wtorek, 29 czerwca 2021

To Małe Rzeczy; Znaki Transformacji

 

Kiedy życie wydaje się niepewne, nie do opanowania, lub po prostu zbyt wiele do przetworzenia - zresetuj swoją uwagę do małych rzeczy. Rzeczywiście to małe rzeczy w życiu, które często przynoszą potrzebne chwile radości i znaczenia. To właśnie te małe rzeczy dają nam kontekst dla naszego sukcesu. Czytaj dalej, aby zrozumieć, w jaki sposób ma to zastosowanie w Twoim codziennym życiu i pomaga Ci rozwijać się duchowo.

Tło

Żyjemy w strefie budowy na Ziemi, ponieważ nasz świat jest przebudowywany od podstaw. Poruszanie się w tych chwilach nie jest prostym zadaniem. Każdego dnia mamy prawdopodobnie zarówno nowe możliwości, jak i wyzwania, które nie przypominają tych, które mieliśmy wcześniej.

Z pewnością, w miarę jak ludzkość się przebudza i zmieniają się normy społeczne, jesteśmy zmuszeni do ciągłego dostosowywania się. Odkrywamy, że musimy być bardziej obecni, więcej kontemplować, zadawać więcej pytań - aby odnaleźć naszą drogę i rozwijać się.

Sama ilość informacji, którą przyswajamy w ciągu jednego dnia jest nie do ogarnięcia. Aby przesiać przez ten ogromny ładunek, musimy rozwijać coraz wyższy poziom rozeznania, wyznaczania granic i doceniania niuansów. Zdolność do częstego "zatrzymywania świata" - bycia w bezruchu - jest niezbędną umiejętnością.

Małe rzeczy - znaki transformacji

 
Obserwowanie niuansów i umiejętność łączenia kropek pomaga nam uświadomić sobie małe rzeczy, które przekształcają nasze doświadczenie ze zwykłego w niezwykłe. Nazywam je małymi rzeczami, nie dlatego, że są małe, ale dlatego, że w naszym konwencjonalnym społeczeństwie nie jesteśmy uwarunkowani, aby ich szukać lub doceniać.

3 osobiste przykłady małych rzeczy


Kiedy pisałem rozdział do mojej książki "Duchowy Kompas" - zastanawiając się, czy potrzebny jest jeszcze jeden akapit - zatrzymałem się w miejscu i poprosiłem o wskazówki, a następnie spojrzałem przez okno. Usłyszałem wtedy w swoim umyśle słowa "masz to". Nie wiedząc od razu, co to znaczy, sprawdziłem te słowa i odkryłem, że pochodzą one z przeboju Chrisa Browna "You Got It You Got It". Niuans aka znaczenie związane z moim pisaniem, było potwierdzeniem, że rozdział był kompletny, tak jak jest.

Tygodnie później, gdy pisałem ostatni z 11 rozdziałów mojej książki, wydarzyła się dziwna mała rzecz. FYI dziwne rzeczy mogą liczyć się jako niuanse. Gdy zapisywałem dokument, mój dom zaczął się trząść z powodu niewielkiego trzęsienia ziemi w pobliżu. Widziałem na moim telefonie, że było to trzęsienie ziemi o sile 3.4. Następnie stałem się nieruchomy i usłyszałem od mojego przewodnictwa: "Skończyłeś!". Co ciekawe, w tym rozdziale pisałem o sejsmicznych zmianach, których doświadczamy teraz w naszym społeczeństwie.

Następnego dnia po ukończeniu ostatniego rozdziału mojej książki, zauważyłem dużego zielonego pasikonika na moim oknie wychodzącym na ocean. Wyczułem, że ten niuans jest warty zbadania, więc zbadałem znaczenie zobaczenia go w tym czasie. Udało mi się odkryć, że konik polny symbolizował sukces i szczęście związane z książką, wraz z synergią wydarzeń, które miały się rozwinąć.

Małe rzeczy i Twój sukces


Oto inny sposób, aby spojrzeć na ten temat - małe rzeczy. Wszystko co robimy i manifestujemy wymaga kroków. Nie ma natychmiastowych manifestacji. Wszystko co manifestujemy pochodzi z naszej energii w czasie i z kroków, które podejmujemy w kontinuum.

Większość z tego kontinuum - ponieważ jest tak rozległe i kwantowe - umyka naszej świadomości. To dlatego, że nasze uwarunkowania są linearne, z czarno-białym myśleniem i postrzeganiem. Kiedy analizujemy nasze postępy i sukcesy, nasz uwarunkowany umysł przestawia się na liniową linię czasu.

Przykłady manifestacji

Możemy mieć projekt o określonych parametrach. Prawdopodobnie jest jakiś termin lub cel, kiedy wszystko musi być ukończone. Kiedy analizujemy nasze postępy lub cel, nasz uwarunkowany umysł skupia się na niewielkiej części manifestacji. To dlatego, że realizacja celu jest końcowym rezultatem niezliczonych kroków podjętych w kierunku ukończenia. Nasz ego nigdy nie jest usatysfakcjonowane, zawsze czuje brak lub zaległości, bezustannie pyta, czy możemy osiągnąć nasz cel i czy nasze wysiłki zostaną nagrodzone. Ten sposób myślenia jest toksyczny. Blokuje naszą prawdziwą kreatywność do tworzenia w nieograniczony sposób. Jesteśmy utrzymywani w stanie "chcieć" vs być, nie potrafimy docenić małych rzeczy, które mogą przynieść nam radość.
To samo odnosi się do ważnych celów życiowych. Nasz uwarunkowany umysł będzie rozmyślał o tym, czy - i czy - uda nam się osiągnąć cele. Może nas terroryzować obawami o to, co by było, gdyby", o "porażkę". Czasami im większy cel, tym bardziej nasze ego przywiązuje się do wyniku. Gdy to zdarza się, możemy dyskontować znaczenie małych kroków, i naprawdę radość dostępny przy each krokiem, gdy my dąży celami. Pomniejszanie większy obrazek - I no jest teraźniejszy dosyć znajdować radość w codziennych momentach - Utrzymuje my na karuzeli niezadowolenie, zapobiegający my od cieszyć się małe rzeczy wzdłuż sposób.

 Naszym ogólnym celem istnienia na Ziemi jest samorozwój i uczenie się na podstawie doświadczeń. Budujemy umiejętności i rozwijamy cechy z czasem, często przez całe życie. W naszym rdzeniu jesteśmy czystą radością. W miarę jak się rozwijamy, uczymy się wykorzystywać naszą wewnętrzną radość we wszystkich rodzajach sytuacji.

Coraz lepiej rozumiemy, że to właśnie małe rzeczy często mają największe znaczenie. To zobaczenie tęczy po deszczu. To odnajdywanie znaczenia w codziennych rzeczach poprzez zwracanie uwagi na niuanse i znaki transformacji.

To małe kroki, które podejmujemy, jeden po drugim, prowadzą nas tam, gdzie mamy iść.

Copyright 2021 by Selacia - znana na całym świecie pisarka, intuicyjna uzdrowicielka DNA, nauczycielka duchowa i twórczyni The Divine Changemakers * Wszystkie prawa zastrzeżone * http://selacia.com * Zapraszamy do dzielenia się tymi artykułami z przyjaciółmi i umieszczania ich na swoich blogach lub stronach internetowych, pod warunkiem, że zamieścisz całą informację o prawach autorskich, link do strony internetowej oraz pełny tekst artykułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz