czwartek, 25 marca 2021

Boski Reset El Morya przez Natalie Glasson, 26 kwietnia 2019 r.

 

25 marca 2021 r. przez Steve Beckow


Natknąłem się na tę część channelingu Natalie Glasson, która również mówi o "boskich resetach". (1)

"The Divine Reset by Master El Morya," OmNa.com, 26 kwietnia 2019, na https://omna.co.uk/the-divine-reset-by-master-el-morya.

Zrozumienie Boskiego Resetu

Ja, Mistrz El Morya, chcę zwrócić waszą uwagę na zmianę wznoszenia, która ma miejsce teraz, znaną jako Boski Reset. Boski Reset miał miejsce kilka razy w ciągu całego okresu wznoszenia i istnienia na Ziemi.

Boski Reset jest wtedy, gdy od Stwórcy wychodzi fala światła i świadomości, która jest ogromnie potężna, tak potężna, że zmienia i przesuwa Boską Wolę Stwórcy, która obecnie się przejawia, zmieniając bieg wszystkich istot. Boski Reset przejawia się, gdy istoty przyspieszyły z dużą prędkością i powstaje nierównowaga, aby zrekompensować szybkie przyspieszenie i każdą powstałą nierównowagę, potężna fala płynie od Stwórcy, aby przynieść wszystkim nowe światło i świadomość.

Główny wpływ jest taki, że rozwija się nowa ścieżka, możliwości i szanse dla wszystkich, tworząc nową wibrację, skupienie i kierunek, który jest zgodny z rozwojem dokonanym przez wielu na Ziemi. Moglibyśmy to opisać jako Stwórcę wprowadzającego wyższą Boską Wolę i Moc w odpowiedzi na przyspieszenie wznoszenia się ludzkości.

Kiedy przejawia się Boski Reset, jest to czas na świętowanie, oznacza to, że Stwórca nie tylko odpowiada wam i oferuje ogromne wsparcie. Stwórca dzieli się również z wami waszą boską inspiracją, oferując wam narzędzia i otwarcia w waszym życiu, których potrzebujecie, tworząc jednocześnie nowe możliwości na Ziemi dla wszystkich.

Boski Reset pozwala na złożenie unikalnej prośby do waszej społeczności przewodników. Prośba, która pozwala wam zresetować waszą istotę z powrotem do waszego oryginalnego źródła, esencji i energii, zachowując jednocześnie całą wzmacniającą mądrość, zdolności i doświadczenia, które zdobyliście przez wiele waszych żyć.

Celem prośby o osobisty Boski Reset jest wsparcie uwolnienia niepotrzebnych energii, pomoc w uzdrowieniu, puszczenie granic i ograniczeń oraz głębsze połączenie z obecnością Stwórcy wewnątrz ciebie. Prośba ta nie może być skierowana lekko i bez wcześniejszej medytacji, aby zapytać swoją duszę, czy osobisty Boski Reset jest odpowiedni w tym czasie dla waszego wznoszenia. Rezultatem tej prośby może być większe poczucie wyzwolenia i wolności wyrażania siebie.

Prośba o osobisty Boski Reset

Najpierw poświęćcie chwilę na skupienie się w swoim jestestwie, wezwijcie swoją społeczność przewodników i swoją duszę, aby były obecne z wami. Zapytaj, czy jest to bosko kierowane i odpowiednie dla ciebie, aby poprosić o osobisty Boski Reset. Jeśli otrzymasz odpowiedź, odczucie, wewnętrzną świadomość, że jest to dla ciebie odpowiednie, kontynuuj.

Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi lub nie jesteś pewny, możesz chcieć zapytać o to w innym czasie, może później, następnego dnia lub za tydzień. Jeśli czujecie, że jest to nieodpowiednie dla was w tym czasie, nie martwcie się, że przegapicie, być może Boski Reset nie jest wam potrzebny. Wy również skorzystacie z Boskiego Odrodzenia, które ma miejsce dla kolektywu wszystkich na Ziemi.

Jako prowadzony i wspierany przez moją społeczność przewodników, duszę i Mistrza El Morya, I...........( twoje imię) proszę dla mojego najwyższego dobra o Osobisty Boski Reset. Zapraszam mój Osobisty Boski Reset, aby nastąpił teraz, napełniając mnie wigorem, miłością, pokojem i prawdą Stwórcy.

Poprzez tę prośbę mogę doświadczyć głębszego połączenia i relacji z moim prawdziwym boskim ja, wewnętrzną obecnością Stwórcy i duszą, doświadczając większego wyzwolenia i wolności w wyrażaniu siebie.

Niech mój Osobisty Boski Reset w przeważającej mierze przypomina mi o mojej pierwotnej istocie Stwórcy i uwalnia wszelkie formy iluzji, które tworzą granice w mojej rzeczywistości i działaniach. Niech to przejście odbywa się z łatwością i doskonałością, pozwalając mojej prawdziwej wewnętrznej radości i błogości rozkwitać z mojego wnętrza dla mojego codziennego doświadczenia. Zapraszam moją społeczność przewodników, duszę i Mistrza El Morya do nadzorowania całego procesu.

Proszę, dostosuj mnie również do Boskiego Resetu, który ma miejsce dla wszystkich na Ziemi, abym skorzystał z zachodzących zmian i otrzymał wszystko, czego potrzebuję do kontynuowania mojej duchowej ewolucji i wniebowstąpienia z łatwością. Dziękuję.

Poświęćcie czas na otrzymywanie, czy wybierzecie medytację po tym, jak wasza prośba zostanie złożona, zanurzcie się w kąpieli, która wzmocni wasze doświadczenie, usiądźcie na łonie natury lub połóżcie się, aby odpocząć i zintegrować się. Poświęć tyle czasu, ile uważasz za stosowne, aby służyć Tobie i Twojej przemianie w tym czasie.

Przypisy

(1) Zobacz również "Linda Dillon: Cud jest w lustrze", 23 marca 2021, na https://goldenageofgaia.com/2021/03/23/linda-dillon-the-miracle-is-in-the-mirror/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz