niedziela, 27 marca 2022

Tęsknota za błogością



27 marca 2022 r. przez Steve'a Beckowa

Moje zadanie polega na tym, aby pójść w górę razem z innymi i napisać o tym.

Moim zdaniem wszyscy zostaliśmy wyzwoleni w innych życiach, inaczej nie byłoby nas tutaj, działających jako lightworkerzy w planetarnym Wzniesieniu. Nie czytalibyśmy tego bloga ani innych podobnych. Tak więc wszyscy idziemy w górę razem z innymi.

Nazywam to pisanie etnografią Wzniesienia. (1) Moja ścieżka jest ścieżką świadomości. (2) I jestem tu do końca. (3)

Moja wersja etnografii oznacza dla mnie (4) to, że muszę pisać o tym, co mam przed sobą i mam nadzieję, że będzie to pomocne dla innych.

W tym sposobie pisania nie chodzi o to, by siedzieć w głowie. Ścieżka świadomości jest bardziej doświadczalna i realizacyjna niż intelektualna. (5) Zajmuje się tu i teraz - jedynym czasem, w którym wykonuje się prawdziwą pracę.

W tym sposobie pisania nie chodzi o narcyzm czy samoobsługę. Chodzi o dostrzeganie, odkrywanie i dzielenie się osobistą prawdą.

Uznaje, że celem życia jest spotkanie z Bogiem w chwili naszego oświecenia. Samourzeczywistnienie staje się więc celem ścieżki świadomości, spójnym jednak z naszymi umowami o służbę.

Docenia ona nasze uczucia i stany boskie, do których dążymy, oczyszczając się z przeszkód uniemożliwiających korzystanie z nich. (6)

Czasami prowadzi to do odkrycia. Czasami prowadzi do powstania vasany lub podstawowego problemu.

***


Na wstępie chciałbym powiedzieć, że zauważyłem, że moja ostrość widzenia wzrasta.

Niedawno zacząłem obserwować wydarzenia wewnętrzne. Zacząłem pisać artykuł w trakcie ich trwania i przerwano mi. Szkoda. Nigdy wcześniej nie byłem do tego stopnia świadomy.

To, czego jestem teraz świadomy i z tego powodu piszę, to stres. Obserwuję swoją reakcję na stres. Kwestia jest drugorzędna; stres to stres.

Odczuwam go jako podwyższone tętno na szyi. Zakładam, że odzwierciedla to podwyższoną częstość akcji serca i ciśnienie krwi.

Prawie trzęsą mi się ręce - raczej drżenie niż drżenie.  Dzieje się tak tylko wtedy, gdy odczuwam stres.

Oczywiście należy wziąć pod uwagę fakt, że jestem miejskim mnichem. To, co dla innej osoby byłoby normalnym stresem, dla mnie nie jest normalne.  Nie posunąłbym się do stwierdzenia, że jestem nadwrażliwy; to byłaby przesada. Ale jestem wrażliwy na stres.

Prawdopodobnie wolę ciszę i spokój niż większość ludzi.  Inni jeżdżą na nartach i...

... teraz nastała błogość. Dlatego właśnie nie zakładam butów, nie biorę nart i rękawic i nie spędzam całego dnia na stoku.

O to w tym wszystkim chodzi. A błogość pojawia się częściej w życiu spokojnym niż w zabieganym.

***


Moim zdaniem w życiu chodzi o miłość i błogość.

Tęsknota za wyzwoleniem (7) objawia się u mnie jako tęsknota za błogością. Ponieważ jest ona o wiele silniejsza niż jakiekolwiek pragnienie, mam tendencję, by po prostu w niej trwać. To nakłada na mnie obowiązek zarządzania nią tak, aby nie kolidowała z moją umową o służbę.

Przypisy

(1) W moim rozumieniu etnografia obejmuje biografie, narracje, obserwacje z pierwszej ręki i inne podstawowe dane wejściowe do szerszych badań strukturalnych i funkcjonalnych.

(2) Patrz: Świadomość transformatywna i jaźń skonstruowana na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/03/Transformative-Awareness-5.pdf.

(3) Archanioł Michał : Wiele można powiedzieć o Everymanie, i to jest część roli, jaką odgrywasz. Tak, jesteś filarem. Jesteś kotwicą. Jesteś [monitorem], ale odgrywasz też rolę Everymana - z ciekawością, z badaniem, z wglądem. Naszym pragnieniem nie jest więc oddzielenie cię od kolektywu". (Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 11 listopada 2015 r.).

Przypominam wam, że jesteście filarem [i] że nie powinniście [wybiegać] zbyt daleko przed to, gdzie są ludzie, zarówno indywidualnie w kategoriach waszego mniejszego kręgu, jak i w kategoriach zbiorowości. (AAM, 18 stycznia 2020).

(4) Oświadczam, że jestem wolny od granic dyscyplinarnych.   Będę pisał na każdy temat, na jaki będę chciał. Niech czytelnik sam zdecyduje.

(5) Oczywiście przekazywanie informacji o naszych odkryciach ma charakter intelektualny.

(6) Nasze główne problemy. Pobierz Vasanas: Preparing For Ascension by Clearing Old Issues na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2019/07/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R8.pages.pdf.

(7) Zobacz "Rozdz. 7. Tęsknota za wyzwoleniem" w książce "Celem życia jest oświecenie" na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/Purpose-of-Life-is-Enlightenment.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz