poniedziałek, 28 czerwca 2021

Rodzina Galaktyczna: Przygotowania do Nowej Rzeczywistości

 
open contact eraoflightdotcom
 

Czy jesteśmy tego świadomi, czy też nie, WSZYSCY przygotowujemy się do nowej rzeczywistości. Ta nowa rzeczywistość, do której przygotowujemy się nieświadomie lub świadomie, istniała właściwie ZAWSZE, ale nasze trzeciowymiarowe ciała były, i w większości nadal są, zbyt prymitywne, aby móc postrzegać poza ograniczeniami ich trzeciowymiarowej formy fizycznej.

Jednakże, coraz więcej ludzkości zaczyna sobie przypominać czwarte, piąte i dalsze częstotliwości ich prawdziwego galaktycznego JA. Tak, coraz więcej ludzi zaczyna sobie przypominać swoje własne Wyższe Wymiarowe "Galaktyczne Ja".

Dlaczego ci ludzie nie mówią każdemu, kogo widzą, tej wspaniałej informacji? Odpowiedź na to pytanie brzmi, że większość ludzi nie uwierzyłaby im i prawdopodobnie wyśmiałaby ich lub byłaby karcona za ich "pamięć" o ich własnym Wyższym Wymiarowym JA.

Oczywiście, dla większości ludzkości, ich Wyższe Wymiarowe JA NIE jest widziane przez ich trzeciowymiarowy wzrok, ani słyszane przez ich trzeciowymiarowy słuch, i zazwyczaj całkowicie nieznane przez ich trzeciowymiarowe ja.

Większość ludzi jest tak zajęta po prostu "radzeniem sobie", że są nieświadomi swojego wrodzonego, Wyższego Wymiarowego JA! TAK, wszyscy ludzie mają Wyższe Wymiarowe JA, ale większość ludzi NIE wie, że ma swoje własne Wyższe Wymiarowe JA, które istnieje w wyższych częstotliwościach rzeczywistości.

Co gorsza, nasze Wyższe Wymiarowe SELF jest często zapominane, ponieważ jesteśmy zbyt zajęci próbowaniem nadążania za naszym trzeciowymiarowym "ja". Dlaczego czyjaś niższa częstotliwość jaźni, która jest ich trzeciowymiarową jaźnią, miałaby mieć więcej mocy niż ich wrodzona piątowymiarowa jaźń?
Odpowiedź jest prosta!

Podczas gdy ludzie istnieją w trzecim wymiarze, a czasami w czwartym wymiarze, są zbyt zajęci po prostu "radzeniem sobie", aby pamiętać o tych 80% swojej mocy mózgu, których zapomnieli użyć.

Dlaczego ludzie mieliby ignorować 80% swojego mózgu i skupić całą swoją uwagę tylko na 10% swojego mózgu? Odpowiedź brzmi: ponieważ zapomnieli! Zapomnieli o swojej rzeczywistości w wyższych wymiarach czwartego, piątego i dalszych.

Można zapytać, dlaczego tak się stało. Odpowiedź brzmi: ponieważ zapomnieli! Kiedy galaktycy z wyższych wymiarów przyjęli ciało fizyczne z trzeciego wymiaru, aby mogli przybyć na Ziemię Gali i pomóc jej w procesie wzniesienia, zagubili się w nieustannym wezwaniu trzeciego wymiaru, który odebrał pierwszym galaktykom ich misję.

Czy ci "zagubieni Galaktycy" kiedykolwiek przypomną sobie, kim naprawdę są?
Czy wy będziecie?
Czy będziesz w stanie przypomnieć sobie swoje wyższe SELF
i odzyskać je, aby mogło wam pomóc w przypomnieniu sobie waszego

PRAWDZIWEGO GALAKTYCZNEGO "JA"?
TEN WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE!

Czy zdecydujesz się dokonać tego wyboru?

My, wasza Galaktyczna Rodzina wierzymy, że BĘDZIECIE!

**Kanał: Suzanne Lie
**Channel: Suzanne Lie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz