czwartek, 24 listopada 2022

Shanta Gabriel ~ Żyć życiem w dziękczynieniu

 


21 listopada 2022, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/4vv3k2ks


Drodzy Państwo,

W Stanach Zjednoczonych zbliża się Święto Dziękczynienia, które oficjalnie rozpoczyna sezon świąteczny.
Wiedzcie, że w tym wyjątkowym czasie roku budzi się w Was duch Wdzięczności. Jest to prawdziwa esencja Święta Dziękczynienia. Kiedy możesz zanurzyć się w przepływie czystej Wdzięczności, katalizuje ona nową obfitość w każdym obszarze twojego życia. Wdzięczność może zapewnić energetyczne pole ochronne dla twojego serca, aby się otworzyć.

Jest to prawdziwy dar dla siebie, kiedy żyjesz we Wdzięczności. Moc dziękowania może pomóc podnieść cię ponad pozory dysharmonii tak, że nowe życie wyłania się w tobie otwierając drzwi do niesamowitych możliwości, których nigdy sobie nie wyobrażałeś. Twoje najgłębsze marzenia są teraz budzone, a twoje serce otrzymuje możliwość stworzenia manifestacji tych tęsknot Duszy. Kiedy otwierasz się na te pragnienia, które mają potencjał, aby spełnić cię na ogromne sposoby, zaczyna działać w tobie energia, której nigdy nie doświadczyłeś.

Odblokowujesz bramę do nowego wymiaru z dziękczynieniem jako kluczem.

Kiedy tworzycie w swoim życiu nowe nastawienie do dziękczynienia, przyciąga ono potężne strumienie wypełnionej światłem energii, aby błogosławić wszystko, co jest w ten sposób honorowane
. Kiedy błogosławieństwo dziękczynne jest składane w dowolnym momencie, nadaje ono Boską energię osobie, która je wysyła, jak również sytuacji, która jest błogosławiona. W trudnych czasach może się wydawać, że trudno jest znaleźć coś, za co można być wdzięcznym. Pomimo tego, jednym ze sposobów na stworzenie pozytywnej zmiany w swoim życiu jest dziękowanie za to, co masz teraz. Możesz nawet podziękować z góry za to, co chcesz stworzyć. To pozwala na zmianę w twoim postrzeganiu, dzięki czemu zaczynasz przyciągać nową, korzystną energię do swojego życia.

Wdzięczność jest postawą, która może głęboko zmienić twoją świadomość.
Kiedy przeżywasz swoje życie w dziękczynieniu, może to wpłynąć na twoją istotę na poziomie biologicznym, trenując twój umysł i ciało do życia w wyższym stanie zdrowia i dobrego samopoczucia.

Kiedy nie znajdujesz nic innego, możesz dziękować za samo bycie żywym, aby twoja dusza mogła się rozwijać. To dar być w ludzkim ciele, a twoje ciało jest cudownym instrumentem. Rozważ fakt, że masz w sobie serce, które nie potrzebuje żadnej świadomej pomocy z twojej strony, aby dalej bić. Pamiętaj, że nie musisz mówić swojemu układowi trawiennemu, żeby wykonywał swoją pracę.

Wszystkie te części ciała funkcjonują w cudownym Boskim planie doskonałości. Kiedy zwrócicie swoją uwagę na te systemy w waszym ciele, kiedy zaczniecie dziękować za niesamowite procesy, które trwają w was 24 godziny na dobę, będą one funkcjonować na wyższym poziomie. Twoje skupienie uwagi z wdzięcznością i błogosławieństwami przyniesie więcej światła i siły do twoich istotnych organów. Dla dodatkowej energii rozważ wypełnienie tych organów uzdrawiającym kolorem, takim jak różowy lub zielony, który rozjaśnia je Boskim Światłem. Dla zabawy możesz wyobrazić sobie uśmiech na części ciała, takiej jak wątroba czy serce. To nie tylko pobłogosławi twoje organy, ale również rozjaśni twój umysł.


Twoje ciało i nauka

Dr Emoto w Japonii udowodnił, że piękne struktury krystaliczne powstały, gdy słowa Pokoju i Miłości zostały umieszczone na szklance wypełnionej wodą. Wyobraź sobie, co wdzięczne myśli i słowa życzliwości mogą zrobić z twoim ciałem, które zawiera dużo wody. Nauka udowodniła również, że komórki ciała mogą stać się zdrowsze, gdy ktoś ma myśli i przekonania, które są pozytywne. Podświadomy umysł słyszy wszystkie słowa, które mówisz do siebie i interpretuje je jako prawdę.

Sportowcy używają kreatywnej wizualizacji jako potężnego atutu w swoich dyscyplinach. Badania wykazały, że umysł w bardzo niewielkim stopniu odróżnia akt ćwiczenia fizycznego od mentalnej wizualizacji wysoko wytrenowanego sportowca. Jest niezwykle cenne, aby o tym pamiętać i zastosować to do własnych ciał. Akt dziękczynienia za wasze cudowne, zdrowe, silne i elastyczne ciało może prowadzić do pozytywnych reakcji, które pomogą w tworzeniu nowych, zdrowszych komórek. Wasze ciało zawiera Boski wzór doskonałości, który może być wykorzystany w obecnym doświadczeniu. Zaczyna się to od dziękowania za swoje ciało właśnie teraz, takie jakie jest, i dodawania pomysłów na to, co chciałbyś w sobie stworzyć.

Kiedy dziękujesz za swój umysł, który jest jasny i spokojny, za mózg, który funkcjonuje z równowagą i precyzją, a zwłaszcza kiedy dziękujesz za Boskie Światło nieustannie wzmacniające twoje procesy myślowe, pojawia się w tobie pozytywna odpowiedź. Twoja wdzięczność pobłogosławi twój umysł i pozwoli mu funkcjonować na wyższym poziomie wibracji. Te proste czynności nie tylko zmieniają twój umysł, ale inspirują twoje emocje do odpowiedzi z zachwytem. Wyobraź sobie ideę zachwytu, a myśl o tym, czasami mniej niż znanym uczuciu, wywoła nowy poziom inspiracji w twojej istocie. Twoja wyobraźnia jest wpływowym narzędziem upełnomocnienia i może być użyta dla choroby lub dla dobra w twoim życiu.


Wdzięczność jest postawą, która zaprowadzi cię do twojego serca

Rozważ pomysł, że twoje myśli są jak modlitwy sięgające do uniwersalnego przepływu życia. Kiedy używasz swoich myśli świadomie, stają się one modlitwami, które zmieniają twoją perspektywę, dzięki czemu możesz zobaczyć większy obraz tego, co faktycznie dzieje się w twoim życiu. Modlitwy wdzięczności są bardzo potężne i stymulują zwiększony przepływ duchowej energii do każdej sytuacji. Ta siła może stworzyć cudowną zmianę na dobre w twoim życiu. Może to wymagać trochę wysiłku, aby znaleźć coś, za co możesz być wdzięczny, kiedy czujesz się przygnębiony, ale modlitwy wdzięczności mogą pomóc stworzyć piękną zmianę w twoim umyśle, kiedy to zrobisz.

Niezwykle ważne dla twojej przyszłości jest pielęgnowanie współczucia dla siebie, błędów, które popełniłeś ucząc się o życiu i przebaczenia dla osoby, którą byłeś w przeszłości. Bądź wdzięczny za wszystko, czego się nauczyłeś i za wszystko, czym jesteś. Ten akt jest dobrym początkiem dla wypełnionej pokojem i szczęśliwej przyszłości. Możesz otworzyć nowe drzwi na jutro dzięki swoim wdzięcznym myślom dzisiaj.

Bez względu na to, jak się czujesz, nigdy nie jesteś sam. Jesteś tu na ziemi, aby przypomnieć sobie o swoim połączeniu z Duchową Obecnością w twoim życiu. Masz żyć szczęśliwym, obfitym życiem z głębokim spełnieniem. Aby to osiągnąć, konieczne jest wyjście z wyzwań, jakie stawia przed nami życie i wejście w przepływ Bożej miłości, która przyniesie ci bardziej kreatywne rozwiązania. Jest jedno miejsce, do którego zawsze możesz się udać, aby poczuć moc Boskiej Miłości, a jest nim twoje serce.

Nie ma znaczenia, czy nie widzisz w swoim życiu nic, za co mógłbyś czuć wdzięczność, po prostu akt dziękowania otwiera w twoim sercu drzwi, które wpuszczają Boską Miłość.

Oto kilka możliwości modlitw, które mogą pomóc ci podnieść swoje myśli i połączyć twoje serce z esencją Wdzięczności. Możesz wybrać jedną lub więcej, które rezonują z tobą i użyć ich jako duchowej praktyki na dany dzień. Mistrzowie sugerują 21 dni praktyki, aby stworzyć nowy nawyk w twoim mózgu.

 

Boska Obecność,

JESTEM wdzięczny za Piękno i Moc żywej Ziemi, która podtrzymuje wszelkie życie i błogosławi wszystkich, którzy mają szczęście żyć w tym pięknym świecie. Dziękuję, że wszystkie istoty budzą się do tych darów.

Dziękuję za ten dzień. Pomóż mi dostrzec błogosławieństwa w moim życiu i nauczyć się lekcji danych mi do nauczenia się. Pokaż mi to, co muszę wiedzieć, aby wyrosnąć na bardziej życzliwą i kochającą istotę ludzką, i zająć się moimi obowiązkami z Łaską i Łatwością. Pomóż mi dzielić się darami, którymi mnie obdarzyłeś, w sposób, który dodaje światu więcej wartości.

Dziękuję, że pomagasz mi poruszać się z wielką Jasnością i Pewnością. Dziękuję za inspirowanie mojego działania skupionego na sercu w każdym obszarze mojego życia.

JESTEM wdzięczny za fizyczne, umysłowe i emocjonalne Zdrowie i Dobre samopoczucie. Uznaję Dobre samopoczucie jako mój najbardziej upełnomocniony atrybut i błogosławi ono każdy obszar mojego życia.

Dziękuję za obfite pokazy na moim koncie bankowym i finansową zdolność do oszczędzania, wydawania i wspierania innych. JESTEM wdzięczny, że moja praca spełnia mnie na wszystkich poziomach.

Dziękuję za mój umysł, który jest zainspirowany i twórczy. Dziękuję za to, że pomagasz mi być otwartym na nowe pomysły, które mogą wnieść dobro do mojego życia. Dziękuję za moje niesamowite ciało, które jest silne i elastyczne, i za organy w nim, które funkcjonują z doskonałością. Pobłogosław każdą komórkę i włókno mojej istoty, aby były wypełnione Twoim Boskim Światłem.

Dziękuję Ci za przebaczenie rosnące w moim sercu i współczucie dla osoby, którą teraz jestem. Pomóż mi również mieć współczucie i zrozumienie dla innych, gdy idą swoją własną ścieżką życia.

JESTEM wdzięczny za nowe przebudzenia Miłości i Obfitości na całym świecie w sercach każdej osoby wcielonej w tym czasie. Dziękuję za pomoc w prowadzeniu mojego życia w Harmonii i Dobrym Byciu oraz byciu promiennym światłem dla Boskiej Miłości na świecie.

Za te i wszystkie moje błogosławieństwa mówię: "Dziękuję Ci Boże" i tak jest.
Niech ten czas Dziękczynienia wypełni wasze serca Wdzięcznością,
i pobłogosławi miłością każdy obszar waszego życia.

Niech tak będzie. Niech tak będzie. Amen.

Shanta Gabriel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz