czwartek, 31 marca 2022

Ja, Pan, jestem Bogiem zazdrosnym



31 marca 2022 r. przez Steve'a Beckowa


Mgławica Oko Boga

Mógłbym powiedzieć: "Ja, Pan, jestem Bogiem zazdrosnym".

Mógłbym powiedzieć: "Miłość jest Bogiem zazdrosnym".

Albo mógłbym powiedzieć: "Stany boskie są zazdrosnym Bogiem".

We wszystkich przypadkach miałbym na myśli to, że... cóż, spójrzmy na miłość, choć możemy wziąć dowolny stan boski.

Gdybym ja, zamknięty w gęstym, fizycznym ciele opartym na węglu, był teraz chwilowo w doświadczeniu miłości w wyższych wymiarach, a potem miałbym myśl, że chcę poważnie skrzywdzić kogoś innego, miłość natychmiast by zniknęła.

Gdyby moje ciało było krystaliczne, cóż, wtedy byłbym w Piątym Wymiarze i poza nim miałbym szkodliwe myśli. A może byłbym zanurzony w Siódmym Wymiarze, w Oceanie Miłości i w ogóle poza zwykłym myśleniem. Zatem problem, nad którym się zastanawiamy, istnieje tylko w gęstym, fizycznym, opartym na węglu 3/4D.

Gdybym tymczasowo był w tej transformującej/transfiguratywnej miłości, będąc w moim gęstym ciele fizycznym, i stracił zainteresowanie miłością z jakiegoś trudnego do wyobrażenia powodu, bingo! Miłość natychmiast znika ponownie. Nie uciekłaby w Piątym, ale ucieka w fizycznym Trzecim/ Czwartym.

Przyjrzyjmy się mojej trudnej sytuacji. Popełniłem dwa błędy. Straciłem zainteresowanie. Dlatego odszedłem od miłości.

I nie udało mi się poruszyć miłości, podzielić się nią, pójść z jej prądem. Miłość musi się poruszać. Jeśli tracimy nią zainteresowanie lub nie potrafimy się nią dzielić, to znowu znika. Powróci, kiedy my wrócimy. To my odeszliśmy pierwsi. Miłość, twój Bóg, jest Bogiem zazdrosnym.

Im dalej posuwamy się wzdłuż ścieżki wymiarowej, tym głębiej wchodzimy w miłość i inne boskie stany.  Myślę, że już niedługo będziemy doświadczać miłości transformującej. Jeśli nie chcemy zbyt szybko stracić tego stanu, możemy pamiętać, że wymagają one naszej całkowitej uwagi i oddania. Kiedy jednak doświadczymy superlatywnego wpływu tej wywyższonej formy miłości na nas, dlaczego ktoś miałby chcieć błądzić?

Ja, twój Pan, jestem Bogiem zazdrosnym. Nie będziesz miał bogów cudzych (pożądliwości) przede Mną. Ale gdy raz zakosztujesz tej formy miłości, nie wierzę, by ktokolwiek chciał czegokolwiek innego, jak tylko więcej takiej samej.

Przypisy

(1) W astralnym Czwartym Wymiarze nie jesteśmy zamknięci w ciele fizycznym. Dlatego życie w tym wymiarze różni się znacznie od życia w naszym fizycznym czwartym wymiarze. Zobacz Nowe mapy nieba na stronie https://goldengaiadb.com/index.php?title=New_Maps_of_Heaven.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz