wtorek, 29 listopada 2022

 Hakann: Chcesz mieć Pen Palacza Lightworker?


 

Moi najdrożsi bracia i siostry,

Mówi Hakann. Jest to moja przyjemność, aby odpowiedzieć na niektóre z twoich pytań.

Pytanie: Mam kilka pytań dotyczących mojej grupy dusz, Blueprinters. Z lektury artykułów w sieci rozumiem, że całkiem sporo blueprinterów jest obecnie inkarnowanych na Ziemi. Żaden z tych artykułów nie wie, skąd pochodzą niebieskie 'drukarki' - z tego wszechświata? Ten super-wszechświat? Z jakich gwiazd/planet? - ani do czego zostały stworzone. Powiedziano mi, że jestem z Satnayamy, ale to już dawno temu, gdy zostałem stworzony jako ultima-ton. Nie jestem pewien, czy tylko Blueprinters zaczynają w tworzeniu jako ultima-ton, czy każdy człowiek z duszą zaczyna w ten sposób.

Rola, jaką blueprinters mają w rozwoju doświadczenia ziemskiego jest dla mnie bardziej jasna, ponieważ można znaleźć informacje na ten temat. Nie wiem jednak czy zostaliśmy stworzeni tylko po to.

Moje pytania są następujące i mam nadzieję, że przedyskutujecie je z naszymi przyjaciółmi z The New Jerusalem:
+ Jak dawno temu została stworzona grupa dusz Blueprinters?
+ Jak duża jest ta grupa dusz/jak wielu Blueprinters zostało stworzonych?
+ W jakim celu została stworzona grupa dusz Blueprinters? Tylko po to, aby uczestniczyć w tworzeniu doświadczenia na Ziemi, czy też jesteśmy zaangażowani w inne kreacje/rzeczywistości holograficzne?
+ Skąd pochodzimy?
+ Czym jest Satnayama?

Odpowiedź: Dobrze jest porozmawiać z blueprinterem, zwłaszcza takim, który jest świadomie, że jest z tej grupy dusz.

Stopniowani blueprinterzy to grupa dusz, która zajmuje się współtworzeniem nowych sfer i nowych istot, razem ze Źródłem i w jego imieniu. W mniejszym stopniu są również zaangażowani we współtworzenie nowych struktur cywilizacyjnych oraz nowych sposobów życia i współpracy.

Pierwsi blueprinterzy powstali u zarania stworzenia. Jest to starożytna grupa.

Około pięciu milionów blueprinterów kiedykolwiek istniało. W tej chwili około trzech milionów istot jest nadal blueprinterami. Jednak liczba blueprinterów fizycznie wcielonych na Ziemi w tym czasie liczy się w setkach. Nie każdy, kto myśli, że jest blueprinterem, jest nim w rzeczywistości.

Ci blueprinters, którzy są fizycznie inkarnowani na Ziemi, włączając w to was, są tutaj przede wszystkim po to, aby osiągnąć wzrost duszy, aby mogli stać się stopniowymi blueprinters. Tak, pomagacie swoim współmieszkańcom Ziemi i współtworzycie nowe ziemskie doświadczenie z waszymi współmieszkańcami. Jednak wy osobiście jesteście tu przede wszystkim po to, aby osiągnąć rozwój duszy, a pomaganie sytuacji na Ziemi jest sposobem waszej duszy na osiągnięcie tego celu.

Dla was osobiście, możecie myśleć o tym jako o waszym końcowym egzaminie w terenie. Zróbcie dobrze w tym życiu i jest prawdopodobne, że ukończycie studia i będziecie mogli zacząć wykonywać stopniowe zadania blueprinterskie. Nie będę bardzo konkretny co do tego, jakie może być wasze zadanie po tym życiu, ponieważ istnieje tylko "teraz" i korzystniej jest, abyście skupili się na tym obecnym życiu.

Obecnie dobrze sobie radzisz. Kontynuujcie dobrą pracę!

Co do tego skąd jesteś: wszystkie dusze pochodzą ze Źródła, jak to omówiłem w moim przekazie "spirala tworzenia." Źródło jest wszędzie.

Po odłączeniu się od Źródła, większość dusz spędza następnie wiele czasu inkarnując na różnych światach, aby osiągnąć rozwój duszy.

To co jest szczególne w przypadku Blueprinters to fakt, że spędzają oni mniej czasu niż inne istoty fizycznie inkarnowane na światach, a spędzają dużo więcej czasu podróżując pomiędzy sferami i będąc pomiędzy sferami. Spędzają również więcej czasu niż inne istoty obserwując nowe sfery i światy oraz tworzonych ludzi. Blueprinters tak naprawdę nie mają swojej domowej planety. Ich dom jest wszędzie i dużo podróżują.

Satnayama jest stanem umysłu. Jest to stan umysłu odpowiedni dla blueprinterów z wyższym poziomem. Satnayama obejmuje spokojną gotowość, niestrudzoną pracę przez długi czas w stanie przepływu oraz stan wdzięczności i celu, podczas gdy nadal pracuje się w skupieniu.

Zaufaj swojej intuicji. Wszystko, czego potrzebujesz, jest już w tobie.

Pytanie: Twój post od Hakanna "You Are Already More Than Good Enough", autentycznie poruszył mnie do łez i pomógł mi w mojej podróży. Na wypadek, gdyby moja wiadomość zagubiła się w tłumaczeniu, Hakann, dziękuję Ci, naprawdę dziękuję.

Udało mi się nawiązać kontakt z moją drugą rodziną około 13/14 sierpnia ubiegłego roku, co w tamtym czasie było dla mnie kompletnym szokiem, ponieważ tak naprawdę nie spodziewałam się, że nawiążę kontakt. Od tego czasu zmagam się z układaniem wszystkiego w całość i próbuję nadać sens wszystkiemu, co zostało mi objawione.

Czasami naprawdę czuję się jakbym zwariował z powodu rzeczy, których doświadczyłem (ale im więcej się uczę tym bardziej zaczyna to mieć sens)

 Krótka historia:
- Moja galaktyczna rodzina powinna być tam, skąd pochodzą Hakann & Tunia.
- Minęło bardzo dużo czasu od kiedy mieliśmy kontakt.
- Odbyliśmy małą rozmowę i w zasadzie byli zadowoleni, że nawiązałem kontakt, ale teraz było za wcześnie na rozmowę.
- Musiałem po prostu kontynuować to, co robiłem i... przestać myśleć tak bardzo (ha, łatwiej powiedzieć niż zrobić).
- W moim momencie ekscytacji przypadkowo wciągnąłem kilka innych osób do rozmowy grupowej, która prawdopodobnie uczyniła rzeczy dziwnymi.

Teraz, od tego czasu, to zostawiło mnie z więcej pytaniami niż odpowiedziami w czym to wszystko znaczyło, i to długie poszukiwanie doprowadziło mnie tutaj.

Nie mam pojęcia z kim mogę o tym porozmawiać tu na ziemi/terze i autentycznie czuję się bardzo odizolowany/samotny w tym względzie.

Mój wewnętrzny przewodnik nie jest najlepszy do rozmowy o tych wszystkich rzeczach, ponieważ sam spowodował u mnie pewne zamieszanie. Wiem, że to jest mój problem, po prostu jestem zbyt logicznie myślący czasami z powodu mojego środowiska i to dostaje się na drodze mojego postępu.

Czy macie jakieś rady jak postępować? Rozumiem, że jest jakiś rozwój duchowy, ale nadal czuję się bardzo zagubiony w tym, co powinno być następnym krokiem.

Czy powinnam rozwijać swój merkabah, sama podróżować tam astralnie i czatować (czy znowu zostanę zablokowana)?

Szukać tutaj nauczyciela duchowego?

Pytanie poboczne do zbliżającego się Q&A.

Jakie byłyby niektóre dobre sposoby dla starseeds, aby dowiedzieć się więcej o sobie duchowo? Jak możemy uzyskać wskazówki, kiedy sami zmagamy się z rozmową z naszym wewnętrznym ja.

Ci, którzy tęsknią za głębszym nawróceniem na temat rzeczy z innego świata, ale nie mają obecnie nikogo, z kim mogliby o tym porozmawiać.

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego, przepraszam, jeśli to była dość ciężka lektura.
To było całkiem katartyczne dla mnie tylko by napisać to.

Życzę Ci wszystkiego najlepszego Kejraj. A.S i cała nasza rozszerzona rodzina tam. Dziękuję za całą pracę , którą robisz, to pomogło więcej niż możesz wyobrazić sobie.

niski klucz miałem nadzieję A.S by przekazać te szczegóły do Hakann/Tunia by zobaczyć jeśli oni mogą potwierdzić jeśli faktycznie miałem takie convo z moją rodziną stamtąd. W głębi duszy wiem, że szukam tylko wielokrotnych potwierdzeń, ale o to prosi mój małpi mózg...

Odpowiedź: Bardzo proszę. Cieszę się, że byłem w stanie znaleźć słowa, aby przekazać moją miłość i uznanie dla Ciebie w tej wiadomości i cieszę się, że channeler zapewnił most, który pozwolił mi wysłać tę wiadomość na Ziemię. Dziękuję ci za twoje dzielenie się, twoją wrażliwość i twoją odwagę.

Tak, mieliście tą rozmowę ze swoją galaktyczną rodziną.

Jest to również całkowicie normalne, aby chcieć wielokrotnych potwierdzeń takich rzeczy. Zdecydowana większość ludzi, którzy się budzą, przechodzi przez taką fazę. Na przykład channeler nadal czasami prosi o potwierdzenia, tylko dlatego, że ta cała sytuacja kontaktu z galaktykami jest tak bardzo odmienna od tego, do czego przywykli Ziemianie.

Zamiast osądzać Ziemian za to, że chcą wielu potwierdzeń, myślę, że Ziemianie, którzy się budzą są odważni i wyprzedzają krzywą. Jesteście nosicielami światła i drogowskazami, doceniam was i dziękuję wam za to, że jesteście.

Z naszej perspektywy jesteście dobrzy i godni właśnie tacy, jacy jesteście. Jeśli pojawi się w was pragnienie posiadania kolejnego potwierdzenia, to rzeczywiście będziecie je mieli i możecie mieć ich tyle, ile chcecie.

Rozumiem, że jest to dezorientująca sytuacja i że czujecie się samotni. Moje myśli i miłość kierują się do was.

Najważniejszą rzeczą, którą powinniście zrobić jest podniesienie waszego ogólnego poziomu świadomości. Szczególnie zeszłotygodniowe przesłanie "ścieżka obserwacji" będzie dla was przydatne. Myślę, że skorzystacie z próby przyjęcia takiego sposobu myślenia, by po prostu obserwować wszystko, co się w was pojawia. Zajmie to trochę czasu, aby ta praktyka w pełni w tobie rozkwitła. Jednak to, czemu się opierasz, utrzymuje się i dotyczy to również myśli, które się pojawiają.

Jeśli czujesz się powołany lub pociągnięty w kierunku jakiegoś nauczyciela lub ścieżki, nie krępuj się podążać za tym pociągnięciem, ale myślę, że w tej chwili bardziej potrzebujesz po prostu ogólnego psychologicznego dobrostanu niż specyficznego duchowego treningu. Jeśli nie jesteś pewien, czy dana ścieżka lub nauczyciel rzeczywiście cię wzywa, czy nie, inna z moich poprzednich wiadomości może być przydatna: "Skąd mam wiedzieć, co jest prawdą?".

Kiedy będziesz wystarczająco rozwinięty i czysty, tak zwane nadprzyrodzone zdolności pojawią się bez większego wysiłku. Dlatego ogólnie lepiej jest pracować nad sobą całościowo, niż próbować aktywnie uczyć się tak zwanych nadprzyrodzonych zdolności.

Chciałbym również podziękować ci za odwagę w przyznaniu, że czujesz się samotny. Myślę, że wielu lightworkerów tak się czuje. To straszne, że ta sytuacja przeciąga się tak długo.

 Jeśli któryś z pracowników światła chce zostać pen pals z innymi pracownikami światła, nie krępuj się zaproponować tego w sekcji komentarzy. Jeśli nie chcesz umieszczać swojego adresu e-mail na publicznej stronie internetowej, możesz stworzyć nowy adres e-mail i umieścić go tam.

Więc na przykład możesz napisać jako komentarz: "Jestem otwarty na zostanie pen pals z innym lightworkerem. Możesz się ze mną skontaktować pod tym adresem e-mail".

Wreszcie, jest bardzo prawdopodobne, że w pewnym momencie galaktyki wylądują otwarcie na twoim świecie. Myślę, że jest całkiem spora szansa, że stanie się to w ciągu czterech lat, choć może to potrwać do 20 lat lub nawet dłużej. Wtedy też będziecie mogli fizycznie spotkać swoją gwiezdną rodzinę.

Pytanie: Witaj siostro Tunia i bracie Hakan, przesyłając wam miłość z mojego serca do waszego. Mam pytanie, doświadczam wibracji w dolnej części mojego kręgosłupa, które pojawiają się losowo. Dlaczego? Również ostatnio podczas medytacji uzdrawiającej mogłem zobaczyć obrazy ludzi z czasów, powiedziałbym, dawnych. Oczywiście za moimi zamkniętymi oczami.  Było to trochę zamazane, ale ubrania, które ludzie mieli na sobie mogły być około 200 do 300 lat temu. Inny czas podczas medytować rok 1607 przychodziłem i mogłem poniekąd widzieć ludzi przez jakiś czas. Czy ty mógłbyś rzucić trochę światła na to.
Miłość i błogosławieństwa z Luizjany

Odpowiedź: Bardzo dziękujemy. My również wysyłamy miłość z powrotem do ciebie.

Wibracja w dolnej części twojego kręgosłupa jest częścią tego, co czasami nazywane jest objawami wzniesienia. Twój system uaktualnia się do wyższej częstotliwości i to prowadzi do fizycznego dyskomfortu.

Z czasem te objawy ustąpią. Im lepiej będziecie dbać o siebie, tym szybciej znikną. Alternatywnie możesz odwiedzić duchowego uzdrowiciela, aby przyspieszyć ten proces. To zależy od Ciebie, czy chcesz po prostu zadbać o siebie i przeczekać ten proces, czy wolisz udać się do duchowego uzdrowiciela.

Niektórzy z ludzi, których widzieliście, byli waszymi przodkami, robiliście medytację uzdrawiającą, a oni pojawili się, ponieważ cierpieli podczas swojego życia i mogliby użyć jakiegoś uzdrowienia.

Ci ludzie rzeczywiście byli waszymi przodkami na poziomie duszy, ale niekoniecznie na poziomie fizycznym. Gdybyście prześledzili swoje drzewo genealogiczne, niekoniecznie zobaczylibyście ich tam. W końcu przeżywaliście różne życia i nie wszystkie z nich były w tej samej ziemskiej strukturze rodzinnej. Ale byli oni przodkami jednej z waszych inkarnacji na Ziemi.

Ta sytuacja jest zaproszeniem do uzdrowienia traumy przodków, i / lub uzdrowienia tych ludzi bezpośrednio.

Jeśli chcesz uzdrowić tych ludzi bezpośrednio, możesz po prostu medytować i pomyśleć "Chcę rozpocząć rozmowę z tymi przodkami, których widziałem", a następnie po prostu zacząć z nimi rozmawiać. Zapytaj ich jak wyglądało ich życie i czy czegoś potrzebują. Często wystarczy samo słuchanie i wysyłanie miłości.

Jeśli nie uda ci się z nimi porozmawiać, może wystarczyć samo wykonywanie medytacji opartej na miłości podczas skupiania się na nich.

Alternatywnie, możesz spróbować uzyskać wgląd w to, jakie traumy i zniekształcenia przodków pozostają aktywne dzisiaj i spróbować je oczyścić. Brzmi to skomplikowanie, ale często jest to tak proste, jak po prostu wybranie, by nie popełniać już błędów, które popełniali twoi przodkowie. Co do tego, czym dokładnie są te zniekształcenia: zaufaj swojej intuicji, ona wie, jakie to były błędy.

Możesz też po prostu pomyśleć: "moja duszo, jakie zniekształcenia dostały się przez tę linię rodzinną?". Tylko odpowiedzi, które pojawiają się natychmiast, są prawdziwe. Wasza dusza odpowie zwykłym wewnętrznym głosem, ale odpowiedź będzie pochodzić od waszej duszy.

Tak więc, to są pewne rzeczy, które możecie zrobić. Chciałbym nie być zbyt nakazowy tutaj na temat tego, co powinieneś zrobić dokładnie, ponieważ myślę, że lepiej jest, jeśli spróbujesz zająć się tą sytuacją na swój własny sposób. Nie jest super wysokim priorytetem, abyś zajął się tym natychmiast, ale zajęcie się tym doprowadzi do dalszego rozwoju duszy i oczyszczenia dla ciebie. Jest to okazja do dalszego rozwoju.

Jeśli naprawdę nie jesteś pewien, co zrobić, możesz odwiedzić duchowego uzdrowiciela i poprosić go o radę.

Wreszcie, to że Twoja uwaga jest przyciągana do ran i zniekształceń Twoich przodków, jest znakiem, że już poczyniłeś spore postępy duchowe. Zazwyczaj ludzie są najpierw przyciągani do samouzdrawiania i samorozwoju, a następnie są przyciągani do uzdrawiania traumy przodków i uzdrawiania traumy z poprzednich wcieleń. Jesteście w tej drugiej fazie i jest to faza, która jest dalej niż większość ludzi. Więc gratuluję tego.

Do wszystkich: dziękuję za wasze pytania. Zawsze doceniam możliwość podzielenia się z Wami moją perspektywą.

Wreszcie, lepsze czasy na Ziemi naprawdę nadchodzą. Nic nie może tego zmienić. Jedynym pytaniem jest jak długi i jak bolesny będzie proces zmian, ale pewnego dnia Ziemianie będą wolni. Myślę, że jest duża szansa, że przynajmniej w większości stanie się to przed końcem 2026 roku, a jeśli nie, to jest bardzo prawdopodobne (choć nie gwarantowane), że stanie się to w ciągu 20 lat.

 Bardzo czekam na dzień, w którym będę mógł fizycznie spotkać was wszystkich.

Wasz gwiezdny brat,
Hakann
Dla Ery Światła

** Channel: A.S.

** Source



** Te channelingi są przekazywane do EraofLight.com wyłącznie przez channelerów. Jeśli chcesz podzielić się nimi gdzie indziej, proszę zamieść link z powrotem do tego oryginalnego postu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz