sobota, 26 czerwca 2021

Moc miłości

 open heart eraoflightdotcom

Zmiany paradygmatu Nowej Ziemi w miłosnych związkach.

Od 5 lipca 2020 roku Stara Ziemia przestała istnieć, a Nowa Ziemia narodziła się w pełni. Co więcej, na mocy Boskiej Dyspensy cała karma została zdjęta z wszystkich dusz na planecie Ziemia. Tak więc, tak naprawdę, wszystkie dusze zostały uwolnione Mocą Boskiej Miłości!

Jednak każda dusza ma wolną wolę i wybór: możecie wybrać pozostanie na Starej Ziemi (która rozpada się zadziwiająco szybko), albo rzeczywiście zostawić całego Starego Adama i Ewę za sobą na zawsze i całkowicie się uwolnić i pozwolić na intensywne odrodzenie.

Nigdzie to odrodzenie nie jest tak głęboko odczuwalne, jak w przypadku Związków Miłości, ponieważ rzeczywiście jesteśmy przywracani do najwyższej wewnętrznej prawdy: Że nie możemy kochać innej duszy, jeśli nie potrafimy kochać siebie w najgłębszym cieniu i najwyższym świetle. Oznacza to przebaczenie w najwyższym sensie i uwolnienie się od wszelkiego wstydu, winy i poczucia winy - w każdej formie i w każdy sposób!

Tak wielu ludzi wciąż trzyma się starych programów, oczekiwań, szczególnie w odniesieniu do Miłości i kochających związków, i dlatego tkwią w starych wzorcach, które stworzyli dla siebie w ciągu wielu żyć.

W ostatnich latach intensywnie zadawałam pytania dotyczące Miłości i dlatego napisałam całą książkę o Miłości Bliźniaczego Płomienia i moich doświadczeniach z tym związanych. ("Oda do miłości i bycia kochanym: Prawdziwa Miłość i Święte Zjednoczenie", dostępna na Amazon i na mojej stronie internetowej).

Jednak w ciągu ostatnich dwóch lat, a szczególnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy, zostałem uświadomiony, że od 5 lipca 2020 roku, związki Bliźniaczych Płomieni rzeczywiście przeszły przez zmiany paradygmatu i rzeczywiście tak samo jest z nami wszystkimi. Rzeczywiście, jak wspomniałem podczas mojego wywiadu w środę, powiedziano mi, że kwestia Bliźniaczego Płomienia została rozwiązana, a więc teraz musimy wkroczyć w znacznie wyższy stan czystej Miłości, która PRZEKRACZA nawet to, czy cokolwiek znanego wcześniej! Ponownie pokazano mi, że stare programowanie, stare oczekiwania, stary typ miłosnych związków, małżeństw, partnerstwa zostały teraz rozwiązane i w rzeczywistości nie są już ważne - w najwyższym sensie.

Przesunięcie teraz jest na PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ W NAS. Święte Zjednoczenie wewnątrz nas!

Jest to głębokie przesunięcie paradygmatu, które rzeczywiście sprawiło, że czasami brak mi słów! Jesteśmy przygotowywani na Miłość o wiele większą i głębszą, niż mogę nawet spróbować ująć w jakieś słowa czy wyrażenia.

Wszystko to ma związek z powrotem Białego Płomienia i rzeczywiście powrotem do CZYSTOŚCI.

Tak więc jestem proszony o przedstawienie tego wszystkiego podczas mojego webinaru w sobotę, 10 lipca 2021 roku, na temat "The Sacred Union Within".

To, co jest mi teraz objawiane, rzeczywiście jest głębokim uzdrowieniem wszystkich ran, których kiedykolwiek doświadczyliśmy wcześniej jako dusze na planecie Ziemia, gdzie tak często chcieliśmy wypełnić pustkę wewnątrz, poprzez seksualne zjednoczenie, lub nawet posiadanie innej duszy, i tak często zaprzedawaliśmy dusze w tym procesie.

To webinarium nie tylko przyniesie głębokie uzdrowienie - ono rzeczywiście spowoduje zmianę paradygmatu w tobie, gdy Moc Miłości przejdzie przez ciebie i w ciebie, i rzeczywiście zaczniesz łączyć się z najgłębszą prawdą twojej duszy i jej nieskończoną Mocą do Miłości, w najwyższym, najgłębszym i najprawdziwszym sensie.

Bo rzeczywiście wszystkie Najwyższe Ścieżki zawsze prowadzą cię z powrotem do ciebie samego, do Boskości w tobie i do wszechmocnej Mocy Miłości.

**Przez Judith Kusel

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz