środa, 1 lipca 2020

Anubis z cywilizacji egipskiej poprzez Erenę Velazquez | 30 czerwca 2020 r


Anubis from Egyptian Civilization via Erena Velazquez | June 30, 2020


30 czerwca 2020 r. Pozdrowienia,

Jestem Anubis, pochodzę z Galaktyki Andromedy z jednej z najjaśniejszych gwiazd tam. Nazywacie mnie tutaj na Ziemi Bogiem Śmierci, a to nieprawda. Opowiadasz o mnie, jak przeoczyłem martwe dusze i prowadziłem je do światła, tak mnie tu przedstawiłeś.

 W rzeczywistości jestem Bogiem Życia, a królowa An-Ra wysłała mnie tutaj, abym był jednym z jej przedstawicieli. Mam zamiar pomóc, poprowadzić i uczyć ludzi, jak zachować swoje życie. Wiele tysięcy lat temu, około 10 000 lat temu my, cywilizacja egipska, byliśmy tutaj i nauczaliśmy ludzkość. Dzieliliśmy się z naukowcami, jak korzystać z naszej zaawansowanej technologii, której ludzkość w tamtym czasie nigdy nie widziała i nigdy wcześniej nie widziała. Postanowiliśmy zabrać naszą technologię, ponieważ ludzkość zaczęła iść w złym kierunku i byłoby dla niej zbyt niebezpieczne, aby mieć tę technologię,

Jesteśmy istotami 16 i więcej wymiarowymi.. Nazywamy siebie Bogami, którzy lubią pomagać innym cywilizacjom w ich rozwoju, nasza egipska cywilizacja jest bardzo wysoka, większość z nas ma od 20 do 25 stóp wysokości. Jesteśmy bardzo zaawansowanym narodem, możemy budować miasta, budynki i statki, używając naszej świadomości. Nasze miasta są majestatyczne i wyjątkowe, co odzwierciedla bogactwo naszej świadomości dzięki wyjątkowo wysokim budynkom, niektóre z nich mają kształt piramid. Złoto, biel i czerń to nasze charakterystyczne odcienie, których używamy wszędzie. Statki, którymi latamy, są najszybsze, jakie kiedykolwiek zostały przez kogokolwiek zbudowane w Galaktyce, wyglądają jak piramidy wykonane z niezniszczalnego i lekkiego materiału. Prawdopodobnie jesteście ciekawi, jak zbudowano piramidy, tajemnice, której ludzkość jeszcze nie odkryła, stworzyliśmy piramidy za pomocą naszego Uniwersalnego Umysłu,

Teraz nadszedł czas, abyśmy znów tu przyjechali, ponieważ mamy potomków na Ziemi i chcemy się upewnić, że są w porządku i chronieni podczas tego procesu Wniebowstąpienia, a także chcemy dzielić się naszą wiedzą z ludźmi na tej planecie, o tym, jak żyć dłużej i być wolnym od chorób. Twoje ciało zostało zaprojektowane dawno temu, kiedy tu byliśmy, a wasze ciała były czystą doskonałością. Mógłbyś żyć długo, jak tysiące lat, ale niestety wiele rzeczy się z tobą stało, jakby twoje DNA było przemienione. Nigdy nie odżywiłeś i nie zachowałeś swojej duszy, stałeś się zbyt samolubny i zbyt łatwy do kontrolowania, dlatego straciłeś wszystko, co miałeś. Nadszedł czas, aby odbudować to, co straciłeś, i dlatego ja, bóg Anubis, przybyłem tutaj, aby ci pomóc.

Moja królowa An-Ra, przysłała mnie tutaj również, aby pomóc naszym potomkom, którzy wciąż tu są, chcemy ich chronić.  Ci z Ciemnych Sił chcieliby je zdobyć, nie damy im takiej szansy. Cóż, jestem Bogiem, jak wiecie, jeśli czytasz historię, jestem bardzo potężnym Bogiem, oni nawet uczynili mnie Bogiem śmierci, co nie jest prawdą, to ja troszczę się o planetę Ziemię i ludzkość. Pamiętam, jak przechodzili proces ewolucji, kiedy byliśmy tutaj w Egipcie, pomagając im, kwitli i byli bardzo szczęśliwi w tym czasie. To my budujemy piramidy, uczyliśmy ludzi naszego języka i prowadziliśmy ich, ale przestali nas słuchać. Zaczęli podążać za Mrocznymi Bogami, pokazaliśmy im, że podążają negatywną ścieżką, ale nadal pozostawały pod wpływem strony negatywnej, a ludzie nie słuchali naszego ostrzeżenia. Postanowiliśmy poinformować ich, że opuszczamy planetę i zabieramy ze sobą zaawansowaną technologię.

Wracamy na Ziemię, ponieważ chcemy ponownie pomóc, tak jak to robiliśmy w przeszłości, około 10 000 lat temu, jest w porządku, i teraz możemy nadrobić zaległości w ciągu tych lat. Damy ci naszą technologię, która jest poza twoją wyobraźnią, gdy tylko rasa ludzka udowodni nam, że jest na to gotowa i wykorzysta ją w odpowiedzialny sposób. Od tego czasu, kiedy opuściliśmy Ziemię, nasza cywilizacja rozwijała się pod każdym względem, abyśmy mogli nauczyć was tak wielu rzeczy.

Cieszę się, że tu jestem i jestem gotów pomóc, być może niektórzy z was będą mną zastraszani, ale proszę, nie bądźcie, przybywam w pokoju i nie planuję nikogo skrzywdzić, wykonuję rozkaz mojej Królowej, aby was prowadzić do światła i chronić swoje życie. Pokażę wam, jak stać się bardziej oświeconymi i zbliżyć się do Procesu Wniebowstąpienia, sprawiając, że wasze ciało porusza się szybciej w kierunku Wniebowstąpienia, więc postępujcie według moich wskazówek i zaufajcie mi, nie pożałujecie tego.

Jestem Anubisem, najstarszym Bogiem z cywilizacji egipskiej, który był tutaj, a następnie powrócił na naszą rodzinną planetę w Galaktyce Andromedy, chętnie pomagamy ludziom i uczymy ich wielu rzeczy, których jeszcze nie znają. Jedyne, czego szukamy, to ich gotowość do otwarcia się na nas i inne narody. Musisz otworzyć umysł i serce, w przeciwnym razie nie rozwiniesz się duchowo jako Ludzka cywilizacja, doprowadzi cię to tylko do samozagłady. Zawsze postrzegaliśmy ludzi jako dzieci, ponieważ mamy więcej doświadczeń życiowych i jesteśmy znacznie starszą i mądrzejszą cywilizacją. Jesteśmy bogami, którzy chcą was oświecić i zabrać was do znacznie jaśniejszej przyszłości niż wasze życie. Mroczni bogowie prowadzą cię do zniszczenia, spójrz teraz na swoją historię i siebie, i zapytaj, gdzie jesteś teraz, wciąż będąc w rzeczywistości 3D. Co oznacza dla ciebie ta rzeczywistość 3D, oznacza to, że żyjesz w dualności i pociągasz w dwóch różnych kierunkach. Nigdy nie wiesz, co robić, co należy robić, ponieważ zawsze zadajesz sobie pytania, a odpowiedzi zwykle pochodzą od umysłu i ego, a one stwarzają ci tylko więcej problemów.

Czas pójść za nauczycielami, którzy pojawią się przed twoimi drzwiami, wielu z nas przybywa tutaj, Wzniesieni Mistrzowie, twoi przewodnicy i Galaktycy, którzy ci pomogą. Najwyższy Stwórca przybył tutaj, aby zostało przekazane co należy i pozostaje on telepatycznie połączony z tym kanałem 24/7. Także inne Galaktyczne Cywilizacje chcą ci pomóc, a ja, Anubis i Egipcjanie jestem tutaj, aby poprowadzić cię do Złotego Wieku. Pozwól nam nauczyć cię, jak prowadzić lepsze życie, będąc bardziej szczęśliwym i zdrowym, czego nie masz w tej chwili.

Ile osób na tym świecie choruje na choroby, możemy wyeliminować wszystkie choroby w ciągu zaledwie jednego tygodnia. Powiedzielibyście, jak to możliwe, tak, jest to możliwe, ponieważ nasza technologia może to zrobić. Wciąż jesteś w fazie niemowlęcej w porównaniu do nas. Jesteśmy tu od bardzo dawna i jesteśmy jedną z najstarszych cywilizacji we Wszechświecie. Zdobyliśmy wiele doświadczeń, wchodząc w interakcje z innymi narodami galaktycznymi, jesteśmy również częścią Federacji Galaktycznej, więc wiele wiemy i wiele się nauczyliśmy od innych, ponieważ jesteśmy gotowi się uczyć. Nazywamy siebie Bogami, ponieważ tworzymy nowe życie, nowe planety i wiele innych rzeczy, dlatego nazywamy się twórcami. Jesteśmy jak Bóg, który tworzy życie, On jest tym, który nas nauczył, jak tworzyć, więc jest naszym nauczycielem i mentorem.

Bóg jest stwórcą wszystkich planet, galaktyk i wszystkich wszechświatów. Nazywa siebie Pierwszym Stwórcą, więc patrzymy na niego, a on pokazuje nam drogę i sposób tworzenia nowego życia. Teraz nasza kolej, aby pokazać Ci, jak być niezależnym i silnym jak my. Jesteśmy silną i pokojową cywilizacją egipską, nigdy nikogo nie skrzywdzilibyśmy, gdyby nie próbowali nas zaatakować, wtedy bronilibyśmy się, ale oczekuje się, że nigdy nie uderzymy najpierw. Było wielu, którzy nas zaatakowali, jak myślisz, co się z nimi stało, są już tutaj. Nasza reputacja jest taka, że ​​jesteśmy jednym z najsilniejszych narodów we wszechświatach, więc nikt nas już nie atakuje, wszyscy się nas boją, ponieważ wiedzą, co się z nimi stanie, rozpłyną się we wszechświecie jak pył, jakby nigdy nie istnieli przed. Nie chcemy tego nikomu robić,

Jestem Anubis, jestem silną wolą Boga, a jednocześnie jestem miękki w środku, ponieważ kocham życie, uczyć i pomagać w rozwoju innych cywilizacji. Właśnie dlatego Królowa An-Ra zaufała mi, że jestem jedną z pierwszych z grupy Bogów, którzy skontaktowali się z tym kanałem, aby zostało wam przekazane. Za mną będzie więcej Bogów przechodzących przez ten kanał z ich przesłaniami, ponieważ chcemy pomóc i jesteśmy gotowi pomóc. Czas, abyśmy wkroczyli, to boski czas, aby poprowadzić ludzi na Matce Ziemi do Wniebowstąpienia. Wiemy, że planeta już wstąpiła, jest w piątym wymiarze, jest tu tylko niewielka jej część, ponieważ wciąż musi zachować życie na tej planecie. Gdy tylko ludzkość wejdzie do piątego wymiaru, jej cień zostanie rozpuszczony we wszechświecie.

Uwielbiam też słońce, tutaj cenimy słońce, ponieważ daje światło, aby utrzymać życie na planetach. Galaktyka w całej galaktyce żyje na powierzchni lub wewnątrz planety. Na Ziemi nauczono was, że słońce jest szkodliwe i że daje wam promieniowanie, to nieprawda. Promieniowanie pochodzi z twojego trującego środowiska, co masz tutaj. Twoje ciało zostaje szczególnie dotknięte. Słońce jest życiem bez słońca, nie ma życia.

Jestem Anubis i jestem wdzięczny za to, że tu jestem i wróciłem, aby pomóc cywilizacji ludzkiej pójść w nowym kierunku, wyjaśniając im, co to znaczy być żywym. Życie we Wszechświecie jest skarbem, jest cenniejsze niż złoto i jest największym darem, jaki możesz mieć, mając ciało fizyczne, więc proszę oceń swoje życie. Jeśli zostaniesz zmuszony do opuszczenia ciała fizycznego, ponownie się tu odrodzisz, życie za życiem. Zrobiliście to już tysiące razy. Zamiast żyć tutaj długim, szczęśliwym i dostatnim życiem, żyliście bardzo krótko. Ten cykl dobiega końca. Nauczę cię, jak możesz się oświecić i stworzyć znacznie silniejsze ciało. Gdy zdobędziesz nasze nowe technologie, pomogą ci one utrzymać zdrowe ciało. Pokażę ci, jak mieć silnego ducha i ciało,

Jestem Anubis i jestem dumny, ponieważ opieram się na moich doświadczeniach, silnej osobowości oraz moim zaangażowaniu i miłości, aby pomagać innym. Czarny kolor na moim mundurze nie reprezentuje ciemności, w naszym społeczeństwie czarny kolor jest najwyższą rangą, jaką możesz zdobyć. Osiągnąłem ten stopień dzięki mojej pracy, zaangażowaniu, sile i prawdomówności. Nigdy nie kłamię i jestem z tego dumny. Uwielbiam oświecać inne istoty i uwielbiam nieść światło planetom. Cieszyłem się, że tu jestem i że mogę wam przekazać moje przesłanie. 

Dziękuję i wrócę ponownie. 

Prowadzony przez Erenę Velazquez

Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz