czwartek, 25 marca 2021

Juan O Savin: Zabieramy Amerykę z powrotem do Boga w niebie, a dzieci Boże nie są na sprzedaż, część 1 || Kat 24 marca 2021 r

 

 


Źródło: Dinar Chronicles | Kat

Załącz częściowo transkrybowane ponad 3 godzinne audycje radiowe Juana O Savina nagrane w dniach 3-8-21.

To arcydzieło dyskusji, która daje jasne odpowiedzi na pytania „Jak się tu dostaliśmy? O co chodzi w tej wojnie?

Naukowe podejście O Savina do historii politycznej i religijnej, a także tego, jak powinien funkcjonować amerykański rząd, ale w tej chwili tego nie robi, jest olśniewające. Po przeprowadzeniu nas przez wyzwania kończy nutą uniesienia.

Charlie Freak kiedyś tak opisał fenickich diabłów i ich sługusów: „Nienawidzą wszystkich. Oni cię nienawidzą. Nienawidzą Ziemi. Nienawidzą siebie ”.

W tym transkrypcie Juan O Savin powtórzył kwestię, którą często poczynił w swoich filmach i książce KID BY THE SIDE OF THE ROAD: De_mons odwracają wszystko. „Oni są w odwrocie”, mówi tutaj.

To ma sens, że wszystko, co demony mogą zrobić, jest odwrotne, ponieważ jak zawsze wskazuje Dekodowanie genów, będąc bezdusznymi, NIE MOGĄ NICZEGO STWORZYĆ. 

Potwory muszą kontrolować i kierować boską wyobraźnią ludzkości, abyśmy mogli tworzyć  ich  sny. Mamy  duszę stworzoną przez Boga i dlatego możemy stworzyć WSZYSTKO. Będąc bezbożnymi i dumnymi z tego, mogą jedynie r * małpować, rabować, niszczyć, kraść lub odwracać.

Paramahansa Jogananda opowiedział kiedyś dowcip o człowieku stojącym obok Boga, obserwującym Gaję. Powiedział: „Panie, to bardzo piękna planeta, ale mam na myśli kilka poprawek”.

Bóg powiedział: „Świetnie! Bardzo chciałbym zobaczyć, co wymyślisz ”.

Więc mężczyzna schylił się i podniósł garść ziemi, a Bóg powiedział: „Ach, ach. Zdobądź swój własny brud! ”

Innymi słowy - WSZYSTKO NALEŻY DO PANA. Demony nie STWORZYŁY ani jednej rzeczy bez rzeczy Boga. Odwróć, tak. Zniszcz, tak. Stwórz? Nie.

W części 1 O Savin wygłasza doskonałą rozprawę o tym, jak de * ep state de_mons:

1. Odwrócił się od porozumień decentralizujących między narodem amerykańskim a rządem federalnym, przedstawionych w Konstytucji. 

2. Centralizacja rządu amerykańskiego w Waszyngtonie 

3. Następnie przekupił, przekupił i podał miód Kongresowi i Sądownictwu Stanów Zjednoczonych w celu kontrolowania Ameryki i Amerykanów, a co najważniejsze, dla Ca_bal, naszych PIENIĘDZY.

Wchodzi także w genialny historyczny zarys tego, co faktycznie pomnik Waszyngtona reprezentuje dla sa * tanicznej religii stanu de * ep i jego demonicznego wpływu na Amerykę.

Zgadzam się z Gene Decode, Waszyngton powinien zostać zburzony i zamieniony w Rezerwat Ptaków. 

Każdy budynek w tym bezbożnym mieście powinien zawalić się. Nie ma potrzeby tworzenia „muzeum” z chodnikami przesiąkniętymi krwią niewinnych dzieci i budynkami rozbrzmiewającymi wibracjami rozpaczy spowodowanymi niekończącymi się agoniami zadawanymi Amerykanom przez szalony, chciwy, bezduszny, krwiożerczy diabelski stan de * ep.

Poza tym O Savin DOKŁADNIE przedstawia, o co chodzi w tej wojnie, między kim i dlaczego.

Uwielbiam, gdy Juan O Savin przeklina demony, ponieważ przyzwoity język jest całkowicie nieodpowiedni dla diabłów z jego * ll. 

W części 2  O Savin zajmuje się sytuacją polityczną. Sądy i kongres są przechwytywane przez obce mocarstwa, co oznacza, że ​​wojsko jest JEDYNĄ opcją. Po należycie wybrany Komendanta Głównego, przewodniczący Trump, oficjalnie przywrócona,  on  skieruje wojsko do przeprowadzenia wszystkich aresztowań. I wreszcie, musimy chronić dzieci, niewinnych. Lord.

Z przykrością informuję, że nie mogę zaoferować części 2 mojego dekodowania genów i transkrypcji wideo Michaela Jaco, ponieważ utube usunął wideo wraz z całym kanałem Jaco.

Poza tym nadal otrzymuję odrażające odpowiedzi, ilekroć piszę cokolwiek od Charliego Warda na anonup. Wstrętny język, nikczemne oskarżenia, naprawdę ohydne. Blokuję je, ale wystarczy. Jak napisałem, Charlie Ward musi strasznie wystraszyć demonów, aby został zaatakowany tak zaciekle.


Więc co dokładnie mówi Charlie Ward, że jest to tak przerażające dla ca_bal ?! Przejrzyjmy:

Przez cały rok Charlie mówił, że c * ovid-19 został zdegradowany przez strony internetowe WHO i CDC do nic więcej niż grypa, że ​​maski nie działają, jak zostało udowodnione do znudzenia i nie przyjmuj szczepionki, bo tak jest. ll ki * ll you, co jest teraz udowodnione. 

Ponadto Charlie, który pracuje dla rządu USA i został zaproszony na drugą inaugurację prezydenta Trumpa, również powiedział, że nastąpi rewaluacja walut, globalny reset waluty, kwantowy system finansowy, nowe złoto. - waluta wspierana, Quantum Voting System, NESARA, GESARA, Med Beds, Zero point Energy, Tesla Towers, Trump jest nadal prezydentem, Bye-din jest aktorem, oglądamy film i Jezus cię kocha. O tak, Charlie Ward jest dużym zagrożeniem - TO DE * EP STATE LIES!


Cyfrowi żołnierze stali się bardzo twardzi przez lata, szczególnie teraz w tym momencie kultury anulowania. 

Mając na uwadze, BOŻE ŚWIATŁO już wygrało bitwę o Układ Słoneczny. 

Jak nakreślił Gene Decode w usuniętym już wideo z Michaelem Jaco w dniach 2-11-21, w 3-dniowym Wydarzeniu Światła, Gaia, jej Królestwa, Ludzkość, Galaktyka i Układ Słoneczny przeskoczą o 2 oktawy świetlne. 
_____________________

„Charlie Ward and Gene Decode videos: Horrifying DCDUMBs, Amazing Ascension, Miraculous Health and Wealth Incoming.” Część 2,  autor: Kat

57:20  Dekodowanie genów:  Przez całe Stworzenie przepływa ta wielka sieć energetyczna… kiedy dochodzimy do tej bariery podczerwieni, energia naszego Słońca wznosi się i wznosi… kiedy dochodzi do pewnego punktu, jest jak oscylator rezonansowy… kiedy dojdziesz do pewnego punktu, w którym pole zapadnie się, zapadnie się do rdzenia…  tak nazywają Wydarzenie… Wielkie Wydarzenie… Nic nie może powstrzymać tego, co nadchodzi…

57:50  Kiedy zapada się do rdzenia, zaczyna rezonować coraz mocniej, aż skacze o oktawę… co w tym przypadku przeskoczy o 2 oktawy… jest już w trakcie zwiększania oktaw w rdzeniu… dlatego energia wznosi się na Ziemię i na wszystkie inne planety… a potem wydmuchuje na zewnątrz i owija się wokół każdej planety, powodując jej podniesienie…

58:11 53:19  Michael Jaco : Czy to jest wydarzenie Wzniesienia, o którym mówimy? To jest to, co to powoduje?

58:20  Dekodowanie genów : Tak. To jest to. To jest Wydarzenie Wzniesienia… a ca_bal wiedział o tym i próbowali przejąć to jako zdarzenie negatywne…  to nie jest zdarzenie negatywne… to jest zdarzenie pozytywne…  to jest zdarzenie negatywne Ziemi 3D 4D 5D…

58:36 NASA nawet tego nie pokazuje… mają zdjęcia ze stacji kosmicznej. Wysłano mi zdjęcia w e-mailu od pary z Indii. Widać to…  za nami na orbicie znajduje się Ziemia 4D i 5D… już się formuje, separacja już nastąpiła między ujemną i pozytywną linią czasu… 


58:56  Dekodowanie genów cd. :  Dlatego właśnie przechodzimy do wyboru… w
którym miejscu chcesz być? 
Gdzie rezonujesz? 
Miejsce, w którym rezonujesz, jest tam, gdzie jesteś…

59:06  Jeśli masz zamiar rezonować negatywnie, 
zostaniesz tutaj… 
jeśli zamierzasz rezonować pozytywnie 
, przejdź do drugiego… 

https://inteldinarchronicles.blogspot.com/2021/02/charlie-ward-and-gene-decode-horrifying_14.html
_____________________

A więc - przechodzimy z 3D do 5D +, co pozostawia de * ep de_mons stanu w kurzu ujemnym 2D tam, gdzie należą, chyba że zostaną wysłane do #SpaceDust, co byłoby jeszcze lepsze. „Gone forever” tak ujął to Gene Decode i zgadzam się z tym. Odszedł na zawsze i na zawsze i NIGDY WIĘCEJ. NIEWOLNI WIĘCEJ. I tak jest.


Tak O Savin kończy ten niezwykły wywiad:

„Odzyskamy nasz kraj.
To będzie niesamowite
. Będzie biblijne.
Dla większości ludzi będzie niewiarygodne.
Nie uwierzą w to, co się zaraz wydarzy,
ale to nie wystarczy,
ponieważ kiedy przejdziemy kontrolę nad naszym własnym domem
i wyrzucimy wszystkie demony,
kiedy wyrzucimy gady z naszego kraju
i przynieśliśmy Ducha Bożego, aby ponownie zamieszkał w naszym domu,
prawdziwego Boga w niebie,
a potem zwrócimy się do świata
nie jako stróż naszego brata, nie po to, aby kierować światem po swojemu,
ale jako brat naszego brata.
Zatrzymamy ped / ophilia
, zamierzamy powstrzymać potwory
będziemy chronić niewinnych.
Będziemy wypełniać naszą misję przed Bogiem
tak, jak powinniśmy to robić, a tym
samym nie zaskarbiamy sobie sądu od Boga,
ale zamiast tego otrzymamy błogosławieństwo od Boga
i
będziemy przechodzić od zwycięstwa do zwycięstwa, aby wygrać, będziemy wygrywać każdego dnia . Spełniamy
wolę Bożą,
chronimy niewinnych,
kopiąc je jako * dupki do Gitmo i gorzej.
Dzieci Adama zwyciężą w końcu
i wkrótce to zobaczysz w swoim życiu -
zanieś to do banku ”.
~ Juan O Savin 3-8-21

Z błogosławieństwem pokoju, zdrowia, szczęścia i dostatku 5D ++ dla wszystkich - jesteśmy Boginią, suwerenem, wolnością.

To jest Kat, w kółko.
xo


Zdjęcie pani Gene Decode: Słońce 3D (żółte) i Słońce 5D (białe) 
_____________________

Juan O Savin Unplugged 3-8-21

BardsFM Bards of War [BoW]

https://www.podbean.com/media/share/pb-9z7ty-fcebe4?utm_campaign=u_share_ep&utm_medium=dlink&utm_source=u_share

Częściowo przepisane przez Kat

2:12  Juan O Savin:  Jesteś za młody, żeby pamiętać wszystkie walki nawet z wczesnych lat 70-tych i 60-tych. Rzeczy, którymi byłem jako dziecko. A chłopaki sposób, w jaki rozmawialiby o tym, co się dzieje… oszałamiający… I jest to dla mnie bardzo świeże, ponieważ wiele z tych rozmów dzwoni mi w uszach przez te wszystkie dekady później…

2:43 Dziś wydaje się to nowe dla ludzi, kiedy się budzą… ale dla mnie, nawet z czytaniem i nauką oraz z tłumem, z którym biegałem, to się działo przez cały czas… po prostu w końcu doszło do kieruj się tam, gdzie nie możemy już dłużej wytrzymać… nie możesz tego dłużej znieść… a więc… 

Nadszedł czas, aby ich wszystkich wyrzucić za * ss 
i zmienić tryb tutaj…

3:33  BoW : Dobrze powiedziane. Juanie, czy możesz trochę porozmawiać o… swojej wiedzy o DC i jego związku z Ozyrysem… i całym tym obrazie, który malujesz… Myślę, że to jest tak ważny punkt wyjścia, aby zrozumieć, jak to się ma do wszystkiego…

3:52  Juan O Savin : Jeśli myślisz o całym naszym kraju,  w tej chwili cała operacja America koncentruje się wokół Waszyngtonu i za chwilę dotrę do pomnika, ale chcę pomyśleć w nieco szerszym kontekście sens…

12:25  Juan O Savin :  Karmiliśmy wszystkie te pieniądze z podatków [rządowi federalnemu] wszelkimi podatkami, jakie można sobie wyobrazić … 30 lat temu… jeden z chłopaków napisał książkę i przyjrzał się wszystkim różne federalne podmioty podatkowe i PRZYSZEDŁ Z LICZBĄ PONAD 90 000… to jest niezrozumiałe… 90 000 różnych podmiotów, które miały legalne organy podatkowe w całym kraju … ludzie mówią „wiesz, to śmieszne…”

13:00  Juan O Savin:  Czy spojrzałeś ostatnio na swój rachunek za telefon? WCIĄŻ PŁACISZ PODATKI FEDERALNE ZA ELEKTRYFIKACJĘ OBSZARÓW WIEJSKICH [!!!] elektryfikujemy obszary wiejskie od 120 lat… nadal płacisz podatek federalny… Linie energetyczne gdzieś na jakiś projekt federalny…

13:15  Juan O Savin:  Te młoty, które pobierają 3000 dolarów za każdy młot, aby zbudować te myśliwce… no cóż, kto w ogóle używa młota na myśliwcu odrzutowym?…  MASZ TAK WIELE OSZUSTW…

13:37 Dzielnice wodne, Dolina Tennessee, ten urząd i transport federalny, podatki od gumy na oponach twojego samochodu, podatki od wszelkiego rodzaju chemikaliów, zaczynasz dodawać to wszystko staje się spaghetti zobowiązań…

14:17  Jak Ross Perot powiedział: „Ten odgłos ssania oznacza, że ​​rząd federalny wyciąga środki z całego kraju”.


14:24  Juan O Savin:   Gospodarka Ameryki stała się niewiarygodnie silnie scentralizowana … więc nie ma żadnej akcji, którą można by zrobić w innym miejscu w całym kraju… nie można postawić chodnika w Arizonie bez uzyskania zezwoleń federalnych i dopasowywanie pieniędzy, aby upewnić się, że nie ma strumienia tarła łososia w miejscu, w którym umieszczasz na chodniku…

14:51  W pewnym momencie robi się szaleństwo i tak właśnie się dzieje … kontrola szkół, każdego administratora w każdym dystrykcie w całym kraju… muszą uważać na wszystkie swoje wytyczne, sposób, w jaki traktują swoich uczniów … Spełnia Federalne Wytyczne… ponieważ dostaną 10% więcej pieniędzy lub 15% więcej pieniędzy, jeśli zastosują się do wszystkiego… więc rada szkoły i wszyscy inni kłaniają się kierownictwu federalnemu…

15:25 Żadna funkcja na poziomie społeczności na poziomie miasta nie może być wykonywana bez umowy federalnej i odpowiednich pieniędzy… tak, rozdrabniamy i pudrujemy każdego szczeniaka, którego wysyłamy do domu… ​​ponieważ otrzymujemy pieniądze Federal Matching na dystrybucję z naszego funta…

15:50 Brzmi głupio, kiedy mówię to w ten sposób, ALE NIE JEST !! 
RZĄD FEDERALNY 
WYKORZYSTUJE 
KAŻDĄ JEDNĄ TRANSAKCJĘ, KTÓREJ WYKONUJESZ… 
WSZĘDZIE WSZĘDZIE… 
MAŁA KARTA PIENIĘDZY 
WYCHODZI ZE WSZYSTKIEGO…

16:14  Tu jest 1%, tam 1/2%… a następnie wiesz, to prawdziwe pieniądze… Podatki federalne, podatki u źródła, ubezpieczenie społeczne i wszystko inne…

21:44 W Waszyngtonie obowiązuje polityka kontrolna dotycząca sposobu, w jaki zarządzają podatkami, aby wszyscy w całym kraju wydawali / nie wydawali, wydawali / nie wydawali… 

23:54 Ostatecznie rząd federalny decyduje, kto wygra, a kto przegra wśród graczy…
_____________________


Taxman
by George Harrison

Pozwól, że powiem ci jak to będzie
Jest jeden dla ciebie, dziewiętnaście dla mnie
Bo ja jestem podatnikiem, tak, jestem podatnikiem
Powinienem pięć procent wydawać się za mały
Bądź wdzięczny, że go nie biorę wszystko
Bo jestem podatnikiem, tak, jestem podatnikiem

Jeśli prowadzisz samochód, opodatkuję ulicę
Jeśli spróbujesz usiąść, opodatkuję twoje miejsce
Jeśli zrobisz się za zimno, opodatkuję upał
Jeśli pójdziesz na spacer, opodatkuję twoje stopy

Bo ja jestem podatnikiem, tak, jestem podatnikiem

Nie pytaj mnie, po co tego chcę
(Ah ah, panie Wilson)
Jeśli nie Nie chcę płacić więcej
(Ah ah, panie Heath)
Bo jestem podatnikiem, tak, jestem podatnikiem

Teraz moja rada dla tych, którzy umierają  (podatnik!)
Zadeklaruj grosze na swoich oczach  (podatnik!)
Bo ja jestem podatnikiem, tak, jestem podatnikiem
A ty pracujesz tylko dla mnie  (podatnik!)

_____________________

24:07  Juan O Savin:  Mówię o tym, że masz tę Federalną Maszynę… tę wysoce scentralizowaną operację obsługującą każdy aspekt operacji w całym kraju w bardzo odległych miejscach…

24:30 Jest takie powiedzenie, wydaje mi się, że to Benjamin Franklin: „Jeśli rząd federalny powie  ci, kiedy sadzić, a kiedy zbierać, wkrótce będziesz potrzebować jedzenia”.

24:40 Jeśli masz jedną osobę, która każe wszystkim sadzić w tej chwili… jest to bardzo nieefektywne… w całym kraju jak nasz, kiedy powinieneś sadzić lub zbierać plony w Iowa, jest inny niż w północnej Montanie, wschodnim Waszyngtonie czy południowej Kalifornii… ich klimat, wysokość nad poziomem morza, typ opadów deszczu są zupełnie inne… nie ma jednego sposobu, który pasowałby do nich wszystkich…

25:37 Dlatego działanie stanów… sposób, w jaki stan taki jak Karolina Południowa wydaje pieniądze, jest inny niż stan wydaje pieniądze w Delaware lub Kalifornii, aby wspierać swoich obywateli…

25:56 A  kiedy masz małą specyfikację na mapie, w której wszystkie te decyzje są podejmowane przez niewielką garstkę ludzi, nie sprzyja to dobrze wydajnej operacji…

26:52 Federalni zarządzają w skali mikro, jak prowadzę swoją firmę, jak działam  , jak myślę… dlaczego? Bo myślą o  ICH  wielkiej operacji,  ICH  wielkiej operacji federalnej…

27:00  Cóż, to jest scentralizowany rząd…

27:10 Ameryka wyszła spod kontroli lokalnej… lokalne zarządzanie i jurysdykcje w gminach, miastach, hrabstwach, stanach, w każdym aspekcie życia… zamiast szeryfa hrabstwa, który jest wybierany przez obywateli egzekwujących prawo… chcą wszystko jest monitorowane, nadzorowane i kontrolowane na poziomie federalnym… wymyka się spod kontroli…

27:53 Stracił władzę obywatelską, a federalni przeważają nad KAŻDYM DZIAŁANIEM…

29:29 Teraz widzicie tę sytuację federalną… oni wykorzystują wszystkie te pieniądze, które są wyciągane z kraju i przenoszone do tej centralnej puli w środku kraju… 

29:40 Kiedy to robią,
TO PIENIĄDZE SĄ  POTĘGĄ  
ponieważ wyciągają je z reszty kraju 
i przywożą je do Waszyngtonu, 
teraz masz garstkę wybranych urzędników, 
którzy decydują, gdzie je wysłać, a
oni mówią agencje federalne tutaj dostaniesz tyle…
i dostaniesz tyle pieniędzy, i tam możesz to zrobić…   i  STAJĄ  SIĘ BARDZO MOCNE…


30:18  IT coraz większe, AMBITNIEJSZY
Po osiągnięciu pewnego punktu
teraz chce przyjść 
i kopać dół siatkowych drzwi
i wyposażone w spiżarni i wziąć coś chce
w każdej chwili chce bo to jest tak duże
, że nawet drzwi
Konstytucja, lokalne przepisy
nie powstrzymają tego przed przedostaniem się do kuchni.

31:10  To, co dzieje się w Ameryce teraz 
SĄ 
CAŁKOWICIE 
OUT 
OF 
KONTROLI

31:18  CAŁKOWICIE BEZ KONTROLI…
Czy rozumiesz?
CAŁKOWICIE
OUT
OF
KONTROLI ...

31:22 Rozkaz wykonawczy, rozkaz wykonawczy, że… „To nagły wypadek” tak,  wszystko jest  nagłe…  cały kraj jest POD NASZYM UCHWYTEM !!! … To jest teraz rząd federalny…

31:41 A teraz wracam do twojego pierwotnego pytania…  TEN KURWA POMNIK W ŚRODKU MIASTA…


31:51 W centrum miasta, które obecnie rządzi Twoim krajem, znajduje się ta ogromna iglica, ten pomnik z kamienia, całe miasto Waszyngton jest zbudowane wokół tej iglicy… 

32:10  Każda funkcja naszego rządu federalnego jest zbudowana wokół tej iglicy … a ten odgłos ssania, który słyszysz, to wszyscy ludzie, którzy kłaniają się, oddają cześć i czczą i myślą, że jest tak wspaniały, ta iglica…

32:24 Teraz, nadałeś mu dobre imię… „Pomnik Waszyngtona…” Wszyscy się kłaniają… jest tak pięknie na niego patrzeć… Wszędzie w mieście możesz go zobaczyć… kiedy wjeżdżasz z dowolnego miejsca… na horyzoncie dominuje… 

32:48  Jakie jest znaczenie tego, co jest centrum wszystkiego w tym mieście?  Kiedy prezydenci są zaprzysiężeni, stają twarzą do pomnika…

33:00 Kiedy Ob / ama musiał złożyć drugą przysięgę, ponieważ myśleli, że mogli popełnić błąd w pierwszym… wchodzą do pokoju w Białym Domu i zaprzysiężony… za nim jest zdjęcie to jest zdjęcie architekta Waszyngtonu…. i jest zaprzysiężony i składa przysięgę…  jeśli spojrzysz na to, gdzie jest jego oko, bo przed nim jest okno…

33:42  Są na pieprzonym pomniku Waszyngtona

Daj mi pieprzoną przerwę !!

33:52 A tak przy okazji, powiedziałem to konkretne słowo z bardzo konkretnego powodu i wrócimy do tego za kilka minut…

_____________________

Kat Uwaga:  Druga przysięga urzędu Ob / ama w Białym Domu, 1-20-13


W dniach 3-24-21 wiemy, że patrzymy na  kandydata z mandżurskiego POTUSa,  który pracował dla państwa de * ep przeciwko Ameryce i Amerykanom, aby wypełnić własne kieszenie. 

Pierwszy Hombre,  Michael LaVaughn Robinson, w przeciwieństwie do Pierwszej Damy, czyli Baphomet. [„Bafomet” to ogromny symbol mocy w świecie sa * tanic: człowiek z głową kozła. Mich / elle / Mi / ke Ob / ama dosłownie nosił spodnie w tej rodzinie i wywoływał strzały.] 


Dwoje adoptowanych dzieci,  Sasha i Malia, o których Juan O Savin mówił bardzo ze zrozumieniem, ponieważ znalazły się w niemożliwej sytuacji,  oraz Chief Ju / Stice, który jest pe * doph * ile  i zweryfikowanym gościem na wyspie Ep * stein, gdzie dzieci a dzieci były * sprzedawane, torturowane, zabijane, pijane krwią lub przetaczane starszym zylionerom ze stanu de * ep, zjadane ich narządy i / lub maltretowane seksualnie. 


_____________________

34:05  Juan O Savin:  Więc Waszyngton jest zbudowany wokół tego pomnika. Jakie jest znaczenie? Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego? Każda ulica w mieście, każdy zakątek każdej ulicy w mieście, święte miasto Waszyngton, któremu każdy obywatel tego kraju musi oddawać hołd, kłaniać się, dygać, klękać… w jakim celu?

34:30  Składamy hołd temu miastu. 
Płacimy jałmużnę temu miastu. 
Aby mieć nad nami kontrolę.

34:42  Konstytucja była dokumentem decentralizującym … nie pozwalała na pełnienie żadnej funkcji rządu na wyższym szczeblu niż jest to konieczne do osiągnięcia jego celów…

35:00 Kiedy więc spojrzysz na to, co dzieje się obecnie w Ameryce i porównasz to z umową konstytucyjną między obywatelami a rządem… pamiętaj, że Konstytucja to twoja umowa… między obywatelami a rządem federalnym… 

36:10 Kiedy więc spojrzysz na tę umowę… jeśli jedna ze stron nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań wynikających z umowy, druga strona może pozwać… druga strona może zaprotestować w sądzie… lub w wielu przypadkach umowa jest brana pod uwagę nieważne, jeżeli którakolwiek ze stron naruszy ustalenia zawarte w umowie…

36:40 W Ameryce Konstytucja to umowa dotycząca tego, w jaki sposób obywatele mogą przekazać różne uprawnienia rządowi federalnemu… stany przekazują uprawnienia federalnemu rządowi spółdzielni, jeśli chcesz, i jak to będzie działać…

37:00  Kiedy rząd federalny nie przestrzega umowy zawartej w konstytucji, pojawia się problem… 37:11  To, co Konstytucja częściowo chroni, to decentralizacja władzy…


40:14   Juan O Savin :  Konstytucja jest tym de-centralizującym dokumentem, który utrzymuje władzę w stanach, w społecznościach lokalnych…  nie przekazuje jej nikomu innemu wielkiemu, z wyjątkiem ochrony nas przed ogromnymi zagrożeniami zewnętrznymi… ludźmi, którzy by to zrobili przyjdź i zdemontuj nas z zewnątrz… lub zagrożenia na poziomie państwa, w których kooperacja państw zbiera się i zbiera swoje armie w celu zawarcia jakiegoś paktu wzajemnej obrony… nie po to, aby być zarządzanym wewnętrznie w jakiś ogromny, gigantyczny sposób… ale aby chronić przed nadchodzącymi obcymi stronami by nas przejąć…

40:50 Fokus  rządu federalnego poza
stanami i Ameryką 
został przesunięty i teraz wszystko jest wewnętrzne 
, chodzi o zarządzanie wszystkimi stanami - 
stany utraciły swoje prawa…

41:08 A korupcja, w której dochodzi do zepsucia… kiedy wszyscy są w Waszyngtonie, jest to wysoce lewarowana lokalna pozycja, jak chwiejność… istnieje punkt podparcia, który skręca w przód iw tył w tym punkcie obrotu… więc cały świat obraca się w przód iw tył nad tym punktem zwrotnym w Waszyngtonie… i właśnie to przenosi wszystkie salda…

42:04 Cóż, mały ruch tutaj, mały ruch tam, zmienia dynamikę radykalnie punkt obrotu dla całego kraju… i jeśli chcesz mieć wpływ to…  wszystko, co musisz zrobić, to kontrolować kongresmanów 535, 100 senatorów, kilku sędziów tu i tam… teraz masz to… możesz zrobić wszystko, co chcesz…  nie musisz ich wszystkich robić… tylko pewien procent z nich które opierają się o coś w określony sposób…


42:50  Juan O Savin:  Tak jak te wszystkie wybory…  cały kraj nie głosował „Do widzenia” i nie musieli oddawać głosu w kraju… były tylko 4 stany, w których głosowanie było odpowiednio przekłamane, że cały kraj musi żyć z konsekwencjami ich korupcji… 

43:34 Patrząc na to, co się stało z naszym rządem federalnym… ten wysoce scentralizowany system wysysa całą energię z kraju, aż do tego małego znaczka pocztowego na 1000 akrach ziemi zwanej Waszyngtonem…. 

43:48 Kilku urzędników może zmienić kierunek kraju… zmienić prawo podatkowe, zmienić prawo policyjne, zmienić stosunki między naszym krajem a innymi krajami, spowodować eksport firm i zezwolenie na import ludzi przez granicę, cokolwiek … A jeśli Teksas nie chce, aby ludzie przekraczali granicę w niekończącej się paradzie lub w Arizonie czy Kalifornii, rząd federalny mówi: „Nie, nie, musisz ich wpuścić… musisz to zrobić w ten sposób, zrób to w ten sposób… ”A państwo nie ma żadnej kontroli, lokalni obywatele nie mają żadnej kontroli…

44:32  To jest scentralizowana władza i zdolność złoczyńców do skorumpowania tylko garstki urzędników… stosunkowo niewielkiej liczby urzędników, aby dokonać dużego zdzierstwa…

44:45 Wielka kradzież na Amerykanach… wiesz, kilku gangsterów kierujących Chicago po swojemu tylko tym razem, to cały kraj…

45:02  Konstytucja jest dokumentem decentralizującym…  zachowuje władzę na poziomie stanowym, obywatelskim, gminnym i powiatowym… nie daje rządowi federalnemu ogromnej władzy nad każdym aspektem twojego życia… z wyjątkiem jednej rzeczy… kiedy Ty przyjdź do prawa podatkowego…  i wysysasz całe życie z kraju, całą nadwyżkę i część z kraju… 

45:30 Z każdą sekundą staje się coraz większy, silniejszy, trudniejszy i bardziej żarłoczny… a teraz rząd federalny nieźle sobie radzi    decyduje, jakie maszyny do głosowania zostaną uprzywilejowane, ponieważ otrzymuje federalną ulgę podatkową… tak przy okazji, jest to nieuczciwe, ponieważ para facetów zostało opłaconych, aby upewnić się, że są federalne odpowiedniki pieniędzy… aby niektórzy ludzie mogli manipulować maszyną do głosowania… a oni przejmowali kontrolę i utrzymywali kontrolę… tak długo, jak wysysają z ciebie życie… możesz ustanowić dowolne prawo dotyczące chodników w Arizonie… ale bez rządu federalnego, który da ci resztę pieniędzy, nigdy nie ukończysz chodnika, ponieważ nigdy nie pozostaną pieniądze po tych wszystkich podatkach… 

47:43 Jesteśmy zmuszeni… i powiem to dokładnie w ten sposób… ponieważ czyjś pieprzony kumpel dostaje pracę dla swojej lokalnej firmy, a potem stają się potężniejsi… i to ich faworyzuje… to nie jest w najlepszym interesie narodu amerykańskiego… chodzi o wypłatę…

48:15  I dzieje się to w kółko, w kółko, w kółko, w kółko, aż w pewnym momencie nie ma już żadnego sensu ...

48:30  A potem spójrz na Waszyngton…. Dlaczego? Jak to się stało? Kto za tym stoi? Jak to się stało? Jak to się rozwinęło? Cóż, to klub… to tajny klub uścisku dłoni… to grupa kumpli pracujących razem… Chłopcy

z bractwa, chłopcy z college'u… 48:55 Chodzą do tych samych bractw, chodzą do tych samych szkół, tych samych linii krwi… „Tak, mój tato, mój dziadku, mój wielki dziadku wszyscy chodziliśmy do tej samej uczelni, mamy to dziedzictwo… ” Tak Skull and Bones i 50 innych organizacji, w kółko, lista jest jak 100 różnych prywatnych klubów i bractw… wzajemnie się promują… Pomagam ci, pomóż nam… Sprowadzimy tutaj twojego faceta, zrobimy weź nasze pieniądze…


49:45 Co się dzieje? Ameryką zarządza kult, klub…  i nie jest to tylko jeden, ale wiele osób pracujących razem w zmowie nie w najlepszym interesie rolnika z Nebraski… ale w najlepszym interesie ludzi, którzy mają sojusze w swoich rodzinach… PRZECIW INTERESOM AMERYKI… 

50:16  Mają globalne aspiracje, globalne interesy,  nie chcą fabryki tutaj w Ameryce, ponieważ nie kontrolują tego, jak pieniądze są tu wydawane… mogą kontrolować CIEBIE i ile pieniędzy musisz na to wydać, ale musisz zapłacić, aby przenieść swoją fabrykę stąd do Japonii… Ameryka Południowa… ponieważ nie możesz sprawić, by było tu „zielone”…

50:37 A tak przy okazji, tam też nie czynią tego „zielonym” i są o wiele gorzej, ale to rozwijająca się gospodarka, to kraj trzeciego świata… 

50:50 Wasz kongres uchwala prawo, które trzeba zapłacić… znowu dostają ulgę podatkową za przeniesienie waszej firmy, waszej pracy, waszej produkcji do innego kraju?… „Aby pomóc światu…” czyim kosztem? ? Twój? Tak. Twoja rodzina? Tak. To się dzieje w kółko…

51:12  Kto podejmuje te decyzje? Małe kluby w całym Waszyngtonie…


51:15  Juan O Savin:  Każdy zakątek ulicy w Waszyngtonie… każdy budynek w jego podstawie w rogu jest oznaczony, oznakowany, wytatuowany znakami… ich pomysły, sposób działania…
_____________________

Zdjęcie: Masoński „wzorzec trzech” w architekturze kluczowych budynków federalnych w Waszyngtonie

https://www.richardcassaro.com/mystery-three-patterns-found-in-washington-dc-architecture/


Zdjęcie: Masonic Cornerstone w Waszyngtonie

https://www.freemason.com/behind-masonic-symbols-cornerstone/

https://www.ranker.com/list/secret-conspiracy-and-occult-symbols-in-washington-dc/amandasedlakhevener
_____________________

51:30  Juan O Savin:  Myślisz, że „To tylko Waszyngton. Siedziba Demokracji i Kapitalizmu oraz święte miasto narodu amerykańskiego… ”  Tak, święte pełne gówna…

51:45 Ten pomnik ma naprawdę bardzo starożytne korzenie… Pomnik Waszyngtona, ta iglica, ten monolit, ma symbolikę religijną… cały Waszyngton DC jest zbudowany wokół symboliki religijnej, która sięga Greków, Rzymian i Egiptu oraz samego Babilonu …

52:20  Historia pomnika Waszyngtona dotyczy historii Ozyrysa…
_____________________


Ozyrys  jest egipskim Panem Podziemia i Sędzią Umarłych, bratem-mężem Izydy i jednym z najważniejszych bogów starożytnego Egiptu. Nazwa „Ozyrys” jest zlatynizowaną formą egipskiego Usir, który jest interpretowany jako „potężny” lub „potężny”.

https://www.ancient.eu/osiris/

W micie Ozyrysa, najważniejszym micie egipskim,  Set  jest przedstawiany jako uzurpator, który zabił i okaleczył własnego brata, Ozyrysa. Żona Ozyrysa, Izyda, ponownie złożyła jego zwłoki i wskrzesiła swojego zmarłego męża na tyle długo, by począć syna i następcę Horusa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Set_(deity)
_____________________

52:30  Juan O Savin:  Kim jest Ozyrys? Co to za bóg Ozyrys? O co w tym wszystkim chodzi?

52:40 Ozyrys był tym Bogiem, którego przedstawiano jako najbardziej niegodziwego ze wszystkich bogów. Jego brat Set był najsłodszym, najmilszym, najbardziej życzliwym Bogiem ze wszystkich bogów.

53:00 Obie urodziły się jako bliźniaki Isis… a Isis, ta kobieta-Bóg, uprawiała seks z Zeusem, który dużo się bawił, Zeus kręci się z Isis, ona zachodzi w ciążę i ma bliźniaki. OK. Jeden jest dobrym bliźniakiem, a drugi złym bliźniakiem. Coś jak historia w stylu Kaina i Abla…

53:17 W pewnym momencie Set, dobry Bóg, decyduje, że zło, hor * rory, zepsucie Ozyrysa są tak wielkie, że musi zabić swojego brata… 

53:33  Jedną rzecz, którą wam powiem, jest 
odwrócenie ról, odwrócenie ról, zmiana
wyglądu rzeczy ...

53:42 W biblijnej narracji Abel dobry, Kain zły i Kain zabija swojego brata Abla .. Tutaj masz dobrego brata Seta, a  oni chcą odwrócić wszystkie role, ponieważ to de_mons naprawdę to robią…  więc to dobry brat Set zabija złego brata Ozyrysa…

54:00 A kiedy Set zabija Ozyrysa, pociął jego ciało na 14 kawałków… a potem Set rozrzucił je po całej Ziemi… bo jest Bogiem, którego może dość szybko biegać po całym miejscu… 

54:18 Trochę późno tego samego dnia, a był to 17 dzień pierwszego miesiąca roku… nieco później tego dnia 17 dnia… Izyda, matka bliźniaków, dowiaduje się że Set zabił Ozyrysa… a ona jest zdenerwowana, przerażona i zrozpaczona tym… 

54:45 Szybko przemierza więc Ziemię… i jako Bóg znajduje 13 z 14 kawałków jej syna, które zostały posiekane… i przenosi je wszystkie w jedno miejsce i składa… 

55:03 A czternasta część jego ciała, której nie może znaleźć… a została zjedzona przez rybę to jedna z legend… co się dzieje, to ona zbiera wszystkie kawałki, które mogła znaleźć… a potem, ponieważ nie może znaleźć jego pe * nis… bo zjadła go ryba…

55:42 Robi z kamienia pe * nis na zwłoki swojego zmarłego syna… i mocuje go do jego ciała… więc dosłownie robi kamienne dildo i przywiązuje je do jego ciała… 

56:04 Potem postanawia uprawiać seks ze zwłokami swojego zmarłego syna… 

56:09 A teraz pomyśl o…  to jest religia, OK? To jest religia okultystyczna, okultyzm oznacza „ukryty”… tak ukryty na widoku, gdzie każdy może to zobaczyć, ma ukryte znaczenie, okultystyczne znaczenie wszystkiego, co robią…

56:25 Więc Isis, matka, uprawia seks ze zwłokami swojego zmarłego syna i tym kamiennym dildem, a następnie prawdopodobnie zachodzi w ciążę z synem przez dildo w tym martwym trupie…

56:46  Oto, jak pokręcona jest ich religia… pomyśl o symbolice, wyobrażeniach o tym, co mówię… a to jest matka i syn?!…

56:55 Więc ona zaszła w ciążę i urodziła Horusa… a Horus jest Bogiem Słońca… a Horus przynosi światu Światło i Życie… Horus to dosłownie Słońce na niebie, które widzisz nad sobą każdego dnia… w ich religii … 

57:17 Jako pomnik w kamieniu… jako pamiątka, symbol ich religii, ich okultystycznych wierzeń, ich okultystycznych praktyk… wierzą, że Bóg Słońca Horus, Słońce na niebie… jest tutaj, aby ogrzać Ziemię i dbać o nie z nas… 

57:42  Z powodu  tego aktu Ozyrysa wchodzącego w interakcję z matką poprzez jego martwe zwłoki… i zapładniając ją i powodując, że ten Bóg Słońce zaistniał…

57:57  Wśród tych grup, w ich małym klubie, tak naprawdę nie żartują i nie denerwują się śmiechem, że są… MATKĄ-F * CKEREM… śmieją się z tego prosto w twarz…

58:16  Miasto, które jest centrum twojego całego narodu… 
Ameryki… 
jest zbudowane wokół pomnika, 
który symbolicznie oddaje cześć temu pierdolonemu aktowi matki…



58:37  Juan O Savin:  Nawet sposób, w jaki jest ustawiony, dokładna długość i szerokość geograficzna, na której jest umieszczony na planecie. 

58:42 Pamiętacie  prezydenta Waszyngtonu, zanim został generałem i prezydentem, i tak dalej, jego praca była geodetą…  co on robił? 

58:52 Musiał znaleźć dokładne miejsce na planecie, gdzie musiał być ten pomnik… to miasto musiało zostać zbudowane wokół ich religii…  

59:07  Waszyngton jest miastem
tak samo religijnym  jak Watykan we Włoszech 
To miasto religijne to okultystyczne ukryte miasto religijne


59:21 Juan O Savin:   Ten pomnik 
jest tak samo ważny dla tej okultystycznej religii, 
która rządzi  Waszyngtonem
, jak i wokół niego jest zbudowany 
dzięki dźwigni w tym punkcie podparcia, 
w tym centralnym punkcie, kierując Ameryką, 
która w konsekwencji 
kontroluje, wykorzystuje,
kieruje światem …

59:43 Ten pomnik jest dla nich tak samo ważny w ich religii, jak rządzi świat… jak krzyż dla chrześcijan… dlaczego? 

59:52 Ponieważ na krzyżu w chrześcijaństwie ludzkość, dzieci Adama, zostały uratowane od konsekwencji, kary za grzech, kiedy grzech został nałożony na Mesjasza… na Chrystusa… a on odpokutował za ten grzech będąc doskonałym, on może wziąć na siebie grzech świata i umrzeć za grzech świata dla całej ludzkości…

1:00:17 Podczas gdy gdyby nie był Bosko doskonały, musiałby umrzeć za swój własny grzech, ale będąc doskonałym, mógłby wziąć na siebie inny grzech i umrzeć w ich miejsce…

1:00:33 A więc krzyż i śmierć na krzyżu, to skrzyżowanie czasu w historii… Chrystus jest tym Odkupicielem, przez Jego śmierć świat został zbawiony, a potem Jego Zmartwychwstanie…

1:00:50 W swojej religii [sa * tanic] wierzą, że kiedy Izyda spotkała się z martwymi zwłokami, z wibratorem przyczepionym do martwego ciała, a następnie została zapłodniona, świat został uratowany tego dnia a cała akcja Ozyrysa, Izydy i Seta miała miejsce w jeden dzień…

1:01:13 Został zabity, a jego części rozproszone po całej Ziemi, a następnie zebrane przez matkę, zebrane i wykonane z tego dildo, a se * x, w którym została zapłodniona,  wydarzyło się 17 dnia miesiąca… 

1:01:23 A  więc liczba Ozyrysa, magiczna liczba Ozyrysa, wynosi 17…

1:01:33 W okultyzmie, w czarownictwie, w magii maksymalne powiększenie zaklęcia wynosi 3 razy… więc wiedźma obraca się 3 razy w kręgu, aby uzyskać maksymalne powiększenie zaklęcia lub czegoś, co robi … 

1:01:55 Kiedy ludzie wchodzą do  Izby Gmin w Europie  i chcą wejść na ławkę i przedstawić… pukają 3 razy do drzwi… sędzia uderza młotkiem 3 razy… to magiczne zaklęcie powiększające…

1:02:17 Kiedy myślisz o 17 tu, w Ameryce i chcesz zobaczyć wpływ tego kultu na Amerykę… magię… cóż, jak nazywasz najbardziej magiczne ściśle tajne miejsce w kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych? Obszar 51… 3 X 17 = 51…  3 = maksymalne powiększenie zaklęcia, magia, kontrola, 17 to ich liczba….


1:02:46  Juan O Savin:  De * vil nie robi niczego oryginalnego… Bierze rzeczy, które Bóg stworzył, Bóg uczynił, a potem próbuje je odwrócić, przekręcić i posiadać w inny sposób…  Na przykład 5 to liczba łaski dla chrześcijan w tradycji judeochrześcijańskiej, 5 to liczba łaski…

1:03:15 Ale dla okultyzmu ta sama liczba ma inne znaczenie…  5 to liczba zabitych wrogów i obrony… 

1:03:24 Więc tutaj, w tym [nie] świętym mieście… Pentagon jest budynkiem o pięciu ścianach… jaka jest funkcja Pentagonu? Śmierć wrogom i obrona…

1:03:36 Więc 5, budynek musi być 5-stronny… ponieważ ma okultystyczne znaczenie, ma ukryte znaczenie, sekretne znaczenie…

1:03:45 A tak przy okazji, kiedy zburzono grunt pod Pentagon? Ceremonia przełomowa dla Pentagonu odbyła się 9-11 1942 r.  Tak więc wybrana data miała symboliczne znaczenie… śmierć dla wrogów i obrona…

1:04:08 Dlaczego w tym okultystycznym mieście 11 września  był tak krytyczny ? Nawet wtedy? Ponieważ to święte miasto Waszyngton, to bezbożne miasto… 9-11 w starożytnym rozumieniu, jest prawdziwą datą narodzin Chrystusa 3 pne. 

1:04:25  Jezus, Mesjasz urodził się 9-11 3 roku pne  i były znaki na Niebiosach, Panna rodziła w tamtym czasie… Przychodzicie do czasów współczesnych, co wydarzyło się 11 września w czasach nowożytnych?

1:04:49 To był rytuał. To był okultystyczny rytuał w bardzo precyzyjnym czasie, w którym wszystkie liczby musiały się zgadzać? Dlaczego 9-11? Cóż, czy 9-11 mogło się wydarzyć 9-10? Nie. Czy to się stało 9-12? Nie.

1:05:03 Gdyby to się wydarzyło [innego dnia], nie miałoby magii, rytualnego oznakowania, aby nadać mu moc i siłę, którą chcieli… 

1:05:13 9-11 MUSIło się wydarzyć 9-11. I kodowanie. Sposób, w jaki załatwiono sprawy związane z telefonem.

1:05:20 Wróć i spójrz na Davida Rockefellera… kiedy pisał  artykuł w Newsweeku, został on opublikowany w dniach 9-11 1967 r. Upamiętniający budowę Wież…
_____________________


Kat Note:  „David Rockefeller chciał zbudować wieże WTC w latach pięćdziesiątych. Nie załapał się, dopóki jego brat, Nelson Rockefeller, nie został gubernatorem stanu Nowy Jork. Teraz mógł dać swojemu bratu Davidowi odpowiednie pozwolenia na rozpoczęcie budowy. To zdjęcie Davida Rockefellera jest przycięte, całe zdjęcie przedstawia odniesienie do 11 września.

„Chociaż budynek został zbudowany jako najsilniejszy w swoich czasach, z ramą z grubej stali, został zbudowany tak, aby wytrzymać każdą katastrofę odrzutowca.

„W 1975 roku Wieża Północna płonęła przez 3 godziny, szalał pożar. Nie wpłynęło to w żaden sposób na osłabienie konstrukcji. „

Budynek był własnością Nowego Jorku przez cały czas, aż do miesiąca przed 11 września. Człowiek o imieniu Larry Silverstein kupił budynek i zarabiał, gdy zawaliły się wieże. Otrzymał 4,6 miliarda dolarów z ubezpieczenia. Wniósł również pozew przeciwko liniom lotniczym o wartości 8,4 miliarda dolarów ”.



„Powiększałem zdjęcie za pomocą zegarka, a wskazówki zegara naprawdę wskazują na 9 i 11. Zrób to sam, a zobaczysz!”

Do czego służyły bliźniacze wieże? - Quora



_____________________

1:05:34  Juan O Savin:  Wiedzieli z wyprzedzeniem, że chcieli, aby to się stało…  Jeśli wejdziesz do kościołów katolickich w różnych częściach świata, zobaczysz  IXXI w cyfrach rzymskich  na wielu budynkach w różne lokalizacje… jakie jest znaczenie?

1:05:56 Cóż, w cyfrach rzymskich X = 10, jeśli umieścisz 1 po lewej stronie, co daje 9. Po lewej stronie zejdziesz od 10, więc IX = 9. Jeśli dodasz I po prawej stronie X. X + 1 = 11.  Więc IXXI to 9-11 i to jest prawdziwa data urodzin Chrystusa…

_____________________

Kat Uwaga:  „Kabalah lub Kabalah Tree of Life używane również przez  masońskie  i inne tajne zakony, a także duchowe nauki New Age i gnostyckie, gdy na jego stronie znajduje się cyfra rzymska IX XI, która wynosi 9 i 11”.

_____________________

1:06:38  Juan O Savin:  Dlaczego więc w dzisiejszych czasach zrobiłbyś 9-11 w dniu 9-11? Ponieważ musisz symbolicznie zniszczyć tę datę… ponieważ wewnątrz kultów oni wiedzą, jakie jest prawdziwe znaczenie, a de * vil de_mons nie mogą znieść tego, że ta data kiedykolwiek została uhonorowana lub znana w jakikolwiek korzystny sposób… to wiecznie horror… coś ev * il… [do nich]…
______________________



Str. 50, DZIECKO PRZY DRODZE - Juan O Savin
_____________________

1:07:08  Juan O Savin : W Waszyngtonie, każda ulica, każdy kąt… każdy budynek ma symboliczne znaczenie dla kultu, ponieważ jest to jego odpowiednik Watykanu… i w samym centrum tego miasta, w centrum tego Zegar czasu w Waszyngtonie to Pomnik Waszyngtona…

1:07:32 Nawet akcje wykonywane w tym mieście dokładnie w czasie, kiedy są wykonywane, gdzie rzucany jest cień Słońca lub Księżyca podczas pewnych ceremonii? Gdzie cień rzuca się na miasto na tym tarczy słonecznej… Przekonasz się, że wiele razy decyzje są podejmowane, są publikowane, konferencje prasowe odbywają się dokładnie w czasie, gdy cień przechodzi nad tym rytualnym budynkiem lub miejscem z wierzchołek pomnika Waszyngtona… ponieważ jest to duża tarcza ze szkła klepsydry…


1:08:10 Horus, Słońce na niebie, rzucające cień na wizerunek jego ojca i tego dildo… bo jak oni się na nowo narodzili?

1:08:24 Jak powiedziałem, krzyż to miejsce, w którym życie wieczne zdobywają ci, którzy wyznają religię judeochrześcijańską… no cóż, chrześcijanie w każdym razie, niektórzy Żydzi wierzą, że Chrystus był Mesjaszem… krzyż jest miejscem, w którym znajdujemy życie wieczne , odpuszczenie grzechów…

1:08:51 Pomnik Waszyngtona jest tak samo ważny dla kultu jak krzyż dla chrześcijan, dlaczego? Bo tam  oni  znaleźć życie ...

1:09: Ich kult Ozyrysa narodził się ponownie 17 dnia miesiąca… kiedy matka przez se * x ze zwłokami poczęła i urodziła dziecko… mesjaszem ich kultu… i oto pomnik kultu w centrum miasta…

1:09:18 Ludzie, którzy nie wierzą w tę religię, nie wierzą w ten kult, to brzmi szalenie, szaleństwo, głupio… jak ludzie mogliby uwierzyć w tak głupią rzecz, jaką ma jakaś wypalona pokręcona mama * x ze zwłokami z dildem przymocowanym do zwłok, a następnie zaszła w ciążę? Cóż, to ich religia, mogą wierzyć w to, czego chcą…

1:09:42 Ale oni zbudowali wokół niego całe miasto i obraz i symbolikę tego wydarzenia… i  wasz kraj… wasz naród  , który  wyznajecie, że jest narodem chrześcijańskim… „Och, wierzymy w Boga w niebie, wierzymy w Chrystusie wierzymy w odpuszczenie grzechów… ” 

1:10:08 Ale  TWÓJ CAŁY KRAJ jest zbudowany wokół tego przeklętego miasta,  w centrum tego miasta, każda funkcja, obraca się, to dildo… F * CK YOU…  jak szalone, jak to brzmi, właśnie to robią …

1:10:29  Juan O Savin:  Pozwólcie, że dodam to, zanim przejdziemy dalej, pozwólcie, że dodam tylko jedną rzecz. Prawie skończyłem…

1:10:33 Musisz pomyśleć o tym, że losy świata naprawdę odbijają się od 3 miejsc na planecie, a wszystkie 3 są zbudowane wokół pomników tego samego typu… 


1:10:50 Juan O Savin: Londyn  to religijne miasto finansowe rządzące  światem…  miasto Watykanu  to religijne miasto zbudowane wokół iglicy, dildo w środku miasta, nazywa się to wiarą chrześcijańską ? Cóż… ktoś złapał tę operację…


Zdjęcie: Watykan, Obelisk Kaliguli

https://ascensionglossary.com/index.php/Vatican_City,_Caligula%27s_Obelisk

1:11:11 Juan O Savin:  Tutaj, w Ameryce,  pomnik Waszyngtona … to zajęta operacja… nasze miasto, nasza stolica to zajęta operacja… i wszystko zależy od tego tajnego tłumu uścisków dłoni, który rządzi naszym krajem, a co za tym idzie… rządzi światem…

1:11:30 A  ta chwila, w której żyjemy, dotyczy odwrotu…

1:11:36  Kiedy ludzie pojawili się tutaj 6 stycznia… modlili się, byli na nabożeństwie prawie…  i sprzeciwiali się tej przeklętej władzy stolicy… byli fałszywie przedstawiani jako przybywający tutaj, aby zamieszki, plądrowanie i zabijanie i wszystko inne… 

1:12:00 Ale mamy wiele filmów, które pokazują, że to najdalsza rzecz od prawdy… nawet to, co podobno wydarzyło się w stolicy… bardzo podejrzane szczegóły… 

1:12:12 Więc pod koniec dnia,  chrześcijanie pojawili się tutaj, aby policzeni… aby odzyskać kraj, postawić nogę i powiedzieć „nie”, nie pozwolimy temu miastu biegać po całym kraju. a ci ludzie na kongresie nie przestrzegają prawa…

1:12:30 Przyszli policzeni i ujawnili swoją obecność, a potem wrócili do domu w całym kraju…


1:12:42  Juan O Savin:  To federalne miasto i jego operacje policyjne próbują aresztować tych ludzi i przedstawiać ich jako przybywających tutaj, aby zniszczyć wszystko w ramach jakiegoś spisku mającego na celu przejęcie Ameryki… cóż, kto jest prawdziwym spiskowcem? Kto za tym stoi? Co się naprawdę dzieje?

1:13:00 I ostatnią rzeczą, o której chciałbym wam powiedzieć, jest to… w kościołach w Ameryce, kiedy spojrzymy na kościoły w całej Ameryce i inne religie, widzicie te wieże, te wieże na kościołach… mają symboliczne znaczenie, że mają konotacje seksualne… i chodzi o to połączenie, hybrydyzację naszego społeczeństwa wokół ich religii…

1:13:41 Wasze chrześcijaństwo, wasz judaizm, nawet w religiach muzułmańskich i innych… oni

uchwycili sposób, w jaki myślicie o tworzeniu hybryd… 1:13:55 A więc te wieże z krzyżem na górze, tak naprawdę szukacie patrzysz na wibrator z przymocowanym krzyżem, jakby to w jakiś sposób sprawiało, że było OK. Gdzie spotykają się te masońskie grupy? Wiele razy w piwnicach kościołów…


http://biblicaltruth.net/forbidden-things/obelisks-or-church-steeples/

1:14:10  Juan O Savin:  Masz tę mieszaną sytuację, tę hybrydyzację… w ich umyśle Ewa została oszukana, miała se * x z Lu * cifer / sa * tan / the de * vil i zaszła w ciążę z Kainem… a potem poszła i nauczyła Adama sztuczki, a Adam zapłodnił ją Abelem… i tak Abel i Kain byli bliźniakami… różnymi ojcami, tą samą matką w tym samym cyklu urodzeniowym… 


Zdjęcie: Adam, Ewa, wąż i wygnanie z raju, Kaplica Sykstyńska autorstwa Michała Anioła

1:14:51  Juan O Savin:  A więc ta wojna toczy się na planecie Ziemia między dziećmi, odkąd Abel został zabity, następnym dzieckiem był Set…  więc dzieci Seta, które były bezpośrednimi potomkami Adama i dzieci Kaina którego ojciec był złym…

1:15:07 Obaj dorastali na tym świecie i  oglądacie walkę między Kananejczykami i Setytami lub Adamitami… o kontrolę nad planetą Ziemią…

1:15:19 A ta religia, ten kult, ten kult Ozyrysa dotyczy promowania i ochrony rasy Kainitów przed rasą adamiczną… wierzą, że są WIĘCEJ niż ludzie, są skrzyżowani z ich ojcem będącym obcym z zewnątrz [ diabeł]… 

1:15:42 A tak przy okazji, ludzie mówią o kosmitach- gadach  Śmieją się z ciebie… ponieważ gadzi kosmici, w ich umyśle, sa * tan, wąż, był gadem…

1:15:58 Wąż Sa * tan uprawiał seks z Ewą i został przeklęty, by czołgać się po Ziemi, kiedy to zostało objawione przez Boga, przeklął sa * tan i sprawił, że czołgał się po prochu ziemi… i stał się gadem albo był gadem… ale zmienił swoją fizyczną stęchłość…

1:16:13 Więc w ich umyśle, jeśli masz hybrydę, jeśli masz kosmitów, są  to gady chodzące między nami… potomkowie Kaina z rodów krwi… 

1:16:30 I to ev * il, ponieważ Ozyrys, ich ojciec, był najgorszym ze wszystkich, w ich przekonaniu, Ozyrys, gady, hybrydy, musieli przejąć kontrolę nad dziećmi Adama… i zniszcz ich, ponieważ zawsze będą zagrożeniem dla nich i ich religii…   

1:16:52 I wykorzystanie tych miast, tych [nie] świętych miast do manipulowania i kontrolowania, tych lewarowanych miejsc do kontrolowania reszty populacji Ziemi… i do powstrzymywania ich… zagłodzenia ich… deindustrializacji i odebrać im prawo do budowania, tworzenia lub posiadania… odebrać im możliwość korzystania z pieniędzy… a nawet to, czym są pieniądze, określając, czym są pieniądze…

1:17:23 Oni to wszystko kontrolują, kontrolują cię, mogą cię zagłodzić, mogą cię zabić, bo to ich odpłata, to oni zabijają Abla raz na zawsze…

1:17:37 Konflikt między Dobrem a ev * il, sa * tan i Bogiem, który był obecny w Ogrodzie Eden… próbując przywieść ludzkość pod klątwę za pomocą sa * tan zapładniającej Ewę… ten lu * cifer, ten de * zło, jakkolwiek zechcesz go nazwać… sa * tan tysiącem imion… zniszczyć Boże stworzenie… hybrydyzować je…

1:18:04 To się nadal dzieje… 

 to jest walka, 
w skrócie, 
między Amerykanami 
a światem… 
i tym kultem, który jest administrowany, 
który jest obsługiwany 
z centrum twojego przeklętego miasta
w środku twojego kraju…

Zanieś to do kościoła w niedzielę pod swoim krzyżem, na którym masz wieńce, i módl się o to do Boga… to właśnie powiedziałbym dziś Amerykanom…

_____________________

Transkrypcja End Kat Część 1


xo

______________________________________________________

jakby jakieś zdjęcie się nie pojawiło  to masz je na stronie:

https://operationdisclosureofficial.com/2021/03/24/juan-o-savin-were-taking-america-back-to-god-in-heaven-and-gods-children-are-not-for-sale-part-1-kat/

Druga część tej serii jest tutaj :

https://operationdisclosureofficial.com/2021/03/24/juan-o-savin-were-taking-america-back-to-god-in-heaven-and-gods-children-are-not-for-sale-part-2-kat/

pokazane bardzo złe rzeczy .- dzieło ciemnych



Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz