wtorek, 29 marca 2022

🌎 Powstanie Nowa Ziemia 💎

 Może być zdjęciem przedstawiającym ekran

🌎 Powstanie Nowa Ziemia 💎
"Marzec zostanie zapamiętany na zawsze, myślę, że wielu z nas miało nadzieję dać w pewnym momencie tę wiadomość, naprawdę zaskoczyło nas czasowe przyspieszenie, które nastąpiło w procesie Planetarnego Wstąpienia, wczoraj, gdy docierały do mnie informacje, nie mogłem uwierzyć Erlo, moja część psychiczna mówi mi, że potrzebuję więcej czasu, żeby to potwierdzić więc tak było, znajduję się w stanowczej obecności, aby połączyć się i jako ponadczasowy dowódca wcielony w Gai, moim obowiązkiem jest dzisiaj ujawnić te informacje, które z pewnością rozbrzmiewają i będą echem w wielu sercach.
Z głębokim szczęściem mam przyjemność poinformować Was, że 3D holograficzny Matrix został całkowicie odłączony energetycznie od planety Ziemia, została tylko kryjąca nas siatka Cristica, to oznacza, że wkrótce objawi się na płaszczyźnie fizycznej, żyjemy w tej chwili skokiem kwantowym, w którym prawdopodobieństwo detonacji błysku słonecznego jest coraz bliżej i chociaż nikt nie zna dnia ani godziny wydarzenia, możemy przewidzieć z odrobiną wyprzedzeniem ze względu na zachowanie słoneczne.
Planeta jest nadal uwalniana od ras regresywnych, chociaż wciąż jest ich tu znaczna ilość, prawda jest taka, że szczyt piramidy Cabal został zniszczony i pozostaje tylko kwestia czekania, aż wszystko się rozpadnie ta, wszystkie cztery moce wkrótce upadną, będą próbować rządzić z jednej władzy, ale nie uda im się, ponieważ gdy hologram zostanie rozebrany, każda istota, która to zawarła lub zdecyduje z wolną wolą, obudzi się, zapamięta i wzniesie się.
Grafika Schumanna po kolejnej awarii prądu pokazuje nam reset częstotliwości, z którą żyjemy, nadchodzi coś ogromnego, następne dni/miesiące, będą oznaczone w historii ludzkości.
Wkrótce, już wkrótce, koniec z wojną, koniec z systemami rozłączenia, wyzwoliliśmy planetę i nasze dzieci będą cieszyć się Edenem, tak szybko jak to możliwe i wszyscy razem współtworzymy nową Ziemię.
To jest zniszczenie Sprzysiężenia i wkrótce każdy budynek, który służył ciemności zostanie fizycznie zniszczony, istoty, które są organicznymi portalami zostaną odłączone i umieszczone na swoim miejscu.
Prawda nas wyzwoli, to jest moment, w którym czujemy tę trwałą radość i oddajemy się radości z poczucia chwały Boga, która zstąpiła, nie potrafiłbym im wytłumaczyć, co czuję teraz wewnątrz siebie.
Niektórzy już wiedzą, że przypomniałem sobie misję mojej duszy z powodu trzech doświadczeń bliskich śmierci, awansowałem i postanowiłem wrócić za każdym razem, ponieważ moja służba ludzkości jest bardzo wielka, tak wielka, że odkąd pamiętam wszystko, nic nie robię boski plan, jak wiecie jedną z moich misji jest zamykanie negatywnych linii czasowych i tworzenie pozytywnych linii czasowych od 5 do 9 wymiaru, tego się spodziewaliśmy wielu na około dwa lata mniejsze i prawda jest taka, że sprawia mi ogromną miłość, gdy widzę, co już jest, to tutaj i teraz.
Nie mam nic więcej, jak podziękować wszystkim istotom, które w tym czasie, kiedy poświęciłem się rozpowszechnianiu Planetarnego Wniebowstąpienia, poświęcili czas, aby mnie przeczytać i rezonować ze mną, nie ma słów, aby powiedzieć im, jak cenne są dla mnie status w moich najmroczniejszych nocy duszy, sprawiły, że wróciłam do jedności, daliście mi całą swoją miłość, dziękuję kochane boskie istoty za wspólną podróż.
Fraza „Pamiętaj to żyć ponownie”, po przebudzeniu ma dla mnie inne znaczenie, a misja, zanim przypomniałem sobie swoje pochodzenie i misję, wierzyłem, że życie w rozpadającym się świecie, więc „umrzeć trzy razy” było ironicznie najlepszą rzeczą, jaką kiedykolwiek mi się udało Sado, od tego momentu poczułem, że naprawdę żyję, przejąłem kontrolę i kierunek mojego istnienia, zrozumiałem swoją pozycję planetarną i za każdym razem przyjąłem to stanowisko, mimo że najbardziej przerażający i dysonans poznawczy, który mnie wywoła, tak pięknie jest pamiętać, że pochodzimy z gwiazdy, bosko jest pamiętać że to prawda, że istniał najwyższy boski plan, ponad wszystko, ponad wszystkimi ludźmi.
Nieskończona wdzięczność prześladuje moje serce...
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Za dotrzymanie obietnicy, za przeżycie Wstąpienia w pełni, za to, że mogę pamiętać, że jesteśmy ze sobą połączeni i jesteśmy częścią tej samej jedności i tej samej molekuły Boga, cząsteczki nieskończonej miłości, niewyczerpane źródło wszelkiego życia
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Moi przodkowie, mój rodowód, hierarchie, które reprezentuję, moje Anioły, Archanioły, Istoty światła, Wzniesieni Mistrzowie, moją gwiezdną rodzinę i mojego bliźniaczego płomienia, którzy nigdy nie opuścili mnie w służbie w Gai
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Wszystkim doświadczeniom zebranym w tym i moim życiu, na tym i na każdym planie, dziękuję wszystkim i każdej istocie, która była moimi nauczycielami, każdemu z istniejących istot, zarówno życzliwych, jak i dla regresywni, ponieważ dzięki wszystkim zyskaliśmy siłę potrzebną do stworzenia tej nowej ery
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Za przypomnienie mi, że jestem wcielonym aniołem
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Ponieważ wkrótce wszyscy będziemy o tym pamiętać.
Poproszono nas, kiedy jesteśmy tutaj wcieleni...
„Zejdź na Ziemię, zakotwicz Ziemię do nieba, zintegruj ją w swoją istotę, a potem zejdź z nieba na ziemię,
to jest wierna obietnica".
Ja dotrzymuję obietnicy danej Ojcu, Matce i źródło 🥺❤️ 🔥
Pamiętamy, jesteśmy na nogach, jesteśmy tutaj
Oświeceni niech będą wszystkie istoty,
Będziemy pamiętać naszego wewnętrznego Chrystusa,
Obudź się, wznieś swojego ducha
JAK BYŁO NA POCZĄTKU
NA WIEKI WIEKU
NAPISANE TO
TO ZROBIONO
TAK BĘDZIE
TAK JUŻ JEST"
Gis Baez
16.19.35
Dowódca Archangelica Urmah Elohim

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci za te słowa :) były mi bardzo potrzebne, zwłaszcza teraz .....

    OdpowiedzUsuń