poniedziałek, 28 czerwca 2021

Początek nowego początku

beyond3dgames eraoflightdotcom
 

Sue Lie pisanie. Mój człowiek 3D pisze ten post, ponieważ miałem potężną wiadomość dziś rano. Jednakże, tak jak w przypadku wielu potężnych przekazów z wyższych wymiarów, łatwo jest o nich zapomnieć, ponieważ nasz mózg 3D nie zawsze jest gotowy do zaakceptowania, a jeszcze trudniej jest zapamiętać, kiedy otrzymujemy przekaz z wyższych wymiarów.

Właśnie z tego powodu najlepiej jest zapisywać wszelkie przesłania z wyższych wymiarów. Dziś rano miałem przebłysk przekazu od Arkturian, którego nie mogłem zapisać, ponieważ byłem jeszcze w łóżku. Na szczęście zaczynam sobie przypominać części tego przesłania w tej chwili. To, co zaczynam sobie przypominać, to fakt, że Arkturianie są gotowi przesłać nam pewne ważne informacje.

Mówię "nam", ponieważ przesłanie to było przesłaniem "przeze mnie", a nie tylko "do mnie".  Jak wielu z was wie, niektóre wyższe przesłania są "przez nas", ponieważ nasze wyższe przesłanie jest tym, którym mamy się dzielić z innymi. Kiedy po raz pierwszy usłyszałem od Arkturian dawno temu, na początku lat 80-tych, powiedzieli mi, żebym zapisywał wszelkie przesłania, ponieważ bardzo trudno jest utrzymać przesłanie z wyższego wymiaru w naszym trzeciowymiarowym umyśle.

W rzeczywistości słyszę Arkturian mówiących mi, że to jest TERAZ dla nas, aby spojrzeć w niebo i głęboko w naszą "wielowymiarową pamięć".  Wszyscy mamy wielowymiarową pamięć, która jest pamięcią czegoś, co nie miało miejsca w waszym codziennym życiu. W rzeczywistości, wielowymiarowa pamięć jest pamięcią, która jest o wyższej częstotliwości niż nasze codzienne życie.

Ponieważ te "wielowymiarowe wspomnienia" rezonują z wyższą częstotliwością niż trzeciowymiarowa częstotliwość wiadomości, które zwykle otrzymujemy od naszej rodziny, przyjaciół, w pracy i części zwykłego trójwymiarowego życia. Przypominam sobie teraz, że wiadomość, którą dziś otrzymałem była o wyższej częstotliwości.

Dlatego mogłem zapamiętać tylko to, co zapamiętałem, aby zapisać. Teraz pamiętam, że słyszałem wewnątrz i powyżej (tak często doświadczamy przekazów z wyższych wymiarów), że Galaktycy będą wzywać i komunikować się coraz bardziej z ludźmi trzeciego wymiaru, którzy są gotowi pozwolić sobie na wiarę w to, co dla wielu ludzi jest wciąż niewiarygodne.

Zasadniczo chodzi o to, że nie są one widoczne dla naszego trójwymiarowego wzroku i jeśli nie zapiszemy wiadomości, którą otrzymamy, prawdopodobnie zapomnimy ją.  W rzeczywistości, jedną z pierwszych rzeczy, które Arkturianie powiedzieli mi we wczesnych latach 80-tych, kiedy po raz pierwszy usłyszałem od Arkturian, było dokumentowanie wszystkich przekazów z wyższych wymiarów, ponieważ mózg trzeciego wymiaru zazwyczaj nie jest w stanie utrzymać przekazu o wyższej częstotliwości.

Wracając do wiadomości, którą otrzymałem dziś rano, ale nie udokumentowałem, wiadomość ta powraca do mojej świadomości. W rzeczywistości wiadomość ta brzmiała:

TO JEST POCZĄTEK NOWEGO POCZĄTKU!

Jak zwykle Arkturianie zmuszają nas do wejścia w głąb siebie i w górę, abyśmy naprawdę zrozumieli przesłania, które otrzymujemy od wyższych częstotliwości. To właśnie w ten sposób istoty galaktyczne z wyższych wymiarów zaczynają coraz bardziej komunikować się z ludzkością.

Czy zauważyliście, że "Wydaje mi się, że widziałem statek gwiezdny" jest pytaniem zadawanym przez coraz więcej ludzi 3D. W przeszłości ludzie odpowiedzieliby czymś w rodzaju, TAK, TAK, HA, HA!

Ale teraz jest bardziej prawdopodobne, że inni powiedzą,"

Wow! Super! Gdzie i kiedy to widziałeś?

Teraz mamy nowy wybór, czy udawać, że nie ma Gwiezdnych Statków, i ignorować wszystkie filmy i artykuły na ten temat, czy też powiedzieć, "POKAŻ MI SWOJEGO PRZEWODNIKA?

**By Suzanne Lie

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz