wtorek, 30 marca 2021

Wybieranie naszych bitew

 

30 marca 2021 r. przez Steve Beckow


Michael powiedział kiedyś coś, co utkwiło mi w głowie i ciągle się w niej kołacze.

Steve: Czy chcesz, abym wypowiadał się na temat [kwestii, o których rozmawialiśmy]?

Archanioł Michał: Nie, to nie jest konieczne. Macie na swojej planecie wyrażenie o wybieraniu swoich bitew. Jest to wyrażenie, które zostało mi skradzione, słodka jedynko. (1)

Więc wybieraj moje bitwy. Chyba potrzebowałem tego pozwolenia. Tak, sprawdzam siebie i otrzymuję ciepły uśmiech z powrotem.

Myśl ta pojawiła się ostatnio, kiedy zauważyłem, że rzeczywiście wybrałem swoją bitwę, która ma się rozpocząć po Rewalu.

Bitwa, którą postanowiłam wesprzeć z moich osobistych funduszy (w przeciwieństwie do Funduszu Michała Anioła), będzie polegała na wspieraniu tych ludzi, którzy pracują nad ratowaniem młodych dziewcząt i chłopców na całym świecie przed handlem ludźmi na tle seksualnym, pracą dzieci, przymusowymi małżeństwami itp.

Pracując ostatnio nad moją prezentacją na temat wymiany walut, wyjaśniłem sobie podstawy tego, co oznacza dla mnie zarządzanie finansami.  A jedną z podstaw było to, że moja praca polegała na finansowaniu, finansowaniu  Nie robieniu. Nawet nie planowaniu. Ale po prostu finansowanie.

Więc będę finansował wszystkie aspekty zakończenia pedofilii, handlu dziećmi, torturowania dzieci, produkcji adrenochromu, pobierania organów, filmów snuff, satanizmu, ofiar z dzieci i kanibalizmu.

Handel dziećmi i wszystko, co z nim związane, musi się skończyć, za wszelką cenę. Nawet jeden dzień, który upływa dla cierpiących dzieci tego świata, to zbyt wiele, by o tym myśleć, gdy się wie, co New World Order z nimi robi.   (2)

Wybieranie swojej bitwy wiąże się z nieuczestniczeniem w innych bitwach, mierzeniem się z samym sobą. Pamiętam, jak podszedłem do bardzo znanego ekologa i poprosiłem go o zaangażowanie się w wysiłki mające na celu nagłośnienie niebezpieczeństw związanych ze zubożonym uranem. Och, powiedział, czy mogę dostać przepustkę? Jestem taki zmęczony.

Dostałem.  To jeden z powodów, dla których musimy wybierać nasze bitwy. Nasza energia nie jest (jeszcze) nieograniczona.

Więc zszedłem z płotu i wybrałem, gdzie pójdzie moja reformatorska energia, gdy tylko będzie można rozpocząć finansowanie. Fundusz Michaelangelo będzie gościł Plany Sześciu Punktów. (3) Ale ja sam podam szczególną rękę ratowaniu i rehabilitacji dzieci.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem poprzez Lindę Dillon, 28 marca 2019 r.

(2) Ci, którzy śpią, nie wiedzą. Ci, którzy wiedzą, nie mogą spać.

My wszyscy tutaj na blogu również wybieramy nasze bitwy i nie wszyscy się z tym zgadzamy. Więc proszę nie zakładać, że poglądy jednego są poglądami wszystkich. Mamy spektrum opinii tutaj. W gruncie rzeczy wszyscy skupiamy się na wybranej przez siebie kwestii, tzn. wybieramy swoje bitwy.

(3) Fundusz Michaelangelo będzie oferował Plany Sześciopunktowe dla jednego kraju na raz. Plan Sześciopunktowy oferuje:

Jeden, uniwersalny dochód podstawowy pokrywający wszystkie normalne wydatki na życie dla każdej osoby mieszkającej w tym kraju, mniej dla małych dzieci (poniżej dwunastu lat). Każdy ma pokryte swoje podstawowe wydatki życiowe i może zdecydować się na pracę.

Dwa, powszechny (darmowy) Medicare, Pharmare i opieka dentystyczna. Zdrowie publiczne o doskonałym standardzie dostępne dla wszystkich ludzi żyjących w tym kraju, bez wyjątku.

Trzy, powszechny dostęp do wszystkich poziomów edukacji równej płci (K-Ph.D.).

Cztery, powszechna opieka nad osobami starszymi, dziećmi i samotnymi rodzicami.

Pięć, likwidacja długów osobistych.

Sześć, eliminacja długu narodowego. ("The Big Change - Part 1", 8 maja 2020, na https://goldenageofgaia.com/2020/05/08/the-big-change-part-1/.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz