niedziela, 27 czerwca 2021

UFO, istoty pozaziemskie i postęp duchowy

 


Droga Kosmiczna Społeczności,

Od 2000 roku nastąpiło coraz większe przyspieszenie w świadomości na temat form życia, które istnieją zarówno w fizycznym wymiarze, jak i poza nim, tu na Ziemi i rzeczywiście, gdzie indziej. Być może miałeś doświadczenie z pozaziemską formą życia poprzez medytację, zdarzenie poza ciałem lub osobiście? Być może zrozumiałeś, że wszystkie formy życia rozpoczynają swoją podróż do formy "z poza fizycznego"? Co jeśli ostatnie zainteresowanie (budowane od 2017 r.) i rosnąca pozorna otwartość "głównego nurtu" w akceptowaniu innych form życia dzieje się dlatego, że więcej ludzi postępuje w swojej duchowej świadomości?

Rzeczywiście, powiedziałem w marcu 2020 roku (kiedy rozprzestrzeniała się globalna pandemia), że Covid będzie "miękkim otwarciem" dla tego, co miało nadejść. Było to przejście, które pozwoliłoby milionom ludzi wejść w siebie, zastanowić się i poznać kim są, tak że idea życia w innym świecie nie wydawałaby się tak obca czy szokująca. Oto fragment mojego bloga z 2020 roku..." Teraz możesz powiedzieć: "Koronawirus to miękkie otwarcie? Ale, to jest intensywne? Jak wyglądałoby twarde otwarcie? Cóż, wyobraź sobie, że ludzkość obudziłaby się w wyniku wojny, która dotknęła każdy kraj naraz, ataku nuklearnego na wszystkie kraje, uderzenia meteorytu, klęsk żywiołowych na całym świecie lub ET w końcu ujawniają się głównemu nurtowi - mówiąc nam, że nigdy nie byliśmy sami. Tego typu "przebudzenia" lub twarde otwarcia spowodowałyby masową histerię na skalę znacznie większą niż niemal "kontrolowana i rozłożona w czasie" atmosfera przebudzenia, która ma miejsce obecnie.

W dzisiejszym WSZYSTKIM NOWYM wpisie na blogu, przyjrzyjmy się temu, co potencjalnie 'nadchodzi'. Wraz z ujawnieniem przez Pentagon tajnego raportu na temat UFO w dniu 25 czerwca 2021 roku, światowe media coraz częściej donoszą o innych światowych zjawiskach. W nadchodzących miesiącach ważne będzie, abyście wiedzieli, kim jesteście i czego jesteście częścią, abyście nie zostali sprowadzeni na ścieżkę opartą na strachu i abyście zachowali spokój i odpowiedzialność za siebie, kiedy świat powoli otworzy się na życie pozaziemskie.

UFO i istoty pozaziemskie

Na początek, jakie są twoje przemyślenia na ten temat życia pozaziemskiego? Czy kiedykolwiek widziałeś coś niezwykłego na niebie, coś co instynktownie wiedziałeś, że jest z innego świata? Może nawet miałeś bliski kontakt, spotkałeś się z istotami z innego świata osobiście, w medytacji lub w jakiejś formie podróży astralnej? Wielu z nas tak miało i zbyt długo mówienie o takich doświadczeniach było wyśmiewane i niezrozumiane. Wiele odważnych dusz dzieliło się swoimi doświadczeniami tylko po to, aby spotkać się z niedowierzaniem i wstydem. Ale, fale się odwróciły. Ostatnie 18 miesięcy upewniło nas o tym. W 2021 roku i później, wkrótce stanie się powszechne posiadanie bardziej "kosmicznego" poglądu na nasze miejsce we wszechświecie, coś, za czym opowiadam się od 2003 roku.

Rzeczywiście, ludzie są "kosmicznymi obywatelami" i wielowymiarowymi istotami, zrodzonymi ze światła. Ziemia nie jest naszym zwykłym domem. Rzeczywiście, jest nią sfera ducha i dlatego tak wielu z tych, którzy zamieszkują ludzką formę, często czuje się tutaj "obco" i ma trudności z asymilacją do bardziej surowych fizycznych sposobów, poprzez które ludzkość nauczyła się wyrażać.

Mówiąc po raz pierwszy o tym temacie istot pozaziemskich, podzielę go na dwa obszary.

Fizyczne istoty pozaziemskie - Są to te istoty, które fizycznie odwiedzają Ziemię z naszego własnego układu słonecznego i spoza niego. Istoty te mają ciała fizyczne (tak jak my), które zostały zaprojektowane dla ich szczególnego poziomu świadomości i ich planetarnego habitatu. Dlatego ciała te mogą wyglądać bardzo różnie od ciał ludzkich - chociaż istnieją pewne ET, które mogą zmieniać swój kształt, a także morfować w ludzką formę według własnego uznania. Stereotypowy ET z wielkimi oczami, świecącą skórą, dużą głową, niską i/lub wysoką klatką piersiową oraz wrzecionowatymi rękami i nogami jest często spotykany podczas wizyt na Ziemi. Chociaż, istnieje wiele form. Weź pod uwagę, że istoty te rozwinęły swoje umysły i mogą tworzyć "fizycznie - natychmiast" na poziomie myśli. Dlatego mają tak drobne ciała fizyczne (w porównaniu z ludźmi). Nie muszą fizycznie przemieszczać energii - robią to na niefizycznej płaszczyźnie myśli, co my również robimy - jednak ludzkość jest pod tym względem jeszcze słabo rozwinięta. Z mojego doświadczenia wynika, że istoty te czuwają nad naszą planetą regularnie i zawsze tak było. Mogą pojawiać się w miejscach, gdzie mamy dużą obecność wojskową, gdzie są naturalne wiry energetyczne i gdzie są zainteresowane rozwojem, który zachodzi wśród ludzkości. Wielu z nas widziało te istoty i było z nimi w kontakcie. To nie jest tajemnica.
Niefizyczne Istoty Pozaziemskie - Są to te istoty, które są w stałym kontakcie z Ziemią i w rzeczywistości z nami wszystkimi, na poziomie niefizycznym. Te ET mogą morfować i materializować się według własnej woli, czasami pojawiając się jako fizyczne, a jednak będąc niefizycznymi. Mogą odwiedzać Cię poprzez medytację, podróże poza ciałem i kiedy po prostu łączysz się z uniwersalnym przepływem - na łonie natury - gdzie wibracja jest naturalnie wysoka. W 2004 roku miałem bezpośrednie doświadczenie (główne w moim życiu, które tak żywo pamiętam) spotkania z trzema świetlistymi, ale fizycznie uformowanymi istotami pozaziemskimi, które weszły do mojego domu, po prostu materializując się. Nie było żadnego statku. Byliśmy tylko ja i oni. Pewnego wczesnego ranka obudziłem się i znalazłem ich w mojej sypialni. Podeszli do mnie i czułem, że komunikują się ze mną poprzez trzecie oko. Nie ruszałem się, ale czułem się zrelaksowany (czułem, że to jest ważne) i kiedy zbliżyli się do mnie bardzo blisko, jeden z nich zawiesił rękę na moim trzecim oku, a ja w tym momencie zniknąłem i pamiętam jak obudziłem się następnego dnia. Rzeczywiście, rok 2004 był rokiem pogłębiania mojej duchowej świadomości na wszystkich poziomach. Właśnie zacząłem pisać moje cotygodniowe prognozy energetyczne pod koniec 2003 roku i byłem zanurzony w duchowym rozwoju każdego dnia. Nieustannie doświadczałem OBE i podróży astralnych. Spotkanie z tymi istotami wydawało się być dla mnie naturalnym postępem i przyspieszeniem mojej ścieżki. Moja praca i cel znacznie wzrosły w 2004 roku. Może miałeś podobne spotkania? Czy odkryłeś, że twoja duchowa świadomość wzrosła, gdy pozwoliłeś sobie być bardziej otwartym na istoty z innych wymiarów i podróżników międzygwiezdnych?

Rzemiosło z Ziemi, gdzie indziej i wykraczanie poza fizyczne myślenie

Pozostaje jeszcze pytanie - skąd pochodzą statki, które są widziane i doświadczane fizycznie jako UFO? Na to odpowiadam, że niektóre statki obcych nie pochodzą z Ziemi, a jednak niektóre pochodzą. Technologia istnieje na Ziemi od jakiegoś czasu, przy czym organizacje rządowe i prywatne eksperymentują i już wiedzą jak i "stworzyły" statki antygrawitacyjne, z zaawansowaną technologią napędową. Wiele z tego, co ludzie widzą i identyfikują jako UFO, jest w moim odczuciu statkami stworzonymi przez człowieka.

Ujawnienie obcej obecności na Ziemi

Często czułem, że jest możliwe, że na jakimś etapie w przyszłości "fałszywa inwazja obcych" może zostać zainscenizowana na Ziemi (przez nas). Dlaczego? Głównym powodem, jak sądzę, jest utrzymywanie ludzi w strachu i w niższej świadomości. Rzeczywiście, trudno mi sobie wyobrazić, że inne światowe istoty kiedykolwiek przybyłyby na Ziemię z wrogimi planami. Z mojego doświadczenia wynika, że te istoty są wysoko rozwinięte, a kiedy ktoś jest wysoko rozwinięty, nie bierze pod uwagę wrogości. Jest to ludzka cecha, zrodzona z dwoistości i jedna z niższych wibracji, świadomości 3D.

Dlatego ważne jest, aby każdy z nas podniósł swoje myślenie, odczuwanie i połączenie z boską i kosmiczną świadomością. Tak, że jeśli i kiedy "prawdziwa" (tzn. nie zaprojektowana przez człowieka) lub nawet "stworzona przez człowieka" obca obecność ujawni się na naszej planecie, nie wpadniemy w strach, a zamiast tego użyjemy naszego rozeznania. Jeśli nie wpadniesz w panikę i pozostaniesz spokojny i skoncentrowany, wtedy zachowasz swoją osobistą moc w nienaruszonym stanie. Jak podnieść swoją świadomość, aby zaakceptować inne światowe istoty, jako część waszej normy? Zajmę się tym dalej, poniżej.

Czym są ludzie i skąd pochodzimy?

Weź pod uwagę, że jako istota ludzka doświadczająca ziemskiego życia na Ziemi, jesteś również wielowymiarową istotą (duszą) zrodzoną i jednocześnie istniejącą w sferze duchowej. Można powiedzieć, że jesteś "gościem" na Ziemi - podróżnikiem dusz, doświadczającym ludzkiej formy. Jednak nie tak bardzo obcy dla Ziemi, ponieważ twoje ciało jest dobrze przystosowane do tego fizycznego środowiska. Wasza świadomość płynie i może być kierowana tam, gdzie ją wybierzecie. Rzeczywiście, proces rozwijania waszej świadomości i otwierania się na wielowymiarowość światła, znany jest jako proces wznoszenia. Napisałem wnikliwy wpis na blogu, który wyjaśnia, na czym polega wniebowstąpienie

Jako duchowe (światło) istoty przy nasz rdzeniem, jesteśmy no różny extraterrestrials które często odwiedzają Ziemię i podróżują inter-wymiarowo. Rzeczywiście, ty robisz to cały czas. Najbardziej świadomi bylibyście tego podczas snu, o co właśnie chodzi w śnieniu. Jeśli regularnie medytujesz, będziesz również świadomy swojej zdolności do dostępu i odwiedzania innych rzeczywistości wymiarowych. Tak jak myślisz, tak też się stanie.

Więc czy istoty pozaziemskie naprawdę tak bardzo różnią się od nas w swej istocie? Czy nie są one duszami zamieszkującymi inne kombinezony ciała? Czy rzeczywiście wybraliście różne formy ciała (różne sfery planetarne i rzeczywistości wymiarowe), aby zamieszkiwać je w różnych okresach życia? Tak, wielu z nas to robi. Przesłaniem wszechświata jest to, że wszyscy jesteśmy jednością. Często to zewnętrzne pozory mogą zwodzić.

Kontaktowanie się z innymi wymiarami
W rzeczy samej, moje wielkie doświadczenia przebudzenia na Ziemi (które miały miejsce ponad 25 lat temu) miały miejsce poprzez pojazd OBE'S (doświadczenia z ciałem zewnętrznym) i podróże astralne lub podróże w innych wymiarach. Napisałem o tym w mojej książce "Kosmiczni posłańcy". Zdarzyło mi się to spontanicznie (podczas snu) w okresie mojego życia, kiedy intensywnie szukałem odpowiedzi na temat mojej ścieżki i celu. Być może doświadczyłeś tego samego? Ja (dusza) świadomie zdawałam sobie sprawę z tego, że opuszczam swoje ciało fizyczne, podróżuję przez długie kosmiczne korytarze w przestrzeni i wchodzę w różne rzeczywistości wymiarowe, spotykając mnóstwo świetlistych istot. To zmieniło dla mnie wszystko (wiedziałem z pierwszej ręki, co to znaczy być duszą - doświadczyłem życia poza ciałem i nadal byłem sobą). Wprowadziło mnie to na ciągle rozwijającą się ścieżkę duchową, na której miałem się obudzić i prowadzić w tym życiu.

Widzicie, każdy z nas ma możliwość kontaktu z innymi rzeczywistościami. A inne rzeczywistości są z nami w stałym kontakcie. Im bardziej wzrastasz i rozwijasz swoją świadomą świadomość życia poza fizycznym światem i im bardziej możesz rozjaśnić swoje życie (podnieść swoją wibrację), tym łatwiej jest ci komunikować się z innymi istotami światła.

Osobisty i globalny postęp duchowy

Rzeczywiście, rok 2020 otworzył drzwi dekady duchowego postępu, który będzie świadkiem większego przyspieszenia w wiedzy o tym, kim jesteśmy "jako dusze i istoty duchowe" (w ciągu następnych 10 lat), niż doświadczyliśmy w ciągu ostatnich 10 000 lat.

Pracowaliśmy w kierunku wielkiego przesunięcia energii (przyspieszonego przez pandemię) od 2000 roku. Były dosłownie miliony dusz, które przebudziły się od 2000 roku i jedna po drugiej torowały drogę dla ery, w której teraz widzimy, że się poruszamy. Ery, w której kontakt z innymi światowymi istotami będzie stopniowo akceptowany jako normalny i naturalny - bo rzeczywiście wszyscy jesteśmy obywatelami kosmosu - wszyscy podróżnicy światła.

Wraz z rosnącą liczbą ludzi medytujących i świadomie łączących się wewnątrz, dokonujących mądrzejszych wyborów osobistych (niż kiedykolwiek wcześniej) i dostrajających się do sfery duchowej, wibracja na Ziemi wzrasta. Ułatwia to nam wszystkim łączenie się telepatycznie, a ludzkości łatwiejsze łączenie się z międzywymiarowymi podróżnikami, nazywanymi przez niektórych ET'S, których możecie również znać jako Przewodników, Mistrzów Nauczycieli, Aniołów i Duchowych Pomocników Światła.

W miarę jak każdy z nas podejmuje kroki, aby żyć bardziej świadomie, jak posuwamy się naprzód w naszej duchowej wiedzy, postępuje również kolektyw. Duchowy efekt domina jest na miejscu.Podnoszenie naszej częstotliwości, aby połączyć się z ET'S

Czuję, że istoty z innych wymiarów (ET'S) są teraz częściej widziane na Ziemi, ponieważ coraz więcej ludzi rozjaśnia się, dostraja do wyższych wymiarów i dlatego są otwarci na łączenie się z istotami o wyższej częstotliwości. Możemy wiedzieć tylko to, czym jesteśmy. Z pewnością widziałem to w moim życiu, kiedy przeszedłem przez moje pierwsze wielkie przebudzenie tuż przed rokiem 2000. I od tego czasu pogłębiam swoje połączenie z moimi przyjaciółmi w duchu. Ufam, że ty też widziałeś, jak to się rozwija w twoim życiu i jesteś na ścieżce do poszerzania swojej świadomej świadomości rzeczywistości poza fizyczną.

To normalne i naturalne wiedzieć, że jest się duchowym podróżnikiem i że inne istoty istnieją.

Im szybciej będziemy w stanie zaakceptować, że to normalne i naturalne postrzegać siebie jako duchową istotę na Ziemi, doświadczającą fizycznego życia w ciągłym połączeniu z innymi wymiarami (z tym, co niektórzy nazwaliby boskością) - tym szybciej będziemy wolni, by być tym, kim naprawdę jesteśmy.

Moim zdaniem to nienormalne i dziwaczne nie wiedzieć o tym i myśleć tylko, że się urodziłeś, umrzesz i będziesz znał tylko tę fizyczną egzystencję - bez połączenia z nieskończonością.

Lista kontrolna dla rozwoju ludzkich dusz

Idąc naprzód, każdy z nas będzie wezwany (w pewnym momencie) do jasnego i bezpośredniego zrozumienia tego, kim jesteśmy i jakie jest nasze miejsce w kosmosie, zarówno na poziomie fizycznym, jak i niefizycznym. Jeśli aktywnie rozwijasz swoją duchową ścieżkę, możesz pomóc sobie i wszystkim innym, będąc otwartym na prawdę o międzywymiarowych podróżnikach. Są to dusze takie same jak ty - tworzące różne kombinezony ciała. Im szybciej będziemy mogli powitać naszych przyjaciół światła, tym szybciej będziemy mogli również zwiększyć nasz własny postęp duchowy.

Dlatego też przygotowałem listę kontrolną kroków, które (jak czuję) pomogą i przygotują cię na nadchodzącą erę kontaktu z ET...

Medytuj regularnie. Nauczenie się, jak przełączyć swoją uwagę z wymiaru fizycznego na niefizyczny, jest niezbędną umiejętnością podczas łączenia się z duszą i innymi istotami świetlnymi. Przekonasz się, że im bardziej potrafisz wyćwiczyć swój umysł, aby zatopić się w sercu i być otwartym na przepływ kosmicznej energii, tym lżej się poczujesz i tym łatwiej otrzymasz wskazówki i połączenie wewnątrz światła. Napisałam pomocny post na blogu na temat Top-10 korzyści płynących z medytacji

Zacznijcie rozmawiać i dzielić się bardziej otwarcie i częściej na temat duchowości i ścieżki duszy. Im bardziej uda nam się znormalizować to, co w rzeczywistości jest zdrowym i postępowym punktem widzenia, tym mniej "na marginesie" lub "tam" stanie się posiadanie świadomej perspektywy na życie.

Rób wszystko, co w Twojej mocy, aby trzymać się z dala od tych, którzy pragną stworzyć moc poprzez generowanie strachu - co w rzeczywistości wysysa Twoją moc. Możecie to zrobić poprzez podniesienie swojej wibracji tak, aby mąciciele strachu nie mieli na Was wpływu. Im wyżej wibrują wasze komórki, tym mniej jesteście widoczni dla cięższych, gęstszych energii. Możesz podnieść swoją wibrację poprzez dokonywanie wyborów dotyczących zdrowego stylu życia. Jedz lekkostrawnie, ćwicz i rozciągaj się codziennie, czytaj i żyj według duchowych zasad, podejmuj mądre decyzje i bierz osobistą odpowiedzialność za kierunek, w którym zmierza Twoje życie.

Sięgaj i łącz się z podobnie myślącymi duszami i/lub bądź spokojny we własnym towarzystwie. W miarę jak będziesz się rozwijać w duchowej wiedzy, ci wokół ciebie, którzy nie rozwijają się w tym samym tempie co ty, zaczną się wyróżniać. Możesz zacząć czuć się mniej zestrojony z członkami rodziny, przyjaciółmi, partnerami i współpracownikami. Jeśli tak, to nie przejmuj się sobą. Każdy jest inny w odniesieniu do tego, jak i kiedy zdecyduje się obudzić i rozwijać. Może się okazać, że potrzebujesz więcej czasu we własnej przestrzeni, aby dowiedzieć się, kim jesteś - tak, abyś mógł być swobodny w kontaktach z innymi. Spędziłem kilka lat w tej cichej przestrzeni, kiedy po raz pierwszy rozwijałem się duchowo. Bardzo mi to pomogło w poznaniu siebie.

Dodajcie do ilorazu miłości na Ziemi poprzez regularne upuszczanie świadomości waszej głowy (osobowości) do waszego serca (duszy), gdy działacie ze zintegrowanej perspektywy serca i głowy. Jak i kiedy kontakt ET ujawni się na Ziemi (w sensie fizycznym) będziemy potrzebować wszystkich spokojnych i postępowych przywódców duchowych, których możemy zebrać. Nie ma potrzeby robić zamieszania. Traktujmy świadomy kontakt jako coś oczywistego, jako że ludzkość rozwija się jako gatunek. Bycie w zintegrowanej przestrzeni głowy i serca daje wam siłę i moc. Będziesz niezachwiany w obliczu wielkich wyzwań i zmian. Powitasz je z radością i będziesz służyć jako wzór do naśladowania dla nas wszystkich.

**By Elizabeth Peru

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz