piątek, 25 listopada 2022

 Amanda Lamond: Chcę tylko znaleźć błogość zjednoczenia z matką


Listopad 25, 2022 przez Steve Beckow


Ten "share" był pierwotnie mailem od Amandy, ale przekonałem ją, by pozwoliła mi go zamieścić. A ja zachęciłem ją, by napisała więcej. Mam nadzieję, że się do tego przyłączysz:

Pragnienie pomocy w łagodzeniu cierpienia innych rośnie we mnie tak mocno.

W moim przypadku jest to szczególny sposób łagodzenia cierpienia, który wyjaśniłam, gdy robiłam ćwiczenie "odkrywanie swojej prawdziwej istoty", które było na GAOG kilka miesięcy wstecz. Zapisałem je, ale nie mogę sobie przypomnieć, kto je prowadził. (1)

Dostałem wiadomość głośno i wyraźnie, że moim darem lub prawdziwą esencją, jak to określił ten kawałek, jest pomaganie ludziom, aby zobaczyli, że nieświadomie tworzą swoje własne cierpienie. To wszystko ma teraz sens ... dlaczego prawnik ... ponieważ to właśnie robią klienci - doświadczają czegoś, co im się nie podoba i chcą, aby prawnik to naprawił.

Ukazują mi się wizje przyszłego mnie, którego częstotliwość jest tak wysoka, że ludzie mogą uzdrawiać się w mojej obecności. Interesujące jest zintegrowanie tej części mnie - która chce tylko służyć Boskości i patrzeć ludziom w oczy i dawać im znać, jak bardzo są kochani.

Nie ma jej cały dzień, tej Amandy (2) - przeważnie jestem zbyt zajęty i martwię się o rzeczy - w pełni w moim ego - i nagle pojawia się Amanda, która chce tylko znaleźć błogość zjednoczenia z Naszą Boską Matką. (3)

Ciągle czuję "jeez, to jest szybkie. Kim ja do cholery jestem?" (4)

Anielskie przebudzenie? Powiedziałabym, że to jest co najmniej opis życia po otwarciu serca i być może coś więcej, czego nie jestem świadoma. Nie ustawaj w wysiłkach, Amando! Ty również jesteś pathfinderem!

Przypisy

(1) Czy mógł to być Wes Annac, "Self-Enquiry: Discovering Your Divine Identity," Jan. 16, 2020? Na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/01/16/self-enquiry-discovering-your-divine-identity/

(2) Przed opuszczeniem Trzeciego/Czwartego Wymiaru do Piątego, żadne doświadczenie duchowe nie jest trwałe.  Aby miłość transformująca była trwała, byłoby to Wniebowstąpienie - nie tylko Piąty Wymiar, ale i trwałe otwarcie serca.

Może być również tak, że to, czego doświadczyła Amanda, jest tym, czego wszyscy doświadczymy z Pierścienia Ognia, który, jestem pewien, będzie odpowiednikiem planetarnego otwarcia serca.

Na temat tego ostatniego, zobacz The Ring of Fire, Wave of Love na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/09/Ring-of-Fire-Wave-of-Love-R7.pdf.

(3) "Boga nie można zobaczyć bez tęsknoty serca, a ta tęsknota jest niemożliwa, jeśli ktoś nie skończył z [jest oderwany od, nieporuszony przez] doświadczeniami życia."  (Paramahansa Ramakrisha w Nikhilananda, Swami, trans. The Gospel of Sri Ramakrishna. New York: Ramakrishna-Vivekananda Center, 1978; c1942, 1011).

"W życiu duchowym nie osiąga się niczego bez tęsknoty. (...) Ta tęsknota jest jak stan umysłu człowieka, który ma w rodzinie kogoś chorego. Jego umysł jest w stanie wiecznego niepokoju, myśląc, jak chory może być wyleczony."  (Tamże, 96.)

(4) Anielski być może? Zob. An Explosion in the Meaning of Humanness na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/04/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-4.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz