poniedziałek, 26 grudnia 2022

MUZYKA WE WSZECHŚWIECIE – GRAWITACJA, ETER I ŚWIADOMOŚĆ * * BRAK WIDEO*


Posted on
Agencja Kosmiczna

Swaruu z Erry była młodą pozaziemską damą z Tajgety w Plejadach, która od grudnia 2017 do kwietnia 2020 roku była w pisemnym, na żywo i prawie codziennym kontakcie internetowym z nami, Robertem i Gosią. Była w komunikacji z nami a także z innymi ludźmi, bezpośrednio z orbity ziemskiej. Przy pierwszym kontakcie miała 17 lat. Już jej tam nie ma.

Od 2008 roku załoga Tajgety kontaktowała się z setkami ludzi na Ziemi w ramach oficjalnego programu „Pierwszy Kontakt”. Program już nie funkcjonuje. Jednak załoga Tajgetan i Swaruunian nadal utrzymują kontakt z nami, Robertem i Gosią oraz kilkoma innymi osobami, przekazując wiele aktualnych, duchowych, historycznych, naukowych i technologicznych informacji i podtrzymując przyjaźń.

INFORMACJE NIE SĄ CHANELOWANE

Po raz pierwszy w historii rasa pozaziemska dzieli się bezpośrednio tak ogromną ilością informacji. Nadszedł czas abyśmy się obudzili i dowiedzieli się więcej o otaczającej nas rzeczywistości!

 

Autor: ATTACHE

Opublikowano 13 listopada 2020

 

Odwrócony Świat i przyszłość wpływająca na przeszłość – metafizyczne rozmowy z Yazhi Swaruu


Autor: Cosmic Agency (Agencja Kosmiczna), Gosia

Opublikowano 18 grudnia 2022

 

Anéeka: w Tajgecie staramy się rozwiązać matematyczny problem za pomocą tonów muzycznych wyobrażonych w umyśle lub odwrotnie. Na przykład, częstotliwość docelowa statku kosmicznego jest reprezentowana przez liczbę matematyczną, ale może i jest przechowywana wiele razy jako seria tonów muzycznych. Oznacza to, że kierunek Ziemi lub innego miejsca jest reprezentowany przez melodię. Nie z zimnymi liczbami.

(Pokazując klip z filmu „Bliskie spotkania trzeciego rodzaju – Tony”).

To jest holograficzne myślenie. Rozmowa. Energetyczny kierunek wykorzystujący częstotliwości i doskonałą matematykę między każdym tonem a nutą. Idealny związek. Grasz melodię, a statek wie gdzie to jest.

Jak mówią, to rozmowa przy użyciu tylko częstotliwości. Mówią, że uniwersalnym językiem jest matematyka, ale to nie do końca to. Pomijają rzeczy. Byłaby to matematyka o podstawie 12, ale w odniesieniu do częstotliwości nie matematyka w obskurnych, pustych liczbach bez własnego znaczenia, ale stosowana do czegoś, do muzyki.

Jeśli melodia jest piękna i doskonała z harmoniczną relacją między każdą nutą, matematyka, która nią rządzi jest poprawna. W przeciwnym razie burzy formułę.

Jeśli nuty nie pasują do siebie, co w muzyce nazywa się kakofonią, oznacza to błąd w formule. Przeciętny człowiek widzi nudne liczby. My widzimy muzykę.

Jak wielu ludzi mówi, nie postrzegają matematyki jako użytecznej, i rozumiem to. Brakuje im tego: prostej aplikacji wykraczającej ponad praktyczne. Matematyka to muzyka, a muzyka to matematyka, to wszystko teraz zmienia.

Na przykład, symfonię Warnera można napisać za pomocą nut na pięciolinii lub można ją przedstawić za pomocą szeregu wzorów matematycznych, które reprezentują dokładne tony i częstotliwości oraz ich wzajemne relacje. W rzeczywistości pisanie nut na pięciolinii jest postrzegane jako zbyt uproszczone i pomija subtelne i niezbędne zmiany częstotliwości, które tworzą muzykę.

Pisanie symfonii z matematyką reprezentującą częstotliwości jest bardziej precyzyjne i dokładne, i tak pisze się muzykę w Tajgecie. Używając matematyki do pisania muzyki możesz przejść do nieskończoności reprezentującej coraz bardziej subtelne i precyzyjne dźwięki i częstotliwości.

Weźmy na przykład Mozarta, założę się, że gdyby usłyszał jak dziś wykonuje się jego muzykę, powiedziałby „nie” i że to pogarda i że tak nie było. Ponieważ oryginalne częstotliwości, które zamierzał udostępnić, zostały utracone. Gdyby to było napisane w matematyce, nic by nie zostało utracone.

Pytający: czy to prawda, że duża część naszej muzyki została zmieniona pod względem częstotliwości? Jak to się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat czy coś.

Anéeka: Tak. To kolejny problem. Zostało to zmienione aby było dysharmonijne. Aby nie poruszało emocji w ten sam sposób. Tak jak dzisiaj próbują wyeliminować emocje za pomocą szczepionki. Zauważ, że pierwotna częstotliwość wynosiła 432, a dziś jest 440.

432 = 4+3+2 = 9 i 440 = 4+4+0 = 8

9 tutaj jest kluczem. Synchroniczność, doskonała liczba matematyczna i Święta Geometria.

Pytający: Wow, wydaje się, że nie zostało nam nic dobrego. Czy wiesz skąd przyszedł wpływ wielkiej muzyki klasycznej na Ziemi, takiej jak Mozart, Beethoven czy Debussy?

Anéeka: Tak. Przynoszą ją z innych płaszczyzn samych siebie, ale z wyższych. To są Gwiezdne Nasiona. Czerpią inspirację z silnego związku jaki mają z polem, ze Źródłem, z Pierwotnym Źródłem i chanelują to.

Pytający: tak, ale czy macie zapis jaki wpływ, jaką rasą mogą oni być?

Anéeka: Nie wiem. Musiałabym się temu przyjrzeć.

Pytający: czy ty też słuchasz muzyki na tej samej częstotliwości 432, czy innej?

Anéeka: 432, ponieważ jest podstawą, 9 świętej geometrii i podstawa 12 matematyki. Widzimy to jako graficzną reprezentację muzyki. To nie tylko coś co wygląda pięknie, ale jest to muzyka uosabiana wizualnie i dlatego uzdrawianie za pomocą dźwięku jest dużym kluczem, i tak to się robi w wielu światach 5W, w tym w Tajgecie.

Każda grupa dźwięków lub częstotliwości zmienia synchronicznie grupę tkanek. Wystawienie tkanki na prawidłową częstotliwość wprowadza wszystkie jej komórki w harmonię. Po prostu czuję, że działa to szybciej w 5W niż w powolnym i ziemistym 3W. Chociaż wiem, że w Egipcie były dźwiękowe komory uzdrawiające. I właśnie dlatego dźwięki binauralne działają, szczególnie na relaks, ale także na uzdrowienie.

A jeśli połączysz to z komorą tłumienia sensorycznego, jeszcze lepiej. Jeśli jesteś zawieszony w komorze, w której nie słyszysz niczego poza tonami i jesteś zawieszony w ciemności w wodzie o idealnej temperaturze, leczy to ciało i ducha. Sama woda podnosi częstotliwość, a jeśli włożysz do niej kwarc, jeszcze lepiej.

Pytający: A jaki wpływ mają dźwięki binauralne na mózg? Czy pobudza to niektóre części mózgu? Jakie zmiany na poziomie biologicznym wywołuje to w naszym mózgu?

Anéeka: Uwalnia napięcie. Harmonizuje i stabilizuje neuroprzekaźniki. Prowadzi cię z powrotem do większego połączenia ze Źródłem i zunifikowanym polem. Resetuje mózg jak w medytacji. W zależności od tonów, jedna lub druga część mózgu jest stymulowana lub wszystkie razem w razie potrzeby.

Pytający: Dziękuję Anéeka. A czy mogą stymulować zmianę gęstości? To znaczy, być skalarne?

Anéeka: tak, ponieważ wszystko koniecznie jest lub są częstotliwościami, pomaga to być skalarnym.

Pytający: Co to robi jeśli słuchasz dźwięków z podprogowymi przesłaniami?

Anéeka: Przeprogramowuje to twój mózg w nieświadomy sposób, dlatego musisz uważać na to czego słuchasz. Ponieważ jest to podprogowe, możesz tam zaprogramować niechciane rzeczy. Ale jest to przydatne narzędzie, jeśli jest dobrze używane.

Pytający: A czy fale binauralne mają taki sam wpływ na nasz mózg jak na twój, czy jest inny?

Anéeka: Nie wiem, ale tutaj wszystko porusza się szybciej pod względem zmian i przejawów. Tak, wszystko różni się tylko z gęstością.

Pytający: Dziękuję Anéeka. Tutaj mówią, że przestrzeń kosmiczna jest próżnią i jest bezdźwięczna. Wiemy, że to nie jest próżnia, ale czy jest dźwięk? A jeśli tak, to co go produkuje?

Anéeka: tak, ale najpierw musimy rozszyfrować lub zrozumieć co to jest lub co rozumieją przez dźwięk, ponieważ z najbardziej praktycznego punktu widzenia dźwięk jest tym co słyszysz zmysłami, kontrastując z wibracją i częstotliwością.

Więc dźwięk, tak jak coś słyszysz, nie ma dźwięku w przestrzeni kosmicznej, ale jest częstotliwość i wibracje. Przestrzeń nie jest próżnią, rozumieją ją tylko w ten sposób na Ziemi, ponieważ nie potrafią wykryć co to jest za pomocą swoich podstawowych i zmanipulowanych instrumentów z agendami aby ludzie nie posuwali się naprzód.

Sama przestrzeń kosmiczna jest płynem o bardzo wysokiej częstotliwości, jak woda, i zachowuje się jak woda. Nawet w Biblii mówi się o wodach powyżej, być może odniesienie do zakazanej wiedzy. Sama przestrzeń kosmiczna to woda o wysokiej częstotliwości, eter. Zachowuje się dokładnie jak płyn z falami uderzeniowymi i wszystkim. Fale te rozprzestrzeniają się w przestrzeni, od najmniejszych do największych rozszerzających się fal. Ten ruch ma energię potencjalną zawartą w eterze jako płyn. Jak każda fala w wodzie, zawiera energię potencjalną, którą należy rozproszyć, aż kałuża wody znów znajdzie się w idealnej równowadze. To znaczy bez fal.

W eterze lub w przestrzeni kosmicznej te fale, które są rozproszone przy użyciu matematyki i właściwości zawartych w mechanice płynów, to grawitacja. To znaczy, że sama grawitacja jest falami, jak w wodzie na powyższych obrazach, gdzie w środku, tworząc fale, jest coś co nazywamy falą stojącą. To temat już podany przez Swaruu. Że każda fala, gdy otrzyma harmonikę o określonej częstotliwości, zauważ ponownie: harmonika równa się muzyce, fala pozostanie jako grzbiet powyżej, który nigdy nie stanie się doliną.

Ten punkt, w którym energia potencjalna jest skoncentrowana i nie zapada się ponownie, nazywa się „węzłem”. Energia potencjalna jest skoncentrowana w tym punkcie zwanym węzłem, ponieważ harmonika częstotliwości, która kontroluje fale w eterze lub w wodzie, ta sama zasada, stale zasila ten punkt, zapobiegając jego zapadnięciu się. Tak więc ten punkt zawsze pozostanie aktywny jako węzeł.

To jest punkt, w którym zamanifestuje się eter, materia. Materia to nic innego jak energia potencjalna utrzymywana w jednym punkcie przez harmoniki jej częstotliwości. Muzyka manifestuje materię, właściwą.

Tak więc grawitacja jest przepływem lub prądem w morzu energii potencjalnej, którą jest eter. Tym co nadaje kierunek energii potencjalnej, tym co określa kierunek propagacji fali, którą jest grawitacja, jest sama świadomość. To znaczy, że grawitacja jest przepływem w eterze, który jest materializacją obserwującej świadomości. Nic nie istnieje jeśli nie jest obserwowane. Fakt, że coś jest obserwowane zmienia to, po prostu to widząc. Zostało to udowodnione w 1909 roku w eksperymencie z podwójną szczeliną.

To w bardzo uproszczony i niekompletny sposób, ale sama w sobie Swaruu 9 zrobiła kompletne wypracowanie o tym jak dokładnie jest to tworzone. Materia manifestuje się z energii potencjalnej, która jest organizowana przez harmonikę częstotliwości, która sama jest organizowana przez świadomego obserwatora.

Więc przestrzeń kosmiczna nie jest próżnią. Po prostu nie możemy obserwować wody ani płynu, którym jest. Ponieważ jesteśmy w nim zanurzeni, tak jak ryba jest również zanurzona w wodzie. Nie wiedząc, że coś jest poza samą wodą. I podobnie jak ryba, która może postrzegać tylko prądy w wodzie, które popychają ją w jedną lub drugą stronę, my postrzegamy te prądy jako grawitację.

Pytający: Dziękuję. Jeden z ulubionych tematów po „czasie”. Pamiętam to również o materii. Gdyby nie miała wystarczającej uwagi, świadomości, stałaby się energią potencjalną.

Anéeka: Zgadza się, bez uwagi lub bez harmoniki o doskonałej częstotliwości, to znaczy matematycznie rzetelnej, fala zapada się, przywracając to co było materią z powrotem do energii potencjalnej lub więcej eteru.

Pytający: Czy w kosmosie byłaby muzyka?

Anéeka: Tak, muzyka jest harmoniką częstotliwości. Dokładnymi tonami, dokładną częstotliwością z jaką węzeł otrzymuje bodziec, który nie pozwala mu się zawalić, i ta harmoniczna muzyka jest samą świadomością obserwatora.

 

Źródło: https://swaruu.org/transcripts/music-in-the-universe-gravity-ether-and-consciousness-no-video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz