sobota, 26 czerwca 2021

Ashtar: Dlaczego na to pozwalamy?

ashtar command eraoflightdotcom
 

Memo mówi Britains są wszystkie mieć znaczniki kostki do końca 2021 i zmusić unvaxxed stron z ich domów przez policję, a następnie 50.000 funtów grzywny być pobierane. Filipińskie wiadomości mówią, że próbują aresztować antyszczepionkowców. Kanada jest na dobrej drodze do pójścia w ślady Filipin i Wielkiej Brytanii!

Oni wiedzą jak radzić sobie z protestującymi. Zdają sobie sprawę, że jesteśmy tylko małą mniejszością ludzi w wielu krajach. Zabierają już przywódców protestów, aresztują ich, nakładają na nich grzywny i sprawiają, że wyglądają jak źli ludzie - a nie jak dobrzy, którymi w rzeczywistości są. A ludzie w to wierzą. Ludzie po prostu myślą, że każdy aresztowany to zły człowiek. Tak, Nelson Mandela został aresztowany, Martin Luther King został aresztowany, a JFK został zabity. Czy oni byli źli?

Dlaczego? Ponieważ rządy i wszystkie agencje, wielki biznes, itd. wszyscy stojący za programem vaxx, sprawiają, że wygląda to na działanie w naszym najlepszym interesie, a nie na agendę, która ma na celu nas zabić.

Różnica między tymi protestującymi a wszystkimi innymi polega na tym, że nie boją się oni mówić głośno.

Pewnego dnia, kanadyjski rachmistrz przyszedł do moich drzwi. Drzwi były otwarte, więc zapytałem go, czego chce. Powiedział, że chce wiedzieć, dlaczego nie wypełniłem spisu. Cóż, to było złe pytanie. Powiedziałem mu, że nie jestem obywatelem nowego komunistycznego państwa i nie będę brany pod uwagę w spisie ludności.
On powiedział: "To jest pięćset dolarów grzywny, wiesz!".

Powiedziałem: "No i co z tego?! Wynocha z mojej posesji!"

Powiedział: "Będę musiał powiedzieć mojemu szefowi".

Powiedziałem, "Proszę bardzo. Wynoś się z mojej posesji."

Zapytał: "Mogę zostawić kopię na wypadek, gdybyś zmienił zdanie?"
Powiedziałem: "Czy ja brzmię, jakby mój umysł był tak słaby? Wynocha z mojej posesji!"

Odszedł. Nie zostawiając kolejnej kopii spisu.

Pomyślałem, że próbują się dowiedzieć, ilu ludzi zostało im do wyrżnięcia. Jako że mam 60 lat, nie podoba mi się, że jestem pierwszy na liście "bezużytecznych pożeraczy".

Ashtar, mam Archanioła Michała, który wysłał doskonałe przesłanie do całego Światła tutaj na ziemi, to jest przez anonimowy kontakt: "My ze sfery anielskiej nie możemy zrobić tego wszystkiego dla was. To jest wasza planeta; to jest wasze wzniesienie. To jest czas, aby przyspieszyć grę. Dołączcie do nas, ponownie, dołączcie do nas. To jest wołanie do wszystkich pracujących w świetle. Jest praca do wykonania. Jest planeta, którą trzeba wyzwolić. Są ludzie, którzy potrzebują pomocy. My wszyscy razem, jako jedna dusza, możemy tego dokonać. Stwórzmy kolektyw tak potężny, że ciemność nie będzie miała wyboru i będzie musiała się wycofać. Tak potężny, że myśl o naruszeniu waszej wolnej woli nigdy więcej nie przyjdzie im do głowy. Wszyscy jesteśmy jednością w Bogu Ojcu. Wszyscy jesteśmy jednością w wielkim celu. Podaj mi swoją rękę, podaj mi swój zamiar, a ja, Archanioł Michał, wyznaczony przez Boga Ojca, by być twoim mistrzem, poprowadzę cię do spektakularnego zwycięstwa. Jestem teraz i na zawsze do waszej dyspozycji. Moje siły niebieskiego promienia są tutaj i są oddane temu najszlachetniejszemu zadaniu. Jestem Archanioł Michał i przynoszę wam te wieści na przełomie przypływu i odpływu."

Moje pytanie do ciebie, Ashtar, brzmi: "Na co czekamy?".

Isztar: W odniesieniu do tych wszystkich ludzi, którzy się nie budzą?
Ja: Na przykład.

Ashtar: Oni nie doświadczyli wystarczająco dużo.

Ja: Czy będziemy w stanie ich uratować, skoro mają bransoletki na kostkach, tatuaże identyfikacyjne i są sterowani umysłowo przez DS? Czy będzie dla nich jakaś pomoc?

Ashtar: Jest wielu ludzi, którzy są przebudzeni, ale nie zdają sobie sprawy, co powinni zrobić.

Ja: Co powinni zrobić?

Ashtar: Pracować nad tym poprzez poziom umysłu. Na przykład co tydzień brać udział w ćwiczeniach grupowych Archanioła Michała Anioła. Musimy stać się jedną siłą, jak powiedział, zdeterminowaną, aby odzyskać tę planetę od ciemnych. To jest jedna rzecz.

Inną rzeczą jest to, że ludzie muszą uświadomić sobie swoją osobistą moc w tym. Na przykład, ich siłę nabywczą. Jest to jeden ze sposobów, w jaki możecie wpłynąć na DS - oni żądają od was pieniędzy, a wy wpłacacie je do ich banków - co by było, gdyby wszyscy ludzie przestali wpłacać pieniądze na swoje konta bankowe?

Ja: Co by było, gdyby istniał bank, który nie byłby tak skrzywiony jak one? Pierwszą rzeczą, jaką zrobił Royal Bank w Kanadzie, gdy ich wartość rynkowa spadła, było zamknięcie drzwi i zajęcie kont bankowych klientów, aby utrzymać się na powierzchni. Teraz trzymam swoje pieniądze gdzie indziej, nie na koncie bankowym. I tak nie dostaję od nich żadnych odsetek, więc po co się męczyć? Tam, gdzie je trzymam, są tak samo bezpieczne jak w banku, w rzeczywistości nawet bezpieczniejsze, ponieważ oszustami są bankierzy.

A gdyby ludzie przestali korzystać z banków?

Ashtar: QFS działa i zmieniamy system bankowy na nowy. Wielu bankierów zostało przyłapanych z rękami w torcie i są oni aresztowani.

Ale ludzie muszą zdać sobie sprawę z osobistej odpowiedzialności w tej sprawie.

 Co by się stało, gdyby grupa ludzi wmaszerowała do sklepu i odmówiła noszenia masek? Czy mogliby ich powstrzymać? Być może, ale uszczęśliwiłoby to innych, którzy je noszą i byłoby dla nich przykładem. Tak jak powiedziałeś, protesty są nieistotne, ponieważ wiedzą jak sobie z tym poradzić. Dopóki miasto nie zostanie zamknięte, a ludzie nie pójdą do pracy, to nie będzie końca.

Ja: Obywatelskie nieposłuszeństwo. Nie mogą nas wszystkich aresztować. Pewnie najpierw wezmą się za podżegaczy. Takich jak ja.

Ashtar: Jeśli po ciebie przyjdą, zabierze cię statek. Wspieramy cię, Sharon.

Ja: Dziękuję, Ashtar, ale ja to wiem, więc nie zamykam ust. Osobiście uważam, że protesty są bezużyteczne. Co zamierzasz zrobić, kiedy protesty nie przyniosą rezultatów? Czy myślałeś o tym, czy jest to Twoja jedyna możliwość?

Jeśli Kanada chce mnie ukarać za niewypełnienie formularza spisu ludności, to w porządku. Wynajmę prawnika i pozwę ich do sądu. Muszę się tylko upewnić, że ten prawnik nie jest na łapu-capu lub bardziej skorumpowany niż politycy, ponieważ oni też mają ich w kieszeni.

Cały system jest ustawiony przeciwko nam.

Walmart stał się nowym ratuszem. Ludzie są tak napędzane przez to, czego potrzebują teraz, nie myślą o rok w dół drogi. Po prostu robią to, co im się każe. Zaszczep się, załóż maskę, podążaj za strzałkami w korytarzach. Przy okazji, są one po to, aby upewnić się, że odwiedzisz każdy korytarz w sklepie i kupisz więcej niż potrzebujesz. Ja je ignoruję.

Ashtar: Więc jakie rozwiązania są potrzebne, aby poradzić sobie z tymi problemami? Ponieważ są to ważne problemy. Jak sprawić, by ludzie zauważyli, co się z nimi dzieje, by przestali żyć dla tego, co jest im potrzebne dzisiaj, a zaczęli rozumieć, że przyszłość ich dzieci jest dzień po dniu pomniejszana.

Ja: Jak sprawić, by ludzie obudzili się na ten fakt... tak, jak?

Ashtar: Na szerszą skalę tworzymy nowe źródła mediów. Ludzie będą mieli wybór, czy chcą oglądać wiadomości DS, czy wiadomości ruchu prawdy. Gdy osiągniemy ten poziom, nastąpi znacząca zmiana w postawie większości ludzi.

Również QFS jest teraz operatywny, co oznacza, że bankierzy są aresztowani za oszukańcze praktyki. Oznacza to, że system bankowy powraca teraz do uczciwych zasad.

Prezydenci i premierzy, inni politycy DS są aresztowani i zakładane są im aparaty na nogi.

Oczywiście walczą z nami na wszelkie możliwe sposoby.

Ja: Myślę, że wiele zależy od mediów.

Ashtar: Dlatego Ivo pracuje nad stacją telewizyjną, która będzie działała w systemie kwantowym.

Ja: Po prostu nie wiem, na co czekamy.

Ashtar: Czy ty czekasz?

Ja: Nie, ja osobiście nie. Robię wszystko, co w mojej mocy, aby posunąć naprzód agendę światła. Ale wydaje mi się, że to za mało.

Ashtar: Gdy zostaną wprowadzone właściwe dyrektywy wraz z odpowiednią infrastrukturą, na Ziemi nastąpi wiele zmian.

Pamiętajcie, że DS robi dużo szumu wokół swojego programowania. Jak mogą oni stworzyć programy antyszczepionkowe przeciwko tak wielu ludziom na ziemi, skoro ich skorumpowane systemy słabną? W Ontario, na przykład, policja odmówiła poparcia wielu dyrektyw dotyczących zamknięcia.

Ja: Tak, tak było. Moi sąsiedzi łowili ryby, a policjanci powiedzieli, że ćwiczyli. Oni po prostu kłamią dla nich.

Ashtar: Dokładnie. Każdy musi znaleźć sposób, aby wziąć za to osobistą odpowiedzialność. Przestańcie czekać, aż Sojusz zakończy wszystkie swoje działania. Zadajcie sobie pytanie, co możecie zrobić teraz.

Kilka przykładów:

Kupując żywność, nie kupujcie od największych firm spożywczych, takich jak Nestle, Monsanto, Heinz, Pillsburys... itd. Wszystkie te stare wytwórnie żywności są własnością illuminatów i są przez nich obsługiwane.

Nie wkładaj swoich pieniędzy do dużych banków - korzystaj z unii kredytowych, które są własnością ludzi, którzy kupują w nich udziały

Zbadajcie i znajdźcie firmy, które nie są sprzymierzone z głębokim państwem, a następnie korzystajcie z tych produktów i usług

Badaj swoje produkty żywnościowe i nie kupuj trucizn

Wspieraj małe firmy w każdy możliwy sposób

Oszczędzaj pieniądze i zapasy żywności na wiele miesięcy, a także wodę, ale sprawdź, czy firma, od której kupujesz wodę, to mały biznes, a nie firma kierowana przez illuminatów

Kupuj warzywa i owoce od lokalnych rolników tak często jak to możliwe

I pracuj nad zmniejszeniem negatywnych reakcji i tworzeniem luzu

Jedynym sposobem jest zagłodzenie ich z pieniędzy i energii, Sharon. Każda rodzina i jednostka może to zrobić. W jakikolwiek sposób możesz, to jest tego warte, ponieważ jeśli wszyscy to zrobią, weźmiesz swój świat z powrotem. Oni stworzyli ten system, teraz wy musicie go zniszczyć. Rozwalenie go jest łatwe, jeśli wszyscy to zrobią.

I tak, bojkotujcie Walmart i Amazon. Znajdźcie małe firmy w sieci, które dostarczają te same towary i usługi.

Ja: Na przykład Smashwords dla książek.

Ashtar: Nie musisz głosować. Musisz tylko być świadomy tego, z kim walczysz. I można to robić po jednej decyzji na raz. Nawet jeśli większość tego co konsumujesz nie jest oparte na Illuminatach, to jest to wspaniałe.

Jest tak wiele sposobów, ale tak, ludzie wydają się zagubieni i utknęli w swoich nawykach. Tworzenie tej zmiany może być niewygodne, ale jest tego warte dla przyszłości waszej planety.

Ja: Dziękuję Ashtar. Kilka dobrych pomysłów. Jestem pewna, że ludzie mają ich więcej. Oh, i nie używam technologii 5G. Moje wifi to 3 lub 4G i też jest tańsze. Wciąż dostępne.

Ashtar: Na przykład, Sharon.

Ja: Dzięki Ashtar. Miło się z tobą rozmawiało.

Ashtar: Również. Adonai.

**Kanał: Sharon Stewart

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz