niedziela, 27 listopada 2022

Doświadczanie konwergencji i wyrównania

 

W tej nowej energii doświadczamy konwergencji i wyrównania, gdzie rzeczy łączą się w nieoczekiwane i magiczne sposoby. Kiedy to się dzieje, możecie to poczuć i wiecie, że coś się dzieje, nawet jeśli nie wiecie wszystkiego, co ma miejsce. Jest to coś więcej niż synchroniczność. Energia zbiega się i wszyscy są przez nią ożywieni, ponieważ czują, że coś się dzieje. Przechodzą do chwili obecnej i stają się skupieni i połączeni. Te wyrównania wciągają wszystkich, szczególnie tych, którzy nie wykonują tej pracy lub nie są świadomi tego, co się dzieje. Te wyrównania będą teraz częstsze i będą angażować więcej ludzi, ponieważ w nowej energii jesteśmy połączeni i zjednoczeni, i doświadczamy pracy razem w nowych częstotliwościach.

To powiedziawszy, te nowe częstotliwości, które wnosimy poprzez nasze systemy fizyczne, sprawiają, że jesteśmy zmęczeni. Ludzie zgłaszają, że są bardzo zmęczeni w ciągu dnia. Więc po prostu róbcie co w waszej mocy. Odpoczywajcie i dawajcie sobie wiadomości z zachętą. Możemy to całkowicie zrobić.

Właśnie miałem doświadczenie z konwergencją i wyrównaniem. Przyjaciel zaprosił mnie na obiad w środę. Krótko przed pójściem dowiedziałam się, że będzie tam cała jej rodzina, w sumie 8 z nas. Prawie odwołałam, ale coś mnie popchnęło, żeby pójść. Powiedziała mi, co robi i nie jest to coś, co uwielbiam, ale wiedziałam, że mogę zjeść trochę tego. Od kilku dni mówiłam, że bardzo chcę zjeść pewne danie na obiad, ale nie chciało mi się go robić. Ale nie powiedziałem tego nikomu innemu. W każdym razie, kiedy przyjechałem, jej szwagier zrobił właśnie to danie. Było przypadkowe i doskonałe. Ten nowy kreatywny cios, który pakujemy, naprawdę przynosi ciekawe i zabawne rezultaty, nawet jeśli nie wierzymy w 100%, że tak się stanie.
Energia zbiega się i wszyscy są tym ożywieni, ponieważ czują, że coś się dzieje.

Kiedy widzimy, że takie rzeczy się dzieją, możemy czasem poczuć, że zaczyna się konwergencja. Zastanawiałem się, co jeszcze może mieć miejsce. Pamiętajcie, że czasami wszystko co możemy zrobić to utrzymać przestrzeń i zobaczyć co się stanie. Mieliśmy wspaniałą kolację i lekką rozmowę, a kiedy skończyliśmy, zadzwonił mój telefon. Był w mojej kieszeni i nie włączyłem go w trybie cichym. To był niezwykły czas na otrzymanie połączenia, ale sprawdziłem. To był numer, którego nie rozpoznałem, więc nie odebrałem. Minutę później usłyszeliśmy dźwięk oznaczający pozostawienie wiadomości. Siostra mojej przyjaciółki powiedziała: "Wiadomość! Zobaczmy, co tam jest napisane. Może gwarancja na twój samochód wygasła!". Wszyscy zakładaliśmy, że to coś takiego. Ale zamiast tego był to wieloletni sąsiad, który nigdy do mnie nie dzwonił. Powiedział, że musi mnie o coś zapytać.

Co ciekawe, moja przyjaciółka właśnie poprosiła mnie o numer telefonu tej osoby, ale go nie miałam. Chciała mu za coś podziękować. Energie konwergencji były coraz silniejsze.

Jakie są szanse, że właśnie ta osoba, o którą mnie pytała, a która nigdy do mnie nie dzwoniła, zadzwoni, kiedy będę w jej domu? Znów wydawało się to przypadkowe, a zarazem zbieżne. Powiedziałem więc: "Zadzwonię do niego, a ty możesz podziękować".

Kiedy zadzwoniłem, zapytał, czy nie ma prądu. Powiedziałem, że nie byłem w domu, ale miałem obiad kilka bloków dalej. Powiedział mi, że moc na naszej ulicy została wyłączona i będzie przez 12 godzin. Wszyscy od razu ucieszyliśmy się, że w domu mojego przyjaciela jest prąd. Ale ja naprawdę nie chciałam wracać do ciemnego domu. Pytał też o coś, co właśnie wydarzyło się w okolicy. I wtedy mój przyjaciel dołączył do rozmowy, aby mu podziękować.

Wszyscy stali się bardzo obecni i naładowani energią dzięki temu telefonowi i informacjom, które przyniósł. I zastanawialiśmy się, co spowodowało przerwę w dostawie prądu. Zwykle winowajcą była wietrzna burza. Ale to był piękny wieczór.

I wtedy dowiedziałem się, że jedna z osób podczas kolacji pracowała w firmie energetycznej, więc zaczęła sprawdzać, co się dzieje. Przekazała mi aktualizacje, które otrzymywała.

Około 20 minut później spotkanie się skończyło. Wsiadając do samochodu powiedziałem, że muszę mieć z powrotem prąd. Dziękuję.

Postanowiłam przejechać obok domu innej przyjaciółki, żeby sprawdzić, czy ma prąd. Ona i jej mąż właśnie przeprowadzili się do tego obszaru. Gdy dotarłam do drogi, na której mieszkam, pojawiły się światła! Sprawdziłam jej dom i okazało się, że ma prąd. Ruszyłem w stronę mojego domu, czując się coraz bardziej szczęśliwy z każdym oświetlonym domem, który mijałem. W końcu mogłem zobaczyć swój dom i też miałem prąd. Kiedy wjechałem do garażu, zadzwonili z firmy energetycznej, że prądu nie będzie do 9 rano następnego dnia, ale pracują nad jego przywróceniem.

Roześmiałem się z radości. Wszystko w porządku, mam prąd.

To było najlepsze uczucie, a zarazem dziwne uczucie, gdy pomyślałem, że dostałem 4 telefony, że prądu nie będzie do 9 rano, a on już był włączony. Zadzwoniłem do sąsiada, który do mnie dzwonił, a on powiedział, że poszedł do domu przyjaciela. Był zaskoczony, gdy dowiedział się, że mamy prąd, ponieważ firma energetyczna właśnie zadzwoniła do niego, mówiąc o 9 rano.

 Więc kiedy poprosiłem o powrót zasilania, wiedziałem, że mogę to stworzyć i po prostu musiałem zapytać. To było najbardziej interesujące uczucie wiedzieć o tym, a następnie zobaczyć, że to zadziałało. I czuć, jakie to uczucie miało miejsce, gdy stary system był nadrzędny wobec nowych zdolności manifestacji, które są teraz dostępne.

W podwyższonych energiach musimy zdać sobie sprawę, że możemy tworzyć w ten sposób i musimy zacząć to robić. Nawet jeśli ktoś nam powie: "Oto co się dzieje", musimy wiedzieć, że możemy TWORZYĆ scenariusz, który chcemy mieć. Możemy stworzyć nasz własny ziemski raj. I oczywiście pracujemy dla dobra wszystkich, gdy tworzymy nasze nowe światy wokół nas. Jest to coś, co ostatecznie przyniesie korzyści wszystkim.

Ale podczas tego wydarzenia czułem się od niego oddzielony. To czułem się dziwnie, i to idzie z tym, jak teraz czujemy się oddzieleni od starego świata. Czuje się on od nas odległy, ponieważ istnieje dystans częstotliwości.

Zauważcie, jak rzeczy wyrównują się i zbiegają w waszym doświadczeniu. Co tworzysz? Co chcecie stworzyć? Dla tych, którzy są gotowi, jesteśmy w fazie tworzenia. Nadszedł czas, aby tworzyć i uhonorować boską moc, która wzrasta w was, gdy ewoluujemy ze starego świata do nowego.

**By Terry Andrews

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz