środa, 30 listopada 2022

 "Prime Directives"



Listopad 30, 2022 przez Steve Beckow


Credit: allmusic.com

Napisane zanim przeczytałem znakomity felieton Suzi. (1)

Żyję w świecie, w którym istnieje tylko Bóg.

Oczywiście jest to coś, co uświadamiamy sobie dopiero na wyższych poziomach świadomości.

Ale nawet jako coś, co intelektualnie znamy....

Moim zdaniem, istnieje tu tylko Bóg. Po prostu tego nie wiemy. Oto Bóg rozmawiający z Bogiem. Oto Bóg myślący o Bogu. Oto Bóg piszący do Boga.

Wszystko co się dzieje, to Bóg doświadczający coraz bardziej poprzez nas wszystkich, dla własnej przyjemności Boga. (2) To wszystko.

I kiedy naprawdę pozwalam temu się zatopić, to rozpuszcza to dużą część każdego mojego programu, każdą preferencję, upodobanie, niechęć, itp. itd. Zastępuje moje zwykłe programowanie.

I jakie to uczucie?

Ulga. Witamy. Przytłaczające w przyjemny sposób.

***


Traktuję tę sprawę jako część reparacji siebie. Przebudowuję persony, które się nie sprawdziły, które opierały się na zarządzaniu wizerunkiem i tendencyjności własnej. (3)

Ponieważ jako lightworker będę potrzebował persony do interakcji z innymi. Żaden brodaty mnich w jaskini w tym życiu.

Świadome przekształcanie tej persony nie będzie oparte na tym, żeby dobrze wyglądać lub mieć rację. Będzie to oparte na miłości i współczuciu.

Ostatnio omówiłem trzy stanowiska, które przyjąłem, a które były gruntem pod moimi stopami (4).

Teraz wbudowuję trzy kolejne zobowiązania w twarde okablowanie tej persony. Hard wiring oznacza "główne dyrektywy":

    Zaangażowanie w boskie cechy
    Całkowite poddanie się Matce
    Uznanie, że Bóg odgrywa wszystkie role, doświadcza wszystkich wyników, wszędzie i przez cały czas.

Wpływ tych wszystkich czynników, wziętych razem, to wyciszenie mnie, w głębszy sposób niż zwykle rozumiemy przez te słowa.

Wypieliłem skonstruowane "ja". Teraz to ja kładę fundamenty pod moje Nowe Ty. Mój nowy program wynika z dobrowolnych głównych dyrektyw, które teraz ustanawiam.

Jestem monarchą w mojej własnej domenie, w moim własnym polu świadomości. Prawo Wolnej Woli pozostawia mi decyzję, jak zarządzam tym obszarem, tą bańką świadomości.

Przypisy

(1) "Navigating the Shifting Sands of Our Reality", 28 listopada 2022, na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/11/28/navigating-the-shifting-sands-of-our-reality/.

(2) Na ten temat, zobacz The Purpose of Life is Enlightenment na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Purpose-of-Life-is-Enlightenment-3.pdf.

(3) Zobacz Vasanas: Preparing for Ascension by Clearing Old Issues na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R13.pdf oraz On the Self-Serving Bias na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/08/On-the-Self-Serving-Bias-2.pdf

(4) Patrz: "The Ground Under My Feet", 29 listopada 2022, na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=340485.

Trzy czynniki, na których polegam, aby zapewnić sukces Sojuszu to Boski Plan, wzrastające energie i ujawnienie odpowiedzialności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz