niedziela, 27 listopada 2022

Nastawienie się na umysł absolutnego zaufania


Listopad 27, 2022 przez Steve Beckow


Osiadając, zakotwiczając się w kontekście absolutnego zaufania do Boskiej Matki i jej planu, czuję ogromne poczucie spokoju.

Pisanie o tym sprawi, że doświadczenie to nieco osłabnie, ale po to tu jestem.

Gdyby to był film, wielkie brązowe drzwi właśnie by się zatrzasnęły.

Powinni byli dodać "i umysł absolutnej ciszy". Nic tu nie jest poruszone, nawet... myśl.

Wiedząc, że Matka i Michał mogą okroić lub umiarkować każde moje doświadczenie, otwieram się na przyjęcie. (1)

Mój umysł jest tu niezachwiany. Nie toczy się tu żadna wojna ani nie ma zamieszania. Mój jest w tej chwili umysłem absolutnego zaufania. Jest tak, ponieważ ja tak mówię i ma tak być. Mój umysł, moja uwaga jest w zasięgu mojej ręki, aby kierować.

Nie mając obaw i nie mając zamieszania, robię miejsce, które można przeznaczyć na coś innego, coś bardziej użytecznego niż zmartwienia i strach.

Gdzieś wzdłuż linii powstała błogość, bez mojej świadomości gdzie lub kiedy.

Czuję się wręcz niewłaściwie pisząc, gdy błogość już nadeszła. Byłoby to równoznaczne z ignorowaniem partnera.

Matka miała rację. W obliczu przytłaczającej błogości powiedziałabym: "'Nie muszę tego robić. Po prostu będę siedzieć w błogości miłości i szczęścia, wszyscy!" (2)

To mniej więcej tak się czuję. Nie chcę o tym pisać. Chcę się tym cieszyć!

Śmieję się i to przynosi tylko większą błogość. No cóż, nic tu nie widać. Jestem bezczynny tak długo, jak długo trwa ten nastrój błogości.

To wtedy było wynikiem złożenia mojego absolutnego zaufania w Boskiej Matce.

Później

Kiedy biorę umysł absolutnego zaufania do Matki i wdycham w niego miłość ... znajduję się w miejscu, gdzie umysł już nie działa.

Doświadczam tego jako bardziej znaczącego zamknięcia umysłu niż zwykły spokój i cisza.

Jest to również miejsce bez słów. Przez to rozumiem, że nie mogę znaleźć słów, aby to opisać i żadne słowa nie przychodzą mi do głowy z moich zwykłych źródeł.

Przypisy

(1) Na temat zarządzania naszymi (lightworkerów) doświadczeniami oświecenia, zobacz:

    "AAM on Truncated Experiences", 21 marca 2017, na stronie https://goldenageofgaia.com/2017/03/21/aam-on-truncated-experiences/.
    "The Higher Management of Our Enlightenment Experiences - Part 1/2", June 12, 2021, at https://goldenageofgaia.com/2021/06/12/321617/
    "The Higher Management of Our Enlightenment Experiences - Part 2/2", June 13, 2021, at https://goldenageofgaia.com/2021/06/13/the-higher-management-of-our-enlightenment-experiences-part-2-2/.
    "Służba przed Oświeceniem - część 1/2", 29 stycznia 2020, na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/01/29/service-before-enlightenment-part-1-2/
    "Służba przed Oświeceniem - część 2/2", 30 stycznia 2020, na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/01/30/service-before-enlightenment-part-2-2/.

(2) Steve: Doświadczenie w Xenia, Matko, czy było ono okrojone?

Boska Matka: Nieznacznie, tak.

Steve: Miałem myśl [że tak było]. ... Światło, które widziałem powinno być jaśniejsze niż tysiąc słońc. Fakt, że tak nie było, sugeruje mi, że to doświadczenie było okrojone.  ...

DM: Nie było tak genialne jak to tylko możliwe, ujmijmy to w ten sposób.

Steve: W porządku... I znowu powodem jest to, że mam być w synchronizacji z moimi czytelnikami?

DM: Abyś był zsynchronizowany ze swoimi czytelnikami. Ale pozwól mi być bardzo jasnym.... Gdybyście zobaczyli światło takie, jakim ono faktycznie jest - tak, milion, miliard słońc - po prostu byście odeszli. ...

Nie mamy na myśli śmierci, ale odeszlibyście od życia, które zaprojektowaliście - tak, z nami - dla siebie, dla usługi, którą świadczycie - odeszlibyście i po prostu powiedzielibyście: 'Nie muszę tego robić. Po prostu będę siedzieć w błogości miłości i szczęścia, wszyscy!" (Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 26 października 2018).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz