" do tej nowej przestrzeni, a "różne galaktyki" zostaną z nią zintegrowane w ciągu ... czego? Eony czasu?

Tak więc uwaga jest obsypywana planetą Ziemią i jej duszą, Archaniołem Gają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz