poniedziałek, 26 grudnia 2022

 Cathy Buckle: List z Zimbabwe w czasie świąt Bożego Narodzenia


25 grudnia 2022 r. przez Steve Beckow


Świąteczny zachód słońca nad Zimbabwe do 63 krajów

Droga Rodzino i Przyjaciele,

W przeddzień Bożego Narodzenia z głęboką pokorą patrzę na moją listę adresową, gdy widzę, gdzie jesteście i wiem, że miesiąc po miesiącu, rok po roku jesteście tam, czytając moje Listy z Zimbabwe, kraju nigdy nie zapomnianego, zawsze w Waszych sercach.

Przez ostatnie 23 lata szłam trudną drogą, żyjąc w coraz trudniejszych warunkach, opowiadając historie o korupcji, chciwości, bólu, traumie, cierpieniu i niezmierzonej stracie, ale zawsze staram się szukać nadziei i piękna w naszym Zimbabwe.

Łatwo byłoby odwrócić wzrok, udawać, żyć w bańce, ale skąd mogłabym wiedzieć w sercu, że zrobiłam to, co mogłam, by opowiedzieć się za moim krajem, kiedy najbardziej mnie potrzebował, opowiedzieć naszą historię?

Na mojej liście mailingowej mieszkacie w tych 63 krajach, i dziękuję wam wszystkim:

Alaska, Austria, Australia, Bahamy, Bahrain, Belgia, Botswana, Brazylia, Bułgaria, Kanada, Chiny, Cypr, DR Kongo, Dania, Dubaj, Emiraty Arabskie, Finlandia, Francja, Niemcy, Ghana, Grecja, Gwatemala, Węgry, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Kenia, Kazachstan, Litwa, Madagaskar, Malawi, Malta, Malezja, Mauritius, Meksyk, Monako, Mozambik, Namibia, Holandia, Nowa Zelandia, Nigeria, Norwegia, Panama, Paragwaj, Polska, Portugalia, Rwanda, Singapur, RPA, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tanzania, Tajwan, Tajlandia, Turcja, Wielka Brytania, USA, Vanuatu, Wietnam, Zambia, Zimbabwe.

Jestem przytłoczona przez was wszystkich, za wasze e-maile, komentarze i współczucie, wasze darowizny i wasze wsparcie dla moich książek, kalendarzy i sugestywnych fotoksiążek. Jeśli czytasz moje Listy z Zimbabwe w kraju, który nie znajduje się na tej liście, proszę daj mi znać! Jeśli chcesz zostać dodany do mojej listy mailingowej, możesz zapisać się tutaj: https://cathybuckle.co.zw/subscribe/

Mam nadzieję, że podobało ci się 12 fotografii i historii, którymi podzieliłem się z tobą w mediach społecznościowych i na mojej stronie internetowej w grudniu 2022 roku, obrazy i anegdoty z naszych dzikich i pięknych miejsc, aby ponownie rozpalić twoją miłość do naszego kraju i nadzieję na jej przyszłość. Nigdy nie porzucajcie nadziei!

Nie ma żadnych opłat za ten List z Zimbabwe, ale jeśli chcesz przekazać darowiznę, odwiedź moją stronę internetową. Do następnego razu 'Ndini shamwari yenyu' (Jestem Twoim przyjacielem)

Love Cathy

24 grudnia 2022.

Copyright © Cathy Buckle https://cathybuckle.co.zw
Wszystkie moje książki są teraz dostępne na Amazon, Kindle i Lulu, w tym mój Kalendarz Beautiful Zimbabwe 2023 oraz twarda wersja moich sugestywnych książek fotograficznych "Ponadczasowe piękno Zimbabwe" (kolekcje 2021 i 2022) na papierze o wysokim połysku dostępne wyłącznie na LULU. Odwiedź moją stronę internetową, aby poznać szczegóły www.cathybuckle.co.zw lub kliknij tutaj: www.lulu.com/spotlight/cathybuckle2018
www.amazon.com/author/catherinebuckle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz