piątek, 26 marca 2021

Linda Dillon: Boska Matka odpowiada na pytanie "Matko, jak mam postępować?".





    https://tinyurl.com/9hvk7yuz

    Należy postępować z największą dobrocią, z najdelikatniejszą siłą, z najbardziej agresywnym współczuciem, ze słodyczą miłości.

Boska Matka odpowiada "Matko, jak mam postępować?".

Ten inspirujący klejnot jest z miłością dzielony przez Andrew z jego osobistego czytania z Lindą Dillon.

Pozdrawiam, jestem Maryja, jestem Mare, Uniwersalna Matka, Boska Matka, Matka Nadziei, Matka Zmiany, Matka Jednego, i tak, ukochany synu, Matka ciebie.

Występuję - tak, wszyscy są obecni - ale występuję tego dnia w łagodnym uścisku, w trwałej miłości, w niezłomnej służbie, aby was objąć, przytulić, uspokoić. Jest to czas, jak już powiedziałem, nowych początków - i tak, jesteście w okresie przejściowym, jesteście w czasie pomiędzy światami, jak możecie o tym myśleć. Ale podczas gdy możecie tak myśleć, zrozumcie, mój ukochany synu, Nowe już się zaczęło.

A wy mówicie: "Matko, jak mam postępować?" i o tym właśnie chcę wam powiedzieć. Należy postępować z największą dobrocią, z najłagodniejszą siłą, z najbardziej agresywnym współczuciem, ze słodyczą miłości. Nowe - Nowa Ziemia, Nowa Istota - nie jest i nigdy nie może być zbudowane na przemocy, bo nie ma tam miejsca. To jest gromadzenie owieczek. To ty jako pasterz, tak, znajdujący zagubioną owieczkę, jak to często czynił mój Syn. To nie jest doprowadzenie baranka na rzeź, ponieważ nie może być uczty, która opiera się na poświęceniu jakiejkolwiek istoty.

Ludziom nie jest dana mądrość ani głębia wglądu, aby osądzać w jakikolwiek sposób, w jakimkolwiek kształcie czy formie, aby decydować w jakikolwiek sposób, w jakimkolwiek kształcie czy formie, kto jest niewinny, a kto winny, kto jest godny, a kto nie jest godny. Wszyscy są mile widziani w hojności mojego stołu! Nie - nie w oporze czy niechęci, nie w uległości, nie w poczuciu stłumienia. Tak - w słodkim poddaniu się potędze i prawdzie o tym, kim są i kim jest ich bliźni.

Wasz stary świat został potępiony, popadł w ruinę przez te iluzje oddzielenia, porzucenia, te wzorce chciwości, które doprowadziły do wymuszenia oddzielenia. Nie zrodziłem żadnego z was - a już na pewno nie zrodziłem ciebie, mój ukochany synu - abyś czuł, że istnieje oddzielenie. To jest iluzja. To jest iluzja, [bo] nie jesteś już oddzielony od Ojca i ode Mnie, ani od żadnej istoty ludzkiej, ani od żadnej Gwiezdnej Istoty. Taka jest prawda Świadomości Jedności, taka jest prawda Świadomości Chrystusowej, taka jest prawda siódmego i wyższych wymiarów. Właśnie wtedy najważniejsza jest mądrość połączona z miłością, połączona z głęboką oceną różnorodności istot.

Istnieje separacja, która ma miejsce pomiędzy lightworkerami i nie można do tego zachęcać, pozwalać na to, ani podążać tą ścieżką. Wszyscy z was - i w rzeczywistości wszystkie istoty na tej planecie - są na pozycji, aby przynieść, być inkarnacją Nowego, i dotyczy to zarówno nowonarodzonego niemowlęcia, jak i Starożytnych. Jest to czas ponownego spotkania, zjednoczenia serc, uznania oszałamiającego piękna każdej istoty. Akceptacja nie oznacza przyzwolenia. Tak, nigdy nie unieważniam wolnej woli, i nie robię tego, ponieważ mam ostateczną wiedzę i ostateczną wiarę w mądrość serca, projekt duszy każdej istoty i jej wrodzoną wolę kochania.

Jest to więc czas, mój ukochany synu, w którym gorąco zachęcam cię, abyś stanął z boku, był obserwatorem. Nie, nie mam na myśli zaprzestania twoich cudownych medytacji, ponieważ są one niezwykle pomocne i wypełnione współczuciem, uzdrowieniem i miłością - jeśli w ogóle, to masz je zwiększyć! Ale stańcie z tyłu, bądźcie obserwatorami jasności, bądźcie latarnią jasności.

To jest zabawne. Tak często istoty ludzkie myślą, że powinny być latarnią rozumu, jak gdyby zdolności umysłowe były naprawdę "dzwonkiem", wskaźnikiem wiedzy. Wskaźnikiem jest wasza świadomość serca i wasza zdolność do słuchania sercem, mówienia sercem, obserwowania sercem - i tak, do uczestniczenia sercem z tą zaciekłą dobrocią, z łagodnością, która jest uspokajająca i współczuciem, które wita.

Nie może być odwrotu. Przypływ się odwrócił, i tak, są tacy, którzy będą czuli i czują, że są w jakiś sposób złapani na morzu lub w prądzie rwącym. Wyciągnijcie swoje serce i ręce, ponieważ jesteście filarem nadziei - i byliście tym filarem nadziei i uzdrowienia przez bardzo długi czas. Teraz, mój synu, robisz to jako istota ludzka. Tak, wszyscy wiemy, że jesteś Star Commanderem i ten czas nadejdzie w bardzo bliskiej przyszłości, ale to co jest na pierwszym miejscu to ty jako człowiek, będący współczującą, mądrą duszą, którą znam, że jesteś.

A jeśli jesteś zmęczony, jeśli wątpisz, jeśli nie jesteś pewien - zwróć się do mnie, mój ukochany synu, bo jestem tak blisko jak oddech, którym oddychasz każdego dnia. Jestem tak blisko, jak powietrze na twojej skórze.

Jestem z tobą - i jestem z wami wszystkimi - na każdym kroku tej drogi.

 Idź z moją miłością. Żegnaj.

A: Och, żegnaj, dziękuję ci za to wspaniałe przesłanie - dziękuję ci, Boska Matko.

DM: Nie ma za co. Dziękuję ci za to, że nie wahasz się, nie wahasz się, nie jesteś jednym z tych, którzy wpadli w wir. Jesteście bezpieczeństwem i przystanią - i jest to przystań nadziei i uzdrowienia.

Bądź silny, mój ukochany. Żegnaj.

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Ten channelingowy materiał jest chroniony prawem autorskim. Zapraszamy do dzielenia się nim pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, że nie zostaną dokonane żadne zmiany, że będzie on darmowy i że zostanie zamieszczona informacja o prawach autorskich, informacja o kanale, link do strony internetowej i to oświadczenie. [Pełne warunki praw autorskich na https://counciloflove.com/copyright-notice/].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz