niedziela, 13 czerwca 2021

Otwarcie serca

 

W tym momencie odebrało mi mowę. Taka Bezwarunkowa Miłość rozlała się we mnie, że zrozumiałam: - Najwyższa miłość jest wtedy, gdy w końcu osiągamy pełnię w sobie i w ten sposób znajdujemy odbicie tej pełni w drugim człowieku. Człowiek jest kochany jako DUSZA, a nie za nic innego, jak tylko za DUSZE. Staje się to POŁĄCZENIEM DUCHA w DUCHU, ale nigdy nie tracąc swojej całości w tym procesie, ale rzeczywiście rozszerzając się w większą Spiralę, Torus samego Stworzenia!

Kiedy mi to pokazano, po prostu nie mogłem zrobić nic innego, jak tylko całkowicie oddać wszystko w Boskie Ręce.
Tego, co mi pokazano, nie potrafię wyrazić w słowach.

Wszystko, co mogę powiedzieć, to to, że rzeczywiście, jeśli myślicie, że wiecie wszystko o Miłości, Moc Miłości otworzy więcej bram i więcej portali, i przekonacie się, że tak naprawdę nie wiecie nic, a to, co jest jeszcze do doświadczenia i odkrycia w Miłości, jest naprawdę nieskończone. Nie ma końca ani początku. Zaczynasz wkraczać w ogrom i Moc Miłości, która wykracza poza opis!

Dzielę się tym dzisiaj, ponieważ tak wielu ma głębokie błędne przekonanie o tym, czym jest Prawdziwa Miłość. Niektórzy szukają jej tak desperacko, podczas gdy tak naprawdę wszystkie ścieżki prowadzą wewnątrz, ponieważ tylko wtedy, gdy naprawdę doświadczamy najgłębszej miłości wewnątrz, do siebie i do Boskości, może ona rozszerzyć się na inną duszę, nawet na Bliźniaczy Płomień.

GNOSIS leży wewnątrz.

Więcej nie powiem.

To jest coś, co musicie odkryć sami.

Bo rzeczywiście wszystkie ścieżki prowadzą z powrotem do was samych, do waszego Stwórcy i do Nieskończonej Prawdy Podstawowej.

A prawda będzie wam dana tylko w takim stopniu, w jakim jesteście otwarci na jej przyjęcie i rzeczywiście poddajecie się Większej Mocy Miłości.

Przez wiele lat i miesięcy prosiłem, abym mógł doświadczyć najgłębszej Miłości i najgłębszej głębi. Nigdy nie wiedziałam, dokąd to wszystko mnie zaprowadzi, tak jak moje poszukiwania Białego Płomienia.

I teraz wszystko się zbiera, bo rzeczywiście nadszedł czas, aby w pełni wkroczyć w Nową Ziemię i Nowe Wcielenie, i zostawić za sobą wszystkie stare fałszywe przekonania, stare fałszywe programowanie i nie-świętość, złamanie, na zawsze.

Nigdzie nie będzie to teraz bardziej odczuwalne niż w tym, co ma teraz nadejść: fale na falach w górę fal najgłębszego oczyszczenia wszystkiego, co wciąż utrudnia pełne otwarcie serca i duszy całej ludzkości.

Zostaniecie rozszczepieni aż do rdzenia waszej duszy, gdzie nie będziecie mogli się już dłużej ukrywać, a Prawda was odnajdzie i uwolni, na wszystkie sposoby i w każdej formie, abyście mogli przejść przez Złote Bramy do Nowej Ziemi.

To, co teraz nadchodzi, nie może być ujęte w ludzkie słowa, ponieważ rzeczywiście stracimy potrzebę słów i rzeczywiście powrócimy do telepatii i komunikacji serce do serca, umysł do umysłu i dusza do duszy, w prawdzie!

Przemówiłem.

**Przez Judith Kusel

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz