czwartek, 5 listopada 2015

Złota Zasłona


28 sierpnia 2013
Mason ostrzega przed atakiem biochemicznym na amerykańskie miasto
Henrymakow.com , tłum. Radtrap
Drogi panie Makow,
Jestem irańskim uchodźcą, irańsko-amerykanskim filmowcem oraz masonem 32 stopnia rytu szkockiego, mogę jednak zapewnić że jeśli w Stanach znajdują się polityczne loże, nie mam z nimi nic wspólnego.


indeks

1 stycznia 2011 wypuściłem film zatytułowany „The Golden Veil” (Złota Zasłona) ukazujący kulisy spisku stojącego za irańską rewolucją i kryzysem związanym z przetrzymywaniem amerykańskich zakładników, będącymi przedsmakiem wydarzeń które widzimy obecnie na Bliskim Wschodzie.
W moim ostatnim wywiadzie z Rickiem Wilesem z Trunews ( zaczyna się od 18.25 ) ujawniam tych których nazywamy iluminatami, a którzy sami siebie określają mianem „Orłów”. Ujawniając te informacje prawdopodobnie narażam swoje życie, lecz nie odczuwam strachu ponieważ 30 stopień nauczył mnie by nie bać się śmierci.
Posiadam wiarygodne źródło informacji. Nigdy nie ujawnię tożsamości kontaktu, lecz moje nagrania i prognozy powinny mówić same za siebie.
Gdyby wystarczająco wiele Amerykanów znało prawdę mogłoby to uratować setki a może nawet tysiące istnień ludzkich.
Kilka miesięcy przed zamachami 11 września otrzymałem ostrzeżenie przed tym wydarzeniem. Przekazałem je dalej do FBI w Palm Springs lecz zostałem zignorowany. Mój prawnik z Palm Desert wciąż trzyma kopię mojego spisanego i datowanego odręcznie listu do FBI.
Kilka lat później otrzymałem kolejną wiadomość z tego samego źródła, mówiącą o chorym Osamie Bin Ladenie leczonym w tajnym ośrodku w Iranie. Przekazałem te informacje FBI którego agenci zapewnili mnie że wydział antyterrorystyczny z Los Angeles będzie ze mną w kontakcie, lecz nikt się nie odezwał. Zostałem zignorowany po raz kolejny.
Niedługo później przekazano mi że Bin Laden nie żyje i został pochowany w utajonym miejscu na granicy irańsko-afgańskiej. Tym razem nie kłopotałem się już z informowaniem służb.
Teraz otrzymałem kolejną informację ze znajomego źródła, według której niedługo dojdzie do wielkiego ataku chemicznego bądź biologicznego na amerykańskiej ziemi. Zgłosiłem to Michaelowi Downingowi, zastępcy dyrektora Biura ds. Operacji Specjalnych i Anty-terroryzmu (The Counter Terrorism and Special Operations Bureau ) w formie mailowej, jednak ignoruje mnie do dnia dzisiejszego, po raz trzeci. Dlaczego? Zaoferowałem nawet że stawie się w Los Angeles, do którego mam trzy godziny samochodem, i szczegółowo opisać mu sytuację. Bez odzewu. Chciałbym poprosić czytelników by skopiowali ten list i zachowali go jako dowód na przyszłość gdy do takiego ataku już dojdzie.
Dlaczego tak ważni oficjele ignorują ludzi takich jak ja? Mam na to tylko jedną odpowiedź:
Ci ludzie są Architektami chaosu, oni chcą aby doszło do tak straszliwych katastrof. Nie mają zamiaru im przeciwdziałać.
Chemiczny bądź biologiczny atak terrorystyczny na USA, sprowokowany atakiem na Syrię, dostarczyłby wymówki dla zakrojonej na szeroką skalę wojny przeciw Bliskiemu Wschodowi, której głównym celem byłaby inwazja totalna oraz rzeź milionów tubylców.
Najwyższy czas by Amerykanie zdali sobie sprawę z niewidzialnych rąk działających wewnątrz USA, wymyślających zamachy tego typu, służących ich własnej agendzie. Ci ludzie – Orły – spotykają się raz na miesiąc w sekretnej świątyni w Waszyngtonie D.C. Posiadają rytuały zbliżone do masońskich, jest ich nie więcej niż kilka setek i to oni kierują naszym życiem.
Orły to najpotężniejsi świata – bankierzy, właściciele sektora zbrojeniowego, baroni naftowi, w większości kontrolowani przez Brytyjczyków (raczej przez spiskowców o danickim i żydowskim/ew. chazarskim rodowodzie, operujących z terenu Wielkiej Brytanii – przyp. tłum). Wszystko co dzieje się na Bliskim Wschodzie od roku 1979 było zaplanowane i przeprowadzone przez tych potężnych ludzi, a ich główny Plan został wyjaśniony przeze mnie w wywiadzie dla Trunews – http://youtu.be/Izz8cISo5Ts
Być może jeśli te wyznanie zostanie opublikowane na twoim blogu, jeśli wyślę im link do niego, tym samym zmuszę ich do rozmowy ze mną i analizą informacji którą otrzymałem o ile nie chcą by atak naprawdę miał miejsce. Gdyby wystarczająco wiele Amerykanów zostało ostrzeżonych, jest nadzieja że powstrzymano by największy atak terrorystyczny w historii Stanów Zjednoczonych.
Tylko Chrystus może nas teraz uratować
Z wyrazami szacunku, Bahman Nassiri
——————————————-
Makow: Bahman wysłał mi tą informację na temat masonerii:
Sposób w jaki zaprojektowano bractwo masońskie jest genialny.
Inicjują cię i pozwalają wierzyć że jesteś świętym człowiekiem, ponieważ działasz charytatywnie i pomagasz swoim Braciom.
Każą ci wierzyć że bractwo nie ma nic wspólnego z polityką.
Każą ci wierzyć że są tylko 33 stopnie wtajemniczenia (wszystkie filozoficzne), nic więcej.
Prawda jest taka że Brat osiąga 33 lub 32 stopień i wciąż nie ma pojęcia o co naprawdę w tym wszystkim chodzi.
Prawda jest taka że istnieje wyższy stopień wtajemniczenia.
Niewidzialne oczy obserwują brać, wybierają spośród nich ludzi którym mogą zaufać, ludzi niezwykle bogatych, potężnych i wpływowych, oraz użytecznych dla nich, aby dopuścić ich do wyższego stopnia czyli ILLUMINATI , lub mówiąc dokładniej ORŁÓW.
illuminati-symbol-double-headed-eagle-33-freemasonry
======
– See more at: http://henrymakow.com/2014/08/Freemason%20Warns%20of%20BioChem%20Attack%20on%20US%20City%20.html#sthash.w0QxH6LR.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz