poniedziałek, 28 marca 2022

Świadomość wyższych wymiarów

 

28 marca 2022 r. przez Steve Beckow

Zostałem pobudzony przez coś, co powiedział Archanioł Michał, a co częściowo zacytowałem wczoraj. Pełny cytat brzmi następująco:

Archanioł Michał: Przypominam wam, że jesteście filarem, że nie powinniście zbytnio wyprzedzać tego, gdzie są ludzie, zarówno indywidualnie, w waszym mniejszym kręgu, jak i zbiorowo. (...) Bardzo duża część was żyje (...) w sferze wyższych wymiarów.

Jest też część was, która znajduje się w gąszczu chaosu [sfery] niższych wymiarów, ponieważ tam właśnie jest praca". (1)

Nie wierzę, że jestem osamotniony w przechodzeniu między wymiarami. Boska Matka sugeruje to samo tutaj:

"Wasze Wniebowstąpienie jest zapewnione. I każdy z was jest już w trakcie tego procesu. I niezależnie od tego, czy uznajecie zmianę rzeczywistości, czy nie, znajdujecie się na planecie, mojej czującej Gai, która zakotwiczyła się w piątym wymiarze.

"Dlatego, czy zdecydujecie się to uznać, czy nie, wasza istota i zdolność dostępu do niej i rozszerzania się w niej jest już przede wszystkim zakotwiczona w innej rzeczywistości wymiarowej." (2)

To było ogólne stwierdzenie wypowiedziane w programie Godzina z Aniołem.

***


Właśnie zaczynam rozumieć tę część, która dotyczy "życia (...) w sferze wyższych wymiarów".

Pozwól, że posłużę się obrazem, aby zilustrować, jakie to uczucie:  



Woda Otchłani Człowiek: Komunikacja pozaziemska

Grafika przedstawia inteligentny słup wody, używany przez istoty pozaziemskie do oznajmiania swojej obecności w sposób niezagrażający ludziom na pokładzie podwodnej stacji badawczej.

Podobnie jak wodny człowiek lub jak Slinky, przednia część mnie jest świadoma i uczestniczy w trzecim/czwartym wymiarze, ale tylna część mnie rozciąga się, najwyraźniej, na wyższe wymiary. Tę drugą część odczuwam jako tło o wiele wyższego poziomu nastroju niż to, co odczuwam w tej przedniej części mojej istoty, tej, którą prezentuję światu, mojej codziennej świadomości.

Sprężynowa zabawka Slinky poruszająca się po schodach - Stock Image - A400 ...

Slinky             Slinky spring toy moving down stairs - Stock Image - A400 ...       

Z wyjątkiem bardzo niewielkiego stopnia świadomości tła, byłem prawie całkowicie nieświadomy tylnej części.

Ale teraz, kiedy jestem tego świadomy, mogę w nią oddychać, co zwykle wywołuje boski stan, jeśli to jest to, co czuję.  Tak, to przyciąga do mnie błogość.

Och, to jest przyjemne. (...) Błogość trwa nadal.  Odpoczywam w niej.

Jakie to teraz trudne.

"Naszym pragnieniem nie jest oddzielenie cię od kolektywu". (3)

"Przypominam wam, że (...) nie powinniście wybiegać zbyt daleko przed to, gdzie znajdują się ludzie, zarówno indywidualnie, w waszym mniejszym kręgu, jak i w odniesieniu do kolektywu". (4)

Błogość, zbytnie zagłębianie się w nią, byłoby zbyt daleko idącym przedsięwzięciem. Istnieje pewien roboczy poziom błogości, który jedynie łagodzi wszystko, nie uwodząc osoby. Pamiętam, że pracowałem nad tym od 28 września 2015 roku do połowy stycznia 2016 roku. (5) To jest to, do czego będę dążył.

W tym boskim stanie, doświadczanym na "poziomie roboczym", wszystko jest w porządku. Okoliczności są takie, jakie są, ale wewnętrzne doświadczenie jest całkiem w porządku.

Parafrazując Mike'a Quinsey'a, wszystko, czego doświadczam, jest otwarte dla ciebie jako pracownika światła, wyzwolonego w innych życiach, abyś mógł tego doświadczyć. Mam nadzieję, że dzielenie się moimi notatkami pomoże ci odnaleźć w sobie te same regiony i zdolności. Do tego właśnie są one przeznaczone.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 18 stycznia 2020 r.  Zob. "A Longing for Bliss", 28 marca 2022 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=334225, przypis 3.

(2) The Divine Mother on An Hour with an Angel, 4 lutego 2013 r., http://goldenageofgaia.com/2013/02/the-divine-mother-your-ascension-is-underway-part-12/.

(3) AAM, tamże, 11 listopada 2015 r.

(4) Tamże, 18 stycznia 2020.

(5) Archanioł Michał wyjaśnił, co się dzieje, prawdopodobnie dla nas wszystkich:

Archanioł Michał: Doświadczaliście stopniowo okresów jedności, transformującej miłości, ekstazy, błogości, które, jak czujecie (a ja podkreślam, jak czuję), przychodziły i odchodziły.

Ale za każdym razem, gdy doświadczałeś tego doświadczenia, podnosiło cię to o jeden poziom. Teraz mówisz do mnie: "Michael, czuję, że mam nowy punkt odniesienia. Mam nowy fundament szczęścia".

Ale masz też nowy fundament wiedzy, zrozumienia, mądrości, pokory, tolerancji, życzliwości. To wszystko prowadzi Cię do rozszerzonego poczucia siebie i rozszerzonego poczucia nie tylko tego, jak my działamy, ale jak działa kolektyw. ...

Widzicie więc, co jest szczątkowe dla ludzkości, aby zbiorowo podjąć ten, nie tylko ten postępowy krok, ale i pęknięcie [Sahaja Samadhi, Wniebowstąpienie samo w sobie].

Pomyślcie, że za każdym razem, gdy szczególnie wchodzicie w transformującą miłość, jest to pstryknięcie. Nie jest to w pełni dramatyczne pstryknięcie, ale jest to pstryknięcie. Za każdym razem podnosisz się o poziom, który możesz uważać za poziom.

 Pomyśl o [wchodzeniu] w swoją miłość jak o lataniu tam i z powrotem przez portal. Teraz czasami jesteś świadomy, a czasami śpisz. ("Archangel Michael on Snaps, Expansion, and Ascension", 6 czerwca 2017 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2017/06/06/archangel-michael-on-snaps-expansion-and-ascension/).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz