wtorek, 29 listopada 2022

Ostateczna moc przemieniającej miłości



Uświadamia mi się falę po fali przemieniającej Miłości, która jest Mocą Źródła wlewającą się i przynosi ogromne rewolucyjne wewnętrzne zmiany we wszystkich formach życia na Starej Ziemi, ponieważ wszystko jest w stanie przemiany.

Pokazuje mi się, że nawet struktury atomowe, harmonie i wszystkie aspekty życia komórkowego i DNA, i cokolwiek jest w naszych fizycznych, umysłowych, emocjonalnych, duchowych i wszystkich innych ciałach, jest teraz w stanie rozpuszczania się w dużo wyższym wcieleniu, formie i ekspresji naszych dusz.

Stałem wczoraj w pewnym miejscu z widokiem na tutejsze góry piramidy i stałem się JEDNYM z Wszechświatowym Stworzeniem. Czułem, że jestem podnoszony ponad to, czego kiedykolwiek mogłem doświadczyć: ale co więcej, czułem to w najgłębszym rdzeniu mojego serca, duszy i Istoty! Mogłem poczuć moc Nowej Ziemi wznoszącej się, usłyszeć jej pieśni i poczuć bicie jej serca, które było wibrujące, żywe i rzeczywiście wypełnione wykładniczym nowym życiem i formami życia - gatunkami, o których nawet nie wiedzieliśmy, że istnieją, i nowym człowiekiem, który jest poza naszym zakresem nawet wyobrażenia teraz.

Przesunięcia wymiarowe rozszerzają się teraz na siódmą i dziewiątą oraz wyższe oktawy, ponieważ Wszechświat odradza się i w ten sposób jest podnoszony i odtwarzany, a galaktyki i systemy gwiezdne, konstelacje, a nawet nowo narodzone gwiazdy są podnoszone do znacznie wyższego ewolucyjnego stanu tworzenia.

Następnie pokazano mi, jak wielu ludzi na starej ziemi wciąż ma zamknięte centra serca i jak boją się drastycznych zmian i trzymają się starych programów, krzywd, zniewag i czegokolwiek, czego można się trzymać, starych lęków i starego ego. I pokazano mi, jak otwierają się serca w samym rdzeniu, gdzie wszystko teraz wychodzi na powierzchnię, co było tam wcześniej, co nigdy nie było kochane, nigdy nie zostało wybaczone, trzymane za drogie życie....

Następnie byłam świadkiem, jak Moc Boskiej Źródłowej miłości wlewała się i rozpuszczała wszystko to, co wciąż tutaj blokowało, utrudniało, utrzymywało ludzkość w więzieniu, w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób - i było to tak wzruszająco piękne, by być tego świadkiem!

Kiedy zostali uwolnieni, wielu z nich było oszołomionych i nie wiedziało, co zrobić ze swoją nowo odkrytą wolnością i sobą, a jednak byli trzymani w ramionach miłości i w sercu miłości, byli pielęgnowani i wspomagani, aż w końcu mogli kochać siebie, w najgłębszym sensie, i innych.

I wtedy zobaczyłem, jak ci, którzy już dokonali przejścia na Nową Ziemię, przesyłali miłosną energię ze swoich centrów sercowych do centrów sercowych innych i wtedy to stało się jednym masywnym sercem wypełnionym miłością, a ta miłość była następnie przesyłana do centrów sercowych tych, którzy nadal potrzebowali być podniesieni do wyższego wymiaru ziemi. Znowu fale i fale miłości i rzeczywiście, nigdy nie byłem świadkiem takiej głębi miłości, takiej długości miłości, ekspansji miłości. Łzy spływały mi po policzkach, łzy radości!

I zobaczyłam Nową Ludzkość - z otwartym centrum serca, wibrującym, żywym i dobrym, a wraz z nim nową witalność, nowe kreacje, nowe sposoby życia i życia, w jedności z Nową Ziemią i w jedności ze sobą! W jedności z Wszechświatem i w jedności ze Źródłem!

A Płomień Bezwarunkowej Miłości i Jedności formował ich razem jako JEDNOŚĆ!

Obejmowało to nie tylko ludzi, ale także zwierzęta i wszystkie żywe istoty, gatunki na ziemi, wszystkie formy życia i nowe życie, które teraz jest tworzone, i nowe gatunki i nowe życie roślinne i drzewa, itd. To było ogromne i nie do pojęcia, a jednak moje serce i dusza rozpoznały to, jako zupełnie nowe Stworzenie!

W ciągu następnych kilku tygodni i miesięcy wszystko zmieni się do głębi, ponieważ Moc Miłości znajdzie coraz więcej pęknięć i przebije to, co musi być otwarte i w końcu uwolnione - a wraz z tym masowe odrodzenie, wznoszące się w crescendo, fala po fali, po fali.

Delfiny i wieloryby dodają swoje pieśni duszy, podobnie jak słonie i lwy, które ryczą i trąbią, potrząsając nowymi siatkami krystalicznymi Ziemi.

Nowy Kręgosłup Ziemi pulsuje nowymi wibrującymi niebiańskimi świętymi tonami, nowe widełki dostrajające są na miejscu, nowe Pręty Błyskawic i Przewodniki Błyskawic, a Nowe Oświetlone Kręgosłupy działają teraz jako Uniwersalne Kosmiczne Nadajniki, uzyskując dostęp do wszechogarniającej wiedzy, przekraczającej wszystko, co wcześniej było możliwe!

Obserwuj, jak zwierzęta już się wzniosły, delfiny, wieloryby, słonie, lwy i wszystkie inne, poza nazwami, a nowe gatunki teraz się rodzą. Obserwuj, jak nowe życie tętni we wszystkich formach i przejawach, wykraczając poza to, co kiedykolwiek było nam znane. Przybyły one z całego Wszechświata i są od 5 do 9 wymiaru, podobnie jak elementale, itd.

Kryształowe Piramidy żyją i pulsują życiem, podobnie jak wszystkie święte miejsca, a wiele z nich nie znanych nam, wznosi się teraz, ponieważ Nowa Ziemia jest znacznie większa od starej, a kontynent afrykański podwaja swoje rozmiary!

Powstańcie, powstańcie!

Każde słowo tutaj rozbrzmiewa w twojej duszy i przebudzi cię do jądra duszy!

Każde słowo niesie ze sobą potężne kody!

Przebudźcie się!

Moment jest na wyciągnięcie ręki!

**By Judith Kusel

**Source



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz