wtorek, 27 grudnia 2022

Czekając na przebudzenie


Grudzień 27, 2022 przez Steve Beckow


Rzeczy nie mogą budować i budować bez uwolnienia gdzieś, kiedyś.

To, od czego zależy uwolnienie dla nas - ponieważ nasze zjawisko jest raczej społeczne niż fizyczne, gdzie w grę wchodzi wybór - to przebudzenie populacji na próby przejęcia władzy nad światem przez głębokie państwo, wyludnienie globu i zniewolenie pozostałej części pół miliarda z nas.

Istnieje kurcząca się wyspa twardych zwolenników głębokiego państwa - zakony religijne, sataniści, mafiosi, członkowie gangów, pedofile, uzależnieni od adrenochromu, itd.  - którzy walczą dalej. Ich fundusze wysychają lub są konfiskowane. Są oni usuwani ze sceny w trakcie naszej rozmowy.

Energie miłości na planecie wzrastają i ciemni wkrótce będą doświadczać schorzeń medycznych lub innych okoliczności, które ci, którzy pozostaną wolni, wykorzystają jako drogę wyjścia, gdy reszta planety ruszy w kierunku Wzniesienia. (1)

Dla mnie najbardziej sensowne jest to, że dopóki cały krytyczny personel nie zostanie usunięty, Rewal nie rozpocznie się. Może już osiągnęliśmy ten punkt. Nie wiem.

W przeciwnym razie byłoby to zbyt niebezpieczne, zwłaszcza dla tych, którzy są nieostrożni. Mam nadzieję, że się mylę.

To nie musi nas powstrzymywać od planowania. Korzystam z wakacyjnego spokoju, aby skonsolidować wszystkie rady, jakich Michael udzielił mi na temat filantropii humanitarnej po Rewalu, oraz aby zrewidować wszystkie grafiki planowanych procesów organizacyjnych.

Rewal będzie oznaczał dla mnie ogromną zmianę. Po tym momencie prawdopodobnie nie będę miał więcej czasu na prowadzenie badań czy pisanie naukowe. To będzie musiało być na międzykulturowej duchowości, wazach, skonstruowanej jaźni, wymiarach, prawach, formule tworzenia, itd.

Od tego momentu będzie to musiała być dla mnie narracja lub etnografia - pisanie o świadomości. W służbie dla Matki.

***


Wydaje się, że każdy z nas otrzymał jakąś mantrę, jakieś ćwiczenie, które ma nam pomóc zachować zdrowy rozsądek i iść do przodu.

Mantra Blossom to Ja Jestem Światłem, Ja Jestem Miłością, Ja Jestem Prawdą, Ja Jestem. Jedną z nich jest wybaczanie wszystkiego Kathleen. Moja to czerpanie miłości z serca na wdechu i wysyłanie jej do świata na wydechu. Ciekawe jak to jest.

Wspólne dla nich wszystkich jest to, że są zaproszeniem do życia z boskich cech - miłości, prawdy, przebaczenia i cieszenia się nimi. Wszystkie one pomagają nam otworzyć się na boskie stany.

W poprzednich wiekach mówiliśmy o siedmiu niebiańskich cnotach i siedmiu śmiertelnych wadach.   Były to dość oklepane narzędzia, ale wskazywały na to samo terytorium, na które ja wskazuję. Przywary" są "złe", ponieważ utrzymują nas w stanie zagęszczenia. To co jest w nich "najgorsze" to fakt, że nie czujemy się dobrze po fakcie. "Cnoty" są "dobre", bo czują się dobrze.  I to było tak daleko, jak daleko sięgało nasze zrozumienie w tej sprawie.

Dziś wiemy, że życie zostało tak zaprojektowane, że jego celem jest uświadomienie sobie siebie i naszego Stwórcy w momencie Samorealizacji:  "O ty ja!" (2)

Zostało tak zaprojektowane, aby dać Jedynce metodę poznania Siebie. Kiedy ktoś z nas uświadamia sobie swoją prawdziwą tożsamość, Bóg spotyka Boga.

Boskie cechy są Jego cechami. Poznanie i doskonalenie ich jest drogą do Samorealizacji. Tak więc, oprócz tego, że czujemy się w nich niebiańsko, to im głębiej w nie wchodzimy, tym "bliżej" "podchodzimy" do Boga (mówię metaforycznie).

Co więcej, dziś na każdym kroku mamy przewodnictwo Boskiej Matki i aniołów, którzy prowadzą nas do domu. (3) dawno temu powiedziano nam, że podczas gdy w minionych wiekach trudno było uświadomić sobie Boga, w tej Sat Yudze, czyli Złotym Wieku, będzie to znacznie łatwiejsze.

Mamy ich zapewnienie, że to życie dla lightworkerów, jak powiedział mi Michał, dotyczy doskonałości:

Archanioł Michał: Nie jest naszym zamiarem ani naszym planem pozwolić wam być mięsem armatnim dla sprawy, ponieważ to pokonałoby cel. (4)

AAM: Nie wcieliliście się, aby zostać usunięci, ani przez zadane, ani przez wyobrażone, ani przez stworzone [siły]. [Nie jesteś] w fizyczności [dla] niczego mniej niż doskonałości. (5)

To nie jest czas życia dla lightworkerów w ogóle, aby robić cokolwiek innego niż wznoszenie się, kawałek po kawałku, kawałek po kawałku.

Moc opróżnia się z tych, którzy kiedyś ją posiadali i przechodzi do nowego pokolenia lightworkerów, którzy do tej pory byli dobrze przygotowani do tego.

Tak? Tak!

Przypisy

(1) Patrz: Not Everyone will Choose to Come with Us: The Time of Separation na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Not-Everyone-will-Choose-to-Come-wirh-Us-5.pages.pdf oraz Some will Choose not to Ascend: The Time of Separation na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Some-Will-Choose-Not-to-Ascend-4.pdf.

(2) "Szedłem od Boga do Boga, aż zawołali ode mnie we mnie: 'O ty ja!'" (Bayazid z Bistun w Aldous Huxley, The Perennial Philosophy. New York, etc.: Harper and Row, 1970; c1944, 12).

Aby uzyskać więcej informacji na temat tego twierdzenia, zobacz The Purpose of Life is Enlightenment na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/Purpose-of-Life-is-Enlightenment.pdf.

 (3) Wskazówki od Matki można znaleźć na przykład w It's All a Journey of Love: The Divine Mother in Her Own Words na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Its-All-a-Journey-of-Love-R15.pdf oraz The Divine Mother and Her Plan for the Golden Age na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2020/03/Divine-Mother-and-Her-Plan-for-the-Golden-Age-R3.pages.pdf. Podstawowa biblioteka wskazówek znajduje się na stronie "Downloads Page" pod adresem https://goldenageofgaia.com/2021/07/06/downloads-page/.

(4) Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem poprzez Lindę Dillon, 21 listopada 2014 r. [dalej AAM].

(5) AAM, Feb. 5, 2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz