poniedziałek, 14 marca 2022

Federacja Światła przez Blossom Goodchild, 14 marca 2022 r.



13 marca 2022 r. przez Steve'a Beckowa


Federacja Światła za pośrednictwem Blossom Goodchild, 14 marca 2022 r.

Ważne dla mnie! Zanim zacznę, chciałem was powiadomić o mojej sytuacji z pocztą elektroniczną, która po 4 dniach została rozwiązana! ALE... jeśli nie dostaliście ode mnie odpowiedzi lub podziękowania za uprzejme wysłanie darowizny, wiedzcie, że odpisałam, ale zaginęła ona z mojej skrzynki odbiorczej (która, jak sądziłam, wyśle ją, gdy tylko problem zostanie naprawiony. Nie wiedząc, że stracę wtedy cały program)! Tak więc, aby się nie stresować, muszę to zostawić i zacząć od nowa od dzisiaj. Dziękuję za wyrozumiałość. OGROMNE PODZIĘKOWANIA dla Raja z Wielkiej Brytanii, który spędził ze mną 3 godziny na TeamViewerze i Skype (plus wiele innych godzin za kulisami), próbując rozwiązać ten problem. Bohater tego tygodnia. Dziękuję ci, Raj, z całego serca. Zaczynajmy.

Witajcie! Cóż, wszystko, co mogę powiedzieć po twoim spektakularnym występie na żywo na moim ostatnim YouTube, to ... naśladuj to! Bez ciśnienia!

Witamy wszystkich, którzy się do Ciebie przyłączają, Blossom, i jesteśmy rzeczywiście pod wrażeniem ilości widzów, którzy "przyszli do stołu". Naszym zamiarem jest bowiem pomoc w wyjaśnianiu Prawdy, tak aby każdy mógł ją poznać!

Tak jak pięknie zrobiliście to zarówno Ty, jak i Biały Obłok. Dziękuję. Ktoś przysłał krótki filmik o filarze światła, który widziano w Perth*. Podobno były ich cztery. Pojawiły się bardzo szybko. Wiem, że jesteś świadoma, o czym mówię.

W rzeczy samej, Blossom. Wiemy o tym zjawisku, a jednak nie jest ono dla nas zjawiskiem... dla nas... w ogóle. Naukowcy są tym zdumieni, ale my możemy to wyjaśnić całkiem prosto jako ... "Istotę Światła". Z pewnością musi być w to zaangażowana elektryczność, a jednak powiedzielibyśmy, że zostało to "przekazane" z nieba na Ziemię przez statek z "innego miejsca".

Jak już powiedzieliśmy, wiele innych zjawisk zacznie się pojawiać wraz ze wzrostem częstotliwości. Jednakże ... chociaż zdecydowaliśmy się nazwać je "Filarami Światła", chcielibyśmy również powiedzieć, że "te", o których pierwotnie mówiliśmy, nie zostały jeszcze przedstawione. Te "większe", które mają nadejść, pozostaną i będą "poruszać się" ukradkiem po waszym niebie i, jak również mówiliśmy, będą zawierać informacje, które mają być "odebrane" przez poszczególne osoby.

Tak, pamiętam, że tak mówiłeś. Co samo w sobie jest zdumiewające. Ukradkiem" oznacza "niewidzialnie lub niesłyszalnie, incognito" ... a przecież w przeszłości mówiłeś, że będą widoczne? Jeszcze większe zamieszanie.

Będą "chronieni" ... będą się maskować i odsłaniać w razie potrzeby.

A zatem, kiedy mówisz "pozostaną"?

Tak, będą, ale nie zawsze będą widoczni.

Dzięki za wyjaśnienie tej kwestii. Pamiętam też, że w 2011 r. miałem z Tobą małą sprzeczkę, bo nie pokazali się, kiedy mówiłeś, że się pokażą! Historia mojego życia!

Blossom, czyż nie jest tak, że obie strony zgodziły się/zrozumiały, że najlepiej jest zostawić daty w spokoju?

No pewnie, że tak! A więc, filary w Perth? Czy mają jakiś cel?

Zasilają Ziemię prądem elektrycznym, który rozchodzi się daleko i szeroko. I jak się domyślasz, Blossom, są one częścią procesu "Przebudzenia", o którym mówiliśmy w odniesieniu do Monolitów i Kryształów pod ziemią oraz ich "aktywacji".

Czy jednak Filary nie aktywowały wszystkiego, o czym mówiłaś?

W rzeczy samej, nie. Bo jeszcze nie nadszedł czas. Jednak powiedzielibyśmy, że niezbędny "prąd elektryczny" ... na razie ... jest w przygotowaniu do takiego Wydarzenia.

Co on robi ... na razie?

Tworzy obwody w promieniu swojego implantu.

To by oznaczało, że na całej kuli ziemskiej musiałoby być wiele "widzianych" obwodów?

Tak właśnie jest. Jednak uchwycenie ich na kamerze nie będzie takie proste, ponieważ zdarzają się "w mgnieniu oka", jakbyśmy powiedzieli.

Jest to ekscytujące, ale z całym szacunkiem, nie będę się zbytnio ekscytował... jak na razie. Czas, ty i ja, nie zawsze się zgadzamy!

A jednak, najdroższy Blossom, ty i wielu z was wchodzi w miejsce akceptacji, w WIEDZĘ, że WSZYSTKO, co wam przedstawiliśmy... wszystko, o czym rozmawialiśmy przez wiele lat, rzeczywiście zaowocuje, kiedy będzie to właściwe.

Przekonacie się, że "wiele wydarzeń", gdy już się zacznie, pojawia się w szybkim tempie. Jedno po drugim... A jednak dajemy wam czas na złapanie oddechu pomiędzy nimi, że tak powiem.

No cóż. Warto o tym wiedzieć. Czy coś jeszcze jest na filarach, na razie?

Nie wydaje nam się. Jest wiele rzeczy, które można sprawdzić** w poprzednich rozmowach na ten temat.

Dziękujemy. A może coś więcej o grzybie Fergusie? Jak się rozwija? Otrzymałem informacje o grzybie związanym ze straszną zarazą, która opanowała planetę w ciągu ostatnich kilku lat. Czy o to ci chodzi?

Jak to się mówi, Blossom, kiedy nadejdzie czas, by pozostać bezpiecznie w domu, perspektywa tego i propaganda wokół tego z pewnością wystarczą, by "wywołać pożądany efekt".

Czy możesz to rozwinąć?

Zostanie "przedstawiona" jako "bardziej śmiercionośna".

Jak można być bardziej śmiercionośnym niż martwy?

W takim razie powiedzmy, że bardziej dziki.

GROŹNY GRZYB FERGUS! Trzeba go pokochać! Ale jak to się objawia, jeśli chodzi o objawy?

Wysypka...

Więc to jest prawdziwe? ...

 Tak, jest. Ale z pewnością nie jest okrutne i z pewnością nie jest śmiertelne.

Czuję się trochę niespokojny z powodu tego, co "wydaje mi się", że mój umysł odebrał od Ciebie ... odnośnie tego, że "pochodzi od igły". Czy tak jest?

Dla niektórych. Nie dla wszystkich. Nie każda z tych "igieł" zawierała ten sam szczep zakażenia/zakażenia.

Jestem w tym wszystkim bardzo zagubiony. Na przykład nie rozumiem, kiedy mówisz, że ta ogólnoświatowa blokada jest prowadzona zarówno przez dobrych, jak i złych ludzi.

Najlepszym sposobem, w jaki możemy to opisać, jest stwierdzenie, że kiedy wie się o "ciemnych planach" ... wtedy Boski plan może przeplatać swoją magię i doskonałe strategie, aby "wszystko działało" dla najwyższego dobra wszystkich.

Wiem, że brzmi to tak, jakbym nie ufał temu, co mówisz. Po prostu mam wątpliwości, ponieważ to wszystko wydaje mi się tak odległe i tak dalekie od rzeczywistego zdarzenia.

Najdroższa Blossom ... jeśli ktoś powiedziałby Ci pięć lat temu o tym wszystkim, co "pojawiło się w Świetle" w ciągu ostatnich kilku lat, czy powiedziałabyś, że to też było bardzo przesadzone?

I rzeczywiście tak by było. W rzeczy samej. Słuszna uwaga. Wydaje mi się, że "odpowiedzialność" za przekazywanie Prawdy przez Ciebie ... jest dość zniechęcająca. Nie byłby to pierwszy raz, kiedy nasza wiarygodność uliczna wyszłaby przez okno.

Wiarygodność uliczna nas nie dotyczy, Blossom, jak wiesz.

WIEMY, CO WIEMY.

A jednak wszystko to może się zmienić, prawda?

Jest. Tak. Ale w tym przypadku... mało prawdopodobne.

To jest duże! A więc, wracając do wyjaśnień... czy grzyb Fergus jest rzeczywiście śmiertelny? Dla wyjaśnienia dodam, że to ja nazwałem go Fergus!

Nie. Zdecydowanie nie. Nie bardziej niż to, co wywoływało strach na waszej planecie w ciągu ostatnich kilku lat. To nie sama "rzecz" podobno usunęła dusze z planety, ale to od "stanu" wewnętrznego funkcjonowania konkretnego ciała zależało, jak głęboko zostanie ono dotknięte.

Wiedz, że ta "postać" będzie ...

Nie możesz znaleźć tego słowa... Ja też nie!

Ostrożnie dobieramy słowa. Ten pozór będzie przewidywanym opadem, który ma być ujawniony, aby wasza planeta mogła ruszyć dalej/wejść w jaśniejszą przyszłość.

Prosimy was, abyście rozważyli to teraz i kiedy to nastąpi.

Aby ...

NIEUSTANNIE POWTARZAĆ MANTRĘ.

JESTEM ŚWIATŁEM.

JESTEM MIŁOŚCIĄ.

JESTEM PRAWDĄ.

JESTEM.

POZNAJ TO.

CZUJ TO.

BĄDŹ TYM.

NIEUSTANNIE WYOBRAŻAJ SOBIE SWOJE PRZYSZŁE DNI JAKO PEŁNE ŚWIATŁA I ŚMIECHU.

NIEUSTANNIE WIEDZ W SWOIM WNĘTRZU, ŻE BEZ WZGLĘDU NA TO, CO JEST CI PRZEDSTAWIANE "TAM" ... ŚWIATŁO ZWYCIĘŻYŁO.

NIEUSTANNIE WIEDZ, ŻE ...

TWOJA PRAWDA

TWOJA SIŁA

TWOJA ODWAGA

TWOJE ŚWIATŁO I TWOJA MIŁOŚĆ

PRZEPROWADZĄ CIĘ PRZEZ TE "KOŃCE" I PRZENIOSĄ CIĘ DO NAJJAŚNIEJSZYCH POCZĄTKÓW,

KIEDY TRZYMASZ SIĘ TEJ PRAWDY ...

KIEDY JĄ ZNASZ ...

KIEDY JEJ ZAUFACIE ...

BĘDZIECIE SŁUŻYĆ SWOIM DUSZOM ... DUSZOM WSZYSTKICH ... I PODNOSZENIU WASZEJ BOSKIEJ GAI ... BO PO TO WŁAŚNIE PRZYSZLIŚCIE.

I tak właśnie jest.

Tickety Boo. I tak właśnie jest, w rzeczy samej! We Wdzięczności. W Kochającej służbie. JESTEM.

*Z powodu wspomnianej sytuacji z pocztą elektroniczną nie mogę znaleźć przesłanego mi filmu. Nawet gdy próbowałem go odszukać. Przykro mi, chłopaki. Jeśli ktoś może go znaleźć, proszę o przekazanie mi go, a ja dodam go do listy opisów w filmie na YouTube.

** Jak znaleźć tematy. https://www.youtube.com/watch?v=vgDOYYG44GY&t=8s

*** Ponownie zaginął e-mail, który zawierał informacje, którymi można się podzielić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz