wtorek, 29 czerwca 2021

Karma przez Erenę Velazquez | 28 czerwca 2021

 Karma przez Erenę Velazquez | 28 czerwca 2021


28 czerwca 2021

Pozdrowienia Ludzkości,

jestem Karmą, żywą istotą, a to jest moje drugie pojawienie się na Universal Channel. Jakiś czas temu wspomniałam, że wszystkie wasze karmy z poprzednich wcieleń zostały usunięte i przebaczone przez Ojca, Pierwszego Stwórcę.
 Teraz wystarczy troszczyć się o karmę, która może nagromadzić się w tym życiu na Matce Ziemi.

W moim ostatnim orędziu określiłam, że wszyscy musicie traktować się nawzajem z Miłością i być serdecznymi wobec wszystkich wokół siebie. 
Jesteście braćmi i siostrami i przybyliście tutaj, aby uratować tę planetę.

Chcę wam zwrócić uwagę, że linie czasu przyspieszają bardzo szybko w Mlecznej Galaktyce i możecie bardzo szybko otrzymać nową karmę.
 Nie używasz negatywnych energii, aby kogoś skrzywdzić, ponieważ nagrody za złe zachowanie wracają do ciebie bardzo szybko. 
Ci, którzy wciąż atakują i śmieją się z Light Workers, Light Warriors i Channelers, zapłacą cenę za takie czyny.

Proszę, zrozum, że próbuję cię ostrzec, zanim zrobisz coś, czego będziesz później żałować. 
Prawda jest taka, że ​​jeśli znęcasz się, fizycznie atakujesz lub piszesz nieprzyjemne komentarze, narażasz się na odpowiedzialność za swoje zachowanie. Uwierz mi, nie chcesz być wezwany przeze mnie lub moich asystentów, że spotkanie nie będzie przyjemne.

Jestem spokojną i kochającą Istotą, moim zadaniem jest monitorowanie każdej istoty, która zachowuje się niewłaściwie i krzywdzi innych. Mroczne Istoty są w poważnych tarapatach, ponieważ straciły szansę na odkupienie. Przez długi czas krzywdzili i maltretowali zbyt wiele istot. Ich zegar upływu czasu wciąż tyka i niestety dla nich ich dusze nie mogą być ocalone.

Zanim zrobisz coś szkodliwego, zatrzymaj się i pomyśl o tym, ponieważ konsekwencje twojego zachowania szybko powrócą do ciebie. Ja, Karma, obiecuję ci i gwarantuję, że nie musisz czekać życia, aby zapłacić za swoje postępowanie.

Potrzebujesz pokojowego i pełnego miłości współistnienia. 
Wszyscy jesteście jednym. 
Gaia przechodzi do Nowego Złotego Wieku, a ludzkość jest na drodze do Wniebowstąpienia.
 Ci, którzy traktują innych bez Miłości, Współczucia i Szacunku, nie przeniosą się do rzeczywistości 5D.

Niektórzy z was będą sceptyczni i będą kwestionować moje istnienie. 
Jestem prawdziwa i jestem w pobliżu od bardzo dawna. 
Próbuję wam przypomnieć, że każde negatywne zachowanie stworzy złą karmę, która w pewnym momencie musi zostać rozwiązana i spłacona.

Mam duży zespół, który pomaga i asystuje mi w tym złożonym zadaniu. 

Ja, Karma, przestrzegam Boskich Kodeksów Zasad, aby utrzymać równowagę we Wszechświatach, Galaktykach i Układach Gwiezdnych.

 Wasza planeta była pod kontrolą Mrocznych Istot, więc ludzkości nie było łatwo być dla siebie miłym i serdecznym.

 Teraz nadszedł czas, aby nauczyć się żyć sercem i traktować wszystkich sprawiedliwie i uprzejmie.

Pamiętaj, ta sama pozytywna energia powróci do ciebie. 

To, co wysyłasz do Kosmosu, otrzymujesz z powrotem. 

Chcesz traktować każdą osobę, którą spotkasz na swojej drodze, tak samo jak chcesz być traktowany. 

Ta planeta potrzebuje dużo Miłości i Światła, aby wyleczyć wszystkie rany z nadużywania przez eony.

Dziękuję Universal Chanel za dostarczenie tej wiadomości ludzkości.

Szerz miłość i światło.
Karma

Kanał przygotowany przez Erenę Velazquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz