poniedziałek, 28 czerwca 2021

Jenny Schiltz ~ Ukryte piramidy budzą się

 




https://tinyurl.com/ytrmzj9r

Wczoraj otrzymałem niesamowity przekaz. Pokazano mi piramidy na całej ziemi. Były one połączone z ważnymi aspektami niebiańskimi we wszechświecie. Podczas pewnych okresów w roku, niebiosa ustawiały się w linii i aktywowały piramidy. Ta wibracyjna informacja była wykorzystywana przez Ziemię i przez tych, którzy byli w stanie się do niej dostosować.

Wtedy zobaczyłem, że nadeszły wielkie fale, które przykryły piramidy, niszcząc części niektórych z nich. Zapytałem, co się stało i powiedziano mi, że bieguny się przesunęły, a wraz z tym Ziemia przeszła na niższą wibrację.

Przesunięcia biegunów sygnalizują zmianę w cyklu; cykle ziemskie i cykle wibracyjne. Ostatnie przesunięcie biegunów przykryło większość ziemskich piramid wodą i wiele z nich pozostaje dziś ukrytych. Ważne jest, aby zauważyć, że nawet jeśli piramida została zniszczona, powód, dla którego piramida została umieszczona w tym miejscu pierwotnie, nadal tam jest.

Jesteśmy obecnie w trakcie zmiany bieguna, dzieje się to w znacznie wolniejszym i podtrzymującym życie tempie. Na szczęście wiele szkód jest łagodzonych, ponieważ przechodzimy z powrotem do wyższej wibracji.

Wyjaśniono, że wiele z podwodnych piramid jest gotowych do powrotu do sieci. Poproszono, aby strażnicy Gwiezdnych Wrót czujący potrzebę pracy z wodą na tej planecie podążali za tymi wezwaniami. Opiekunowie Gwiezdnych Wrót przechowują kody pobrane z Syriusza. Ostateczne kody zostały odebrane i zintegrowane podczas ostatniego zaćmienia i przesilenia.

 

Praca może być wykonywana zdalnie, ale jeśli jest to możliwe z powodu ograniczeń, fizyczne dotarcie do wody, która cię wzywa, jest bardziej korzystne i potężne. Piramida zostanie aktywowana, włączona, przez kod znajdujący się w posiadaczu Gwiezdnych Wrót. Jest to sygnał dla całego stworzenia, że nadszedł czas. Sygnał, że Ziemia i jej ludzie są gotowi. Nie ma więcej opóźnień!

Wiele się dzieje i zmienia się z wodą na tej planecie i z wodą wewnątrz nas. Woda posiada pamięć, posiada pamięć od początku, kiedy planeta była cała w wodzie, aż do teraz. Posiada pamięć swojej doskonałości, jak również wszystkie traumy.

Dla tych, którzy nie czują rezonansu bycia strażnikiem Gwiezdnych Wrót, wasza pomoc jest również wymagana. Praca z wodą, błogosławienie jej, dziękowanie jej jest niesamowicie ważne w tym czasie. Możemy pomóc wodzie przypomnieć sobie jej czystą doskonałość, jej oryginalny boski projekt, tak jak my pracujemy nad przypomnieniem sobie naszego.
Oto proste, ale znaczące błogosławieństwo wody, które możesz wykonać, aby pomóc:

Weź szklankę wody z twojego zlewu. Mów do niej, wizualizuj filiżankę wypełnioną światłem. Wyślij wodzie miłość i wdzięczność. Wezwij duchy natury wody, swoich aniołów i przewodników, aby oczyścili, uzdrowili i pobłogosławili wodę. Wyraź intencję, aby woda zachowała swoją czystość i pamięć tego uzdrowienia, aby napotykając na inne cząsteczki wody, transmutowała je, uzdrawiając wszystko, czego dotknie.

Kiedy poczujecie, że jest już gotowa, wylejcie kubek do odpływu, aby dostał się do systemu wodnego lub waszego szamba.

Taka mała rzecz może mieć ogromny wpływ, zwłaszcza jeśli wielu z nas robi to regularnie.

Otrzymanie tego przekazu było dla mnie wielkim momentem aha. Czułam takie wezwanie, aby dotrzeć do wody. Jednak jakaś część mnie opierała się, ponieważ podróżowanie nie jest teraz najłatwiejsze.

 

Jednak pragnienie było tak silne, że pewnego popołudnia zacząłem szukać lotów i miejsc na pobyt. Wykonałam kilka telefonów i udało mi się uzyskać zwrot pieniędzy za loty na Świętą Podróż do Irlandii w 2020 roku, która została odwołana. Wcześniej prosiłam o zwrot pieniędzy i powiedziano mi, że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy, tylko kredyt. Tym razem Duch utorował drogę. Zwrot pieniędzy pokrył nasze loty, a darowizny, które otrzymałam, pokryły koszty zakwaterowania w Cozumel. W ten sposób wiesz, że tak ma być, drzwi zostały otwarte, wszystko co musiałem zrobić to przez nie przejść.

Chcę poświęcić chwilę i podziękować wszystkim, którzy przekazali darowizny. To właśnie darowizny pozwalają wielu z nas na wykonanie prac ziemnych, które są potrzebne. To wszechświat działa poprzez ludzi, którzy pomagają wspierać misję, na której wielu z nas jest.

Podczas przekazu pokazano znaczenie mnie, mojego męża i mojego najmłodszego dziecka, które wkrótce będzie miało 13 lat, zbierających się razem, aby aktywować to, co znajduje się w wodach u wybrzeży Meksyku. Nie spodziewałam się tego, ponieważ zazwyczaj pracuję sama, powiedziano mi, że dzieci świadomie poczęte przez budzących się rodziców będą odgrywały ważną rolę, gdy będziemy przechodzić z powrotem do wyższych częstotliwości. Posiadają one bardzo specjalne kody i częstotliwości, posiadają nasz potencjał.

To również wyjaśnia, dlaczego czułam, że ważne jest, aby moja najmłodsza pojechała z nami, mimo że podczas naszej nieobecności będziemy obchodzić naszą 27 rocznicę. Podczas gdy ona mogła z łatwością zostać ze swoimi dorosłymi siostrami, ja wiedziałam, że musi jechać, nie rozumiałam tylko dlaczego. Tak wiele z tej podróży wygląda w ten sposób.

Często nie potrafię powiedzieć komuś DLACZEGO za daną decyzją, tylko to, że tak musi być. Ruszamy się na czystym instynkcie i wierze teraz gdy nasz świat robi mniej i mniej logicznemu sensowi. Zaufanie nasz intuicji jest nasz guideposts na ten podróży.

 

Wszystko przyspieszyło i w miarę jak te piramidy będą włączane do sieci, będziemy świadkami głębokich zmian wewnątrz i na zewnątrz. Nasza planeta doświadcza końca jednego cyklu i początku kolejnego, a każdy z nas odgrywa w tym swoją rolę. To jest po prostu piękne.

Jest to wezwanie do strażników bramy gwiazdy i do wszystkich tych, którzy są chętni do pomocy. Jeśli czujecie się powołani do pracy z wodą, proszę, zróbcie to. Wasza energia, wasza wibracja jest potrzebna.

Przesyłam Wam wszystkim dużo miłości!

Jenny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz