wtorek, 27 grudnia 2022

 Archanioł Michał: Kocham Cię



Jestem Michał i czy wiesz, co robię?

Podążam za tobą! Jestem zawsze blisko ciebie.

Niektórzy z was mówią, że archanioły nigdy nie są naprawdę blisko dusz na Ziemi, ale to jest naprawdę błędne, ponieważ jesteśmy.

Stanowimy kawałek tortu, żeby powiedzieć to w prosty sposób. I są też inne kawałki, które wypełniają inne obecności.

Wasze duchowe połączenia można opisać jako tort, z wieloma kawałkami.

Eteryczna obecność dla ludzkiej duszy jest złożona. Tak, jest. W torcie są też warstwy. Nie tylko kawałki.

Liczy się to, co ja robię, nie sądzisz?

To, co zdecyduję się zrobić z moim kawałkiem tortu, który jest małą częścią ciebie, jest bardzo istotne.

Mój kawałek ma wszystko do zrobienia z miłością i ochroną. Ma do czynienia z wdzięcznością. Ma do czynienia z pokojem z serca.

Kawałek, który reprezentuję, nie konkuruje ani nie walczy. Mój kawałek waszych duchowych połączeń jest zawsze przyjazny i serdeczny.

Czasami jesteście zdezorientowani "czym naprawdę są moje połączenia z ehterycznymi sferami"?

Łatwo jest być zdezorientowanym! A czasem nawet czuć się zdezorientowanym?

Może powinieneś mnie wysłuchać!?

Twoje serce jest nadajnikiem i odbiornikiem do wiadomości i uczuć ode mnie, zawsze. Więc kiedy masz eteryczne połączenie zapytaj swoje serce:

Czy to jest przyjazne połączenie? Czy czuje się w nim miłość i troskę?

Dobry przyjaciel nigdy nie zrobiłby ci nic złego. Ani nie powie ci nic negatywnego.

Jestem dobrym przyjacielem dla ciebie, jeśli chcesz. I to jest jak walkie-talkie!

Czy wiesz jak działa walkie-talkie?

Jest to mała maszyna komunikacyjna i wszystko na niej jest oparte na różnych kanałach.

Ja zawsze używam kanału miłości. A w waszym urządzeniu komunikacyjnym jest tylko jeden kanał miłości. Jest też wiele innych kanałów.

Jeśli jesteście w kontakcie z bytami, które nazywają siebie waszym przewodnikiem:

Upewnijcie się, że są dla was mili. Upewnij się, że traktują cię jak dobrego przyjaciela, zawsze. I jeśli macie jakieś pytanie tutaj, proszę, zadajcie mi je kiedy tylko chcecie. Możecie zawsze dotrzeć do mnie na kanale miłości, jestem tutaj i czekam na was.

Niektórzy z was zmagają się z "przewodnikami", którzy nie są dla was mili?

Wszystko zależy od szacunku.

Czy powitalibyście w swoim domu łobuza? Więc nie akceptujcie "przewodnika", który nie jest dla was miły.

To jest proces uczenia się. I nie spotykasz się z niczym, z czym nie możesz sobie poradzić.

Każdy przechodzi przez ten proces.

Ponieważ musicie nauczyć się stawiać stopy i mówić "nie", gdy jest coś, czego nie czujecie, że pochodzi ze źródła miłości i prawdziwej przyjaźni.

Tak naprawdę jestem obok was, kiedy radzicie sobie z tymi bytami, które was źle traktują. Czekam na to, abyście powiedzieli: NIGDY WIĘCEJ. STOP. ODEJDŹ.

Jeśli sami traktujecie każdego, kogo spotykacie z szacunkiem i troską, to sami powinniście chcieć być traktowani w ten sam sposób?

Nie ważne czy to są istoty eteryczne czy ludzkie.

Po prostu pamiętaj, że jesteś cały czas chroniony.

Nawet jeśli zastanawiasz się gdzie jestem czasami. Prowadzę was w sferę samokontroli i szacunku dla samego siebie. Jest rzeczą najwyższej konieczności, abyś odpowiadał tylko przed sobą, przekazując sobie, że jesteś swoim własnym szefem przez cały czas.

Ja nie jestem twoim szefem. Bóg nie jest twoim szefem.

Jesteś częścią Boga, jesteś częścią mnie. I chcemy, żebyś był silny i niezależny.

Jeśli tak bardzo pragniesz, aby świat był lepszym miejscem do życia, to zawsze zaczyna się od siebie.

Wierzysz w miłość i w tej energii spotykasz i obejmujesz ludzi. Ale musicie nauczyć się mówić "nie" w łagodny sposób nie miłym istotom jak na przykład "przewodnikom", proszę nie przyjmować nic innego jak czułą miłość i opiekę, bo o to chodzi w życiu? A wszystko zaczyna się od Ciebie, wszystko zaczyna się w Tobie.

Uczycie się codziennie, a ja jestem zawsze kawałkiem waszego życia, a Bóg i ja potrzebujemy, abyście byli silni i wiedzieli, że przepracowaliście siebie przez to, co napotkaliście w swoim życiu.

Nie bójcie się powiedzieć "nie", jeśli spotkacie kogoś lub cokolwiek, co nie działa z poczuciem dobrej przyjaźni, wdzięczności, miłującej troski, po prostu powiedzcie "nie" i zignorujcie to.

Odbiorę te byty, gdy tylko powiecie: nigdy więcej, przestańcie, odejdźcie. A potem zabiorę je do nieba. Do uzdrawiającej facilitacji, która zmieni te istoty w dobry i pozytywny sposób myślenia.

Tak, wszyscy w końcu przychodzą do nieba. Kiedy mówisz "nie", "odejdź", nie zabijasz, ani nie maltretujesz istoty. Używasz swojego prawa do mówienia "nie" negatywnym zachowaniom. Jest to twoje prawo wrodzone jako Lightworker.

Lightworker wnosi do tego świata miłość i empatię. I odsyła smutne i negatywne istoty ze mną, Michałem, aby mogły zostać uzdrowione.

Jesteś w porządku, w rzeczywistości jesteś stworzony z miłości. Nie przyjmuj więc niczego innego niż miłość.

Kocham cię,

Archanioł Michał

**Channel: Kerstin Eriksson

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz