środa, 30 czerwca 2021

Nasz dar dla Ciebie: Bez pożądania i Spokojny Umysł


30 czerwca 2021 r. przez Steve Beckow


Z wdzięczności za wasze wsparcie, zebrałem razem wszystkie moje artykuły napisane w stanie całkowitego lub częściowego braku pożądania. Plik PDF jest załączony poniżej.

[Lub pobierz tutaj. Kliknij prawym przyciskiem myszy i "zapisz link jako": https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/06/Desirelessness-and-the-Still-Mind-1.pdf

Oto intro.

Wstęp

6 czerwca 2021 roku rozpocząłem doświadczenie braku pragnienia, które trwało mniej więcej przez trzy tygodnie, zanim się rozwiało i odzyskałem codzienną świadomość.

Zaczęło się to po wykładzie dla grupy duchowej związanej z Vaccine Choice Canada. Wiązało się to z rozładowaniem ściągawki, którą otrzymałem przy urodzeniu, jak to zostało omówione na tych stronach.

Czy było to doświadczenie wyższego poziomu? Niewątpliwie. Ale nie jestem pewien, czy było to doświadczenie wyższego wymiaru. Wyjaśnię to.

Odwiedziłem wyższe wymiary i w momencie, gdy to się dzieje, jest się oblanym miłością tak transformującą, że nigdy nie chce się stąd odejść. To jest Rajski Ogród, Elysium, Ogród Eden.

Ten wymiar tego nie posiadał, nawet jeśli był wyższy niż moja normalna, codzienna świadomość.
Ale ka "dy wymiar ma te" dwana±cie podwymiarów. Mogłem nadal znajdować się w Czwartym Wymiarze, a jednak doświadczyłem wyższego podwymiaru. Myślę, że to właśnie się stało.

Brak pożądania, który odczuwałem, sam w sobie nie miał żadnej cechy charakterystycznej. Był to po prostu brak pożądania i przywiązania. To konsekwencje tego są godne uwagi.

Jedną z konsekwencji jest to, że pod nieobecność pożądania umysł jest cichy i nieruchomy. Ustępuje cała paplanina w tle.

W tej przestrzeni, jeden dostaje widzieć jak rzeczy pracują. Ego powstaje w odpowiedzi na pragnienie. My mieć disembodied "pragnienie" podróżujący wokoło nasz umysły until reagujący "ja" lub jaźń stan powstaje zaspokajać ten pragnienie. Mamy teraz "ja chcę", które albo zmierza ku boskim celom i dążeniom (tylko dobra karma za to), albo ku światowym celom i dążeniom (BEEP! Fail!).

Zaspokojenie światowych pragnień, jak się okazuje, nie pomaga nam w zaspokojeniu celu życia, a więc ponosimy dalszą naukę (czyli karmę). Nie jest ona zła. To po prostu nie jest pomocne.

Celem życia jest poznanie naszej prawdziwej tożsamości. Naszą prawdziwą tożsamością jest Bóg i kiedy ktoś z nas to sobie uświadamia, jeśli możesz to sobie wyobrazić, Bóg spotyka Boga. (1)

To jest źródłem rozkoszy dla Boga i jest powodem, dla którego stworzyła niebo i ziemię.

Mój stan pozbawiony pragnień wydawał się odnosić tylko do pragnień doczesnych. Byłem dość mocno przyciągany do duchowych poszukiwań, takich jak medytacja i samotne spacery w przyrodzie.

Jak to często bywa, kiedy piszę o jakimś stanie, sam w niego wchodzę i tak oto stan braku pożądania zawitał właśnie teraz.

Stan bez pożądania jest spokojny. A prawdziwy pokój jest jak granit, mocny fundament, na którym można budować i z którego można działać. (2)

Wszystkie głosy, które okradają nas z mocy, są ciche w stanie braku pożądania. Nie ma samokrytyki, wahania, zwątpienia w siebie, niskiej samooceny itp.

Tak jak można by się spodziewać, znacznie pozbyliśmy się nadmiaru problemów i pretensji, więc Naturalne Ja może prześwitywać.

I w przestrzeni stworzonej przez ich brak, czułam się kompetentna, pewna siebie, spokojna, zrównoważona i ufająca sobie. Innymi słowy, moje Naturalne Ja prześwitywało. (3)

Jednak żaden wyższy stan przed Wzniesieniem nie jest trwały i dlatego ten stan odszedł. Ale teraz wiem - i nigdy nie będę mógł tego nie wiedzieć - dlaczego wszystkie pisma święte mówią nam, żebyśmy byli przynajmniej umiarkowani w naszych światowych pragnieniach i przywiązaniach; najlepiej, żebyśmy zostawili je wszystkie za sobą, ale to bardzo trudne dla większości ludzi, szczególnie w zachodnich społeczeństwach.

Jednak jeśli chcemy, by nasze umysły były spokojne i ciche, jeśli chcemy doświadczyć prawdziwego pokoju i dostrzec jego wartość, to porzucenie naszych światowych pragnień i przywiązań wydaje się być drogą do tego celu.

Przypisy

(1) Zobacz Cel życia to oświecenie na http://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/Purpose-of-Life-is-Enlightenment.pdf.

(2) Archanioł Michał: Tak więc, kiedy myślisz o rzeczach, które powinieneś zrobić, które powinieneś zrobić, które mógłbyś zrobić, a nie rozpala to ognia ekscytacji i tego granitu spokoju, wtedy otrzymujesz ważną informację, która brzmi: "poszukaj gdzie indziej. Czy to jasne?" ("Transcript ~ Archangel Michael: You Have Chosen to Be the New Paradigm of Love, May 31, 2018", 7 czerwca 2018 na http://goldenageofgaia.com/2018/06/07/transcript-archangel-michael-you-have-chosen-to-be-the-new-paradigm-of-love-may-31-2018/).

Steve Beckow: (Śmiech). Miałem doświadczenie głębokiego spokoju kilka lat temu. Myślę, że było to około 2015 roku. I byłem zaskoczony, że ten pokój był tak znaczący. Czułem się tak, jakbym stał na granitowej skale i pamiętam, że mówiłem to do siebie. I wtedy pamiętam kilka rok opóźniony ty właściwie używałeś ten słowo, [mówi] że pokój był jak granit.  ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz