poniedziałek, 26 grudnia 2022

Matt Kahn: Zaproszenie

 

Grudzień 26, 2022 przez Sitara 

W tym świątecznym okresie, prawdopodobnie będziemy uczestniczyć w spotkaniach, które często mogą wywoływać uczucie przytłoczenia, osądzania i niechęci, gdy w pobliżu znajdują się inni, którzy mogą nie wydawać się gotowi lub zainteresowani połączeniem lub komunikacją serce w serce. Z kwantowego punktu widzenia, możemy rozpoznać jedność boskości przebranej za same postacie, które działają w sposób, który zapewnia niesamowite możliwości integracji każdego stopnia duchowego ego i wzmocnienia zdolności empatycznych poprzez to, jak zdecydujesz się odpowiedzieć. A jednak takie święte uznanie nie gwarantuje najbardziej przyjemnych interakcji międzyludzkich. Aby pomóc w rozwiązaniu tej pozornej sprzeczności, zostałem zainspirowany do zaoferowania wam wglądu, który pozwoli na wprowadzenie więcej życzliwości i współczucia do emocjonalnej tkanki waszych świątecznych spotkań.

Pamiętam kiedy ten wgląd został po raz pierwszy pobrany z Wszechświata. Było to podczas sezonu świątecznego, nie tak dawno temu. Zintegrowałem już potężną mądrość nie oferowania żadnych wskazówek lub rad, chyba że zadano mi pytanie. To, samo w sobie, pomogło rozwiązać wiele potencjalnych konfliktów pomiędzy mną a członkami rodziny. Ludzie, którzy zamiast rozpoznać pomocną perspektywę, która mogłaby pomóc złagodzić cierpienie, na które żyli, aby narzekać i unikać stawienia czoła, byli bardziej skłonni interpretować moje informacje zwrotne jako krytykę lub osąd, który często wyświetlali. Ale to wciąż stawiało mnie w pozycji, która wydawała mi się jednostronna, jako niewiarygodnie cierpliwego słuchacza, który nie często czuł wzajemne zainteresowanie ze strony tych, których angażowałem, aby w równym stopniu poznać moje życie i niesamowite znaczenie, jakie mi ono przynosi.

Jak to ciągle zdarzało się, ja dostrajał się do bólu czuć jak duchowy duch unoszący się wokoło rodzinnej dynamiki ja wciąż był w procesie uczenia się jak nawigować. I wtedy usłyszałam, jak moja intuicja sugeruje: "Dlaczego nie pomóc im nauczyć się, jak cię spotkać?". Jak tylko to pytanie pojawiło się w umyśle, natychmiast pobrałem znaczący i przezabawnie prosty sposób, aby to osiągnąć. Niemal kilka minut później zamanifestowałbym doskonałą okazję do zastosowania tego nowego podejścia w praktyce.

Pamiętam, że przyjąłem swoją zwykłą pozycję aktywnego, zaangażowanego słuchacza, pozwalając, aby wszystko w ich życiu zostało uhonorowane jako znaczące, niezależnie od tego, czy było to dla mnie osobiście interesujące, czy nie. Kiedy w następstwie ich dzielenia się otworzyła się przestrzeń, wiedziałam, że to jest moja szansa na spróbowanie czegoś nowego. Powiedziałam im więc: "Jestem taka podekscytowana. Proszę, zapytaj mnie o niesamowite rzeczy, które dzieją się w moim życiu". Zrobili pauzę, jakby budząc się z dziennego snu, i powiedzieli: "O wow. Co jest ekscytującego w twoim życiu w tej chwili?" Na co odpowiedziałam: "Dziękuję bardzo, że pytasz" i przeszłam do dzielenia się tym, co znaczącego ofiaruje moje serce, które pragnęło przekazać.

Pamiętam nawet, że raz po tym, jak zaprosiłam kogoś do zadania mi konkretnego pytania, powiedział: "O mój Boże, czy ja nie zadałam ani jednego pytania o twoje życie? Tak mi przykro." Obserwowałem w zdumieniu, jak takie proste podejście pomogło im obudzić się w bardziej przemyślaną perspektywę świadomości bez ani jednego stopnia wskazywania palcem z mojego punktu widzenia. Być może to pomoże ci zobaczyć, że podczas gdy może być instynktowne, aby uwierzyć, że twoja rodzina jest bandą nieświadomych narcystycznych wampirów energetycznych, być może istnieje głębsza prawda: Co jeśli nasza wrodzona zdolność do prowadzenia z zainteresowaniem oferuje innym uwagę, której odmawiają sobie, stają się tak zagubieni w uniesieniu bycia widzianym i słyszanym, że niewinnie przeoczają znaczenie odwzajemnienia takiej obecności?

Podczas ten wakacyjnego sezonu, zamiast osądzać jak ci wokoło ciebie robią lub no pokazują up, dlaczego nie zastąpić jakaś stopień prawość lub korekta z szansą pytać dla właśnie interesu ty no otrzymujesz. Podczas gdy jaźń może nalegać, "I no musi pytać," ja przeocza najwięcej współczującą świadomość że inni są często w ten sposób gubiący w sobie, jako podświadoma strategia unikać bolesną pastę one pracują niestrudzenie unikać, mieć świadomość interesować w tematach poza ich jaźnią punktami widzenia. Nie oznacza to, że ludzie są złośliwi, okrutni, czy przepełnieni bytami. Są to ewoluujące dusze, tak jak my, które mogą potrzebować pomocy w nauce komunikowania się tak otwarcie, jak instynktownie jesteście w stanie.

Jeśli nadarzy się okazja, zobaczcie, co się dzieje, gdy pomagacie innym bardziej zainteresować się wami, zamiast internalizować czyjś brak świadomości jako formę samosądu. Nawet gdy twój oferty spotykają z jakaś stopień krytyka, ja jest właśnie ich jaźń sugeruje jak obcy środowisko twój wibracja rzeczywistość jest od ich. Ja no musi internalizować lub brać dalej, no matter jak empatycznie utalentowany lub emocjonalnie czuły ty przychodziłeś być. To dlatego każdy zawsze zasługuje na więcej miłości, a nie mniej przez odwagę zapraszania innych do pięknego życia, którym chętnie się dzielisz. Szczęśliwe święta i błogosławieństwa świadomej komunikacji z mojego serca do twojego.

Wszystko dla Miłości,

Matt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz