środa, 30 listopada 2022

Aktualizacja informacji o stanie zdrowia Sheldana Nidle'a

 

Listopad 30, 2022 przez Steve Beckow


Przez lata Sheldan Nidle zamieszczał swoje Aktualizacje Hierarchii Duchowej i Federacji Galaktycznej, za którymi tak bardzo tęsknimy, dopóki nie został trafiony i zdjęty przez broń energetyczną. Od tego czasu jest w trakcie rekonwalescencji. Jego żona Colleen zgłasza.... Dziękujemy Ci, Colleen! Wysyłamy nasze kochające, uzdrawiające wibracje i życzymy tobie dobrze w twoim nowym PAO.

 An Update On Shels Health Banner

Aktualizacja o sztandarze zdrowia Shelsa

W ciągu ostatnich kilku tygodni otrzymałem wiele miłych listów z zapytaniem o zdrowie Sheldana. To zawsze mnie rozgrzewa, gdy otrzymuję list od naszej społeczności PAO. Moje serce rozszerza się, wiedząc, że trzymacie Sheldana stale blisko waszych serc, wysyłając mu uzdrawiające energie i wizualizując go silnego i zdrowego ponownie. Oboje jesteśmy wdzięczni ponad słowa, że nadal wspieracie naszą wspólną misję - zjednoczenie z naszymi galaktycznymi rodzinami i wzniesienie Ziemi.

iu-4
iu-4
Aktualizacja na temat zdrowia Sheldana

Pomimo pewnych wyzwań poznawczych i znaczących problemów z poruszaniem się - jest przykuty do łóżka - Sheldan przyjmuje swoją sytuację z wdziękiem i jest, w przeważającej części, zadowolony z życia. Jak większość z nas, ma silne preferencje żywieniowe i nie zawsze cieszy się z tego, co serwują mu w jego domu spokojnej starości.

Sheldan preferuje mac n' cheese, Pad Thai i brownies najlepiej ze wszystkich, a Susan, jego siostra, upewnia się, że otrzymuje kilka dekadenckich smakołyków na lunch dwa razy w tygodniu. Susan i ja cieszymy się na nasze częste indywidualne rozmowy Face Time z nim. Sheldan zawsze pyta, jak sobie radzi PAO i nieodmiennie wspomina o łóżkach medycznych. Wierzy, że będą one dla niego przepustką do przywróconego i żywego dobrego zdrowia.

Ostatnie 5 lat, kiedy zdrowie Sheldana uległo pogorszeniu, było dla mnie traumatyczne. Równie zły był ich wpływ na naszą zdolność do utrzymania PAO na właściwym torze. Wiele razy byłam rozproszona, brakowało mi energii i skupienia, których PAO wymagało lub na które zasługiwało. W rezultacie PAO cierpiało.

edgeofcliff1edgeofcliff1

Teraz, kiedy Sheldan wygodnie zadomowił się w swoim domu spokojnej starości, a ja sam doszedłem do siebie po wstrząsach z niedawnej przeszłości, czuję się pobudzony, z pomocą Milesa, do ożywienia PAO.

W ciągu trzydziestu lat, które spędziłem z Sheldanem, zgromadziłem ogromny zasób wiedzy galaktycznej, podobnie jak Miles. W obecnym świecie, bardziej chaotycznym niż kiedykolwiek, rozdartym przez unieruchamiający strach i dezinformację, obaj czujemy, że istnieje jeszcze pilniejsze zapotrzebowanie na najnowocześniejszą galaktyczną wiedzę i świadomość na całym świecie.

To co Sheldan zbudował tak wiele lat temu, my jesteśmy zmotywowani by nieść świeżo naprzód, z aktualnymi informacjami i aktywującymi gośćmi Webinarów, w nową erę budzących się dusz.
PAO jest w trakcie transformacji

Wprowadzanie nowego planu w życie w czasach takich jak te jest niepewne. Wisząc za paznokcie na krawędzi klifu, prosimy Was o wsparcie w realizacji naszej inspirującej i transformującej wizji.

Prosimy o wpłaty, które pozwolą nam utrzymać PAO przy życiu.
Kliknij tutaj

Pokój i Błogosławieństwa,

Colleen
***Help PAO Transition Banner
Pomoc dla PAO - baner przejściowy
***Join Email List Banner 3
Dołącz do listy e-mailowej Banner 3
th-9th-9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz