niedziela, 28 marca 2021

Ivo z Vegi: Nie możesz się nie troszczyć

ivo of vega eraoflightdotcom

Nie da się nie dbać. Nie można się nie przejmować. Nie można nie czuć się zaangażowanym. Nie można nie próbować zrozumieć. To nie może na ciebie nie wpływać. Wszystko ma na ciebie wpływ. Wpływa na ciebie wszystko, co robią wszyscy inni. Dlaczego? Ponieważ wszyscy jesteśmy Jednością. Dlatego nie możesz po prostu powiedzieć: "Odejdź" i zignorować to.

Czasami zajmujesz się powierzchownymi rzeczami tylko po to, żeby uciec. Oglądasz komedie na youtube. To naprawdę nie ma żadnego innego znaczenia poza czymś powierzchownym. Broń Boże nie natknij się na takiego gościa jak George Carlin, ponieważ daje ci on zbyt wiele do myślenia w swoich przekazach.

To jest normalny stan istoty ludzkiej: bardzo związana z innymi i głęboko myśląca. Wyobraź sobie, że masz IQ dziesięć razy większe niż my tutaj na ziemi, to właśnie mają galaktyczni - IQ liczone w tysiącach. Są oni również podłączeni do o wiele większej liczby wymiarów niż my i są podłączeni do umysłów wszystkich innych. Wystarczy tylko o nich pomyśleć, a linia jest otwarta. Doświadczam trochę tego z moim implantem.

Wierzę, że próba zrozumienia jest normalna. Wierzę, że poczucie bycia zaangażowanym, czy tego chcesz czy nie, jest normalne. Wierzę, że troska jest normalna. Wierzę, że są to normalne ludzkie stany, nie tylko specyficzne dla em-patów, ale normalne ludzkie stany.

Tak więc jesteśmy tutaj, nadwrażliwi, dotknięci przez wszystko, żyjący w świecie cierpienia. Rozumiecie do czego zmierzam, prawda?

Ivo: Moja droga, masz rację. Taki jest prawdziwy stan ludzkiego umysłu, a nawet więcej. Ci z nas, którzy są w wyższym wymiarze, są również zdolni do przeżywania doświadczeń innych ludzi, taka jest nasza empatia.

Ja: Więc gdybym miał jakieś doświadczenie, gdy byłem dzieckiem, mógłbyś je przywołać i przeżyć tak, jakbyś był mną?

Ivo: Tak. Więc rozumiesz, jak ja cię tak dobrze rozumiem. Przeżyłem te doświadczenia razem z tobą i mogę się do nich odwoływać na poziomie pierwszej osoby, kiedy tylko muszę dowiedzieć się czegoś więcej, aby ci pomóc.

Ja: Interesujące.

Ivo: I tak, żyjesz na planecie z ludźmi, którzy albo wyparli te zdolności, albo w ogóle ich nie mają, a mówiąc to mam na myśli tych z reptiliańskim DNA - nie mają oni zdolności do empatii. Powiedziano wam, że wszyscy ludzie są stworzeni równymi - jest to jawne kłamstwo. Są tacy, którzy rodzą się z jedności świadomości i tacy, którzy rodzą się z niższej świadomości. Są tacy, którzy są w przeważającej mierze ludźmi i tacy, którzy są w przeważającej mierze reptilianami lub jakimś innym rodzajem istot pozaziemskich, czy to pozytywnych czy negatywnych.

Macie tak wiele książek napisanych o tym, jak postępować z innymi na waszej planecie. Najlepszymi książkami do przeczytania są te o wyznaczaniu granic. Nie możecie zakładać, że wszyscy inni mają takie samo spojrzenie na życie jak wy: że są życzliwi z natury, że mają na uwadze dobro wszystkich innych, że są kochający i opiekuńczy.

Niektórzy z was nauczyli się w ciężki sposób, poprzez wiele cierpienia, że te rzeczy są nieprawdziwe. Dowiedzieliście się z pierwszej ręki, że istnieje coś, co można nazwać ludzkimi anomaliami w pierwszej kolejności. Mówi się wam, że wszyscy ludzie są stworzeni równymi. Sugerowałbym, że znowu zostaliście jawnie okłamani i najlepszym sposobem postępowania w waszym życiu lub życiach na Ziemi jest najpierw wykryć, z jakim typem człowieka jesteście związani.

Jest oczywiste, że ludzie nie są traktowani równo na waszej planecie. Wszyscy powinni mieć równe prawa, pod warunkiem, że oni również będą przestrzegać praw innych. Ale wy nie jesteście równi, w rzeczywistości wraz z duszami ziemskimi macie wcielone na waszej planecie dusze z wielu części galaktyki, tak więc istnieje kolektyw tak różnych energii, że trudno byłoby sobie wyobrazić, że wszystkie znajdują się na jednej planecie. Dodajcie do tego fakt, że wszyscy jesteście zniechęceni do dogadywania się i macie obecną sytuację na planecie Ziemi.

Pamiętajcie, i mamy kolejne wideo na ten temat, że jesteście humanoidami, a nie ludźmi. Jesteście biologiczną kombinacją, hybrydą reptilianina i człowieka. Posiadacie oba zestawy cech, jest to kwestia tego, które z nich były pielęgnowane przez całe wasze życie.

Są tacy, którzy urodzili się jako ludzie z ludzkimi rodzicami w pozytywnej biegunowości, którzy pielęgnowali wasze pozytywne, kochające cechy. Być może nie oglądasz naszych filmów.

Ja: LOL

Ivo: Są tacy, którzy są ludźmi i mają ludzkich rodziców o negatywnej polaryzacji, jak Sharon, i bylibyście zainteresowani naszymi filmikami, ponieważ mieliście wiele wyzwań do pokonania. Te rodziny mogą być silnie manipulowane przez Matrix, tak jak ona była.

Są ludzie urodzeni przez jednego lub oboje negatywnych rodziców z dominującym reptiliańskim DNA, którzy również byliby zainteresowani naszymi filmami, ponieważ najprawdopodobniej cierpieliście przez całe życie bólu, upokorzenia, gazowego oświetlenia, dominacji i manipulacji z rąk tych, którzy z wyglądu przypominają ludzi, ale którzy rzeczywiście lubią Matrix i świadomie podtrzymują jego wartości.

 Są tacy, którzy są ludźmi, którzy mają jednego lub oboje rodziców z dominującym reptiliańskim DNA, którzy nie wychowali was w negatywnej biegunowości, ale próbują wznieść się poprzez pozytywną biegunowość. Istnieją rzeczywiście reptiliańskie i dracońskie dusze, które pragną przyjść na Ziemię, aby ułatwić sobie wzniesienie się poprzez pozytywną biegunowość, ponieważ łatwiej jest to zrobić tutaj niż na przykład w Draconis. A powodem tego jest ludzkie ciało, to, że możecie żyć z innymi, którzy modelują zachowania, które staracie się nabyć i to, że bycie częścią ludzkiego kolektywu również wpływa na was bardziej pozytywnie.

Ja: Wow!

Ivo: Jednakże, ci reptilianie lub draconianie nie są przychylnie postrzegani przez Matrix i ich kompanów ze starej konstelacji, i te rodziny mogą być szczególnie wymierzone. Jeśli zauważysz, że twoi rodzice są po twojej stronie, ale społeczeństwo ma tendencję do tego by mieć to w sobie, to może to być powód.

Ja: Następnie są humanoidalne reptiliańskie dominujące z reptiliańskimi dominującymi rodzicami, którzy są nienawistnikami i nie mogą znieść tych wiadomości, ponieważ nadajemy lekarstwo na ich dominację na Ziemi. To oni próbują sprawiać kłopoty na tych kanałach i ciągle odrzucają te filmiki.

Ivo: Niektórzy są. Niektórzy są po prostu ludźmi z dominującym ludzkim DNA, którzy zostali wprowadzeni w błąd przez system. Istnieje podział na pozytywne i negatywne, o którym tutaj mówimy, ale również istnieją powody negatywnej lub pozytywnej dominacji w obrębie Ziemianina.

Przypominam wam, że w ten sam sposób, w jaki ziemia była używana jako szkoła dla ludzkości, jest ona również używana jako szkoła dla reptilian, którzy wcielają się jako ludzie. Niektórzy wcielają się, aby wzmocnić Matrix i pomóc zdominować ludzi na Ziemi, a inni rodzą się tutaj w celu nauczenia się dobroci.

Ja: Przychodzi mi teraz na myśl jedna osoba, która może należeć do tej kategorii.

Ivo: Tak, on jest. Jest pochodzenia reptiliańskiego. Modli się do waszego Boga, waszego Jezusa, próbuje pomagać innym, ale jego wrodzona arogancja, wyższość, szowinizm i protekcjonalne zachowanie źle na ciebie wpływają. Przybył tutaj, aby nauczyć się być bardziej ludzkim.

Ja: Bez komentarza. Za każdym razem, gdy spotykam kogoś takiego, trudno mi poradzić sobie z emocjami wobec niego.

Ivo: Masz wrodzoną niechęć do reptilian z powodu tego, co wydarzyło się w naszym lyrańskim życiu, kiedy zostałem przez nich porwany.

Ja: Po to, by pozwolić mi uciec. I cierpiałam całe to życie bez ciebie.

Ivo: Więc karma pozostała. I kiedy napotykacie innych, którzy są tego samego typu duszą, instynktownie to sobie uświadamiacie i oni was denerwują. Wielu z was stwierdzi to samo. Przeanalizujcie swoje stosunki z innymi ludźmi i zobaczcie, których z nich nigdy nie potraficie polubić, starając się, jak możecie, żeby się z nimi dogadać.

Moi kochani, są inni ludzie, którzy byli protekcjonalni, szowinistyczni, wyżsi i aroganccy, a wy cieszyliście się ich towarzystwem. Jak myślisz, dlaczego na jedną taką osobę, a na drugą podobną reagujesz inaczej?

Ja: Cóż, teraz, gdy tak to ująłeś. Przynajmniej mogę się zrelaksować, bo teraz wiem, dlaczego instynktownie nie znoszę tego faceta.

Ivo: Reagujesz na nich różnie i z niektórymi jest ci łatwiej się zmierzyć niż z innymi. Instynktownie łatwiej ci radzić sobie z ludźmi, gorzej z reptilianami, ponieważ instynkt podpowiada ci stare sytuacje, z którymi zetknąłeś się w galaktyce, a w szczególności czas, kiedy mnie zabili i zjedli.

Pamiętasz więcej niż myślisz, moja droga.

Ja: Co jest punktem, który zawsze poruszam z lightworkerami: pamiętasz więcej niż wiesz. Ale nie pamiętasz wystarczająco dużo, aby przepracować to lub być z tym w pokoju. Pamiętasz tylko tyle, ile trzeba, aby postawić cię w sytuacji krytycznej, ale nie pamiętasz rozwiązania.

Tak więc teraz z tym facetem, który jest moim super, mogę po prostu powiedzieć, "O tak. On jest reptiliańską duszą. Biedny gnojek. Wybrał piekielny czas na wcielenie się tutaj."

Człowieku, dostaję tak wiele intuicji podczas pisania.

Ivo: Więc widzisz kto się wzniesie, a kto nie, czyż nie? Ci, którzy próbują wznieść się poprzez pozytywną polaryzację, muszą w rzeczywistości być zdolni do zmiany. Jak często spotyka się teraz mężczyzn, którzy są tak samo aroganccy, protekcjonalni, seksistowscy jak na przykład w latach 70-tych?

Ja: No cóż. Oni nadal mają swoje problemy.

Ivo: Ale ich stosunek do kobiet nieco się zmienił.

Ja: Nadal mnie uprzedmiotawiają dla dobra swojego ego.

Ivo: Ale nie spotykasz się z tak aroganckimi mężczyznami, jak ci, z którymi spotykałaś się wcześniej.

Ja: Nie, nie bardzo. Idziesz ulicą, a oni mówią ci, że jesteś coraz grubszy.... zatrzymujesz się za samochodem na rogu i porównują cię do ulicznych dziwek w ich ojczyźnie... niewiarygodne!

 Ivo: Widzicie więc, że niektórzy na waszej planecie są w stanie się zmienić. Inni mają z tym trudniej. Ci ludzie przeniosą się na swoje linie czasowe. Niektórzy pozostaną trzeciowymiarowcami. Niektórzy z nich będą reptilianami o negatywnej polaryzacji, inni będą ludźmi o negatywnej polaryzacji. W końcu znajdą nowe domy, czy to w gwiazdozbiorze ich pochodzenia, ale planeta Ziemia nie będzie w przyszłości gościć nikogo poza ludźmi.

Ja: Myślę, że zboczyliśmy z tematu.

Ivo: Ach tak. O nie dbaniu o siebie. Trudno jest się przejmować, kiedy zbiorowa świadomość jest pod silnym wpływem negatywnych istot z innego świata, a te z kolektywu mają niską częstotliwość. W takich okolicznościach trudno jest być jednością świadomości. Jednak wy jesteście. Są też inni, którzy też są, i oni też cierpią z powodu swoich powiązań z innymi, którzy wyznają wartości, które nie są zgodne z waszymi. Czasami przejmujecie ich zachowanie, po prostu z powodu ich bliskiego dostępu do was. Dlatego właśnie rozpoczęliśmy wideo zatytułowane "Żyjecie zbyt blisko siebie". To był punkt, który chcę poruszyć w tym wideo. Możliwe jest wzięcie na siebie cierpienia innych bliskich wam osób, które wspierają niższą częstotliwość.

Ja: Tak, mamy mnóstwo filmów, które się pojawiają. Piszę akapit lub dwa i dokańczam je później. Mam tak wiele pomysłów.

Ivo: Mógłbym dodać, kochanie, że kiedy twój superintendent ma duszę reptiliańską, wtedy będzie wynajmował innych, którzy mają ten sam typ duszy, instynktownie, ponieważ czuje się najlepiej w ich otoczeniu.

Ja: Wspaniale. Nic dziwnego, Ivo.

Ivo: Należy również pamiętać, że nawet wiele miast składa się z dusz o dominacji reptilian, ponieważ mają one tendencję do ciążenia ku sobie. Jednakże reptilianin jest dominatorem, który rozwija się w podboju, więc zawsze szuka ziemian, których może wyprzedzić, w jakikolwiek sposób uzna to za stosowne. A system, w którym żyjesz, Matrix, został stworzony, aby umożliwić im kontynuowanie tego.

Ja: Jakie są liczby, Ivo? Ilu reptilian powiedziałbyś na ludzi, jaki jest stosunek?

Ivo: W tej chwili, około 60/40.

Ja: Wow! Więc teraz musimy się nauczyć jak określić kto jest prawdziwym człowiekiem lub Ziemianinem z dominującym DNA reptilian/drakonian/ annunaki.

Był jeden obok, którego wyczułem, bardzo mocno.

Ivo: Tak. Było ich więcej.

Ja: Mam jednak tendencję do niechęci do tak wielu ludzi w tym miejscu.

Ivo: Część z nich ma związek z częstotliwością, która również jest czynnikiem, a druga część z istotą duszy.

Ja: Nie mówimy ludziom, żeby byli separatystami, nie mówimy też, żeby byli uprzedzeni. Wyjaśniamy tylko, że istnieją niewidzialne powody, dla których możecie mieć awersję do pewnych ludzi i ma to związek z waszą historią w galaktyce.

Ivo: Zgadza się. LOL Tak, on też był.

Ja: Wow!

Ivo: On jest jednak drakonem o pozytywnej polaryzacji.

Ja: Ale to on był szefem w pracy i był zdecydowaną głową domu. Był jednak dobrą inspiracją dla swoich dzieci.

Ivo: Tak, lubiłeś tego człowieka, ale wiedziałeś, że to on jest szefem. Miał staromodny związek z żoną, w którym to mężczyzna nosił spodnie, ale nie był w żaden sposób agresywny. I jest dość zamożny na starość, co również jest tym, co drakońska dusza by ceniła: pieniądze. Więc jest to możliwe. Był bardzo szczęśliwy, gdy podwładni pod nim pracowali. Nie znaczy to, że wszyscy szefowie są drakońskimi duszami, wcale nie. W tym przypadku tak właśnie było. Sharon zawsze była ciekawa tego człowieka, a teraz poznała jego sekret.

Ja: Wow. 60/40. Kto by pomyślał? Pozwoliłabym każdemu żyć na tej planecie, jeśli miałby otwarte serce. Nie obchodzi mnie jak wygląda, o ile chce się wznieść i być życzliwym dla innych.

Ivo: Być może, pewnego dnia. Na razie to musi być planeta macierzysta dla Terran.

Ja: Ok, dzięki Ivo.

Ivo: Kochanie, zawsze jakaś lekcja.

Ja: Tak, to miejsce nigdy nie przestaje wyciągać ciosów.

*Source **Channel: Sharon Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz