niedziela, 25 grudnia 2022

 Jenny Schiltz: Rozpoczęła się nowa faza



***Uwaga Kejraj: Jest to bardzo interesujące dla Jenny, aby podzielić się tym, co ma w tym czasie. Poprzedniej nocy, w stanie snu widziałem to, co wyglądało jak masywny pierścień światła umieszczony na Matce Ziemi na równiku, a fale świetlne rozciągały się na północ i południe, obejmując całą planetę. Jest to czas na rozpoczęcie również zmian fizycznych.

Chcę poświęcić chwilę, aby przesłać wam krótką wiadomość dotyczącą wspaniałej wiadomości, którą podzielił się duch.

W dniu przesilenia włączył się alarm mojego męża, podnosząc mnie z głębokiego snu, ale nie budząc w pełni. Kiedy pozostałam zawieszona w półmroku, starając się uchwycić kosmyki nocnych marzeń, poczułam, że jestem ciągnięta, przywoływana.

Podążyłem za znajomą siłą przyciągania i znalazłem się na statku. Moja drużyna była obecna i przywitała mnie głośnym "Sto lat!!!".

Spojrzałem na nich zdezorientowany i powiedziałem: "To nie są moje urodziny". Roześmiali się i powiedzieli: "Zaznaczysz ten dzień jako ten, który wiele zmienia w twoim życiu".

Byłem zdezorientowany; mój ludzki umysł wymyślał scenariusze, jak moje życie się zmieni. (Wygraj na loterii! Tak, proszę! lol) Mój najwyższy aspekt pomachał mi i powiedział pozwól, że ci pokażę... "Gratulacje są w porządku".

Pokazała mi siatkę oświetloną i zakotwiczoną w pełni na ziemi. "To jest zrobione; to, nad czym ty i inni pracowaliście tak długo, jest zrobione. Ta siatka niesie wyższą częstotliwość, wyższy prąd elektryczny, który pozwala dużej części duszy zakotwiczyć się w ciele. Wielu oznaczy ten czas jako czas odrodzenia."

Gdy to mówiła, moje ciało stało się naelektryzowane i pokryte gęsią skórką. Ci, którzy są gotowi, znajdą się głęboko w swoim wcieleniu. Nastąpi to w fazach - najpierw pobranie, potem oczyszczenie tego, co jest niezgodne z duszą, a następnie zakotwiczenie/wcielenie tego, co zostało pobrane. Będzie się to powtarzać aż do skutku.

Zapytałem jak długo potrwa ten proces i powiedziano mi, że będzie się to różnić w zależności od osoby. Będzie to zależało od tego, co trzeba oczyścić i jak duży opór ma się wobec nowego. Każde pobieranie naszej duszy wymaga od nas puszczenia tego, co już nie jest dopasowane.

Kiedy wczuwam się w ten proces - czuję się jak pyszny, niesamowity rozwój (chociaż może mieć fizyczne wyzwania). Będziemy odkrywać nasze prawdziwe jaźnie kawałek po kawałku i kontynuować uwalnianie się od ograniczających ciasnot naszych systemów przekonań i zobowiązań.

Powiedziano mi: "Bądź znowu noworodkiem, patrz na wszystko z zachwytem. Puść to, co myślisz, że wiesz, i pozwól, aby prawda przeszła przez ciebie; bez osądu. Bądź otwarty na to wszystko".

"Jesteście magią w królestwie, które zapomniało, że ono również jest magią".

To było naprawdę piękne przesłanie. Ten okres czasu każdego roku trzyma niesamowite światło i możliwości wzrostu; ten rok, jednakże, jest jeszcze bardziej potężny, ponieważ pogłębiamy nasze doświadczenie wcielenia. Dziękuję wszystkim, którzy utrzymywali i zakotwiczali światło; każdy z nas jest potrzebny i tak bardzo cenny.

Przesyłam wam wszystkim mnóstwo miłości i błogosławieństw. Doceniam wszystkich, którzy dzielą się tą wiadomością, ponieważ wiele z nich jest ukrytych na mediach społecznościowych.

**By Jenny Schiltz

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz